Dr.Strangelove Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 1 ώρα πριν, TheGrisGrisMan είπε Ωραίο θα ήταν επίσης να ήταν οι ίδιοι οι δρόμοι ηλιακοί συλλέκτες... αδύνατο τεχνικά βέβαια (υποθέτω) but... Κι όμως δεν είναι αδύνατο https://www.theguardian.com/environment/2016/dec/22/solar-panel-road-tourouvre-au-perche-normandy Βέβαια αυτά είναι μερικά δοκιμαστικά χιλιόμετρα δρόμου και λόγω του τρελού κόστος, το πιθανότερο είναι ότι δεν θα το δούμε ποτέ να υλοποιείται. Ίσως όμως να δούμε κάτι σαν αυτό https://www.theguardian.com/environment/2018/apr/12/worlds-first-electrified-road-for-charging-vehicles-opens-in-sweden που ναι μεν δεν είναι το ίδιο φουτουριστικό, αλλά είναι πολύ πιο ρεαλιστικό και μπορεί να παρέχει αρκετή ισχύ για να μπορούν να κινηθούν ηλεκτρικά οχήματα, ακόμα και χωρίς μπαταρίες. 2
nickolasemp Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 Στο Λουξεμβούργο που έχουν και χαμηλότερο ΦΠΑ η τιμούλα δίχως τα extra (αυτόματη οδήγηση κλπ) είναι στα 65.000 στην τετρακίνηση...
Reptile47 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 Ένας από τους βασικούς λόγους που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν χαμηλή διείσδυση στην Ελλάδα (θα) είναι ο υψηλός αριθμός πολυκατοικιών χωρίς προσωπική θέση παρκαρίσματος. Το μοντέλο δουλεύει σε χώρες όπως η Αγγλία, με τον κάθε ιδιοκτήτη ηλεκτρικού αυτοκινήτου να έχει προσωπική θέση πάρκινγκ. Εκεί κανείς επένδυση σε στατικά φωτοβολταϊκά οροφής με μεγαλύτερη απόδοση/χαμηλότερο κόστος από τις φορητές λύσεις που προτείνονται εδώ. Επισης, γίνεται σημαντική έρευνα για τα solar πλακάκια, απλά το κόστος είναι εξωφρενικό ακόμα λόγω της χαμηλής διείσδυσης στην αγορά. Όταν το ποσοστό των ηλεκτρικών αυξηθεί, θα ξεκινήσει η κατασκευή τους στα κέντρα πόλεων πρώτα... 2
Fubar.gr Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 13 ώρες πριν, leolipop είπε Δεν αντεχω αλλο , θα το ρωτησω...Σε αυτα τα αμιγως ηλεκτρικα αυτοκινητα γιατι δεν εξοπλιζουν εστω την οροφη με ηλιακους συλλεκτες ; Δε λεω οτι θα πας ταξιδι ετσι αλλα αν το εχεις πχ παρκαρισμενο μια καλη μερα , γιατι να μην παρει φορτιο να λειτουργισει το ραδιοφωνο εστω ; Κάποια Audi έχουν ένα μικρό ηλιακό πάνελ, σκοπός του είναι να λειτουργεί τον ανεμιστήρα όταν παρκάρεται στον ήλιο για να κρατά τη θερμοκρασία στην καμπίνα χαμηλά. Απο κει και πέρα υπάρχουν πολλοί λόγοι που η τοποθέτηση πάνελ στην οροφή δέν έχει νόημα 1) Ο βασικός είναι οτι αυξάνεται η πολυπλοκότητα και το κόστος του αυτοκινήτου για μηδαμινό όφελος. Η ενσωμάτωση ενός πάνελ στην οροφή του αυτοκινήτου δέν είναι τόσο απλό όσο ακούγεται, συν τις καλωδιώσεις σύν το converter. Και όλο αυτό για μερικές Wh ενέργειας που στη ζωή του αυτοκινήτου δέν θα ξεπεράσουν μερικά ευρώ σε αξία ηλεκτρισμού 2) Πώς θα φορτίσεις με ένα πάνελ των 20 Volt μία μπαταρία των 400+ Volt? Η μισή ενέργεια θα χαθεί στο DC-DC conversion. 3) Το πάνελ δέν επιτρέπει την τοποθέτηση ηλιοροφής ή πανοραμικής οροφής. 1 2
leolipop Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 14 ώρες πριν, mjaros είπε Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο καταναλώνει περίπου 300wh/km. Άμα βάλεις φωτοβολταϊκά στην οροφή του αυτοκινήτου η ενέργεια που θα λαμβάνεις ανα ώρα θα αρκεί για να κανείς μερικές εκατοντάδες μέτρα Αν αφήσεις το αμάξι στον ήλιο όλη μέρα με το ζόρι θα κανείς 2-3 χιλιόμετρα. Συμφωνω 100% και το ρωτησα απο αποψης υποστηριξης υποσυστηματων.Χωρις βεβαια να γνωριζω και το κοστος μιας τετοιας προσθηκης. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα