Ather Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 7 ώρες πριν, tsioulak είπε Περα απο κατι ελαχιστους μαθηματικους (που "βαφτιστηκαν" πληροφορικοι,/παλια.....) που εχουν απομεινει, οι περισσοτεροι διοριστηκαν κατα το 2004-2006, οποτε δεν ειναι τοσο χαλια τα πραγματα, τουλαχιστον οσον αφορα τον ψηφιακο γραμματισμο. Αυτο ακριβως ειναι το ζητημα (για αυτο ακριβως ανεφερα τημ ηλικια), οι περισσοτεροι καθηγητες (οχι πληροφορικης, οι υπολοιποι) και δασκαλοι ειναι ψηφιακα αναλφαβητοι (οχι οτι οι νεοι ειναι σε καλο επιπεδο αλλα οι 40+ ειναι αστα να πανε, και ο μεσος ορος ηλικιας στους υπερετουντες εκπαιδευτικους ειναι υπερβολικα μεγαλος). Ελάχιστοι; Γύρω στους 2000 αν θυμάμαι καλά (Βλέπεις πληροφορικούς με Β ειδικότητα μαθηματικών φυσικών κλπ για μια εκτίμηση). Είναι κυρίως στα αστικά κέντρα στη Β/βάθμια. 8 ώρες πριν, BritGreek είπε Ειλικρινά, δεν πιστεύω ότι έχει σχέση η ηλικία με την ικανότητα και τη γνώση. Το αντίθετο θα έπρεπε να ισχύει. Αυτό το οποίο νομίζω λείπει και είναι αναγκαίο είναι η συνεχής επιμόρφωσή τους, η οποία θα έπρεπε να είναι υποχρεωτική, όπως επίσης θα έπρεπε να αξιολογούνται. Δεν γίνεται να δουλεύουν καθηγητές πληροφορικής σε σχολεία οι οποίοι όταν σπούδαζαν είχαν windows 95 και δεν έχουν περάσει από καμία επικαιροποίηση των γνώσεών τους. Μέχρι να διοριστούν, πολλοί απασχολούνται σε τελείως διαφορετικά αντικείμενα/τομείς και χάνουν πλήρως την οποιαδήποτε επαφή. Η αξιολόγηση, κατά τη γνώμη μου, θα έπρεπε να ισχύει σε κάθε τομέα του Δημοσίου. Δεν γίνεται πχ να πηγαίνεις σε δημόσια υπηρεσία και να δουλεύουν από τους 8 οι 2, επειδή οι άλλοι έχουν δηλώσει ότι δεν γνωρίζουν πληροφορική, σε έναν κόσμο που σχεδόν τα πάντα λειτουργούν ηλεκτρονικά σε επίπεδο συναλλαγών. Ελέγχω αν είσαι ικανός. Αν δεν είσαι, σου δίνω την ευκαιρία/δυνατότητα να σε εκπαιδεύσω, και αν δεν τα καταφέρεις, θα πρέπει να μπει κάποιος άλλος στη θέση σου γιατί πολύ απλά έχουν αλλάξει τα δεδομένα και οι ανάγκες. Εκεί, λοιπόν, δεν παίζει πραγματικό λόγο η ηλικία πιστεύω, αλλά το πόσο ενδιαφέρεται ο άλλος να γίνει παραγωγικός. 1. Οι περισσότεροι που πέρασαν με ΑΣΕΠ πληροφορικής (και κάποιοι βάσει αυτού δουλεύουν σε δημοτικά) , ειδικά 2005 και μετά (πχ θέματα 2005 http://www.e-sl.gr/old/images/stories/asep/2005/PE19_GNOSTIKO.pdf )θέλουν να φύγουν από την εκπαίδευση (και πολλοί φεύγουν). Ο λόγος; Το επίπεδο γνώσεων δεν εγγυάται ότι είσαι καλός εκπαιδευτικός. 2. Δηλαδή κάποιος είναι άξιος και όταν μπαίνει στο δημόσιο γίνεται ανάξιος; Μήπως στο δημόσιο μπαίνουν οι μη άριστοι; (για να κάνω χιούμορ) Άλλοι είναι οι λόγοι. Επι του θέματος, εχω ακούσει για τράπεζες κυρίως αθήνα. Επίσης σε άλλο σχολείο είχαν κάνει δουλειά με σπόνσορα (έπρεπε να βάλουν ένα banner στη σχολική σελίδα). Μια άλλη ιδέα που είχα ήταν οι γονείς κάθε χρόνο να δίνουν ένα ποσό (πχ 15€) ώστε σιγά σιγά να φτιάχνονται εργαστήρια. Δυστυχώς σε εμένα και σε ένα φίλο μου ο διευθυντής είπε "όχι" καθώς το σχολείο είναι δημόσιο και δωρεάν συνεπώς οι γονείς θα διαμαρτύρονταν. Κάνε μια νύξη όμως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsioulak Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Ather είπε Ελάχιστοι; Γύρω στους 2000 αν θυμάμαι καλά (Βλέπεις πληροφορικούς με Β ειδικότητα μαθηματικών φυσικών κλπ για μια εκτίμηση). Είναι κυρίως στα αστικά κέντρα στη Β/βάθμια. 1. Οι περισσότεροι που πέρασαν με ΑΣΕΠ πληροφορικής (και κάποιοι βάσει αυτού δουλεύουν σε δημοτικά) , ειδικά 2005 και μετά (πχ θέματα 2005 http://www.e-sl.gr/old/images/stories/asep/2005/PE19_GNOSTIKO.pdf )θέλουν να φύγουν από την εκπαίδευση (και πολλοί φεύγουν). Ο λόγος; Το επίπεδο γνώσεων δεν εγγυάται ότι είσαι καλός εκπαιδευτικός. 2. Δηλαδή κάποιος είναι άξιος και όταν μπαίνει στο δημόσιο γίνεται ανάξιος; Μήπως στο δημόσιο μπαίνουν οι μη άριστοι; (για να κάνω χιούμορ) Άλλοι είναι οι λόγοι. Επι του θέματος, εχω ακούσει για τράπεζες κυρίως αθήνα. Επίσης σε άλλο σχολείο είχαν κάνει δουλειά με σπόνσορα (έπρεπε να βάλουν ένα banner στη σχολική σελίδα). Μια άλλη ιδέα που είχα ήταν οι γονείς κάθε χρόνο να δίνουν ένα ποσό (πχ 15€) ώστε σιγά σιγά να φτιάχνονται εργαστήρια. Δυστυχώς σε εμένα και σε ένα φίλο μου ο διευθυντής είπε "όχι" καθώς το σχολείο είναι δημόσιο και δωρεάν συνεπώς οι γονείς θα διαμαρτύρονταν. Κάνε μια νύξη όμως. Για το πρωτο που λες, τι εννοεις; ποιος κανει ποιο μαθημα (δηλαδη πληροφορικοι να κανουν μαθηματικα ή το αντιθετο) ή με τι ειδους πτυχιο λεγονται πληροφορικοι; Εγω λεω για το δευτερο, υπηρχαν (και νομιζω οτι πλεον ειναι λιγοι) καποιοι που με πτυχιο μαθηματικων "βαφτιστικαν" πληροφορικοι. Αν εσυ λες για το ποιος κανει ποιο μαθημα, αστο αυτο ειναι μια αλλη μεγαλη ιστορια. Για το δευτερο, αυτα ειναι οι εξετασεις στο γνωστικο αντικειμενο (δηλαδη την πληροφορικη), υπαρχουν και εξετασεις σε αλλες ενοτητες, μια απο αυτες (συνηθως) είναι και τα παιδαγωγικα. Δεν αντιλεγω οτι ο λογος που αναφερεις για να φυγει καποιος απο την εκπαιδευση είναι ενας σοβαρος υπαρκτος λογος αλλα ειναι μονο ενας απο τους λογους. Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2019 από tsioulak Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pontez2 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Ather είπε . Οι περισσότεροι που πέρασαν με ΑΣΕΠ πληροφορικής (και κάποιοι βάσει αυτού δουλεύουν σε δημοτικά) , ειδικά 2005 και μετά (πχ θέματα 2005 http://www.e-sl.gr/old/images/stories/asep/2005/PE19_GNOSTIKO.pdf )θέλουν να φύγουν από την εκπαίδευση (και πολλοί φεύγουν). Ο λόγος; Το επίπεδο γνώσεων δεν εγγυάται ότι είσαι καλός εκπαιδευτικός. Ποιος θέλει να φυγει απ την εκπαιδευση? Υπάρχει μονιμος εκπαιδευτικος που έχει παραιτηθεί από το δημοσιο για να κάνει κάτι άλλο; 12 ώρες πριν, tsioulak είπε Συμμφωνω και επ'αυξανω, επισης δεν βοηθαει το γεγονος οτι το υπουργειο προτιμαει να παιρνει (ειτε αναπληρωτες ειτε μονιμους) μεγαλους σε ηλικια καθηγητες και δασκαλους, ουτε οτι κοβει ωρες δεξια και αριστερα. Mεγάλοι σε ηλικία? 30αρο 40αρηδες ειναι ο μέσος ορος αναπληρωτων και ειναι απολυτα λογικο να μπαινουν αυτοι, διοτι έχουν τεράστια προυπηρεσία αφου μιλάμε για 10 χρονια αδιοριστίας. Οταν δεν διοριζεις, πως θα πάρει σειρά ο νέος για να μπει; (εκτος αν αναφέρεσαι σε μονιμους...Ναι εκει ο μέσος ορος ξεπερνάει τα 40. Λογικο όταν οι τελευταιοι που διοριστηκαν με ΑΣΕΠ ηταν το 2008. ) Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2019 από pontez2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BritGreek Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Η ουσία κατά τη γνώμη μου είναι το ότι δεν υπάρχουν τα εργαλεία για να γίνει σωστό το μάθημα. Για να μάθουν κάτι ουσιαστικό τα παιδιά. Όταν στο σχολείο των παιδιών μου, αλλά και πολλών μαθητών μου οι εργασίες και τα τεστ της πληροφορικής γίνονται σε χαρτί (!), όταν πολλοί από τους υπολογιστές δεν ανοίγουν καν και είναι 12+χρόνων, προφανώς υπάρχει τεράστιο πρόβλημα. Και ακόμα και σε τέτοιες καταστάσεις, υπάρχουν κάποια σχολεία που δεν δέχονται δωρεές γιατί το απαγορεύει η διεύθυνση. Τσεκαρισμένο αυτό. Από την άλλη, ξέρω σύλλογο γονέων και κηδεμόνων που έκανε 6 πάρτι μέσα στη χρονιά, με λαχνούς, για να αγοράσουν μεταχειρισμένους υπολογιστές από τα γνωστά μαγαζιά. Το έκαναν και μπράβο τους. Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2019 από BritGreek Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
skiabox Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Τελικά από ότι φαίνεται πρέπει να απελευθερωθεί εκτός από την πανεπιστημιακή εκπαίδευση, ακόμα και η μέση εκπαίδευση. Το κράτος απέτυχε παταγωδώς και σε αυτό το κομμάτι! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ather Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 @skiabox Πώς θα γίνει αυτό; Ιδιωτικά σχολεία υπάρχουν ήδη. Να κλείσει τα δημόσια και να μειώσει τους ανάλογους φόρους; @pontez2 https://www.alfavita.gr/koinonia/226151_feygoyn-kai-oi-ekpaideytikoi-toy-dimosioy-sholeioy-gia-exoteriko-me-adeies-aney Φεύγουν τόσοι πολλοί που δίνουν τα κονδύλια για να πάρουν αναπληρωτές http://www.thetoc.gr/koinwnia/article/to-sxedio-tou-andrea-loberdou-gia-tin-kalupsi-twn-kenwn-sta-sxoleia (προτελευταία παράγραφος) @BritGreek Το κράτος έχει κάνει συνεργασία με microsoft και google (για τις ανάλογες σουίτες) με νόμιμες άδειες ενώ έχει ετοιμάσει παρουσιάσεις με επιλεγμένα σχέδια μαθήματος. Υπάρχουν προβολείς καθώς και ένας υπολογιστής ανά μαθητή, όπως ρομπότ κλπ. Τι καλά που θα ήταν! Οπότε εντόπισες ένα σημαντικό κομμάτι του προβλήματος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
skiabox Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 @Ather : Γενικά όσο μειώνεται το κράτος τόσο καλύτερα. Οτι αγγίζει βουτιέται στην αναξιοκρατία, στην διαφθορά και στην απαξίωση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pontez2 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 1 λεπτό πριν, Ather είπε @pontez2 https://www.alfavita.gr/koinonia/226151_feygoyn-kai-oi-ekpaideytikoi-toy-dimosioy-sholeioy-gia-exoteriko-me-adeies-aney Φεύγουν τόσοι πολλοί που δίνουν τα κονδύλια για να πάρουν αναπληρωτές http://www.thetoc.gr/koinwnia/article/to-sxedio-tou-andrea-loberdou-gia-tin-kalupsi-twn-kenwn-sta-sxoleia (προτελευταία παράγραφος) Αther νομιζω οτι παρεξηγησες λιγάκι αυτά που γράφονται στα άρθρα. 9 εκπαιδευτικοι στη Στερεά Ελλάδα, ζητησαν προσωρινη άδεια ανευ αποδοχών για να πάνε στο εξωτερικο. Ακομα και ο αιρετός γράφει πως δεν μπορουμε να βγάλουμε συμπεράσματα απο κάτι τέτοιο αλλά ισως να αναφερθεί σε μια πιθανή τάση. Το 2018 πχ, οπως αναφέρει σε άλλη σελίδα ο Κόρδης (αιρετός επίσης) παραιτήθηκαν κοντά στους 2000. Οι περισσότεροι παραιτήθηκαν στη ληξη του σχολικού έτους, με σκοπό να προλάβουν τον ευνοικο νομο περι συνταξιοδότησης. Μόλις 100 άτομα παραιτήθηκαν για προσωπικούς λόγους, μέσα στη χρονιά. Και σε αυτους περιλαμβάνονται και οι αναπληρωτές. Για το δευτερο λινκ του 2014 που παραθέτεις, δεν προκυπτει απο πουθενά πως πήρε κάποιος ανευ αποδοχών για να πάει στο εξωτερικο Οπως καταλαβαίνεις ειναι πολύ δυσκολο να αναφερόμαστε ακομα και σε τάση. Ειναι πολύ μικρό το ποσοστό και δε ξέρουμε καν πόσοι απο αυτους παραιτήθηκαν εντελως απ την εργασία τους για τέτοιους λογους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BritGreek Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 17 λεπτά πριν, Ather είπε @BritGreek Το κράτος έχει κάνει συνεργασία με microsoft και google (για τις ανάλογες σουίτες) με νόμιμες άδειες ενώ έχει ετοιμάσει παρουσιάσεις με επιλεγμένα σχέδια μαθήματος. Υπάρχουν προβολείς καθώς και ένας υπολογιστής ανά μαθητή, όπως ρομπότ κλπ. Τι καλά που θα ήταν! Οπότε εντόπισες ένα σημαντικό κομμάτι του προβλήματος. Δεν θέλει και ιδιαίτερο μυαλό για να εντοπίσει κανείς τόσο προφανές πρόβλημα. Τα πράγματα είναι απλά. Δεν δίνονται τα απαραίτητα χρήματα. Γι' αυτό και βλέπουμε ταβάνια σχολείων να πέφτουν, να τρέχουν τους διευθυντές επειδή έχει λήξει η πυροπροστασία, κλπ. Από εκεί και πέρα, ο κάθε γονέας κοιτάζει πώς θα παρέχει την καλύτερη δυνατή εκπαίδευση στα παιδιά του, ακόμα και μέσα στην κρίση. Από την άλλη, υπάρχουν ιδιωτικά και ιδιωτικά. Δεν είναι όλα τόσο εξαιρετικά όσο θα ήθελαν να είναι, σε πολλούς τομείς. Ο ιδιωτικός τομέας της εκπαίδευσης, πολλές φορές καλύπτει ωστόσο τις αυτονόητες παροχές που θα έπρεπε να υπάρχουν ακόμα και στο πιο απομακρυσμένο σχολείο της Ελλάδας, μέσω δωρεών σε επίπεδο εξοπλισμού. 18 λεπτά πριν, skiabox είπε @Ather : Γενικά όσο μειώνεται το κράτος τόσο καλύτερα. Οτι αγγίζει βουτιέται στην αναξιοκρατία, στην διαφθορά και στην απαξίωση. Θα συμφωνήσω στο ότι το μοντέλο του δημοσίου, όπως λειτουργεί εδώ και δεκαετίες είναι εντελώς λάθος, με το μεγαλύτερο λάθος να είναι η de facto μονιμότητα και η πλήρης έλλειψη ουσιαστικής αξιολόγησης του προσωπικού. Αν υπήρχε αντικειμενική αξιολόγηση, θα έλαμπαν οι άξιοι (και είναι πολλοί) και θα απομακρύνονταν τα παράσιτα που εκμεταλλεύονται την όλη κατάσταση, ζώντας στο απυρόβλητο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ather Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 2 ώρες πριν, pontez2 είπε Αther νομιζω οτι παρεξηγησες λιγάκι αυτά που γράφονται στα άρθρα. 9 εκπαιδευτικοι στη Στερεά Ελλάδα, ζητησαν προσωρινη άδεια ανευ αποδοχών για να πάνε στο εξωτερικο. Ακομα και ο αιρετός γράφει πως δεν μπορουμε να βγάλουμε συμπεράσματα απο κάτι τέτοιο αλλά ισως να αναφερθεί σε μια πιθανή τάση. Το 2018 πχ, οπως αναφέρει σε άλλη σελίδα ο Κόρδης (αιρετός επίσης) παραιτήθηκαν κοντά στους 2000. Οι περισσότεροι παραιτήθηκαν στη ληξη του σχολικού έτους, με σκοπό να προλάβουν τον ευνοικο νομο περι συνταξιοδότησης. Μόλις 100 άτομα παραιτήθηκαν για προσωπικούς λόγους, μέσα στη χρονιά. Και σε αυτους περιλαμβάνονται και οι αναπληρωτές. Για το δευτερο λινκ του 2014 που παραθέτεις, δεν προκυπτει απο πουθενά πως πήρε κάποιος ανευ αποδοχών για να πάει στο εξωτερικο Οπως καταλαβαίνεις ειναι πολύ δυσκολο να αναφερόμαστε ακομα και σε τάση. Ειναι πολύ μικρό το ποσοστό και δε ξέρουμε καν πόσοι απο αυτους παραιτήθηκαν εντελως απ την εργασία τους για τέτοιους λογους. Κάτι άλλο που μάλλον δε γνωρίζεις: Απαγορεύεται να παραιτηθείς στη μέση της χρονιάς (θεωρητικά) αν δεν έχεις πολύ σοβαρό λόγο. Συνεπώς θα παραιτηθείς στο τέλος της χρονιάς. ( Δες ένα παράδειγμα https://www.news247.gr/weekend-edition/o-anthropos-poy-den-mporoyse-na-paraitithei-apo-to-elliniko-dimosio.6355895.html ) Έχουμε δύο περιπτώσεις. 1) Κάποιοι κάθονται χωρίς να πληρώνονται και κρατάνε τη θέση μέχρι 5 έτη. 2) Κάποιοι δουλεύουν αλλού και πληρώνονται και κρατάνε τη θέση μέχρι 5 έτη. Το 2014 τα χρήματα που περίσσεψαν ΣΙΓΟΥΡΑ έφτασαν για 1000 προσλήψεις αναπληρωτών (δεν ξέρουμε τελικά πόσα περίσσεψαν). Οι άδεις που δόθηκαν (σε μία περιφέρεια) ήταν 17 τον Ιούλιο (μπορούν να δοθούν και σε ύστερη ή και σε πρότερη φάση). Για τις 9 η επίσημη δικαιολογία ήταν μετεγκατάσταση στο εξωτερικό ΧΩΡΙΣ να γνωρίζουμε τι ακριβώς θα γίνει με τις υπόλοιπες. Τον ισχυρισμό σου δεν μπορώ να καταλάβω. Ότι σχεδόν όλοι πήραν άδεια για να κάτσουν; Γιατί εγώ πιστεύω ότι οι περισσότεροι πήραν άδεια για να δουλέψουν αλλού με απώτερο στόχο να φύγουν από το δημόσιο. 6 ώρες πριν, pontez2 είπε Ποιος θέλει να φυγει απ την εκπαιδευση? Υπάρχει μονιμος εκπαιδευτικος που έχει παραιτηθεί από το δημοσιο για να κάνει κάτι άλλο; Νομίζω ότι το απάντησα. Προσωπικά γνωρίζω 5 άτομα που έχουν ξεκινήσει τη διαδικασία της εξόδου. Αυτά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dpolal Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 10 ώρες πριν, Ather είπε Δυστυχώς σε εμένα και σε ένα φίλο μου ο διευθυντής είπε "όχι" καθώς το σχολείο είναι δημόσιο και δωρεάν συνεπώς οι γονείς θα διαμαρτύρονταν. Κάνε μια νύξη όμως. To δημόσιο σχολείο σαφώς και δεν μπορεί να ζητήσει από τους γονείς να συνδράμουν καθότι απαγορεύεται ΑΛΛΑ αν υπάρχει ενεργός σύλλογος γονεών κ κηδεμόνων αυτός μπορεί να το κάνει και μετά να αγοράσει ο ίδιος τα μηχανήματα και να τα προσφέρει στο σχολικό εργαστήριο. Είτε να διαθέσει ένα ποσοστό από την ετήσια συμμετοχή των γονένων στο ταμείο του συλλόγου, είτε να τρέξει έναν έρανο και να συγκεντρώσει χρήματα για την ενίσχυση του εργαστηρίου, είτε να ψάξει να βρεί χορηγούς. Το έχουν κάνει πολλοί σύλλογοι αυτό, δεν είναι παράνομο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ather Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 7 ώρες πριν, skiabox είπε @Ather : Γενικά όσο μειώνεται το κράτος τόσο καλύτερα. Οτι αγγίζει βουτιέται στην αναξιοκρατία, στην διαφθορά και στην απαξίωση. Εντάξει κάποιος φούρνος θα γκρεμίστηκε απόψε https://www.efsyn.gr/kosmos/boreia-ameriki/186889_agorazan-tin-aristeia :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pontez2 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 12 ώρες πριν, Ather είπε Τον ισχυρισμό σου δεν μπορώ να καταλάβω. Ότι σχεδόν όλοι πήραν άδεια για να κάτσουν; Γιατί εγώ πιστεύω ότι οι περισσότεροι πήραν άδεια για να δουλέψουν αλλού με απώτερο στόχο να φύγουν από το δημόσιο. Αυτό που γράφω, ειναι πως δεν έχουμε ακομα τα στοιχεία να μιλάμε εστω και για τάσεις φυγής (εξού και η έκπληξή μου στον ισχυρισμό σου "οι περισσότεροι που πέρασαν ΑΣΕΠ πληροφορικής θέλουν να φύγουν"). Ειναι μεμονωμένες οι περιπτώσεις ανθρώπων που παραιτήθηκαν από το δημόσιο (γενικά, όχι μονο από την εκπαίδευση) για να φύγουν στο εξωτερικό. Και ότι στοιχεία υπάρχουν, τα βγάζουν οι αιρετοί (στη πρωτοβάθμια ο Μπράτης, στη δευτεροβάθμια ο Κόδρης και ίσως ο Βούγιας) Γνωρίζω πως δεν μπορεις να παραιτηθείς εύκολα στη μέση της χρονιάς. Ο Κόρδης όμως έγραψε πως αυτοί που παραιτήθηκαν ηταν καθαρά για συνταξιοδότηση (μεγαλύτερες ηλικίες κτλ). Θα είχε ενδιαφέρον αν βρίσκαμε στοιχεία για τις ηλικίες των εκπαιδευτικων που παραιτούνται, ή ζητάνε άδειες ανευ και τους λόγους που επικαλλούνται. Διοτι οι περιφέρειες βγάζουν μηνιαία στατιστικά (της δικής τους περιφερεια η κάθε μια) και η συγκέντρωση ειναι πολύ ιδιαίτερη. Δεν αντιλέγω πως κάποιοι μπορει οντως να θέλουν να δοκιμάσουν στο εξωτερικό. Λέω οτι σε καμία περίπτωση δεν ειναι μεγάλος αριθμός, πόσο μάλλον "οι περισσότεροι" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ather Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) @pontez2 23 ώρες πριν, Ather είπε 1. Οι περισσότεροι που πέρασαν με ΑΣΕΠ πληροφορικής (και κάποιοι βάσει αυτού δουλεύουν σε δημοτικά) , ειδικά 2005 και μετά (πχ θέματα 2005 http://www.e-sl.gr/old/images/stories/asep/2005/PE19_GNOSTIKO.pdf )θέλουν να φύγουν από την εκπαίδευση (και πολλοί φεύγουν). Ο λόγος; Το επίπεδο γνώσεων δεν εγγυάται ότι είσαι καλός εκπαιδευτικός. Μάλλον η λέξη "ειδικά" δημιούργησε κάποια σύγχυση. Στη θέση της βάλε "από το". Επεξ/σία 13 Μαρτίου 2019 από Ather 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
skiabox Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Επίσης μιας και αναφέρθηκε το ΑΣΕΠ, να πούμε ότι είναι τραγικό λάθος η στρατηγική επιλογή του ΑΣΕΠ αντί για μηχανογράφηση. Δηλαδή πληρώνεται ένας πτυχιούχος να πατάει σφραγίδες! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα