Προς το περιεχόμενο

Ford Fiesta


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εκανα χθες αλλαγη ιμαντα εκκεντροφορου σε Fiesta 1.25 (2009, 82 αλογα) μετα απο 11 χρονια και 90,000 χλμ. Σε καλη κατασταση ο ιμαντας, ανετα κρατουσε 2-3 χρονια και 20-40000 χλμ ακομα. Το ιδιο και η αντλια νερου. Καμια διαρροη. 

Καταναλωση  5,9 - 6,1 lt/100km σε εθνικη οδο και 6,5 - 7 lt/100km στην πολη.

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 19/6/2020 στις 8:50 ΜΜ, agnostos13 είπε

Από δύο φίλους που το πήραν για οικονομικό ο ένας με st line 140 παίζει 8,5+lt και ο άλλος με απλό 125 παίζει 7,5+lt.

Γενικά δεν τους βγήκε τόσο οικονομικό όσο περίμεναν (το πλάσαραν στην αντιπροσωπεία οτι κοντράρει τα diesel στην οικονομία...αλλά καμία επαφή).

Το 8,5lt μονο μεσα σε πολη και μονο υπο την προυποθεση οτι ειτε παει σημειωτον σε μποτιλιαρισμα (1η -στοπ-1η-στοπ-1η-2α-στοπ), ειτε ειναι νευρικος οδηγος (οχι απλα νευρικος αλλα του πινει το αιμα για την ακριβεια), οποτε δεν εχει νοημα να συζηταμε για καταναλωσεις.

Το 7,5lt ειναι πιο κοντα στη πραγματικοτητα αλλα μονο για πολη και με νορμαλ συνθηκες οδηγησης πολης, δηλαδη οχι μονιμο μποτιλιαρισμα και οχι νευρικη οδηγηση διαρκως.

Εκτος πολης απο 5,5 εως 6,5 με νορμαλ οδηγηση και σταθερα 120-130.

Επεξ/σία από BackFromHell
  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ.

Καλησπέρα,

Εχω Fiesta 1.25 του 09 και βλέπω διακύμανση στην θερμοκρασία μέσω του κρυφού μενού από 75-105 βαθμούς. 

Οπως ξέρετε, τα μοντέλα πριν από 2012 δεν έχουν δείκτη θερμοκρασίας... και αν ανάψει το λαμπάκι είναι αργά. 

Μπορεί κάποιος που έχει το ίδιο αμάξι 2009-2015 να δει την θερμοκρασία κίνητρα σε real time μέσω του κρυφού μενού και να μου πει αν μένεις σταθερή στους 90 ή όχι; 

Πληροφορίες για το πως μπαίνουμε στο κρυφό μενού: https://www.fordownersclub.com/forums/topic/100004-ford-fiesta-mk7-secret-diagnostics-menu/

Ευχαριστω. 

Δημοσ.

Μπορώ να πω αρκετά μειονεκτήματα για το Fiesta, αλλά η υψηλή κατανάλωση δεν είναι ένα από αυτά. 

Έχω Fiesta του 2011, 1.6lt, αυτόματο, το οποίο και οδηγώ κυρίως μέσα σε πόλη και έχω κάνει περίπου 150000χλμ. Η κατανάλωση του είναι 6.5λτ/100 χλμ, στην εθνική πέφτει στα 6λτ/100 χλμ. 

 

 

Δημοσ.
Στις 21/6/2020 στις 11:25 ΠΜ, mavrik είπε

Εκανα χθες αλλαγη ιμαντα εκκεντροφορου σε Fiesta 1.25 (2009, 82 αλογα) μετα απο 11 χρονια και 90,000 χλμ. Σε καλη κατασταση ο ιμαντας, ανετα κρατουσε 2-3 χρονια και 20-40000 χλμ ακομα. Το ιδιο και η αντλια νερου. Καμια διαρροη. 

Καταναλωση  5,9 - 6,1 lt/100km σε εθνικη οδο και 6,5 - 7 lt/100km στην πολη.

Τον ιδιο κινητήρα τον είχα σε Fiesta MK4 όταν είχε πρωτοβγεί και είναι διαμαντάκη με ροπή απο χαμηλά και ξεκούραστη οδήγηση μεσα στην πόλη. Απλά το ΜΚ4 με το κιβώτιο που είχε είχε πολλές στροφές για να πας με 130χλμ, με αποτέλεσμα αυξημένη κατανάλωση αν πάς σβέλτα σε εθνική. Αν το πάς με 110 λογικά πέφτεί.

  • 7 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να μην ανοίγω νέο θέμα, χθες δοκίμασα ένα fiesta του 2003. Το τιμόνι μου φάνηκε υπερβολικά σκληρό, οριακά μου θύμισε ένα μπάρμπα μου που είχε ένα lada στο χωριό και για να στρίψει σε στροφή που ήταν στατικός προετοίμαζε το τιμόνι πριν ξεκινήσει. Το πιο βαρύ τιμόνι που έχω οδηγήσει είναι ένα subaru forester και το fiesta ήταν ακόμα πιο βαρύ από αυτό. Στη οδήγηση ήταν λίγο καλύτερα αλλά και πάλι. Τέλος έχω πάρει σε fiesta της ίδιας εποχής το δίπλωμα και δεν το θυμάμαι τόσο βαρύ. Ο δάσκαλος μου είχε δείξει ότι το όλο δεξιά είναι 1 1/2 στροφή και το είχε κάνει με το δάχτυλο ενώ ήμασταν στατικοί. Διαβάζω ότι τα συγκεκριμένα έχουν πρόβλημα στο κολάρο του τιμονιού, έχει σχέση ή είναι κάτι άλλο; Ρωτάω καθαρά από περιέργεια γιατί είμαι full άμπαλος με αυτοκίνητα και μου φάνηκε ενδιαφέρον πρόβλημα.😁

Επεξ/σία από Hazuki
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Hazuki είπε

Για να μην ανοίγω νέο θέμα, χθες δοκίμασα ένα fiesta του 2003. Το τιμόνι μου φάνηκε υπερβολικά σκληρό, οριακά μου θύμισε ένα μπάρμπα μου που είχε ένα lada στο χωριό και για να στρίψει σε στροφή που ήταν στατικός προετοίμαζε το τιμόνι πριν ξεκινήσει. Το πιο βαρύ τιμόνι που έχω οδηγήσει είναι ένα subaru forester και το fiesta ήταν ακόμα πιο βαρύ από αυτό. Στη οδήγηση ήταν λίγο καλύτερα αλλά και πάλι. Τέλος έχω πάρει σε fiesta της ίδιας εποχής το δίπλωμα και δεν το θυμάμαι τόσο βαρύ. Ο δάσκαλος μου είχε δείξει ότι το όλο δεξιά είναι 1 1/2 στροφή και το είχε κάνει με το δάχτυλο ενώ ήμασταν στατικοί. Διαβάζω ότι τα συγκεκριμένα έχουν πρόβλημα στο κολάρο του τιμονιού, έχει σχέση ή είναι κάτι άλλο; Ρωτάω καθαρά από περιέργεια γιατί είμαι full άμπαλος με αυτοκίνητα και μου φάνηκε ενδιαφέρον πρόβλημα.😁

Τι είναι το κολάρο τιμονιού;

Δημοσ.
Στις 24/6/2021 στις 10:18 ΠΜ, Hazuki είπε

Για να μην ανοίγω νέο θέμα, χθες δοκίμασα ένα fiesta του 2003. Το τιμόνι μου φάνηκε υπερβολικά σκληρό, οριακά μου θύμισε ένα μπάρμπα μου που είχε ένα lada στο χωριό και για να στρίψει σε στροφή που ήταν στατικός προετοίμαζε το τιμόνι πριν ξεκινήσει. Το πιο βαρύ τιμόνι που έχω οδηγήσει είναι ένα subaru forester και το fiesta ήταν ακόμα πιο βαρύ από αυτό. Στη οδήγηση ήταν λίγο καλύτερα αλλά και πάλι. Τέλος έχω πάρει σε fiesta της ίδιας εποχής το δίπλωμα και δεν το θυμάμαι τόσο βαρύ. Ο δάσκαλος μου είχε δείξει ότι το όλο δεξιά είναι 1 1/2 στροφή και το είχε κάνει με το δάχτυλο ενώ ήμασταν στατικοί. Διαβάζω ότι τα συγκεκριμένα έχουν πρόβλημα στο κολάρο του τιμονιού, έχει σχέση ή είναι κάτι άλλο; Ρωτάω καθαρά από περιέργεια γιατί είμαι full άμπαλος με αυτοκίνητα και μου φάνηκε ενδιαφέρον πρόβλημα.😁

Θα εχει θεμα το υδραυλικο.. Τα mk6 εχουν κανονικο προς σκληρο

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Ερωτηση για να μην ανοιγω νεο θεμα για οποιον γνωριζει.

Φιεστα μοντελο 2014 αυτοματο. 1000 κυβικα 125 αλογα

Ειναι αξιοπιστο το αυτοματο ; 

Απο θεμα καταναλωσης που κυμαινεται ;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...