jpsih Δημοσ. 2 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2019 Χαιρετε. Βρισκομα σε αναζητηση μικρου μεταχειρισμενου. Η αγορα θα γινει απο Ολλανδια οπου και διαμενω. Νομιζω εχω καταληξει σε Ford Fiesta Mk7 (αρα μιλαμε πανω κατω για 5ετιας). Η χρηση θα ειναι 50% πολη, 50% αυτοκινητοδρομος. Ψαχνω μονο βενζινη γιατι το πετρελαιο εχει πανακριβα τελη εδω και δεν θα κανω παρα πολλα χιλιομετρα. Οι βασικες επιλογες κινητηρων ειναι 2 και εδω θα χρειαστω τη βοηθεια σας. 1,25 με 82 αλογα και ο 1,0 με 100 αλογα. Με κριτηρια: την αξιοπιστια (δεδομενου οτι μιλαμε για μεταχειρισμενο) και την ανεση στα ταξιδια (να πηγαινεις με 130km και ο κινητηρας να μην δουλευει πολυ ψηλα) τι θα διαλεγατε? Εχουν υπαρξει θεματα με τον χιλιαρη τουρμπατο? Οποιαδηποτε βοηθεια/αποψη δεκτη! Ευχαριστω!
teddy71 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2019 82 άλογα , να πηγαίνεις με 130 και ο κινητήρας να μην ζοριζεται, αδύνατο το βλέπω.
adsl2+ Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Πάρε ένα με 120 ίππους καίει 6 λίτρα/100 χιλιόμετρα , έχω το MK7 titanium 1600cc 9 χρόνια χωρίς προβλήματα 2
TechnoState Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 26 λεπτά πριν, adsl2+ είπε Πάρε ένα με 120 ίππους καίει 6 λίτρα/100 χιλιόμετρα , έχω το MK7 titanium 1600cc 9 χρόνια χωρίς προβλήματα .... ακριβώς το ίδιο κ από μένα. (Το μόνο πρόβλημα είναι οι μπαταρίες, επειδή τα καλοκαίρια μπορεί να μείνει έως κ μήνα παροπλισμένο/ μετακινήσεις με μηχανές).
papoys1 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Και το 1200 μια χαρά είναι. Όπως καταλαβαίνω ο φίλος δεν θα το πάρει να έρθει Ελλάδα.Το θέλει για εκεί και δεν θα πάθει κάτι ο κινητήρας για 100-200 χιλιόμετρα αν σε κάποια από αυτά φτάσει τα 130.Δηλαδή τι να πούμε για άλλα με 50-60 και 70 άλογα;;;;; Ότι είναι μόνο για μικρές μετακινήσεις. Εδώ ο Έλληνας βγάζει το σμαρτάτι Εθνική και πάει μονορούφι Αθήνα - Θεσσαλονίκη. 1
andrapos Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 3 ώρες πριν, papoys1 είπε Και το 1200 μια χαρά είναι. Όπως καταλαβαίνω ο φίλος δεν θα το πάρει να έρθει Ελλάδα.Το θέλει για εκεί και δεν θα πάθει κάτι ο κινητήρας για 100-200 χιλιόμετρα αν σε κάποια από αυτά φτάσει τα 130.Δηλαδή τι να πούμε για άλλα με 50-60 και 70 άλογα;;;;; Ότι είναι μόνο για μικρές μετακινήσεις. Εδώ ο Έλληνας βγάζει το σμαρτάτι Εθνική και πάει μονορούφι Αθήνα - Θεσσαλονίκη. Το smart και να είχε παραπάνω δύναμη θα ήταν επικίνδυνο να πάει πιο γρήγορα γιατί θα το πάρει ο αέρας.Το fiesta έχει τις προδιαγραφές για περισσότερα από 80 άλογα,το πόσο θα τα αξιοποιήσει ο καθένας είναι το θέμα.130 στην εθνική θα πάει άνετα και το μικρό,δεν θα πάθει κάτι.Αλλα αν με το άνετα εννοείς να πατάς από 130 τέρμα γκάζι και να πιάνεις τα 170 ή να πας 130 σε ανηφόρα και να θες να κάνεις προσπέραση με αλλαγή λωρίδας θα τα βρει σκούρα.
papoys1 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, andrapos είπε Το smart και να είχε παραπάνω δύναμη θα ήταν επικίνδυνο να πάει πιο γρήγορα γιατί θα το πάρει ο αέρας.Το fiesta έχει τις προδιαγραφές για περισσότερα από 80 άλογα,το πόσο θα τα αξιοποιήσει ο καθένας είναι το θέμα.130 στην εθνική θα πάει άνετα και το μικρό,δεν θα πάθει κάτι.Αλλα αν με το άνετα εννοείς να πατάς από 130 τέρμα γκάζι και να πιάνεις τα 170 ή να πας 130 σε ανηφόρα και να θες να κάνεις προσπέραση με αλλαγή λωρίδας θα τα βρει σκούρα. Σωστό αλλά ότι και να πάρεις πάντα θα υπάρχει κάτι μεγαλύτερο και κάτι πιο ωραίο και πιο άνετο.Το θέμα είναι να πάρεις αυτό που σε ικανοποιεί και σου αρέσει. Και αφού στον άλλο του αρέσει το fiesta και μέχρι 130 που το θέλει δεν έχει πρόβλημα γιατί να τον πάμε παραπάνω.Στο κάτω κάτω ας μην κάνει προσπέραση στην ανηφόρα αν χρειάζεται περισσότερη δύναμη από αυτή που μπορεί να του δώσει χωρίς να ζορίζεται. Και ξέρεις είναι ωραίο να οδηγάς και να μην σκοτίζεσαι ότι ο άλλος έχει πιο μεγάλο αυτοκίνητο και σε προσπέρασε και εσύ δεν μπορείς να τον προσπεράσεις, γιατί όσο μεγάλο και αν πάρεις πάντα θα υπάρχει κάποιος με μεγαλύτερο.☺️ Επεξ/σία 3 Μαρτίου 2019 από papoys1 2
andrapos Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 9 λεπτά πριν, papoys1 είπε Σωστό αλλά ότι και να πάρεις πάντα θα υπάρχει κάτι μεγαλύτερο και κάτι πιο ωραίο και πιο άνετο.Το θέμα είναι να πάρεις αυτό που σε ικανοποιεί και σου αρέσει. Και αφού στον άλλο του αρέσει το fiesta και μέχρι 130 που το θέλει δεν έχει πρόβλημα γιατί να τον πάμε παραπάνω.Στο κάτω κάτω ας μην κάνει προσπέραση στην ανηφόρα αν χρειάζεται περισσότερη δύναμη από αυτή που μπορεί να του δώσει χωρίς να ζορίζεται. Και ξέρεις είναι ωραίο να οδηγάς και να μην σκοτίζεσαι ότι ο άλλος έχει πιο μεγάλο αυτοκίνητο και σε προσπέρασε και εσύ δεν μπορείς να τον προσπεράσεις, γιατί όσο μεγάλο και αν πάρεις πάντα θα υπάρχει κάποιος με μεγαλύτερο.☺️ Εγώ συμφωνώ με αυτά που λες, εξάλλου έχω diesel 1100cc οπότε καταλαβαίνεις ότι δεν μπαίνω σε συγκρίσεις ποιος την έχει μεγαλύτερη στο δρόμο.Για εμένα θα έφταναν τα 82 άλογα του 1200.Αλλα δεν ξέρω αν ο ts σκέφτεται και οδηγεί όπως εγώ.Το 1.2 θα πιάνει τα 130 σχεδόν σε όλες τις συνθήκες και δεν πρόκειται να χαλάσει αν το πας έτσι για ώρες.Τωρα αν λέει 130 άνετα και εννοεί 130 με πολύ ακόμα απόθεμα δεν του κάνει. 2
papoys1 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 35 λεπτά πριν, andrapos είπε Εγώ συμφωνώ με αυτά που λες, εξάλλου έχω diesel 1100cc οπότε καταλαβαίνεις ότι δεν μπαίνω σε συγκρίσεις ποιος την έχει μεγαλύτερη στο δρόμο.Για εμένα θα έφταναν τα 82 άλογα του 1200.Αλλα δεν ξέρω αν ο ts σκέφτεται και οδηγεί όπως εγώ.Το 1.2 θα πιάνει τα 130 σχεδόν σε όλες τις συνθήκες και δεν πρόκειται να χαλάσει αν το πας έτσι για ώρες.Τωρα αν λέει 130 άνετα και εννοεί 130 με πολύ ακόμα απόθεμα δεν του κάνει. Θεωρώ και κυρίως από ένστικτο μου βγαίνει , ότι είναι καλό και προσπαθώ να κρατήσω όσο μπορώ και κανένα πιτσιρικά προσγειωμένο , μακριά από τα πολλά άλογα και τις μεγάλες τουρμπίνες οι οποίες στα χέρια πιτσιρικάδων γίνονται πολλές φορές φονικές μηχανές. Από την άλλη και ένα να μας ακούσει (γιατί στο τέλος ο πιτσιρικάς το δικό του θα κάνει) καλό θα είναι.(ξέρω από το γιο ο οποίος μέχρι να ηρεμήσει δύο αυτοκίνητα απέσυρα) EDIT. To μικρό όμορφο χεράκι που βλέπω στο νέο σου άβαταρ η κορούλα;;;;; Να σου ζήσει.☺️ 2
andrapos Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 48 λεπτά πριν, papoys1 είπε Θεωρώ και κυρίως από ένστικτο μου βγαίνει , ότι είναι καλό και προσπαθώ να κρατήσω όσο μπορώ και κανένα πιτσιρικά προσγειωμένο , μακριά από τα πολλά άλογα και τις μεγάλες τουρμπίνες οι οποίες στα χέρια πιτσιρικάδων γίνονται πολλές φορές φονικές μηχανές. Από την άλλη και ένα να μας ακούσει (γιατί στο τέλος ο πιτσιρικάς το δικό του θα κάνει) καλό θα είναι.(ξέρω από το γιο ο οποίος μέχρι να ηρεμήσει δύο αυτοκίνητα απέσυρα) EDIT. To μικρό όμορφο χεράκι που βλέπω στο νέο σου άβαταρ η κορούλα;;;;; Να σου ζήσει.☺️ Ναι πολλοί περάσαμε από μια φάση που η αδρεναλίνη έκανε κουμάντο στο κεφάλι μας(εγώ το είχα με μηχανές και ευτυχώς χωρίς σωματικά σημάδια).Και δεν σου κρύβω ότι και εγώ από λόγια μεγαλύτερων ανθρώπων(και διαφορά αλλά που έτυχαν)συνετίστηκα.Αλλα εντάξει εδώ μιλάμε για 82vs100 άλογα,νομίζω ότι ο ts απλά αναζητά αξιοπρεπή μετακίνηση.Off topic το χεράκι είναι της κορούλας μου, ευχαριστώ πολύ! 2
teddy71 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Παιδιά, δεν είπαμε ότι με τα 82αλογα δεν θα μπορεί να πηγαίνει με 130 και ότι θα χαλάσει ο κινητήρας. Και φυσικά θα μπορεί να πηγαίνει με 130 αλλά ο τς ζητάει να μην ζοριζεται ο κινητήρας. Με τα 82 άλογα θα ζοριζεται λίγο, το οποίο σημαινει: περισσότερες στροφές=περισσότερος θόρυβος αλλα και μεγαλύτερη κατανάλωση.
andrapos Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 37 λεπτά πριν, teddy71 είπε Παιδιά, δεν είπαμε ότι με τα 82αλογα δεν θα μπορεί να πηγαίνει με 130 και ότι θα χαλάσει ο κινητήρας. Και φυσικά θα μπορεί να πηγαίνει με 130 αλλά ο τς ζητάει να μην ζοριζεται ο κινητήρας. Με τα 82 άλογα θα ζοριζεται λίγο, το οποίο σημαινει: περισσότερες στροφές=περισσότερος θόρυβος αλλα και μεγαλύτερη κατανάλωση. Αναλογικά ναι το 1.2 θα ζορίζεται περισσότερο αλλά γενικά όχι δεν ζορίζεται θα έχει 3500 στροφές στα 130 με όριο τις 6000.Αυτο δεν το λες και μεγάλο ζόρι.Ενταξει το 1.0 με τα 100 άλογα και το θεομακρο κιβώτιο που έχει θα έχει τα 130 με 2800.Αλλα μιλάμε για μακρυυυ κιβώτιο,τρίτη που σπάει στα 160+.Προσωπικά δεν συμπαθώ τόσο μακριές σχέσεις και σε έντονες ανηφόρες της εθνικής σίγουρα θα χαντακώνει το(πολύ τίμιο)μοτεράκι..Σε κατηφόρες και ευθείες όμως θα αποζημιώνει με χαμηλή κατανάλωση.
panoskatos Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 21 ώρες πριν, teddy71 είπε 82 άλογα , να πηγαίνεις με 130 και ο κινητήρας να μην ζοριζεται, αδύνατο το βλέπω. Δηλαδή έχεις οδηγήσει αυτοκίνητο με 80 άλογα και πηγαίνοντας με 130 ένιωθες ότι ζορίζεται? Πόσο μάλιστα για ένα αυτοκίνητο που ανήκει στην μικρή κατηγορία, μικρός όγκος / βάρος. Μην γράφουμε ότι θέλουμε ρε παιδιά. Από τα 160 και πάνω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα αρχίσει να θέλει δρόμο για να πάει κοντά στην τελική του. 130 για πλάκα πάει το fiesta με τα 82 άλογα και δεν ζορίζεται καθόλου εννοείται. Επεξ/σία 3 Μαρτίου 2019 από panoskatos 5
jpsih Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 ευχαριστω πολυ ολους για τις διαφορες αποψεις.. δεδομενου οτι τα ορια ταχυτητας εδω ειναι πολυ αυστηρα (max 130km/h στον αυτοκινητοδρομο με πολλες καμερες) δεν μας ενδιαφερουν οι επιδοσεις/τελικες/επιταχυνσεις κλπ. επισης μιλαμε για μια εντελως επιπεδη χωρα οπως ειπα κυριο μελημα ειναι η αξιοπιστια του κινητηρα και να μπορεις να πας ενα ταξιδι 3-4 ωρες με 130km/h σαν ανθρωπος (να μην βουιζει ο κινητηρας). το αν η καταναλωση θα ειναι 6 ή 6.5lt δεν με πολυαπασχολει ειναι διαφορετικη η κλιμακωση του κιβωτιου μεταξυ του 1.0 Ecoboost και του 1.25 ατμοσφαιρικου? και τα δυο εχουν 5 σχεσεις απ οτι ξερω
giogeo Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 Στις 2/3/2019 στις 7:16 ΜΜ, jpsih είπε Χαιρετε. Βρισκομα σε αναζητηση μικρου μεταχειρισμενου. Η αγορα θα γινει απο Ολλανδια οπου και διαμενω. Νομιζω εχω καταληξει σε Ford Fiesta Mk7 (αρα μιλαμε πανω κατω για 5ετιας). Η χρηση θα ειναι 50% πολη, 50% αυτοκινητοδρομος. Ψαχνω μονο βενζινη γιατι το πετρελαιο εχει πανακριβα τελη εδω και δεν θα κανω παρα πολλα χιλιομετρα. Οι βασικες επιλογες κινητηρων ειναι 2 και εδω θα χρειαστω τη βοηθεια σας. 1,25 με 82 αλογα και ο 1,0 με 100 αλογα. Με κριτηρια: την αξιοπιστια (δεδομενου οτι μιλαμε για μεταχειρισμενο) και την ανεση στα ταξιδια (να πηγαινεις με 130km και ο κινητηρας να μην δουλευει πολυ ψηλα) τι θα διαλεγατε? Εχουν υπαρξει θεματα με τον χιλιαρη τουρμπατο? Οποιαδηποτε βοηθεια/αποψη δεκτη! Ευχαριστω! Λογικά μιλάς για φιέστα facelift Mk 7.5 που έβγαινε από αρχές του 2013. Ο κινητήρας 1200 80 ps είναι παλιός και είχε μπει στις βασικές εκδόσεις του facelift ως ξεστοκαρισμα. Αντικαταστάθηκε από τον 1.0 80 ps που ήταν πιο οικονομικός και με καλύτερο τράβηγμα ως τρικυλινδρος. Εγώ είχα αγοράσει το 1.0 80 ps για λόγους αξιοπιστίας και οικονομίας καυσίμου. Σε μεικτές συνθήκες δεν ξεπέρασα πότε τα 6 lt/100 km. Ο turbo με τα 100 άλογα δεν πέφτει ποτέ κάτω από τα 7 lt/100 km. Σε ταξίδι σε εθνική οδό μέχρι τα 150 δεν συνάντησα ποτέ πρόβλημα αδυναμίας ή προσπέρασης.Μονο σε απότομες ανωφερειες κατέβαζα και στο αμάξι ήμαστε πάντα τρία άτομα με αποσκευές. Μέσα στην πόλη δεν ένιωσα ποτέ αδυναμία παρακολούθησης της κίνησης. Δεν είχα ποτέ το απόλυτο γκάζι και τις τρελές επιδόσεις αλλά το αντιστάθμιζα με την χαμηλή κατανάλωση και την αξιοπιστία του ατμοσφαιρικού κινητήρα. Υπάρχει όμως μια τραχύτητα στην λειτουργία σε σχέση με τον παλιότερο 1200 κ.εκ. Θα σου συνιστούσα με βάση τα κριτήρια που θες ως αγορά τον ατμοσφαιρικό 1.0 απλώς πρέπει να προσέξεις μην πάρεις έκδοση με τα 65 άλογα που έβγαινε ως βασική στο εξωτερικό η οποία φαντάζομαι θα είναι πολύ πιο αργή.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα