Προς το περιεχόμενο

Ford Fiesta


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
13 ώρες πριν, panoskatos είπε

Δηλαδή έχεις οδηγήσει αυτοκίνητο με 80 άλογα και πηγαίνοντας με 130 ένιωθες ότι ζορίζεται? 

 Πόσο μάλιστα για ένα αυτοκίνητο που ανήκει στην μικρή κατηγορία,  μικρός όγκος / βάρος. 

 Μην γράφουμε ότι θέλουμε ρε παιδιά. 

Από τα 160 και πάνω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα αρχίσει να θέλει δρόμο για να πάει κοντά στην τελική του. 

130 για πλάκα πάει το fiesta με τα 82 άλογα και δεν ζορίζεται καθόλου εννοείται. 

Πες τα ντε, έχουμε φτάσει να νομίζουμε ότι δεν υπάρχει αμάξι με κάτω από 100 άλογα...

Με το 12ετίας ibiza (1200 cc, 65 άλογα - τότε, σήμερα ποιος ξέρει πόσα) της γυναίκας πάμε για πλάκα ταξίδι με 120 χαω 

ΟΚ, θα ζοριστεί αν πας να κάνεις προσπέραση με 140, θα κάψει αν ανοίξεις πάνω από αυτά τα χλμ, αλλά στα 120-125 ούτε προβληματισμό στην οδήγηση σου προξενεί (έχουμε βέβαια καινούρια λάστιχα & αμορτισέρ) ούτε καίει πολύ (6.5 / 100 max)

Τώρα πως το έχουμε μεταφράσει εδώ ότι για να πας ένα Αθήνα - Καλαμάτα με 120-130 χαω πρέπει να έχεις δίλιτρο με 180 άλογα, άλλου παπά ευαγγέλιο... 

  • Like 4
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με μικρά Hyundai, έχουμε κάνει ως εταιρεία πάνω από 200000 χιλιόμετρα (το κάθε αυτοκίνητο) σε αυτοκινητόδρομους με όριο τα 130 (Ολυμπία οδός, κλπ), χωρίς να έχει υπάρξει το παραμικρό πρόβλημα, εκτός από τα τσιμουχάκια κεφαλής σε πολύ λίγα από αυτά (που δεν έχουν καμία σχέση με τα 130). Μιλάμε για μικρά αυτοκίνητα. Κανένας κινητήρας δεν ζορίζεται στα 130 από τους σύγχρονους, ούτε είναι απαραίτητο το turbo που εξυμνούν πολλοί, ειδικά σε αυτοκίνητα που θέλουμε να βγάλουν πολλά χιλιόμετρα. 

Το ίδιο θα έγραφα ακόμα και για τον ασθενικό 1.2 του Polo, αλλά και για τα 3 1.4 του Fiesta τα οποία έχουμε. Στα Fiesta, το βασικότερο μειονέκτημα που διαπιστώνουμε είναι το κλιματιστικό, το οποίο προς έκπληξή μας, είναι κλάσεις κατώτερο σε απόδοση σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούμε. Δεν ξέρω γιατί, αλλά για εμάς που κινούμαστε συνέχεια είναι πολύ σημαντικό αυτό. 

 

Επεξ/σία από BritGreek
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 4/3/2019 στις 9:55 ΠΜ, giogeo είπε

 Ο turbo με τα 100 άλογα δεν πέφτει ποτέ κάτω από τα 7 lt/100 km. 

Σε εμένα πως δεν ανεβαίνει πάνω από τα 6.4 με τίποτα με αστική χρήση στην Καβάλα με έντονες ανηφόρες; Ναι, αυτό το μοντέλο έχω με τα 100 άλογα.

Επίσης ξεχνάτε το βασικότερο μέλημα...την αθόρυβη λειτουργία του ecoboost, όπου σε ταχύτητες σταθερές 120-130 είναι αθόρυβη.

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Brelok είπε

Παιδιά ψάχνω και εγώ μετχ. Γνώμη για τα 1000αρια fiesta? 

https://www.car.gr/29364260-ford-fiesta

https://www.car.gr/29026352-ford-fiesta-titanium

Αν περιμένεις χαμηλή κατανάλωση (6-7lt) εντός πόλης θα απογοητευτείς...

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.

 

1 λεπτό πριν, agnostos13 είπε

Αν περιμένεις χαμηλή κατανάλωση (6-7lt) θα απογοητευτείς...

Ε πόσο κατανάλωση μπορεί να έχει ενα fiesta βρε αδερφέ? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Brelok είπε

Ε πόσο κατανάλωση μπορεί να έχει ενα fiesta βρε αδερφέ? 

Από δύο φίλους που το πήραν για οικονομικό ο ένας με st line 140 παίζει 8,5+lt και ο άλλος με απλό 125 παίζει 7,5+lt.

Γενικά δεν τους βγήκε τόσο οικονομικό όσο περίμεναν (το πλάσαραν στην αντιπροσωπεία οτι κοντράρει τα diesel στην οικονομία...αλλά καμία επαφή).

Επεξ/σία από agnostos13
Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Brelok είπε

Παιδιά ψάχνω και εγώ μετχ. Γνώμη για τα 1000αρια fiesta? 

https://www.car.gr/29364260-ford-fiesta

https://www.car.gr/29026352-ford-fiesta-titanium

1000ρης ecoboost εγγυηση. Και σαν αμαξια γενικα δεν εχουν βγαλει καποιο ιδιαιτερο προβλημα, αξιοπιστα ειναι.

Δημοσ.

για την ιστορια (ως topic starter) αγοραστηκε τελικα το νεο Mk8 Fiesta St-Line 1.0 100hp. 

εκπληκτικο fun to drive αμαξι που τα κανει ολα και συμφερει. μαζεμενο και σχετικα ευελικτο στην πολη, σταθερο σε μεγαλες ταχυτητες και τρενο (για τα δεδομενα του) σε στροφες. 

με χρηση 60-40 σε αυτοκινητοδρομο-πολη η μεση καταναλωση ειναι ελαφρως κατω απο 6lt/100km

  • Like 3
Δημοσ.
10 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Από δύο φίλους που το πήραν για οικονομικό ο ένας με st line 140 παίζει 8,5+lt και ο άλλος με απλό 125 παίζει 7,5+lt.

Γενικά δεν τους βγήκε τόσο οικονομικό όσο περίμεναν (το πλάσαραν στην αντιπροσωπεία οτι κοντράρει τα diesel στην οικονομία...αλλά καμία επαφή).

Τέτοια νούμερα είναι μεγάλα έως πολύ μεγάλα, εάν το πας νορμάλ σε πόλη. Το Titanium 125 που είχαμε έβγαζε κάπου 6.5 (cross-referenced καντράν και υπολογισμός) με χαλαρή οδήγηση σε eco με συνεχή χρήση μέσα στην πόλη και ολίγη από αυτοκινητόδρομο. Χειμερινό λάστιχο με δύο ενήλικες μέσα τις περισσότερες φορές.

Όταν γινόταν χρήση σε αυτοκινητόδρομο συνήθως έπεφτε η μέση κατανάλωση κάπου στα 6 με 6παρά.

Οι φίλοι σου μάλλον αγαπάν το γκάζι.

6 ώρες πριν, jpsih είπε

για την ιστορια (ως topic starter) αγοραστηκε τελικα το νεο Mk8 Fiesta St-Line 1.0 100hp. 

εκπληκτικο fun to drive αμαξι που τα κανει ολα και συμφερει. μαζεμενο και σχετικα ευελικτο στην πολη, σταθερο σε μεγαλες ταχυτητες και τρενο (για τα δεδομενα του) σε στροφες. 

με χρηση 60-40 σε αυτοκινητοδρομο-πολη η μεση καταναλωση ειναι ελαφρως κατω απο 6lt/100km

Αυτό είναι πιο λογικό, τέτοιες τιμές είχα δει και εγώ.

Για τα άλλα συμφωνώ και εγώ. Το αμάξι για τα λεφτά και κατηγορία είναι πολύ καλή επιλογή με εξαιρετική οδηγική αίσθηση. 

Μόνο που οι χώροι είναι λίγοι, ακόμη και για την κατηγορία.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, LongTom είπε

Τέτοια νούμερα είναι μεγάλα έως πολύ μεγάλα, εάν το πας νορμάλ σε πόλη. Το Titanium 125 που είχαμε έβγαζε κάπου 6.5 (cross-referenced καντράν και υπολογισμός) με χαλαρή οδήγηση σε eco με συνεχή χρήση μέσα στην πόλη και ολίγη από αυτοκινητόδρομο. Χειμερινό λάστιχο με δύο ενήλικες μέσα τις περισσότερες φορές.

Όταν γινόταν χρήση σε αυτοκινητόδρομο συνήθως έπεφτε η μέση κατανάλωση κάπου στα 6 με 6παρά.

Οι φίλοι σου μάλλον αγαπάν το γκάζι.

Αυτό είναι πιο λογικό, τέτοιες τιμές είχα δει και εγώ.

Για τα άλλα συμφωνώ και εγώ. Το αμάξι για τα λεφτά και κατηγορία είναι πολύ καλή επιλογή με εξαιρετική οδηγική αίσθηση. 

Μόνο που οι χώροι είναι λίγοι, ακόμη και για την κατηγορία.

Και εγω οταν κοιταζα το Fiesta με τα 125 απο την αντιπροσωπεια της Ford μου ειπαν μεσα στην πολη 7+ lt. Σιγουρα εχει να κανει με τον τροπο οδηγησης φανταζομαι. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, BufferOverflow είπε

Και εγω οταν κοιταζα το Fiesta με τα 125 απο την αντιπροσωπεια της Ford μου ειπαν μεσα στην πολη 7+ lt. Σιγουρα εχει να κανει με τον τροπο οδηγησης φανταζομαι. 

Το κυριότερο κατ' εμέ στο συγκεκριμένο αμάξι είναι ότι η κατανάλωση ανεβαίνει κατακόρυφα εάν δεν προσέξεις. Π.χ.Είδα ΕΛ review και έλεγε κάτι για 7-8+ μέσα σε πόλη, ενώ πήγαινε 60-80 μέσα σε σχετικά μικρά στενά με δυνατές επιταχύνσεις δίχως eco. 

Φυσικά τότε θα κάψει, είναι βενζίνη 1000 κυβικά με τούρμπο όχι diesel.

Το αμάξι δίνει και κάτω των 5.5 εάν έχεις ελαφρύ πόδι και καλοκαιρινά λάστιχα σε ημιαστικές περιοχές ή διαδρομές σε αυτοκινητόδρομο.

Τουλάχιστον αυτό μας είχε πει ο τύπος που έχει το λίσινγκ και οδηγώντας το για κάποιους μήνες τον πιστεύω.

Επειδή όταν το είχαμε (για κανένα 6μηνο πριν έρθει το focus) η τιμή, όπως έγραψα, ήταν αρκετά κάτω των 6.5 σε όλες τις φάσεις σε μεγαλούπολη (Στοκχόλμη). Σε επαρχία ή σε αυτοκινητόδρομο θα πέσει και άλλο.

Δεν θα είναι βέβαια τότε σπιρτόζικο το αμάξι (ιδίως εάν θέλεις μέγιστη οικονομία), αλλά κάτι χάνεις κάτι κερδίζεις σε αυτή την ζωή. 

Τέλος, οι τιμές είναι 0.5 πάνω από το κανονικό εάν το ξεκινάς με πολύ κρύο κινητήρα το χειμώνα (Σουηδία γαρ). Τις μέρες που το είχαμε στο ηλεκτρικό warm up έκανε μεγάλη διαφορά. Σίγουρα αυτοί που ζουν βόρεια Ελλάδα το χειμώνα θα βλέπουν διαφορά στις τιμές.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, LongTom είπε

Τέτοια νούμερα είναι μεγάλα έως πολύ μεγάλα, εάν το πας νορμάλ σε πόλη. Το Titanium 125 που είχαμε έβγαζε κάπου 6.5 (cross-referenced καντράν και υπολογισμός) με χαλαρή οδήγηση σε eco με συνεχή χρήση μέσα στην πόλη και ολίγη από αυτοκινητόδρομο. Χειμερινό λάστιχο με δύο ενήλικες μέσα τις περισσότερες φορές.

Όταν γινόταν χρήση σε αυτοκινητόδρομο συνήθως έπεφτε η μέση κατανάλωση κάπου στα 6 με 6παρά.

Οι φίλοι σου μάλλον αγαπάν το γκάζι.

Αυτό είναι πιο λογικό, τέτοιες τιμές είχα δει και εγώ.

Για τα άλλα συμφωνώ και εγώ. Το αμάξι για τα λεφτά και κατηγορία είναι πολύ καλή επιλογή με εξαιρετική οδηγική αίσθηση. 

Μόνο που οι χώροι είναι λίγοι, ακόμη και για την κατηγορία.

Ίσα ίσα...όπως έγραψα και πάνω το ήθελαν για οικονομία...

Τώρα να έτυχε να είχαν και οι δύο βαρύ πόδι;

Πάντως το περίμεναν πιό οικονομικό (και από τα λεγόμενα των πωλητών)...

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Ίσα ίσα...όπως έγραψα και πάνω το ήθελαν για οικονομία...

Τώρα να έτυχε να είχαν και οι δύο βαρύ πόδι;

Πάντως το περίμεναν πιό οικονομικό (και από τα λεγόμενα των πωλητών)...

Τι να πω, περίεργο επειδή το αμάξι γενικά μπορεί να αποδώσει οικονομικά. 

Όπως έγραψε και ο άλλος φίλος πάνω.

Βέβαια μόνο εάν ξέρεις ότι το αμάξι αλλάζει πολύ κατανάλωση εάν το "πιέζεις".

|

Όσο για το βαρύ πόδι, ίσως.

Οι έλληνες άντρες οδηγοί γενικά το έχουν βαρύ το πόδι. Ιδίως σε μικρότερες ηλικίες.

Δημοσ.

Το Fiesta 1.4 2009 που έχω, σε αποκλειστική χρήση πόλης,  μέγιστη απόσταση 3 με 4 χιλιόμετρα, φανάρια κτλ (το αυτοκίνητο δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί) μου φέρνει 9lt/100km με χαλαρή οδήγηση, σε ταξίδι με νορμάλ ταχύτητες (μέχρι 105km/h) θα φέρει περίπου στα 6lt/100km. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...