Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, DsLmAnIaC είπε

Πουλάει φούμαρα για μεταξωτές κορδέλες.

Και γιατί δεν έπαιρνε τα blueprints από τη NASA που το έχει καταφέρει υποθετικά 40 κάτι χρόνια πριν;

Τα υποθετικά δικά τους live, με τα γραφικά όποτε τους βολεύει, τους ηθοποιούς που δεν κάνουν ούτε για τη Λάμψη του Φώσκολου και το πλήθος που φωνάζει πίσω από τις κάμερες ακόμη και πριν γίνει κάτι δεν αποδεικνύουν τίποτα.

Υποτίθεται ότι έκαναν launch 10 δορυφόρους πάνω από την Αφρική και το "event" ήταν ορατό πάνω από την Καλιφόρνια.

https://www.youtube.com/watch?v=8xvkiHglwPE

 

Για το πρώτο ερώτημα η απάντηση είναι απλή: κανένας οργανισμός, κρατικός ή μη,  δεν είχε σχεδιάσει ως σήμερα ένα σύστημα reusable πυραυλου-φορέα που να δουλεύει.

Τα υπόλοιπα περί ηθοποιών, fake εκτοξεύσεων κλπ τα αφηνω ασχολίαστα. Άλλωστε όλοι ξέρουμε ότι η Γη είναι επίπεδη και κούφια, σωστά;

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, DsLmAnIaC είπε

Το reusable είναι δικος τους ισχυρισμός και δεν έχει επαληθευθει από πουθενά. 

Ένας ισχυρισμός που τον αποδέχεται η NASA και δεν τον απορρίπτει κανένας κρατικός (Roscosmos-JAXA-ESA...) ή ιδιωτικός (Boeing-Lockheed Martin-Virgin Galactic-Sierra Nevada Corp-Blue Origin...) διαστημικός φορέας είναι νομίζω αρκετά βάσιμος. 

Ειδικά οι ανταγωνιστές της SpaceX, που την περιμένουν στη γωνια να κάνει epic fail για να επωφεληθούν, δεν θα ήταν οι πρώτοι που θα την είχαν κράξει αν συνέβαινε κάτι ύποπτο;

Μιλάμε για συμβόλαια εκατοντάδων εκατομμυριων...

Εσύ που αμφιβάλλεις για τις επιτυχίες της εταιρείας έχεις στοιχεια τηλεμετρίας που απορρίπτουν τα δεδομένα που παρουσιάζει η SpaceX; 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, george1807 είπε

Να φανταστώ αυτό το βίντεο όλος τυχαίως δεν έχεις να το δείξεις και σε εμάς.

ποτέ δεν θα δώ το θέμα τεχνολογία οπαδικά , μήν μπλέξεις φίλε να πρέπει να ρθούν οι μηχανικοί στο σπίτι σου απο μακρυά να κάνεις το service  στο σπίτι !!! , γιατί δεν υπαρχει σημείο εξυπηρέτησης τεσλα και αυτο στην Tucson Αριζόνα !! μην σε βάλουν να κάνεις service  και των αλλονών τα Τεσλα στην πόλη σου γιατί κατι τέτοια δρομολογούν για να καλύψουν την δική τους ανεπαρκεια θα κάνουν communities αφού δεν υπάρχουν σημεία εξυπηρέτησης ,νοικίάζουν κατι γκαράζ κατι συγνώμη γύφτικα πράγματα , είναι πρωτογονοι , μόνο το κέρδος βλέπουνε τίποτα άλλο είπαμε αλλά όχι κι έτσι

https://www.youtube.com/watch?v=dKQPHC4JyAU

 

Επεξ/σία από ethereum
Δημοσ.

 

4 ώρες πριν, MAFAKA είπε

Ένας ισχυρισμός που τον αποδέχεται η NASA και δεν τον απορρίπτει κανένας κρατικός (Roscosmos-JAXA-ESA...) ή ιδιωτικός (Boeing-Lockheed Martin-Virgin Galactic-Sierra Nevada Corp-Blue Origin...) διαστημικός φορέας είναι νομίζω αρκετά βάσιμος. 

