thetiesthatbind Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Καλησπέρα, Εδώ και περίπου 2 μήνες έχω θέματα αποσυνδέσεων με τη γραμμή μου. Έχει δηλωθεί 2 φορές ως βλάβη, τη μια μου άλλαξε θέση στο ΚΑΦΑΟ ο τεχνικός και την κλείδωσε στα 11 περίπου γιατί έτσι και αλλιώς τόσο είναι η ταχύτητα της περιοχής και ο 2ος την κλείδωσε ακόμη πιο χαμηλά από το attainable και το πρόβλημα συνεχίζεται. Η οικοδομή είναι καινούργια όπως και η καλωδίωση. Μπορώ να υπαναχωρήσω χωρίς ρήτρες ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων
NikosKallithea Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 6 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε Μπορώ να υπαναχωρήσω χωρίς ρήτρες ; Οχι, γιατί το καρτέλ βασιλεύει
thetiesthatbind Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Ούτε μέσω του συνήγορου του καταναλωτή;
jerry banana Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 57 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε Ούτε μέσω του συνήγορου του καταναλωτή; Δεν γινεται κατι .Οπως ακριβως λεει και ο φιλος Νικος κατσε με αυτο που εχεις.
spyros007 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Μαζεψψε στοιχεια απο γραπτη επικοινωνια με τον παροχο που να επιβεβαιώνουν το προβλημα και κανε καταγγελεια στη ΕΕΤΤ ζητώντας την λυση του συμβολαιου.
VonLoutsos Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 1 hour ago, thetiesthatbind said: Καλησπέρα, Εδώ και περίπου 2 μήνες έχω θέματα αποσυνδέσεων με τη γραμμή μου. Έχει δηλωθεί 2 φορές ως βλάβη, τη μια μου άλλαξε θέση στο ΚΑΦΑΟ ο τεχνικός και την κλείδωσε στα 11 περίπου γιατί έτσι και αλλιώς τόσο είναι η ταχύτητα της περιοχής και ο 2ος την κλείδωσε ακόμη πιο χαμηλά από το attainable και το πρόβλημα συνεχίζεται. Η οικοδομή είναι καινούργια όπως και η καλωδίωση. Μπορώ να υπαναχωρήσω χωρίς ρήτρες ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων Σε αντίστοιχη περίπτωση (έπεσε η ταχυτητα απο 5,5 στα 3,9 και μάζευε λάθη) δήλωνα βλάβη και απαιτούσα να έρθει τεχνικός να λυθεί το πρόβλημα. Κάποια στιγμή κατάλαβαν οτι το πρόβλημα ήρθε για να μείνει και μου πρότειναν είτε έκπτωση είτε αποχώρηση αζημίως. Είχα ένα ιστορικό οτι η γραμμή έπαιζε όλα τα χρόνια στα 5.0-5.5 και τους πίεζα γιατί μιλάμε για περιπου 20% κάτω.
thetiesthatbind Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Πραγματικά μου προκαλούν αηδία οι απίθανοι. Μου λέει έχει σηκωθεί η βλάβη μέχρι 6/3 θα επιλυθεί από τους τεχνικούς μας. Λέω 2 φορές έχουν έρθει τι διαφορετικό θα κάνει αυτή τη φορά. Αυτό θα πρέπει να το δείτε με αυτούς. Αφού δε τη διαολο στείλε. 11 αποσυνδέσεις σε 48 ώρες και από την ώρα που ξανά δηλώθηκε η βλάβη 2-3 συνεχόμενες. Στο μεταξύ όλο αυτό άρχισε μετά από 6-7 μήνες απροβλημάτιστης χρήσης
alkis13 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 Spoiler Σε αντίστοιχο πρόβλημα μου, το τοπικο κεντρο ειχε δηλωσει αδυναμια επιλυσης βλαβης και δεν μπορουσα να δηλωσω βλαβη παρα μόνο παραπονο. Μέχρι που εστειλα e-mail κεντρικα, με τις ωρες των τηλεφωνημάτων όπου μου ανέφεραν το γεγονός ότι δεν μπορω να δηλωσω βλαβη. Ακολουθησε επικοινωνία, από την εταιρία και όχι το τηλεφωνικό κέντρο (τα τηλεφωνικά κέντρα είναι στη καλύτερη θυγατρικές και κυρίως ενοικιαζόμενοι υπάλληλοι) όπου μέσα σε 40 ώρες είχε φτιάξει το πρόβλημα. Χρειάστηκε να σκάψουν να βρουν τον σάπιο χαλκό να με πάρουν τηλέφωνο και να μου πουν οι τεχνικοί ότι δε χρειαζόταν να στείλεις e-mail και μπορούσαμε να τα βρούμε και μας πήραν τηλέφωνο από την Αθήνα έξαλλοι και μπλα μπλα μπλα. Κατάσταση καφενείου χωριού που βαριέται ο καφετζής να σου φτιάξει καφέ, τίποτα λιγότερο τίποτα παραπάνω. Μέσω γραπτής επικοινωνίας φαίνεται άμεσα η αδυναμία της εκάστοτε εταιρίας να διορθώσει βλάβες. Έτσι υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής παρόχου ευκολότερα και χωρίς penalty. Το παραπάνω το συνιστώ για επαναλαμβανόμενες βλάβες ή για την ίδια για χρονικό διάστημα μεγάλο. Ο υπάλληλος του τηλεφωνικού κέντρου δε φταίει πουθενά. Ένα μισό μεροκάματο της κακιάς ώρας βγάζει. 1
Mhlogiatros Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 Σε αντίστοιχο πρόβλημα μου, το τοπικο κεντρο ειχε δηλωσει αδυναμια επιλυσης βλαβης και δεν μπορουσα να δηλωσω βλαβη παρα μόνο παραπονο. Μέχρι που εστειλα e-mail κεντρικα, με τις ωρες των τηλεφωνημάτων όπου μου ανέφεραν το γεγονός ότι δεν μπορω να δηλωσω βλαβη. Ακολουθησε επικοινωνία, από την εταιρία και όχι το τηλεφωνικό κέντρο (τα τηλεφωνικά κέντρα είναι στη καλύτερη θυγατρικές και κυρίως ενοικιαζόμενοι υπάλληλοι) όπου μέσα σε 40 ώρες είχε φτιάξει το πρόβλημα. Χρειάστηκε να σκάψουν να βρουν τον σάπιο χαλκό να με πάρουν τηλέφωνο και να μου πουν οι τεχνικοί ότι δε χρειαζόταν να στείλεις e-mail και μπορούσαμε να τα βρούμε και μας πήραν τηλέφωνο από την Αθήνα έξαλλοι και μπλα Ας μη φώναζε και να στέλνει οχλήσεις και θα βλεπαμε που θα τον έγραφαν και πόσο θα έμενε έτσι . Εδω οτετζης και βαριέται να κλείσει καλά να στρίψει και να περάσει ταινια το ζευγος και το αφήνει να μουλιάσει στη βροχη να περάσει η υγρασία μέσα και να γίνει π@τανα μετά στα errors ... 1
alkis13 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 7 ώρες πριν, Mhlogiatros είπε Ας μη φώναζε και να στέλνει οχλήσεις και θα βλεπαμε που θα τον έγραφαν και πόσο θα έμενε έτσι . Εδω οτετζης και βαριέται να κλείσει καλά να στρίψει και να περάσει ταινια το ζευγος και το αφήνει να μουλιάσει στη βροχη να περάσει η υγρασία μέσα και να γίνει π@τανα μετά στα errors ... Βαριέται; Δεν πληρώνετε καλά; Είναι λειψό το προσωπικό; Είναι αισχρές οι υποδομές; Δεν μπορουμε να ειμαστε σιγουροι για όλα. Όπως και να έχει συμβολεύω τον TS, να έχει γραπτή επικοινωνία προς όφελος του (μη βγαζουμε καημό άλλο) Spoiler Εαν κρίνω με το πως δουλεύουν όλα (στη τύχη και στον ωχ αδερφισμό) κατά τύχη έχουμε ιντερνετ και τηλέφωνο Στο εξωτερικο που εχω κανει και κάμποσο καιρό (ρουμανία η οποία για κάποιο περίεργο λόγο έχει απίστευτο internet) όπως και η αγγλια (αλλα πολυ χειρότερα), εκεί δεν έχουν θέμα με την ταχύτητα, αλλά με το ping, ξαφνικά και που ανεβαίνει στο θεό και μετά ηρεμεί, ανα κάμποσα λεπτά αυτή η δουλειά. Που ειναι η εποχές που έβαζα lan καλωδιο στο laptop (100mbps, γιατι το wifi τοτε 54mbps, μου εκοβε ταχύτητα. 1
l337 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2019 Στις 3/3/2019 στις 10:03 ΜΜ, thetiesthatbind είπε Πραγματικά μου προκαλούν αηδία οι απίθανοι. Μου λέει έχει σηκωθεί η βλάβη μέχρι 6/3 θα επιλυθεί από τους τεχνικούς μας. Λέω 2 φορές έχουν έρθει τι διαφορετικό θα κάνει αυτή τη φορά. Αυτό θα πρέπει να το δείτε με αυτούς. Αφού δε τη διαολο στείλε. 11 αποσυνδέσεις σε 48 ώρες και από την ώρα που ξανά δηλώθηκε η βλάβη 2-3 συνεχόμενες. Στο μεταξύ όλο αυτό άρχισε μετά από 6-7 μήνες απροβλημάτιστης χρήσης Πριν σου προκαλέσουν ξανά αηδία οι απίθανοι, καλό είναι να διαβάσεις τι είναι το crosstalk.
andreaspA Δημοσ. 8 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2019 Στις 4/3/2019 στις 7:43 ΜΜ, Mhlogiatros είπε Σε αντίστοιχο πρόβλημα μου, το τοπικο κεντρο ειχε δηλωσει αδυναμια επιλυσης βλαβης και δεν μπορουσα να δηλωσω βλαβη παρα μόνο παραπονο. Μέχρι που εστειλα e-mail κεντρικα, με τις ωρες των τηλεφωνημάτων όπου μου ανέφεραν το γεγονός ότι δεν μπορω να δηλωσω βλαβη. Ακολουθησε επικοινωνία, από την εταιρία και όχι το τηλεφωνικό κέντρο (τα τηλεφωνικά κέντρα είναι στη καλύτερη θυγατρικές και κυρίως ενοικιαζόμενοι υπάλληλοι) όπου μέσα σε 40 ώρες είχε φτιάξει το πρόβλημα. Χρειάστηκε να σκάψουν να βρουν τον σάπιο χαλκό να με πάρουν τηλέφωνο και να μου πουν οι τεχνικοί ότι δε χρειαζόταν να στείλεις e-mail και μπορούσαμε να τα βρούμε και μας πήραν τηλέφωνο από την Αθήνα έξαλλοι και μπλα Ας μη φώναζε και να στέλνει οχλήσεις και θα βλεπαμε που θα τον έγραφαν και πόσο θα έμενε έτσι . Εδω οτετζης και βαριέται να κλείσει καλά να στρίψει και να περάσει ταινια το ζευγος και το αφήνει να μουλιάσει στη βροχη να περάσει η υγρασία μέσα και να γίνει π@τανα μετά στα errors ... Παντως την προηγουμενη εβδομαδα , τεχνικος της Wind που ηταν πανω στη σκαλα και εγω απο κατω, που δεν του ηταν τιποτα να βαλει ενα κομματι μονωτικη, μου ειπε καλυτερα οχι. Αν εβαζε μονωτικη η υγρασια θα περναγε και η οξειδωση θα ερχοταν ακομα πιο γρηγορα γιατι δεν θα στεγνωνε. Καλυτερα χωρις ταινια που ειπε οτι ειναι.
Mhlogiatros Δημοσ. 8 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Άμα τα αφήνουν να κολυμπάνε στα νερά ναι τα αφήνουν μετά ανοιχτά να στεγνώσουν στον ήλιο τα σουργελα . Άμα ανέβεις θα δεις πόσο μέσα έχει προχωρήσει . Επεξ/σία 8 Μαρτίου 2019 από Mhlogiatros
rofl Δημοσ. 8 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) oτι μπορεις να διακοψεις χωρις ρητρες λογω τεχνικων προβληματων που δεν επιλυονται, μπορεις. κατα πασα πιθανοτητα θα το δεχτουν απο μονοι τους. οτι το προβλημα αυτο δεν θα σ ακολουθησει και σε αλλο παροχο παντως, δεν ειναι καθολου σιγουρο Επεξ/σία 8 Μαρτίου 2019 από rofl
rofl Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) αυτο που γραφει παντως ο ι337 ειναι ασχετο. απο που κι ως που φταιει το crosstalk για τις αποσυνδεσεις του? για δειχτε μου κι εμενα... και αφου εχει αποσυνδεσεις κακως δηλωνει βλαβες και απαιτει να το φτιαξουν? παραλογος? του ειπε καποιος τεχνικος οτι μετρησε και φταιει η εσωτερικη του? λεει οτι το σπιτι ειναι καινουργιο, οχι οτι μαλακιες δε γινονται αλλα ειναι σαφως πιθανοτερο καποιο προβλημα να παιζει στο καλωδιο ~1,5 χλμ του οτε παρα σε ενα νεοδμητο... παντως και να αλλαξεις παροχο, οπως ειπα δεν ειναι καθολου σιγουρο οτι θα φτιαξει. και σε αυτη τη περιπτωση ο οτε θα πρεπει να κανει την επισκευη παλι, και σαν πελατης αλλου παροχου εκει να δεις γραψιμο που θα φας... εξαρταται που ναι το προβλημα , με αλλαγη παροχου μπορει να φτιαξει μπορει και οχι, αλλα αν δε φτιαξει τη γ@@@@... Επεξ/σία 9 Μαρτίου 2019 από rofl
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα