Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, spyros007 είπε

Και το σέρβις ον λινε θα γινεται.....................................

Να εύχεσαι να μην το τρακάρεις.... γιατί ανταλλακτικά γιοκ.  

  • Like 2
Δημοσ.

Το γεγονός ότι κλείνει τα καταστήματα της δείχνει αφενός ότι δεν δικαιολογουν την παρουσία τους και αφετέρου ότι θέλει να κάνει περικοπές σε προσωπικό και εξοδα.

  • Like 1
Δημοσ.

Δηλαδή όσοι κράζετε προτιμάτε το αμάξι να έχει 10Κ παραπάνω μόνο κ μόνο για να το αγοράσετε offline? Δεν έχετε καταλαβει ακόμη ότι οι μεσάζοντες είναι νταβατζήδες; Αφού λέει ότι αμα θέλετε να το δείτε το αμάξι θα υπάρχει σε μεγάλες πόλεις σε έκθεση. Εγώ λέω μπράβο του, που έχει τα κότσια να τα βάλει με το κωλοσύστημα των dealers και δεν μασάει.

  • Like 16
  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Sad 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχουμε συνηθίσει να αγοράζουμε ένα αυτοκίνητο χωρίς να μπλέκουμε στα διαδικαστικά.Πλεον θα πρέπει να μπεις σε διάφορες διαδικασίες

Επεξ/σία από Istros
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

επειδη δεν υπάρχει υποδομή στην τριτοκοσμική ελλάδα  για τέτοια κατηγορία δεν πάει να πεί ότι δεν πάει καλά στον υπόλοιπο κόσμο....

 

image.png.6848f6a6f14ec9d139f995767e5a8749.png

Επεξ/σία από coolworm
  • Like 8
  • Confused 1
Δημοσ.

Είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, ο συγκεκριμένος άνθρωπος ως τώρα ανοίγει δρόμους που δεν έχουν ανοιχτεί.

Είναι ξεκάθαρο ότι δεν είμαστε μακριά από την εποχή του "car-as-a-service". Το να γυρίσει μια εταιρεία σε αποκλειστικά online πώληση μοντέλων, είναι μονόδρομος σε αυτή την εποχή.

Εδώ κλασικά μεγαθήρια αυτοκινητοβιομηχανιών, αρχίζουν και αποχωρούν από μεγάλες εκθέσεις αυτοκινήτων και αρχίζουν μειώνουν το δίκτυο τοπικών εκθέσεων και πωλήσεων από φυσικό κατάστημα.

Είναι θέμα χρόνου να πεθάνουν οι παραδοσιακοί τρόποι.

Να μη ξεχνάμε ότι η Tesla είναι η μοναδική που έχει τα κότσια να παρέχει την επιστροφή του αυτοκινήτου, εντός λίγων ημερών, αν δεν είσαι ικανοποιημένος. Οι άλλοι προφανώς δεν εμπιστεύονται το ίδιο το προϊόν τους στο θέμα της ικανοποίησης πελάτη.

  • Like 14
  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Alch3M1St είπε

Δηλαδή όσοι κράζετε προτιμάτε το αμάξι να έχει 10Κ παραπάνω μόνο κ μόνο για να το αγοράσετε offline? Δεν έχετε καταλαβει ακόμη ότι οι μεσάζοντες είναι νταβατζήδες; Αφού λέει ότι αμα θέλετε να το δείτε το αμάξι θα υπάρχει σε μεγάλες πόλεις σε έκθεση. Εγώ λέω μπράβο του, που έχει τα κότσια να τα βάλει με το κωλοσύστημα των dealers και δεν μασάει.

Προτιμώ να δώσω ακόμα λιγότερα για ένα αληθινό αυτοκίνητο και όχι lego που θα σκορπίσει σε λιγότερο από χρόνο.

Έτσι κι αλλιώς στα πρόθυρα να κλείσει είναι, κρίμα για όσους ιδιοκτήτες θα μείνουν στον αέρα, but that's life, ας πρόσεχαν, το ρίσκο το πήραν οι ίδιοι κλπ.

Ούτε καν για pride of ownership δεν μπορούμε να μιλάμε πια... .

7 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, ο συγκεκριμένος άνθρωπος ως τώρα ανοίγει δρόμους που δεν έχουν ανοιχτεί.

Για πολλοστή φορά αποδείχτηκε ότι η προσδοκία των νέων ανοιχτών δρόμων θα πρέπει να περάσει από τη δοκιμασία της αγοράς. Και όπως καταλαβαίνεις μπορείς να πιέζεις μέχρις ενός σημείου την αγορά. Μετά σε καταπίνει αμάσητο...

  • Thanks 1
  • Confused 7
  • Sad 1
Δημοσ.

Σε κάθε συζήτηση που ανοίγει εδώ βλέπω τα ίδια σχόλια...Είτε το thread είναι για κινητό, είτε για κάρτα γραφικών, είτε για αυτοκίνητο...

Θα σας πω κάτι αλλά δε θέλω να βγει παραέξω...

Χέστηκαν για την οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα! Σταματήστε επιτέλους να σχολιάζετε με γνώμονα την τσέπη σας.

Στη Λάρισα από όπου κατάγομαι προ κρίσης υπήρχαν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 30 Porsche cayenne. Θέλω να πω ότι αν δεν ήμασταν έτσι αυτή τη στιγμή κανένας δε θα τον έλεγε απατεώνα και όλα αυτά τα σχετικά και με 35000 θα τσίμπαγε ένα Τέσλα. Εδώ αγοράζετε κάτι σακαράκες τύπου Getz για 2000 ευρώ επειδή έχει χαμηλό σήμα και καίει λίγο...

  • Like 10
  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, alex1_kgr είπε

Σταματήστε επιτέλους να σχολιάζετε με γνώμονα την τσέπη σας.

Δεν σχολιάζουμε με την τσέπη. Με την τσέπη αγοράζουμε μόνο. Και συμβαίνει αυτό να μπορεί να γίνεται με τη δική μας τσέπη, όχι την τσέπη άλλου.

Δεν πολυκατάλαβα γιατί εξεγείρεσαι, αν και υποψιάζομαι γιατί, ωστόσο δεν νομίζω ότι είναι ορθός τρόπος να μην σχολιάζεις σύμφωνα με τις ανάγκες σου, οι οποίες είναι εκείνες που διαμορφώνουν την αγορά.

  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ.

απο την μια σκοπευει να αποικησει τον αρη, σκαβει δικο του μετρο για τα τεσλα και τωρα δεν εχει λεφτα για να εχει εστω κατι σαν καταστημα. Αν απλα δεν ειχε λεφτα θα ηταν ΟΚ. Το οτι τα πεταει σε προτζεκτ 5χρονων πραγματικα με απογοητευει. Πολυ επικινδυνη αποφαση να επενδυσει καποιος σε τεσλα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Είναι ξεκάθαρο ότι δεν είμαστε μακριά από την εποχή του "car-as-a-service".

To car as a service ειναι τοσο μακρια αυτη τη στιγμη οσο και τα τουριστικα ταξιδια στον Αρη. Καλως η κακως καθολικα και παγκοσμια εχει επικρατησει η ιδιοκτησια ενος αυτοκινητου και ειναι εφαμιλη με την ελευθερια μετακινησης αν πασα ωρα και στιγμη χωρις κανενα περιορισμο. Το car as a service θα επιφερει πολους περιορισμους που τουλαχιστον αυτη τη στιγμη δεν θελει να επιβαλει κανεις στον εαυτο του. Ισως εχει μελλον σε πολεις τυπου new york κλπ οπου τα ποσοστα ιδιοκτησιας αυτοκινητου ανα κατοικο ειναι χαμηλα. Οπουδηποτε αλου ειναι τρελος συμβιβασμος και πισωγυρισμα και δεν νομιζω να υπαρχουν πολοι που θα ηθελαν κατι τετοιο για να επικρατησει σαν ταση στην αγορα, τουλαχιστον για το αμμεσο μελλον.

Επεξ/σία από primeragt

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...