voltmod Δημοσ. 8 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2019 Αν επισκεφτείτε την έκθεση CES στο Las Vegas μετά το 2021, ενδεχομένως θα έχετε την ευκαιρία να πάρετε μία γεύση από το μέλλον των μεταφορών. Επίσης, αν έχετε ήδη επισκεφτεί την έκθεση έστω και μία φορά, τότε θα γνωρίζετε την πραγματική ανάγκη για αλλαγές στον τομέα των μεταφορών (παρόλο που υπάρχουν πολλές επιλογές), αφού το εκθεσιακό κέντρο είναι πραγματικά αχανές και ο χρόνος… ελάχιστος. Η Αρχή Συνεδρίων και Επισκεπτών του Λας Βέγκας ανακοίνωσε την πρόταση της να επιλεγεί η εταιρεία του Elon Musk, The Boring Company (TBC) για να αναλάβει τον σχεδιασμό, την κατασκευή και την λειτουργία ενός κλειστού βρόχου από υπόγειες σήραγγες με αυτόνομα ηλεκτρικά οχήματα υψηλής ταχύτητας που θα μεταφέρουν τους επισκέπτες της έκθεσης στους χώρους του συνεδριακού κέντρου σε ελάχιστο χρόνο. Το έργο επίσης θα κατασκευαστεί με πρόβλεψη να συνδέσει τα Downtown, Las Vegas Convention Center, Las Vegas Boulevard Resort Corridor, McCarran International Airport, Las Vegas Stadium κ.ά. Η εταιρεία του Elon Musk, Boring Company πιστεύει ότι το σύστημα με τις υπόγειες σήραγγες θα μπορούσε να είναι έτοιμο σε έναν χρόνο, και μία πρόχειρη εκτίμηση του κόστους βρίσκεται μεταξύ $35 εκατομμυρίων και $55 εκατομμυρίων. Το ακριβές κόστος ωστόσο θα ξεκαθαρίσει αφότου υποβληθούν συγκεκριμένα σχέδια και μετά τις διαπραγματεύσεις που αναμένεται να ξεκινήσουν τον Ιούνιο του 2019. Το συνεδριακό κέντρο του Las Vegas είναι μία τεράστια εγκατάστασης που με την επέκταση του θα φτάνει σχεδόν τα 3,5 χιλιόμετρα. Το έργο που θα αναλάβει η Boring Company θα μπορούσε να διευκολύνει τις μεταφορές των επισκεπτών, και θα ανακούφιζε τις ήδη υπάρχους επιλογές μεταφοράς, όπως τον σιδηρόδρομο, τα μικρά λεωφορεία, τα ταξί κ.ά. Αν όλα πάνε καλά και τελικώς μπουν οι υπογραφές στα συμβόλαια, θα είναι μία μεγάλη νίκη για την εταιρεία του Elon Musk μετά από μία σειρά από αποτυχίες όπως ήταν η εγκατάλειψη των σχεδίων της για τη σήραγγα LA Westside και τις υπόγειες σήραγγες στο Chicago που φαίνεται να συναντούν αντιστάσεις. Engadget Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Έλεος Δημοσ. 8 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2019 Υπόγειο σύστημα μεταφοράς; Που το σκεφτηκε ο άτιμος;; Ναο δατς γουοτ αϊ κωλ ινοβεισο. 1
nhzt Δημοσ. 8 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2019 Δεν πάνε καλά αυτοί... Κάθονται και μιλάνε με τον Elon Musk, τι στιγμή που όλοι οι insomniacs τον αποκαλούν λαμογιο, παπάτζα και απατεώνα; Τουλάχιστον έπρεπε να ρωτήσουν για το ποιόν του τύπου αυτού, τους ειδήμονες. Καλά να πάθετε ρε... 3 4
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2019 Αμα ξεκινησει και παιρνει συμβολαια και η boring προβλεπω ομαδικες αυτοκτονιες.....
Litsman3d Δημοσ. 8 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2019 Μάλιστα... Μπράβο! Πρωτόγνωρο αυτόνομο υπερσύγχρονο σύστημα μεταφοράς επιβατών (υπόγειες σήραγγες) 3,5χλμ στο Λας Βέγκας. Κόστος περίπου 50 μύρια (άντε 150) και έτοιμο σε 1 χρόνο (άντε 3). Μετρό Θεσσαλονίκης. Μετρό έτσι; Μετρό υπάρχουν από το 1900 (και όλα τα πρότυπα). Τώρα, μόνο για τη γραμμή "1" που θα είναι 10χλμ γραμμές με 13 στάσεις. Κόστος 1μιση δις(!) που από το 2006 θα περιμένουμε μέχρι το 2020. Πληροφοριακά: όλο θα είναι 35χλμ γραμμές με 35 στάσεις, 4 δις κόστος και το περιμένουμε το 2023, λένε... Εντάξει, θα μου πείτε στο LA λέει απο το Α στο Β μία ευθεία. Αλλά και το σχέδιο του μετρό που είδα είναι σαν ένα μεγάλο ημικύκλιο, δλδ θα είναι σαν να πηγαίνεις σχεδόν ευθεία (σε κανονική κλίμακα). Δε ξέρω... μπορεί και λάθος σύγκριση...(άν όχι άσχετη...) Όμως μαθηματικά δε μου ταιριάζει...
jimmyl Δημοσ. 8 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2019 2 ώρες πριν, Litsman3d είπε Μάλιστα... Μπράβο! Πρωτόγνωρο αυτόνομο υπερσύγχρονο σύστημα μεταφοράς επιβατών (υπόγειες σήραγγες) 3,5χλμ στο Λας Βέγκας. Κόστος περίπου 50 μύρια (άντε 150) και έτοιμο σε 1 χρόνο (άντε 3). Μετρό Θεσσαλονίκης. Μετρό έτσι; Μετρό υπάρχουν από το 1900 (και όλα τα πρότυπα). Τώρα, μόνο για τη γραμμή "1" που θα είναι 10χλμ γραμμές με 13 στάσεις. Κόστος 1μιση δις(!) που από το 2006 θα περιμένουμε μέχρι το 2020. Πληροφοριακά: όλο θα είναι 35χλμ γραμμές με 35 στάσεις, 4 δις κόστος και το περιμένουμε το 2023, λένε... Εντάξει, θα μου πείτε στο LA λέει απο το Α στο Β μία ευθεία. Αλλά και το σχέδιο του μετρό που είδα είναι σαν ένα μεγάλο ημικύκλιο, δλδ θα είναι σαν να πηγαίνεις σχεδόν ευθεία (σε κανονική κλίμακα). Δε ξέρω... μπορεί και λάθος σύγκριση...(άν όχι άσχετη...) Όμως μαθηματικά δε μου ταιριάζει... Το Las Vegas ειναι καταμεσις στην ερημο , ισως ειναι πιο ευκολο να σκαφτει το υπεδαφος , τωρα για την Θεσσαλονικη που εχει και θαλασσα κοντα ισως ειναι πιο δυσκολο τεχνικα , τεχνικος δεν ειμαι ομως για να εχω εμπεριστατωμενη αποψη , τωρα για το κοστος ας μην το συζητησουμε καλυτερα , για να γινει καποιο εργο πρεπει να παρει χαρτζιλικι μεχρι και ο κλητηρας 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα