Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, poulinos είπε

εφοσον ειναι doa και μπορει να γινει ελεγχος σε αυτο απο αυτους ισως να μην το στειλουννκαν αντιπροσωπεια.σε καθε περιπτωση μπορεις νς τους ρωτησεις.αν σου πουν οτι θα το στειλουν τοτε ναι για να γλιτωσεις πηγαινε το εσυ

Ευχαριστω.Θα ξεκινησω με τηλεφωνα αυριο ...

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Πηρα χθες ενα κινητο samsung A7 από skroutz σε φυσικό κατάστημα αλλα δεν δουλειε η sim για κλισεις ενω την αναγνωριζει .Δοκιμαστηαν 2 sim χωρις αποτελεσμα .Θα παω την Δευτερα σε smartec . Δικαιουμε αμμεση αντικατασταση συσκευης και ποιος την κανει ? Ποια ειναι η διαδικασια ?

Εχει κανονικα εγγυηση με βαση το ΙΜΕΙ σε σημερινη επικοινωνια με samsung hellas.

Κατα τα υπολοιπα δουλευει .

Όχι Γιάννη δεν το πας στο service 

Είναι doa = dead on arrival = αντικατάσταση την Δευτέρα από το κατάστημα .Ειναι υποχρέωση τους που πρέπει να τηρήσουν στο ακέραιο .

Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν το κάνουν = βαριούνται να κάνουν την διαδικασία γιατί τους στέλνουν καινούργιο η τους πιστώνουν τα χρήματα , 

τα κανείς ταναπου στο μαγαζί, δεν φεύγεις ,  παίρνεις την αντιπροσωπεία από εκεί και το κάνουν 

Επεξ/σία από Alexandros7474
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Alexandros7474 είπε

Όχι Γιάννη δεν το πας στο service 

Είναι doa = dead on arrival = αντικατάσταση την Δευτέρα από το κατάστημα .Ειναι υποχρέωση τους που πρέπει να τηρήσουν στο ακέραιο .

Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν το κάνουν = βαριούνται να κάνουν την διαδικασία γιατί τους στέλνουν καινούργιο η τους πιστώνουν τα χρήματα , 

τα κανείς ταναπου στο μαγαζί, δεν φεύγεις ,  παίρνεις την αντιπροσωπεία από εκεί και το κάνουν 

Ευχαριστω αλλα οταν θα παω εκει η αντιπροσωπεια θα ειναι κλειστη .Οπως και να εχει πριν κανω οτιδηποτε θα παρω αυριο πρωι τηλεφωνα.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Ευχαριστω αλλα οταν θα παω εκει η αντιπροσωπεια θα ειναι κλειστη .Οπως και να εχει πριν κανω οτιδηποτε θα παρω αυριο πρωι τηλεφωνα.

Στο τηλέφωνο παντως εννοείτε ότι το κατάστημα θα θέλει να σε στείλει στην αντιπροσωπεία για να μην κάνει την διαδικασία .

Η αντιπροσωπεία θα σου κάνει επισκευή και το τηλέφωνο μόλις ανοιχτεί δεν είναι ποτε το ίδιο με το Καινούργιο

  • Like 1
Δημοσ.

Όπως σου έγραψα και χτες κανονικα για να γίνει αντικατάσταση θα πρέπει να πάει το κινητό στο κατάστημα όπου το αγόρασες. Αυτοί θα το στείλουν στο service και μετά μολις επιβεβαιωθεί το πρόβλημα θα σου δώσουν καινουρια συσκευή. 

Το doa ισχυει μονο για το μαγαζί που το αγόρασες. Αν το πας στο σέρβις ο ίδιος πιστεύω πως απλα θα στο φτιάξουν και δεν θα το αντικαταστήσουν με καινούργιο. Γι αυτό σου ειπα χτες δεν ξέρω τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση. 

  • Like 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, spyros007 είπε

DOA=dead on arrival

Τωρα το νεκρο πως το καταλαβαίνεις εσυ ?

Για αυτο και τα στελνουν σερβις κατευθειαν για οποιαδηποτε αλλη βλαβη , εκτος καποιον αλυσιδων που ισως να μπορουν να προχωρήσουν σε αλλαγη αμεσα.

Doa περιλαμβανει οποιαδηποτε δυσλειτουργια...ορισμενοι πρεπει να ειναι βαλτοι, δεν εξηγειται αλλιως..

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, RedPriest είπε

Όπως σου έγραψα και χτες κανονικα για να γίνει αντικατάσταση θα πρέπει να πάει το κινητό στο κατάστημα όπου το αγόρασες. Αυτοί θα το στείλουν στο service και μετά μολις επιβεβαιωθεί το πρόβλημα θα σου δώσουν καινουρια συσκευή. 

Το doa ισχυει μονο για το μαγαζί που το αγόρασες. Αν το πας στο σέρβις ο ίδιος πιστεύω πως απλα θα στο φτιάξουν και δεν θα το αντικαταστήσουν με καινούργιο. Γι αυτό σου ειπα χτες δεν ξέρω τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση. 

Το θεμα ειναι αν το καταστημα μπορει ή εχει υποχρεωση να ξερει να ελεγχει κινητα ή απλα τα στελνει σε αντιροσωπεια .Αν ειναι το δευτερο τοτε θα χαθουν σιγουρα 4-5 μερες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το DOA είναι έξτρα κάλυψη του καταστήματος για να προσελκύσει τον πελάτη,η ισχύει βάσει νόμου;

Πιο πιθανό είναι να τελειώσει η διαδικασία σε 5-7 ημέρες.Νομίζω πως είναι καλύτερα να απευθυνθείς στο κατάστημα για να πάρεις καινούρια συσκευή και ας αργήσει.

Εφόσον το κινητό αγοράστηκε 1-2 ημέρες πρίν πρέπει να δώσουν καινούριο,αυτή είναι η σωστή αντιμετώπιση προς τον καταναλωτή.

Αν σου αρχίσουν τις δικαιολογίες μην ψαρώσεις,κατευθείαν στον Συνήγορο του καταναλωτή,πρώτα τους προειδοποιείς και αν συνεχίσουν τις δικαιολογίες το εφαρμόζεις.

ΥΓ:Αν σου πουν οτι δεν είναι "νεκρό" επειδή ανάβει και δείχνει οθόνη πες τους να κάνουν μια κλήση.Κινητό που δεν καλεί η λαμβάνει κλήση είναι άχρηστο γιατί αυτή είναι η κύρια λειτουργία του.  😉

Επεξ/σία από AntiCambeR
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, poulinos είπε

ειναι ευκολο να τσεκαριστει το προβλημα σου

hard reset ελπιζω να δοκιμασες .και ελπιζω να μην ειχες βαλει καμια εκτροπη στην sim.θα δοκιμαζα και τυπικα update το κινητο

Ευκολο ειναι αλλα δεν ξερω αν ειναι υποχρεωμενοι να το κανουν .Κατι που ειχαν κανει πριν πολλα χρονια απο Πλαισιο σε συσκευη (δεν θυμαμαι ποια) που δεν αναγνωριζε την sim . Ελεγχος και αντικατασταση σε 15 λεπτα .

 

Οχι  επαναφορα εργοστασιακων δεν δοκιμασα.Δεν θελω να το πειραξω.Απλα το παραμετροποιησα συμφωνα με το J7 2017 που ειχα μεσω Samsumg cloud εβλα sim και δεν κανει κλισεις ενω την αναγνωριζει αφου ζηταει pin.

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ.
7 ώρες πριν, magicnumbers είπε

Κανονικα 7 μερες για κινητα κ 10 για υπολοιπες συσκευες αν βγαλουν ελατωμα εκ κατασκευης αντικαθιστανται.Αυτα στις εγχωριες γνωστες αλυσιδες που προμηθευονται απτις εγχωριες αντιπροσωπειες/εισαγωγεις.Οι λοιποι λιανεμποροι ειναι αλλουνου παπα.

Αυτό ακριβώς. Μια μεγάλη αλυσίδα όπως public , Germanos κτλ κάνουν αντικατάσταση της συσκευής εφόσον υπάρχουν όλα τα παρελκόμενα σε άψογη κατάσταση . Βέβαια κάθε κατασκευαστής έχει το δικό του χρονικό περιθώριο από 7 έως 14 μέρες . 

Σε κάθε άλλη περίπτωση , πχ αγορά μέσω skroutz 

το κατάστημα δεν θα προβεί σε αντικατάσταση γιατί το κινητό δεν έχει έρθει από τον επίσημο αντιπρόσωπο . Αυτό απλά σημαίνει ότι δεν θα μπορέσει να πιστωθεί την απώλεια από την συγκεκριμένη ελαττωματική συσκευή . 

Πρακτικη τους είναι να λένε στον κόσμο πήγαινε το στο σέρβις και αν σου δώσουν χαρτί ότι έχει πρόβλημα θα στο αλλάξω .

Ψεμα ,βεβαίως , καθώς τα σέρβις είναι για να επισκευάζουν τις ζημιές , γι’αυτό πληρώνονται , όχι για να μοιράζουν βεβαιώσεις . 

Ετσι η κάθε smarted, ts-solutions κτλ θα επισκεύαζαν απλά το κινητό , γιατί γιαυτο είναι εξουσιοδοτημένοι και μόνο με αυτό τον τρόπο θα πληρωθούν πχ από την Samsung σε αυτήν την περίπτωση .

Βεβαια το αστικό δίκαιο ορίζει ως υπεύθυνο εγγύησης τον πωλητή και όχι τα σέρβις . Όποτε αν κάποιος έχει γερό στομάχι μπορεί να βγάλει άκρη και με τέτοιου είδους καταστήματα . 

 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, nightwalker1990 είπε

δεν ξέρω αν γράφτηκε απο κάποιον.. μήπως φταίει η sim σου?

Δοκιμασα αλλα δυο sim που δουλευουν σε αλλα κινητα χωρις αποτελεσμα 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Γιάννης Platano είπε

Δοκιμασα αλλα δυο sim που δουλευουν σε αλλα κινητα χωρις αποτελεσμα 

εμένα πχ δεν μου πιάνει σήμα κάποιες μέρες ανάλογα με τον καιρό σε redmi note pro 5  βλέπεις η cosmote είναι εξαιρετική xD έχω μιλήσει με το support τους εδώ και 2 χρόνια και η απάντηση που παίρνω είναι: γίνονται αναβαθμίσεις δικτύου διαρκώς.. αναμενόμενο να μην έχετε σήμα.. μα λέω είμαστε 3 διαφορετικά διαμερίσματα και οι 3 τυχαία να μην έχουμε με cosmote ενώ σε άλλα δίκτυα πιάνει φουλ??

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, AonDuine είπε

Αυτό ακριβώς. Μια μεγάλη αλυσίδα όπως public , Germanos κτλ κάνουν αντικατάσταση της συσκευής εφόσον υπάρχουν όλα τα παρελκόμενα σε άψογη κατάσταση . Βέβαια κάθε κατασκευαστής έχει το δικό του χρονικό περιθώριο από 7 έως 14 μέρες . 

Σε κάθε άλλη περίπτωση , πχ αγορά μέσω skroutz 

το κατάστημα δεν θα προβεί σε αντικατάσταση γιατί το κινητό δεν έχει έρθει από τον επίσημο αντιπρόσωπο . Αυτό απλά σημαίνει ότι δεν θα μπορέσει να πιστωθεί την απώλεια από την συγκεκριμένη ελαττωματική συσκευή . 

Πρακτικη τους είναι να λένε στον κόσμο πήγαινε το στο σέρβις και αν σου δώσουν χαρτί ότι έχει πρόβλημα θα στο αλλάξω .

Ψεμα ,βεβαίως , καθώς τα σέρβις είναι για να επισκευάζουν τις ζημιές , γι’αυτό πληρώνονται , όχι για να μοιράζουν βεβαιώσεις . 

Ετσι η κάθε smarted, ts-solutions κτλ θα επισκεύαζαν απλά το κινητό , γιατί γιαυτο είναι εξουσιοδοτημένοι και μόνο με αυτό τον τρόπο θα πληρωθούν πχ από την Samsung σε αυτήν την περίπτωση .

Βεβαια το αστικό δίκαιο ορίζει ως υπεύθυνο εγγύησης τον πωλητή και όχι τα σέρβις . Όποτε αν κάποιος έχει γερό στομάχι μπορεί να βγάλει άκρη και με τέτοιου είδους καταστήματα . 

Πολλοί υποστηρίζουν οτι η εγγύηση είναι ίδια απο μεγάλη αλυσίδα η απο κατάστημα του Σκρούτζ.Αν ισχύει αυτό που γράφεις είναι πρόβλημα.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...