Ειδικά οι ανταγωνιστές της SpaceX, που την περιμένουν στη γωνια να κάνει epic fail για να επωφεληθούν, δεν θα ήταν οι πρώτοι που θα την είχαν κράξει αν συνέβαινε κάτι ύποπτο;

Μιλάμε για συμβόλαια εκατοντάδων εκατομμυριων...

Εσύ που αμφιβάλλεις για τις επιτυχίες της εταιρείας έχεις στοιχεια τηλεμετρίας που απορρίπτουν τα δεδομένα που παρουσιάζει η SpaceX; 

Η NASA η οποία συνεργάζεται στενά με τη SpaceX επί τη ευκαιρία και όλες οι άλλες διαστηοεταιρίες που κοινό στοιχείο έχουν ότι ρουφάνε δισεκατομύρια από κρατικούς προυπολογισμούς για να μη μπορούν να ξαναστείλουν στο φεγγάρι άνθρωπο εδώ και σαράντα κάτι χρόνια.

Δεν έχω στοιχεία τηλεμετρίας για τη SpaceX που να αποδεικνύουν ότι έστειλαν κάτι κάπου επίσης.

Είμαστε off topic αλλά μιας και μιλάμε για στοιχεία τηλεμετρίας, δώστε μας και τα στοιχεία τηλεμετρίας της NASA για τα ταξίδια των Apollo στη σελήνη. Α, ξέχασα καταστράφηκαν μαζί με όλες τις κασσέτες, φωτογραφίες, ταινίες που θα μπορούσαν να αποτελέσουν αποδεικτικά για την υποθετικά μεγαλύτερη κατάκτηση της ανθρωπότητας έως σήμερα.

Στο θέμα μας πάλι γιατί το ξεχειλώσαμε και συγγνώμη από όλους.

  • Like 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, DsLmAnIaC είπε

Ρεαλιστής όταν πιστεύεις ότι ο Μασκ έστειλε όχημα να στριφογυρίζει στο διάστημα δεν είσαι.

Η NASA η οποία συνεργάζεται στενά με τη SpaceX επί τη ευκαιρία και όλες οι άλλες διαστηοεταιρίες που κοινό στοιχείο έχουν ότι ρουφάνε δισεκατομύρια από κρατικούς προυπολογισμούς για να μη μπορούν να ξαναστείλουν στο φεγγάρι άνθρωπο εδώ και σαράντα κάτι χρόνια.

Δεν έχω στοιχεία τηλεμετρίας για τη SpaceX που να αποδεικνύουν ότι έστειλαν κάτι κάπου επίσης.

 

Όλα τα δεδομένα τηλεμετρίας που έψαχνες για το όχημα που στριφογυρίζει στο διάστημα. Enjoy. Και πες μας αν βρεις κάτι ύποπτο...

 

https://github.com/shahar603/Telemetry-Data/tree/master/Falcon Heavy Demo 1

 

(Off-topic τελος από εμενα και συγνώμη από τους συμφορουμιτες)

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, MAFAKA είπε

Για το πρώτο ερώτημα η απάντηση είναι απλή: κανένας οργανισμός, κρατικός ή μη,  δεν είχε σχεδιάσει ως σήμερα ένα σύστημα reusable πυραυλου-φορέα που να δουλεύει.

 

Όχι πως έχει και ιδιαίτερο νόημα εάν είναι επαναχρησιμοποιήσιμα κάποια κομμάτια του πυραύλου, αλλά αυτό ακριβός που λες το έκανε πρώτη η Blue-Origin btw....

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, agent_smith είπε

Έχει να κάνει καθαρά με το κόστος λειτουργίας. Αυτό που έγραψα είναι ότι όταν αποφασίζεις να αγοράσεις ένα όχημα δεν πας με την λογική “daily grocery shopping as usual” και αν δεν μου αρέσει δεν τρέχει τίποτα. Η πλειοψηφία των καταναλωτών θα θέλει για πρακτικούς λόγους να δει ένα όχημα από κοντά πριν το αγοράσει.

Καταλαβαίνω το νόημα που μεταφέρεις, αλλά δεν μπορώ να συμφωνήσω.

Ήδη παρατηρείται τεράστια μεταβολή στην καταναλωτική κουλτούρα και στο προϊόν αυτοκίνητο. Δεν είναι τυχαίο ότι υπάρχει πλέον η δυνατότητα της επιστροφής από την Tesla, εντός λίγων ημερών.

Αυτό δεν οφείλεται στο ότι το κλασικό αυτοκίνητο, δεν θέλει να το οδηγήσει πρώτα ο υποψήφιος οδηγός, αλλά στο ότι επανατοποθετείται διαφορετικά το προϊόν αυτοκίνητο. Χαρακτηριστικά τύπου, ποιό είναι το πιο γκαζιάρικο και το πιο fun-to-drive και άλλα τέτοια, μάς αποχαιρετούν σταδιακά ως κριτήρια επιλογής. Πάμε σε άλλα χαρακτηριστικά τύπου άνεσης, υπηρεσιών που έχει ενσωματωμένα, κλπ. Ελάχιστη σημασία θα έχει το να το οδηγήσεις.

Στη μετάβαση σε αυτή την εποχή, πολλοί πλέον δεν θα έχουν μοντέλα για δοκιμή πριν την αγορά. Απλά κάποιοι έχουν αργήσει να δουν αυτή τη μεταβολή και προσπαθούν να πετάξουν λάσπη σε νέες προσπάθειες από το φόβο μήπως χάσουν τα μερίδια που είχαν.

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Καταλαβαίνω το νόημα που μεταφέρεις, αλλά δεν μπορώ να συμφωνήσω.

Ήδη παρατηρείται τεράστια μεταβολή στην καταναλωτική κουλτούρα και στο προϊόν αυτοκίνητο. Δεν είναι τυχαίο ότι υπάρχει πλέον η δυνατότητα της επιστροφής από την Tesla, εντός λίγων ημερών.

Αυτό δεν οφείλεται στο ότι το κλασικό αυτοκίνητο, δεν θέλει να το οδηγήσει πρώτα ο υποψήφιος οδηγός, αλλά στο ότι επανατοποθετείται διαφορετικά το προϊόν αυτοκίνητο. Χαρακτηριστικά τύπου, ποιό είναι το πιο γκαζιάρικο και το πιο fun-to-drive και άλλα τέτοια, μάς αποχαιρετούν σταδιακά ως κριτήρια επιλογής. Πάμε σε άλλα χαρακτηριστικά τύπου άνεσης, υπηρεσιών που έχει ενσωματωμένα, κλπ. Ελάχιστη σημασία θα έχει το να το οδηγήσεις.

Στη μετάβαση σε αυτή την εποχή, πολλοί πλέον δεν θα έχουν μοντέλα για δοκιμή πριν την αγορά. Απλά κάποιοι έχουν αργήσει να δουν αυτή τη μεταβολή και προσπαθούν να πετάξουν λάσπη σε νέες προσπάθειες από το φόβο μήπως χάσουν τα μερίδια που είχαν.

Ναι Ok ωραία τα λες, θεωρητικα στο μελλον ισως να αλλαξει το προιον αυτοκινητο. Αλλα την δεδομενη στιγμη ο λογος της συγκεκριμενης κινησης ειναι η μειωση του κοστους και μονο.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, coolworm είπε

επειδη δεν υπάρχει υποδομή στην τριτοκοσμική ελλάδα  για τέτοια κατηγορία δεν πάει να πεί ότι δεν πάει καλά στον υπόλοιπο κόσμο....

 

image.png.6848f6a6f14ec9d139f995767e5a8749.png

Καλά αυτό γιατί το έβαλες; Δηλαδή εάν τα ηλεκτρικά από 0% πήγαν την τελευταία δεκαετία στο 0,05% παγκόσμια (χάρη στις επιδοτήσεις της US government) τι αποδεικνύει; 
Ότι χάρη στον Musk έγινε αυτό; Καθόλου δεν νομίζω. Το Prius είναι από τον προηγούμενο αιώνα.
Ότι κάποτε όλα τα οχήματα θα είναι ηλεκτρικά; Ασφαλώς και θα είναι.
Μόνο που κανείς μας δεν θα το προλάβει αυτό το πολύ μακρινό μέλλον...

Ασε που στον πίνακα λέει: "Tesla sales=educated estimates". Δηλαδή μπορεί περίπου ίσως κτλ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, cp5120 είπε

Καλά αυτό γιατί το έβαλες; Δηλαδή εάν τα ηλεκτρικά από 0% πήγαν την τελευταία δεκαετία στο 0,05% παγκόσμια (χάρη στις επιδοτήσεις της US government) τι αποδεικνύει; 
Ότι χάρη στον Musk έγινε αυτό; Καθόλου δεν νομίζω. Το Prius είναι από τον προηγούμενο αιώνα.
Ότι κάποτε όλα τα οχήματα θα είναι ηλεκτρικά; Ασφαλώς και θα είναι.
Μόνο που κανείς μας δεν θα το προλάβει αυτό το πολύ μακρινό μέλλον...

Ασε που στον πίνακα λέει: "Tesla sales=educated estimates". Δηλαδή μπορεί περίπου ίσως κτλ.

Μονος εξηγεις το γιατι εγινε xαριν στον Musk. Το Prius ειναι απο τον προηγουμενο αιωνα. Αλλα η στροφη στα ηλεκτρικα εγινε τωρα με την Tesla.

Επεξ/σία από Choulio
  • Like 2
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, Choulio είπε

Ναι Ok ωραία τα λες, θεωρητικα στο μελλον ισως να αλλαξει το προιον αυτοκινητο. Αλλα την δεδομενη στιγμη ο λογος της συγκεκριμενης κινησης ειναι η μειωση του κοστους και μονο.

Η μείωση του κόστους είναι δεδομένη σε ΚΑΘΕ εταιρεία παγκοσμίως σε καιρούς ύφεσης, που φαίνεται ότι ξαναμπαίνουμε παγκοσμίως πάλι μετά από 10 χρόνια.

Είναι σαν να λέμε ότι το νερό τρέχει στο αυλάκι αν το ρίξουμε εκεί.

Προσωπικά θεωρώ ότι έτσι κι αλλιώς κάθε εταιρεία τοποθετείται και κάνει μεταβολές που ταιριάζουν στο καταναλωτικό target group που στοχεύει.

Είναι θέμα χρόνου να γυρίσουν όλοι σε online πωλήσεις. ΄Ηδη το μελετάει και η Audi σε εσωτερικό επίπεδο.

Δημοσ.

Ενδεικτικά για να παρακολουθούμε ακόμα και παραδοσιακούς κατασκευαστές που αλλάζουν σταδιακά τα μοντέλα τους.

https://www.automotiveworld.com/news-releases/european-dealer-council-audi-and-european-sales-partners-shape-the-retailing-of-the-future/

https://insideevs.com/audi-no-stock-e-tron-dealerships-special-order/

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε

Η μείωση του κόστους είναι δεδομένη σε ΚΑΘΕ εταιρεία παγκοσμίως σε καιρούς ύφεσης, που φαίνεται ότι ξαναμπαίνουμε παγκοσμίως πάλι μετά από 10 χρόνια.

Είναι σαν να λέμε ότι το νερό τρέχει στο αυλάκι αν το ρίξουμε εκεί.

Προσωπικά θεωρώ ότι έτσι κι αλλιώς κάθε εταιρεία τοποθετείται και κάνει μεταβολές που ταιριάζουν στο καταναλωτικό target group που στοχεύει.

Είναι θέμα χρόνου να γυρίσουν όλοι σε online πωλήσεις. ΄Ηδη το μελετάει και η Audi σε εσωτερικό επίπεδο.

Όπως έγραψα και αναλυτικά σε προηγούμενες απαντήσεις όλους τους λόγους γιατί και πως, η αγορά έχει ήδη αποφασίσει που τοποθετείται η on line αγορά. Στο box moving. Έχει δοκιμαστεί και εάν μπορούσε να υποκαταστήσει τα υπόλοιπα είδη, θα είχε επικρατήσει ολοκληρωτικά. Δεν επικρατεί γιατί σε ένα κόσμο συνεχόμενων αλλαγών των αναγκών, τίποτε δεν μπορεί να είναι η απάντηση one-size-fits-all.
Ειδικά τώρα που οι επιλογές απαιτούν εξειδίκευση και τεχνογνωσία στις προσφερόμενες λειτουργίες και υπηρεσίες.
We are shifting towards something new again. Και αυτό το καινούργιο προϋποθέτει τακτικές οι οποίες κινούνται στην αντίθετη κατεύθυνση από το box moving.
Το συνδυαστικό πλεονέκτημα εκείνου που μπορεί και να το επιδεικνύει είναι πλέον εκείνος ο όρος που γέρνει τη πλάστιγγα προς το showroom, για μια ακόμα φορά.

Ο Μασκ αυτή τη στιγμή προσπαθεί να σώσει από το ναυάγιο την Tesla. Και περιορίζει τα λειτουργικά έξοδα με κάθε τρόπο. Χάνοντας μάλιστα και επί της ουσίας το καλύτερο selling point που είχε η Tesla, δηλαδή το showroom.

To πρόβλημα της εταιρίας δεν έχει να κάνει με το innovation, αλλά με το εντελώς αναξιόπιστο προϊόν. Δεν θέλει και πολύ ξέρεις να χαθεί η εμπιστοσύνη του κοινού. Αυτό το έχασε ήδη και θεωρητικά πρέπει να το χτίσει από την αρχή.
Δεν νομίζω ότι το box moving είναι η στρατηγική απάντηση σε αυτό. Το box moving είναι ξεκάθαρα κίνηση απελπισίας.

50 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Ενδεικτικά για να παρακολουθούμε ακόμα και παραδοσιακούς κατασκευαστές που αλλάζουν σταδιακά τα μοντέλα τους.

https://www.automotiveworld.com/news-releases/european-dealer-council-audi-and-european-sales-partners-shape-the-retailing-of-the-future/

https://insideevs.com/audi-no-stock-e-tron-dealerships-special-order/

more efficient job roles at car dealerships. For the latter point, the manufacturer has worked out the special “Audi Retail Experience” customer service concept together with its retail partners and has already started a pilot phase in the first dealerships.

Είδες; Στα λόγια μου έρχεσαι. Ό,τι έλεγα πιο πριν.
Να και από το άλλο link σου:

I think it would be a beautiful world if you can go to a dealer

 

Τίποτε δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη Disneyland. Θέλει ο άλλος immersive experience. Είναι εύκολο να σκεφτείς τους τρόπους με τον οποίο γίνεται αυτό. Και δεν είναι το box moving μέσω on line αγορών... 
Food for thought.

Επεξ/σία από Pleo
Δημοσ.

Όσα και να θέλουν οι executives πωλήσεων σε όλες τις εταιρείες, δεν θα είναι οικονομικά εφικτά οσονούπω.

Η περικοπή κόστους σε όλους τους κατασκευαστές οδηγεί σε ξεκάθαρη μείωση των φυσικών σημείων έκθεσης μοντέλων.
 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...