KoreanW Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Βέβαια όταν η Apple πούλαγε image και αποκλειστικότητα, κάποιοι στην Xiaomi μιλούσαν για πρόβατα... Τώρα αβαβα και «ρετσινιά της φτήνιας». Και για να λέμε την αλήθεια περί Xiaomi. με τη ρετσινιά του κινεζοspyware, του Android των μαζών, των διαφημίσεων εντός λειτουργικού κλπ κλπ, πάλι πουθενά δεν πας. Αν για κάτι έγινε γνωστή η Xiaomi, αυτό ήταν το vfm. Αν λείπει αυτό, τότε από κει πήγαν και άλλοι... Όλα τα smartphone είναι φοβερά υπερτιμημένα και ήδη υπάρχει κορεσμός στην αγορά. (Κάτοχος Xiaomi smartphone) Επεξ/σία 9 Μαρτίου 2019 από KoreanW 10 1
bromiaris Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 5 λεπτά πριν, ParhsG είπε Ειναι δοκιμασμενη πρακτικη. Μεγαλη εταιρια διπλασιασε την τιμη σε χιλιαδες πελατες και ανανεωσε το 98%. Ξερουν τι κανουν Χμμμμ σε πια εταιρία αναφέρεσαι;;;;
pcos Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 Αναφορά σε κείμενο μεγαλο δικιο εχει ο τυπος. εδω που τα λεμε ποιος πινει μπιρα απτα lidl? 😛
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Λογικο και επομενο. Πρωτα επεκταθηκε σε ολο τον κοσμο δημιουργησε μια βαση χρηστων με ελαχιστο ή μηδαμινο κερδος(αραγε ποιος εσπρωχνε απο πισω χρημα) και τωρα θελει να καθιερωθει στα ματια του κοσμου και να βγαλει σοβαρο κερδος. Το παραξενο θα ηταν να μην εκανε αυτην την κινηση. Επεξ/σία 9 Μαρτίου 2019 από Επισκέπτης
chill Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Η "ρετσινιά" του φθηνιαρικου, του δεύτερου δεν βγαίνει εύκολα από ένα brand. Είναι σαν να πάει η lidl τώρα και να μου βάλει τιμές γκουρμέ τροφών. Άπατη θα πάει. Στη συνείδηση των καταναλωτών έχει καθιερωθεί ως δεύτερη. Ομοίως και με την χιουνται. Μπορεί να έκανε στροφή 180 μοιρών και να κατασκευάζει δυνατά κομμάτια πια αλλά στο μυαλό των περισσότερων είναι συνυφασμένη με σαβουραμαξα τύπου αξεντ κ ατος. Θα χρειαστούν πολλά χρόνια για να αποτινάξεις από πάνω σου τα χαρακτηριστικά που σε καθιέρωσαν. Επεξ/σία 9 Μαρτίου 2019 από chill 5 1
johncorfas Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, Extinction είπε Όσο και να τις πάει θα υπάρχει πάντα λαός που θα την υποστηρίζει. Για μένα το μεγαλύτερο λάθος ήταν να βάλει διαφημίσεις στα Menu ρυθμίσεων. Μονο στις κινεζικές rom. Στη global εκδοση δεν υπάρχει. Επεξ/σία 9 Μαρτίου 2019 από johncorfas 4
stelios18120 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 Εγώ λέω Κράτα τις τιμές χαμηλά και σε λογικά επίπεδα και τα specs ψηλά και κλείσε τους τα σπίτια 😉😉 5
Istros Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, KoreanW είπε Βέβαια όταν η Apple πούλαγε image και αποκλειστικότητα, κάποιοι στην Xiaomi μιλούσαν για πρόβατα... Τώρα αβαβα και «ρετσινιά της φτήνιας». Και για να λέμε την αλήθεια περί Xiaomi. με τη ρετσινιά του κινεζοspyware, του Android των μαζών, των διαφημίσεων εντός λειτουργικού κλπ κλπ, πάλι πουθενά δεν πας. Αν για κάτι έγινε γνωστή η Xiaomi, αυτό ήταν το vfm. Αν λείπει αυτό, τότε από κει πήγαν και άλλοι... Όλα τα smartphone είναι φοβερά υπερτιμημένα και ήδη υπάρχει κορεσμός στην αγορά. (Κάτοχος Xiaomi smartphone) Μιας και εισαι κάτοχος Xiaomi και λες ότι έχει διαφημίσεις και spyware.Τι spyware έχεις βρει και που ακριβώς βρίσκονται οι διαφημίσεις? Επεξ/σία 9 Μαρτίου 2019 από Istros 1
coffeex Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 Αναφορά σε κείμενο Από ότι φαίνεται, αυτή η σύνδεση των χαμηλών τιμών με την «φτήνια» είναι κάτι που απασχολεί τελευταία τον διευθύνοντα σύμβουλο της Xiaomi Δεν γίνεται μια ζωή να είσαι "λινάτσα" πρέπει κάποια στιγμή να γίνεις "άρχοντας". Πόσο μπροστά ήταν ο κος Αυγολέμονος 2
KoreanW Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 hour ago, Istros said: Μιας και εισαι κάτοχος Xiaomi και λες ότι έχει διαφημίσεις και spyware.Τι spyware έχεις βρει και που άκρου βρίσκονται οι διαφημίσεις? πες μου πρώτα αν εσύ είσαι κάτοχος Xiaomi και σου απαντώ Επεξ/σία 9 Μαρτίου 2019 από KoreanW 1 1
Istros Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 Μόλις τώρα, KoreanW είπε πες μου πρώτα αν εσύ είσαι κάτοχος Xiaomi και σου απαντώ Την κολοκύθια θα παίξουμε?έχει η δεν έχει?και που 1
ΓΙΆΝΝΗΣ........ Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 Αν οι τιμέςπλησιάζουν άλλες επώνυμες ναυαρχιδες δεν θα εχει καμια τύχη.
modesto Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 Για να αλλάξει στρατηγική τιμολόγησης, πρέπει να αλλάξει και τις ιδιότητες του προϊόντος, πολύ δύσκολο στις τρέχουσες συνθήκες της συγκεκριμένης αγοράς...
KyloRen Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) οποιος θελει τα πολλα χανει και τα λιγα που λενε,ετσι και ανεβασει τις τιμες η ξιαομι εχασε το παιχνιδι,ο κοσμος την προτιμαει γιαυτο τον λογο για τα vfm τηλεφωνα της,τωρα να βγαλει ενα μονο μοντελο σαν ναυαρχιδα πιο ακριβο ναι αλλιως θα χασει τον μπουσουλα Επεξ/σία 9 Μαρτίου 2019 από KyloRen
KoreanW Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 hour ago, Istros said: Την κολοκύθια θα παίξουμε?έχει η δεν έχει?και που καλά όταν θα αποφασίσεις ότι κουβεντιάζεις, τα ξαναλέμε σου απάντησα και γιεα σου Επεξ/σία 9 Μαρτίου 2019 από KoreanW 9 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα