Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.

18/12/18 αγόρασα ένα Nokia 7 Plus που έτυχε να έχει την novatek οθόνη (είμαι το άτομο που βρήκε το θέμα αυτό από άλλο forum). Το έστειλα μέσω του καταστήματος για αλλαγή οθόνης (πρώτη αποστολή!!). Μετά από 5-7 μέρες το έχω στα χέρια μου αλλά χωρίς πτώση βγήκε η οθόνη από κακή τεχνική εργασία. Το στέλνω πάλι με το κατάστημα για δεύτερη φορά και φαίνεται να είναι εντάξει όταν το έπιασα πάλι στα χέρια μου αλλά και πάλι η οθόνη έχει θέμα επειδή το άσπρο κιτρινιζει και τα χρώματα τα δείχνει ξεθωριασμένα. Το πάω και πάλι για τρίτη φορά για επισκευή έχοντας μαζί μου ένα Nokia 7 Plus αγορασμένο από επίσημη αλυσίδα για να δείξω τις διαφορές και η απάντηση είναι ότι αυτός δεν θα το έστελνε. Μετά από πίεση δική μου και λέγοντας του ότι έδωσα 300€ για το κινητό το έστειλε και ήρθε εχθές 5/03/19 στο κατάστημα πήγα πάλι με το Nokia 7 Plus που δεν έχει θέμα να το συγκρίνω και είχε θέμα το λειτουργικό. Όταν το άνοιγα πριν την επιλογή γλώσσας έβγαζε ένα μήνυμα για το Android πατούσα κλείσιμο αλλά και πάλι το ίδιο. 

Και τώρα ρωτώ. Τι μπορώ να κάνω; Έδωσα 300€ για το κινητό και πηγαίνει συνέχεια για επισκευή. Ένα πιστωτικό να πάρω τουλάχιστον να τελειώνω με αυτή την ιστορία. Σκέφτομαι να πάρω τηλέφωνο στην γραμμή του καταναλωτή. Τι προτείνεται;

Συγγνώμη για το μεγάλο μήνυμα αλλά εδώ και δυο μήνες ταλαιπωρουμε με αυτό το κινητό.

Δημοσ.

Αν δεν κάνω λάθος μετά την τρίτη δικαιούσαι αντικατάσταση συσκευής, δεν θυμάμαι αν μπορείς να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων. Μίλα καλύτερα με τον συνήγορο του καταναλωτή (εχουν site,μπορείς να στείλεις και την φόρμα τους αλλά υπολόγισε εβδομάδα για απάντηση. Παρόλα αυτά απο εκει θα βγάλεις άκρη

Δημοσ.
6 ώρες πριν, TasVas είπε

18/12/18 αγόρασα ένα Nokia 7 Plus που έτυχε να έχει την novatek οθόνη (είμαι το άτομο που βρήκε το θέμα αυτό από άλλο forum). Το έστειλα μέσω του καταστήματος για αλλαγή οθόνης (πρώτη αποστολή!!). Μετά από 5-7 μέρες το έχω στα χέρια μου αλλά χωρίς πτώση βγήκε η οθόνη από κακή τεχνική εργασία. Το στέλνω πάλι με το κατάστημα για δεύτερη φορά και φαίνεται να είναι εντάξει όταν το έπιασα πάλι στα χέρια μου αλλά και πάλι η οθόνη έχει θέμα επειδή το άσπρο κιτρινιζει και τα χρώματα τα δείχνει ξεθωριασμένα. Το πάω και πάλι για τρίτη φορά για επισκευή έχοντας μαζί μου ένα Nokia 7 Plus αγορασμένο από επίσημη αλυσίδα για να δείξω τις διαφορές και η απάντηση είναι ότι αυτός δεν θα το έστελνε. Μετά από πίεση δική μου και λέγοντας του ότι έδωσα 300€ για το κινητό το έστειλε και ήρθε εχθές 5/03/19 στο κατάστημα πήγα πάλι με το Nokia 7 Plus που δεν έχει θέμα να το συγκρίνω και είχε θέμα το λειτουργικό. Όταν το άνοιγα πριν την επιλογή γλώσσας έβγαζε ένα μήνυμα για το Android πατούσα κλείσιμο αλλά και πάλι το ίδιο. 

Και τώρα ρωτώ. Τι μπορώ να κάνω; Έδωσα 300€ για το κινητό και πηγαίνει συνέχεια για επισκευή. Ένα πιστωτικό να πάρω τουλάχιστον να τελειώνω με αυτή την ιστορία. Σκέφτομαι να πάρω τηλέφωνο στην γραμμή του καταναλωτή. Τι προτείνεται;

Συγγνώμη για το μεγάλο μήνυμα αλλά εδώ και δυο μήνες ταλαιπωρουμε με αυτό το κινητό.

Επειδή η Nokia το έχει αναγνωρίσει το πρόβλημα και έχει δηλώσει ότι γίνεται αντικατάσταση (είτε συσκευής η οθόνης) εσύ τις τρεις φορές που το πηγες?

Στο κατάστημα και μετά σε ένα service δικό τους ή σε τρίτους?

Στο κατάστημα και στο επίσημο service που είναι έξω?

Η σε κάποιο Nokia Care που και αυτό το στέλνει έξω?

Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, saruman123 είπε

Επειδή η Nokia το έχει αναγνωρίσει το πρόβλημα και έχει δηλώσει ότι γίνεται αντικατάσταση (είτε συσκευής η οθόνης) εσύ τις τρεις φορές που το πηγες?

Στο κατάστημα και μετά σε ένα service δικό τους ή σε τρίτους?

Στο κατάστημα και στο επίσημο service που είναι έξω?

Η σε κάποιο Nokia Care που και αυτό το στέλνει έξω?

Το πήγα στο κατάστημα και αυτοί το έστειλαν Αθήνα στην επίσημη αντιπροσωπεία. Είναι η γνωστή εταιρία. Όνομα δεν λέω ακόμα. 

Το θέμα είναι τι μπορώ να κάνω τώρα όμορφα και ωραία χωρίς εντάσεις και ιστορίες επειδή βλέπω την ιδιοκτήτη να με είχε πει ότι για αυτή την λίγη διαφορά χρωμάτων δεν το πήγαινα. Και τον απάντησα εσύ δεν θα το πήγαινες εγώ έδωσα 300€ και πάνε χαμένα αυτή την στιγμή.

Η Nokia που αναγνώρισε το θέμα το μόνο που κάνει είναι αντικατάσταση οθόνης η οποία και έγινε. Αλλά δεν έγινε σωστή ποιότητα οθόνης. 

3 ώρες πριν, mpentenis είπε

Αν δεν κάνω λάθος μετά την τρίτη δικαιούσαι αντικατάσταση συσκευής, δεν θυμάμαι αν μπορείς να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων. Μίλα καλύτερα με τον συνήγορο του καταναλωτή (εχουν site,μπορείς να στείλεις και την φόρμα τους αλλά υπολόγισε εβδομάδα για απάντηση. Παρόλα αυτά απο εκει θα βγάλεις άκρη

Θα πάρω τηλέφωνο να τους ρωτήσω. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, TasVas είπε

Το πήγα στο κατάστημα και αυτοί το έστειλαν Αθήνα στην επίσημη αντιπροσωπεία. Είναι η γνωστή εταιρία. Όνομα δεν λέω ακόμα. 

Το θέμα είναι τι μπορώ να κάνω τώρα όμορφα και ωραία χωρίς εντάσεις και ιστορίες επειδή βλέπω την ιδιοκτήτη να με είχε πει ότι για αυτή την λίγη διαφορά χρωμάτων δεν το πήγαινα. Και τον απάντησα εσύ δεν θα το πήγαινες εγώ έδωσα 300€ και πάνε χαμένα αυτή την στιγμή.

 

Δεν υπάρχει επίσημη αντιπροσωπεία στην Nokia.

Απλά πήγε στην Arvato και από εκεί έφυγε έξω.

Και τις τρεις φορές δεν έγινε!!

Λίγο κουλό δεν είναι?

Επεξ/σία από saruman123
Επισκέπτης
Δημοσ.
Μόλις τώρα, saruman123 είπε

Δεν υπάρχει επίσημη αντιπροσωπεία στην Nokia.

Απλά πήγε στην Arvato και από εκεί έφυγε έξω.

Ναι φίλε μου το ξέρω. Πτυχίο πληροφορικής έχω και είμαι γνώστης. Έχω αλλάξει τόσες συσκευές αλλά τέτοια περίπτωση δεν με έτυχε ποτέ. 

Μίλησα πριν δύο λεπτά με συνήγορο του καταναλωτή και με ενημέρωσαν ότι μπορώ να ζητήσω αντικατάσταση ακόμα και πιστωτικό και αν δεν δεχθεί μπορώ να κάνω καταγγελία. 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Επισκέπτης
Δημοσ.

Πήρα σήμερα την συσκευή στα χέρια μου κα πάλι έχω θέμα με την οθόνη. Ζήτησα πιστωτικό και δεν μπορεί να κάνει κάτι. Θα κάνω καταγγελία στην γραμμή του καταναλωτή. 

Δημοσ.
Στις 21/3/2019 στις 1:57 ΜΜ, TasVas είπε

Πήρα σήμερα την συσκευή στα χέρια μου κα πάλι έχω θέμα με την οθόνη. Ζήτησα πιστωτικό και δεν μπορεί να κάνει κάτι. Θα κάνω καταγγελία στην γραμμή του καταναλωτή. 

Ενημερωσε μας για τυχον νεα αν σου ειναι ευκολο. Θα ειναι χρησιμο για αρκετους να μαθουν την εκβαση της ολης φασης! :) 

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, GiwrgosP- είπε

Ενημερωσε μας για τυχον νεα αν σου ειναι ευκολο. Θα ειναι χρησιμο για αρκετους να μαθουν την εκβαση της ολης φασης! :) 

Εννοείται ότι θα ενημερώσω για ότι συμβεί. 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Λάθος λέξη.
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Σήμερα είχα επικοινωνία από την αντιπροσωπεία. Η απάντηση τους ήταν να το ξαναστειλω για αντικατάσταση οθόνης μήπως και πέσω σε καλή οθόνη. Οπότε με τα λεγόμενα τους έχουν προβληματικές οθόνες. Είπαν θα Στείλουν email στην Νόκια επειδή δεν είναι αρμόδιοι για αντικατάσταση ούτε για πιστωτικό. Ενημέρωσα και γραμμή του καταναλωτή και περιμένω εξέλιξη. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Gilmen είπε

Το προβλημα σου ειναι οτι εμπλεξες με την Arvato ειναι γνωστο οτι ειναι οτι χειροτερο υπαρχει !

Το ξέρω φίλε. Στις ερωτήσεις που έκανα η υπάλληλος δεν ήξερε τι να πει. Και όταν είπα ότι προμηθεύονται ελαττωματικές οθόνες η υπάλληλος γέλασε και με έντονο ύφος την είπα : "είπα κάτι αστείο; προς τι το γέλιο; επιβαρύνεις την θέση σου τώρα. " Μετά τσιμουδιά. Βρωμάει πολύ το θέμα. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...