Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, kostasgr78 είπε

Όσα και να θέλουν οι executives πωλήσεων σε όλες τις εταιρείες, δεν θα είναι οικονομικά εφικτά οσονούπω.

Η περικοπή κόστους σε όλους τους κατασκευαστές οδηγεί σε ξεκάθαρη μείωση των φυσικών σημείων έκθεσης μοντέλων.
 

Αντιθέτως. Η απάντηση δεν είναι οι on line πωλήσεις, αλλά τα σημεία έκθεσης (και πώλησης φυσικά, από την οποία ωφελείται και η on line αγορά όπως πάντα).

Πλέον το influence γίνεται με αυτόν τον τρόπο. Προσφέροντας immersive experience. Μετά όλα παίρνουν το δρόμο τους. Είναι εκ των ων ουκ άνευ αυτό σήμερα, καθώς η τεχνολογία προσφέρει ανήκουστη ποιότητα χρήσης σε χαμηλό προϋπολογισμό, με αποτέλεσμα την επιτακτική ανάγκη πια δυνατότητας έκθεσης της ποιότητας αυτής στο κοινό.
Όποιος νομίζει κάτι διαφορετικό βρίσκεται 10 χρόνια πίσω, όταν η on line αγορά ήταν κάτι νέο και promissing. Εν τέλει δεν ήταν ακριβώς αυτό.

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Όταν λέμε ότι θα πάμε σε online αγορά αυτοκινήτου, δεν εννοούμε ότι θα γίνει μέσα μια νύχτα.

Μιλάμε απλά για τη σταδιακή μεταβολή των καταναλωτικών συνηθειών με τα χρόνια. Ξεκινάει ένα ρεύμα όλο και μεγαλύτερου μέρους του κόσμου που θα αγόραζε αμάξι online, και θα αυξάνεται σταθερά με τα χρόνια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Όταν λέμε ότι θα πάμε σε online αγορά αυτοκινήτου, δεν εννοούμε ότι θα γίνει μέσα μια νύχτα.

Μιλάμε απλά για τη σταδιακή μεταβολή των καταναλωτικών συνηθειών με τα χρόνια. Ξεκινάει ένα ρεύμα όλο και μεγαλύτερου μέρους του κόσμου που θα αγόραζε αμάξι online, και θα αυξάνεται σταθερά με τα χρόνια.

Ήδη μιλάμε για μια δεκαετία καθαρά που δεν έχει επικρατήσει έχοντας ήδη δοκιμαστεί και η δεκαετία αυτή αφορά και τη δική μας "υπανάπτυκτη" χώρα. Νομίζω ότι έχεις χάσει επεισόδια. Αυτό που περιέγραψα είναι η νέα εποχή.
Η οποία είναι συνδυαστική προφανώς και όχι της μιας ή της άλλης περίπτωσης. Σε αυτό έχει καταλήξει η αγορά.

Εξ' άλλου υπάρχει και μια πολύ σημαντική συνιστώσα που δεν έχουμε λάβει υπ' όψη στην κουβέντα. Τον έλεγχο των online τιμών. Όπως και να το κάνεις είναι πρόβλημα για οποιονδήποτε κατασκευαστή/προμηθευτή.

Επεξ/σία από Pleo
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Bain & Company, έρευνα του 2017.

omnichannel-fig06_full[1].gif

Είδες; Ακόμα και με τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις (aggressive) το 2030, με δυσκολία θα βρίσκονται οι online πωλήσεις αυτοκινήτων πάνω από τη μέση. Και θα αφορούν τα πιο φτηνά μοντέλα.

Γιατί ως γνωστόν υπάρχει σχέση μεταξύ τιμής και online αγοράς ή όχι. FACT. Φαίνεται εξ' άλλου και στον τύπο των προϊόντων του διαγράμματος.

Είναι μελετημένα όλα αυτά έχε υπ' όψη. Από τις συμπεριφορές των καταναλωτών.

Δημοσ.

Απλή λογική. Τα ιδανικά προϊόντα για διάθεση μέσω ίντερνετ είναι τα τυποποιημένα που δεν χρειάζεται δοκιμή από τον αγοραστή. Ας πούμε τα παπούτσια είναι τυποποιημένα, αλλά πρέπει να τα φορέσεις για να καταλάβεις αν σου είναι άνετα π.χ. στην καμάρα, αν είναι αρκετά δροσερά κλπ.(όλα αυτά πέρα από το νούμερο). Και τα αυτοκίνητα δεν απέχουν πολύ.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Εδώ στα κινητά πάντως που έχουμε η καλύτερη δοκιμή παραμένει η live, όσα reviews και να διαβάσεις. Πόσο μάλλον για αυτοκίνητο με κόστος €30Κ. Όση τυποποίηση και να γίνει, ακόμα και σε ίδιο όμιλο κατασκευαστών (π.χ. VAG) οι διαφορές από ένα Ibiza με ένα Polo είναι σημαντικές και είναι και αυτές που προσπαθούν να δικαιολογήσουν το κόστος της κάθε επιλογής. 

Αγοραστές θα υπάρξουν σίγουρα αλλά οι early adopters που θα το πάρουν κυρίως για να λένε ότι έχουν Tesla. Ίσως αυτοί να είναι αρκετοί για την εταιρεία. Αν όμως θέλει να γίνει πιο mainstream θα πρέπει να ξεκινήσει πάλι από πολύ χαμηλά ως προς το δίκτυο πώλησης.

Δημοσ.

66 μηνύματα αγάπης και αλληλεγγύης από εύσπλαχνους, αμόλυντους, αλάνθαστους και εκ γενετής ιδιοφυής Έλληνες.

Δημοσ.
Στις 2/3/2019 στις 12:36 ΜΜ, Alch3M1St είπε

Δηλαδή όσοι κράζετε προτιμάτε το αμάξι να έχει 10Κ παραπάνω μόνο κ μόνο για να το αγοράσετε offline? Δεν έχετε καταλαβει ακόμη ότι οι μεσάζοντες είναι νταβατζήδες; Αφού λέει ότι αμα θέλετε να το δείτε το αμάξι θα υπάρχει σε μεγάλες πόλεις σε έκθεση. Εγώ λέω μπράβο του, που έχει τα κότσια να τα βάλει με το κωλοσύστημα των dealers και δεν μασάει.

μα δεν θα αλλάξει η τιμή. και οι '''αλλοι'' σου δίνουν το δικαίωμα να το δοκιμάσεις. στο εξωτερικό, ειδικά σε ακριβά μοντέλα, στο δίνουν και για παραπάνω από μια απλή βόλτα. δεν έχει ούτε αντιπροσωπείες ούτε συνεργεία... δεν έχει απολύτως κανένα δίκτυο, όλα είναι ατμός που έλεγε και ο Βρασίδας. και καμία άλλη εταιρεία δεν δουλεύει με έναν χρόνο προπαραγγελία

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...