Relcone Δημοσ. 6 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2019 Καλησπέρα σε όλους, Έχω από το μεσημέρι το εξής πρόβλημα: Βρίσκομαι εκτός Ελλάδος, εντός όμως Ε.Ε εδώ και ένα μήνα και είπα να βάλω μια κάρτα των 10€ μέσω του application της cosmote με χρήση debit card για να μπορέσω να ανανεώσω πρόγραμμα χρόνου ομιλίας. Το πρόβλημα είναι ότι από τις 2 το μεσημέρι ως τώρα που είναι σχεδόν 12 το βράδυ δεν έχει έρθει μήνυμα με το πόσο της ανανέωσης, ούτε εμφανίζεται στο app το νέο διαθέσιμο υπόλοιπο, ενώ στο ibank φαίνεται κανονικά η χρέωση από την εταιρεία. Σε αίτημα μου στο live chat της cosmote μου είπαν απλά πως θα το εξετάσουν και θα με ενημερώσουν αυτοί, χωρίς να γνωρίζουν ούτε πόσο θα πάρει, ούτε αν θα πάρω τα χρήματα μου πίσω. Έχει τύχει κάτι αντίστοιχο σε κάποιον άλλον;
Relcone Δημοσ. 6 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 6 Μαρτίου 2019 Όταν πάω να το καλέσω αυτόματα κλείνει και μου έρχεται μήνυμα ότι το υπόλοιπο μου δεν επαρκεί για κλήση.
Μακιαβέλλι Δημοσ. 7 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2019 22 ώρες πριν, Relcone είπε Όταν πάω να το καλέσω αυτόματα κλείνει και μου έρχεται μήνυμα ότι το υπόλοιπο μου δεν επαρκεί για κλήση. Σωστά, μαλακια μου. Είναι ελληνικό 4ψηφιο. Δοκίμασε να κατεβάσεις και την εφαρμογή κοσμοτε. Επίσης τσεκαρε ημερομηνία λήξης της σύνδεσης σου και δες αν συνάδει με την τελευταία ανανέωση που επιχειρησες.
VonLoutsos Δημοσ. 7 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2019 On 06/03/2019 at 00:46, Relcone said: Καλησπέρα σε όλους, Έχω από το μεσημέρι το εξής πρόβλημα: Βρίσκομαι εκτός Ελλάδος, εντός όμως Ε.Ε εδώ και ένα μήνα και είπα να βάλω μια κάρτα των 10€ μέσω του application της cosmote με χρήση debit card για να μπορέσω να ανανεώσω πρόγραμμα χρόνου ομιλίας. Το πρόβλημα είναι ότι από τις 2 το μεσημέρι ως τώρα που είναι σχεδόν 12 το βράδυ δεν έχει έρθει μήνυμα με το πόσο της ανανέωσης, ούτε εμφανίζεται στο app το νέο διαθέσιμο υπόλοιπο, ενώ στο ibank φαίνεται κανονικά η χρέωση από την εταιρεία. Σε αίτημα μου στο live chat της cosmote μου είπαν απλά πως θα το εξετάσουν και θα με ενημερώσουν αυτοί, χωρίς να γνωρίζουν ούτε πόσο θα πάρει, ούτε αν θα πάρω τα χρήματα μου πίσω. Έχει τύχει κάτι αντίστοιχο σε κάποιον άλλον; Γιατί δεν στέλνεις στο FB της Cosmote να τους εξηγήσεις τι έχει γίνει; Θα σου δώσουν λύση θεωρώ.
Relcone Δημοσ. 7 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 7 Μαρτίου 2019 Το θέμα λύθηκε σήμερα με μήνυμα της cosmote όπου μου πιστωσαν το χρηματικό υπόλοιπο. Δεν μου έδωσαν καμιά εξήγηση τι έγινε. Αν συμβεί σε κάποιον άλλο κάτι αντίστοιχο να υπολογίζει μια με μια-μισή μέρα αναμονής. Την λύση τη δίνει το Cosmote live chat. Ευχαριστώ για τις απαντησεις σας. 1
zvarthangalos Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 Ξανά ανοίγω το θέμα γιατί σήμερα κι εγώ μεσω wats's up application έκανα το πρωί στις 10 η ώρα ανανέωση με πιστωτική 10 ευρώ και ενω μου ήρθε το email ότι η συναλλαγή έγινε κανονικά δεν φαίνεται ουτε στο wat's up ουτε στο 1314 που παίρνω κατέβασα και το my cosmote app και εκει τα ίδια πηρα 4 - 5 φορές τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση και δεν κατάφερα να μιλήσω με κάποιον.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα