Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Nissan έφθασε σε ένα σημαντικό ορόσημο στην ιστορία των ηλεκτρικών οχημάτων, με τις πωλήσεις του Nissan Leaf να αγγίζουν τις 400.000, περίπου οκτώ χρόνια μετά το ντεμπούτο του, τον Δεκέμβριο του 2010.

Η εταιρία γιόρτασε 200.000 πωλήσεις Leaf τον Δεκέμβριο του 2015 με την ζήτηση να αυξάνεται κατακόρυφα έκτοτε, γεγονός που σημαίνει ότι περίπου οι μισοί κάτοχοι Leaf αγόρασαν το αυτοκίνητο μέσα στα τελευταία 3 χρόνια. Το 90% των πωλήσεων του Leaf συγκεντρώνεται σε τρεις αγορές, με τις ΗΠΑ να "οδηγούν" την κούρσα με 90.000, την Ιαπωνία να ακολουθεί με 50.000, και τέλος την Ευρώπη, στην οποία συγκεντρωτικά στις χώρες της έχουν πωληθεί 40.000 Leaf. Η Nissan βέβαια δεν θα πρέπει να επαναπαυθεί στις δάφνες της, καθώς η Tesla ανακοίνωσε ότι πούλησε 140.000 Model 3 μέσα στο 2018, και αυτό προτού το "entry" μοντέλο των $35.000 κυκλοφορήσει στην αγορά.

Βέβαια κάτι τέτοιο δεν σηματοδοτεί απαραίτητα "καμπανάκι" για την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία ήδη ετοιμάζει το επόμενο της ηλεκτρικό SUV και θεωρεί ότι το Leaf ήταν ένα στοίχημα που πέτυχε, ξεκινώντας ως ένα πείραμα για early adopters που μπορούσαν να "δεχθούν" την μειωμένη αυτονομία του οχήματος, και καταλήγοντας σε ένα mainstream αυτοκίνητο πόλης που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα μοντέλα του ανταγωνισμού.

Engadget


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Jesus!!! 9 χρόνια για να πουλήσει 400.000!!! Και τιμή "ευκαιρία"... Τεσπα, μακάρι η ηλεκτροκίνηση να φτάσει σε ένα σημείο έστω ελάχιστα κοντά στο να γίνει mainstream.

  • Like 27
Δημοσ.

Βασικα ειχα το αδελφακι του το Zoe (της Renault) για ενα χρονο. Σε γενικες γραμμες μπορω να πω οτι ηταν μια χαρα ως αυτοκινητο πολης για ψωνια και κοντινες βολτες. Το μεγαλο μειονέκτημα τους ειναι η μπαταρια ειδικα τον χειμωνα που οι θερμοκρασιες εδω στην Αγγλια πεφτουν κατω απο το 0 για βδομαδες και το ιδιο και η αποδοση της μπαταριας. Δυστυχως εμενα μου εβγαλε βλαβη στο κυκλωμα φόρτισης ενω το ειχα αφησει να φορτιζει και αν δεν ηταν εντος εγγυησης θα πληρωνα χιλιαδες λιρες για επισκευη. Το γεγονος αυτο με εκανε να το πουλησω τελικα πριν 4 μηνες και να γυρισω σε πετρελαιοκίνητο. Οταν και αν οι μπαταριες βελτιωθουν τοσο ωστε να προσφέρουν γρηγορη φορτιση και ταυτοχρονα μεγαλο range σε ανταγωνιστικες τιμες με τα συμβατικα αυτοκινητα εσωτερικης καυσης τοτε τα ηλεκτρικα θα ξεπερασουν σε πωλησεις τα συμβατικα.    

  • Like 5
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, mordred είπε

Ρε γιαπώνια τι είναι αυτό;

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

dims?crop=2560%252C1440%252C0%252C0%26qu

Δεν ρωτάμε τέτοια πράγματα κάποιον που του ρίξαν δυο ατομικές βόμβες!

  • Like 1
  • Sad 2
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Δεν ρωτάμε τέτοια πράγματα κάποιον που του ρίξαν δυο ατομικές βόμβες!

Ειναι τωρα αστειο αυτο ? Ειναι σαν να λες αντίστοιχα δεν ρωτανε τετοια πραγματα τους Ελληνες που τους εσφαζαν επι Τουρκοκρατίας.

 

  • Like 8
  • Confused 2
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Agony είπε

Ειναι τωρα αστειο αυτο ? Ειναι σαν να λες αντίστοιχα δεν ρωτανε τετοια πραγματα τους Ελληνες που τους εσφαζαν επι Τουρκοκρατίας.

ÎÏοÏέλεÏμα εικÏÎ½Î±Ï Î³Î¹Î± buy a sense of humor

  • Like 17
  • Thanks 6
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Agony είπε

Ειναι τωρα αστειο αυτο ? Ειναι σαν να λες αντίστοιχα δεν ρωτανε τετοια πραγματα τους Ελληνες που τους εσφαζαν επι Τουρκοκρατίας.

 

Image result for the joke you

  • Like 13
  • Thanks 1
Δημοσ.

με 33 χιλιάρικα βασική τιμή δεν είναι mainstream (τιμή για ελλάδα) ,ούτε οικονομικό αν πεις ότι έχει μισό κόστος κατανάλωσης σε σύγκριση με ένα micra diesel με κατανάλωση 4 λίτρα τα 100 μικτό κύκλο και 20.000 χιλιόμετρα το χρόνο με τιμή πετρελαίου 1.35 ευρώ θα γλυτώνεις 500 ευρώ το χρόνο δηλαδή απόσβεση των 15 χιλιάδων διαφοράς τιμής σε κατανάλωση σεεεεεεε 30 χρόνια! και όσο για την συντήρηση του μοτέρ (γιατί όλα τα άλλα είναι κοινά όπως αναρτήσεις,λάστιχα,φρένα κλπ κλπ) να δίνεις και 300 ευρώ το χρόνο? ε για ένα σετ μπαταρίες αν κλάσουν μετά απο χρόνια η ένα ηλεκτρικό μοτέρ με κανα inverter ακριβείας νομίζετε θα κοστίσει λιγότερο ? 

δεν είναι ούτε οικονομικά ούτε mainstream

  • Like 12
  • Thanks 3
Δημοσ.

400,000 σε 8,5 χρονια. Wow. Η VW πουλαει παραπανω Golf σε ενα χρονο. :P 

Τα ηλεκτρικα αυτοκινητα θα μπορουσαν να ειναι μια εναλλακτικη για οχηματα περιορισμενης χρησης ή εστω επαναλαμβανομενης, οπως βανακια που κανουν την ιδια διαδρομη καθε μερα κ.ο.κ. Για everyday car εχουν μειονεκτηματα και παροτι οι κυβερνησεις τα επιδοτουσαν (νομιζω η Βρετανικη εδινε £5,000), παραμενουν ακριβοτερα και πιο δυσχρηστα απο αυτοκινητα με ΜΕΚ. Αν δεν ερθουν εστω κοντα στην ευκολια του κλασικου αυτοκινητου, που γεμιζεις για 1,000χλμ σε 5΄, τοτε δε προκειται να γινουν "mainstream" οσο κι αν τα σπονσοραρουν και προμοταρουν διαφοροι πρασινοι/οικολογοι/χιπηδες πολιτικοι. Τα 200χλμ αυτονομια σε μιση ωρα που διαφημιζει η Τεσλα ειναι ενα καλο βημα αλλα και παλι, υπολειπεται πολυ των "παραδοσιακων". 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 καλή πρόταση απο τη nissan παρ όλα αυτά έχει τιμή δύο αυτοκινήτων πόλης (βενζίνης) που σημερα οι κινητήρες τους είναι αρκετά καθαροί και οικονομικοί , πρεπει να πεσει ακόμη κανα δεκάρικο η τιμή για να τραβήξει πιο πολυ κόσμο

Επεξ/σία από ethereum
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...