achilles_g_ Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, amagawd είπε Τα περισσότερα είναι skoda , τουλάχιστον Αθήνα, αλλα σκόπιμα δεν το ανέφερες. Αυτό το κόλλημα με τα γιαπωνέζικα έχει καταντήσει κουραστικό. Για το κόστος το κάνουν. Πριν 2 εβδομάδες έσπασε η σούπερ ντουπερ καδένα σε φίλο μου σε tsi 1.4i (όχι ταξί). Υ. Γ. Στην Καστοριά το 90% ειναι Mercedes. Και το 100 % όσων κάνουν δρομολόγια εκτός ούτε εγώ μπορώ να καταλάβω το κόλλημα με το vag και ειδικά όταν ο ts έχει την ίδια άποψη από πρώτο χέρι. E πως να το κάνουμε.. Γαλλική φινέτσα, γερμανική πολυτέλεια.. Ιαπωνική αξιοπιστία. Σε αυτά έχει δώσει βάρος ο κάθε κατασκευαστής. Επεξ/σία 3 Μαρτίου 2019 από achilles_g_
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 1 ώρα πριν, achilles_g_ είπε Για το κόστος το κάνουν. Πριν 2 εβδομάδες έσπασε η σούπερ ντουπερ καδένα σε φίλο μου σε tsi 1.4i (όχι ταξί). Υ. Γ. Στην Καστοριά το 90% ειναι Mercedes. Και το 100 % όσων κάνουν δρομολόγια εκτός ούτε εγώ μπορώ να καταλάβω το κόλλημα με το vag και ειδικά όταν ο ts έχει την ίδια άποψη από πρώτο χέρι. E πως να το κάνουμε.. Γαλλική φινέτσα, γερμανική πολυτέλεια.. Ιαπωνική αξιοπιστία. Σε αυτά έχει δώσει βάρος ο κάθε κατασκευαστής. Κακός ασχολήθηκα απλά για να γίνεις ποιο πιστευτός την επόμενη φορά i δεν υπάρχει στα tsi και η καδένα πηδάει δόντι δεν σπάει. ( Αφού σε έχει προειδοποιήσει για αρκετές χιλιάδες χλμ)
achilles_g_ Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, amagawd είπε Κακός ασχολήθηκα απλά για να γίνεις ποιο πιστευτός την επόμενη φορά i δεν υπάρχει στα tsi και η καδένα πηδάει δόντι δεν σπάει. ( Αφού σε έχει προειδοποιήσει για αρκετές χιλιάδες χλμ) Το i το έβαλα εγώ για τα κυβικά. Το θέλεις σε lt; στο 1.4 lt tsi. Με τις λέξεις θα παίζουμε? Για την καδένα αν θέλεις σου δίνω το τηλ του. Αν θέλεις να ασχοληθείς μήπως κ το εμπεδώσεις. Υ.γ. Octavia ήταν, άσπρο χρώμα αφού είσαι της ακρίβειας. Tην επόμενη φορά θα σου γράψω και το κόστος επισκευής γιατί δεν θυμάμαι ακριβώς πόσο μου είπε. Μη με πιάσεις αδιάβαστο 😛 Επεξ/σία 3 Μαρτίου 2019 από achilles_g_
anestis_top Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Vasilisxd είπε Δες και το Hyundai Tucson, πολύ αξιόπιστο , φθηνό σε ανταλλακτικά και έχει αυτά που ζητάς , φώτα και αεραγωγούς. Φίλε μου έχω περασει και απο Hyundai και απο ΚΙΑ. Είδα και το Tucson. Όμορφο και με πολυ καλούς χώρους. Αλλά τράβηξα το εσωτερικό πόμολο της πόρτας για να βγω και απο την φτηνή πλαστικούρα που ένοιωσα φοβήθηκα μη μου μείνει στο χέρι. Η τεράστια και όμορφη γρίλια που έχει στην μάσκα είναι λεπτή σε κατασκευή που με το πρώτο πετραδάκι θα γίνει κομμάτια. Γενικά καταλαβαίνεις πως για να πάρεις καλη τιμή κόψανε λίγο απο εδω και λίγο απο εκεί. Λογικό το βρίσκω αλλά θέλω κάτι πιο ποιοτικό. Ασε που στην έκδοση βενζίνης που ψάχνω το 1.6 λόγο ρύπων έχει σχεδόν 400€ τέλη. Επεξ/σία 3 Μαρτίου 2019 από anestis_top 2
margaritagr Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 16 ώρες πριν, achilles_g_ είπε Μεγάλο θέμα η αξιοπιστία του vag... Ναι καμία 10ετια πίσω ξερω γω, φτάσαμε 2019..... Topic starter το qq ηταν ΚΟΥΔΟΥΝΙΣΤΡΑ. Κατα πόσο αυτο βελτιώθηκε στο facelift δεν το ξέρουμε. Τα Skoda ειναι ανώτερα σε συναρμογή-ποιότητα και vfm. Επισης φορούν πλέον χίλια δοκιμασμένους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου οι οποίοι ειναι αποδοτικοί και παράλληλα οικονομικοί. Επεξ/σία 3 Μαρτίου 2019 από margaritagr 2
panoskatos Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Πάλι η κουβέντα έγινε καφενείο. Πετάγεται ο καθένας και λέει δες αυτό και το άλλο! Λοιπόν το ότι έχει τις κλασικές λάμπες πυρακτώσεως δεν μπορώ να καταλάβω που σε προβληματίζει? Το ότι θα βρίσκεις στο πιο απόμερο βενζινάδικο λάμπα σε χαλάει? Εσένα αυτό που σε ενδιαφέρει είναι να βλέπεις και να σε βλέπουν, το αυτοκίνητο που κοιτάς όπως και όλα τα αυτοκίνητα μια χαρά το κάνουν αυτό! Τώρα το ότι δεν έχει αεραγωγους πίσω δεν είναι και τόσο αρνητικό, έτσι και αλλιώς η θερμοκρασία του κλιματιστικού απλώνεται σε όλη την καμπίνα του αυτοκινήτου ,απλά οι πίσω δεν θα νιώσουν τόσο άμεσα την διαφορά που αυτό όταν μιλάμε για μικρά παιδιά πιο πολύ καλό το βλέπω! Κάτι για το ηχοσυστημα είπες επίσης, εντάξει αυτό αναβαθμίζεται κάποια στιγμή στο μέλλον! Εντάξει τα Nissan είναι αυτοκίνητα ουσίας, μπορεί αυτά που βλέπεις να μην εντυπωσιάζουν αλλά αυτά που δεν βλέπεις λειτουργούν και θα λειτουργούν με την στοιχειώδη συντήρηση τους. 1
mp123 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2019 13 λεπτά πριν, panoskatos είπε Εντάξει τα Nissan είναι αυτοκίνητα ουσίας, μπορεί αυτά που βλέπεις να μην εντυπωσιάζουν αλλά αυτά που δεν βλέπεις λειτουργούν και θα λειτουργούν με την στοιχειώδη συντήρηση τους. Να συμπληρωσω πως ειχα παλια αγορασει καινουργιο nissan almera το 2002 το οποιο το πουλησε σε φιλο το 2005 και το αυτοκινητο ως τωρα που το εχει δεν εχει βγαλει τιποτα απο ζημιες. Tωρα δυστυχως δεν ειναι η nissan που ξεραμε ( δεν ειναι πια αυτοκινητα ουσιας ). ακριβως τα ιδια με την renault ειναι με οτι συνεπαγετε αυτο.αρα το qashqai ακριβως το ιδιο με το kadjar ειναι .
anestis_top Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 4 ώρες πριν, panoskatos είπε Πάλι η κουβέντα έγινε καφενείο. Πετάγεται ο καθένας και λέει δες αυτό και το άλλο! Λοιπόν το ότι έχει τις κλασικές λάμπες πυρακτώσεως δεν μπορώ να καταλάβω που σε προβληματίζει? Το ότι θα βρίσκεις στο πιο απόμερο βενζινάδικο λάμπα σε χαλάει? Εσένα αυτό που σε ενδιαφέρει είναι να βλέπεις και να σε βλέπουν, το αυτοκίνητο που κοιτάς όπως και όλα τα αυτοκίνητα μια χαρά το κάνουν αυτό! Τώρα το ότι δεν έχει αεραγωγους πίσω δεν είναι και τόσο αρνητικό, έτσι και αλλιώς η θερμοκρασία του κλιματιστικού απλώνεται σε όλη την καμπίνα του αυτοκινήτου ,απλά οι πίσω δεν θα νιώσουν τόσο άμεσα την διαφορά που αυτό όταν μιλάμε για μικρά παιδιά πιο πολύ καλό το βλέπω! Κάτι για το ηχοσυστημα είπες επίσης, εντάξει αυτό αναβαθμίζεται κάποια στιγμή στο μέλλον! Εντάξει τα Nissan είναι αυτοκίνητα ουσίας, μπορεί αυτά που βλέπεις να μην εντυπωσιάζουν αλλά αυτά που δεν βλέπεις λειτουργούν και θα λειτουργούν με την στοιχειώδη συντήρηση τους. Σε ευχαριστώ φίλε μου για την ουσιαστική απάντηση. Απλά κοιτάζω τα χρήματα που θα δώσω να είναι στην καλύτερη δυνατή επιλογή (κατ εμέ πάντα) Δεν είναι οτι με χαλάνε τόσο απλα τόσα χρόνια με τους γερμανούς τις θεωρούσα στοιχειώδεις αυτές τις προσθήκες. Και δεν ήθελα να μπω στο τρυπάκι να κάνω Upgrade σε καινούριο όχημα. Αν εξαιρέσω αυτά τα μειων το QQ δίνει πολλα περισσότερα που αλλα γερμανικά ακόμα και στα 30k δεν στα δίνουν. Μιλάω για τεχνολογικές προσθήκες (εξυπνα κλειδιά, περιμετρικες κάμερες, αισθητήρες σύγκρουσης, πεζών, αλλαγης λωρίδας, και άλλα). Καπου κερδίζεις καπου χάνεις. Σίγουρα η Nissan δεν είναι αυτο που ήταν αλλα Renault δεν είναι παιδιά οπως και να το κάνεις. Το kajar ειναι η φτηνη απομίμηση του QQ λογο συνεργασίας. Στην οποία η Renault εχει αναλάβει μόνο τα ηλεκτρικά μέρη του QQ. Ο κινητήρας αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Daimler, Nissan, Renault και Mitsubishi. Αν το ψάξετε ολες οι εταιρείες "μπασταρδεύτηκαν" ουσιαστικά. Και κάνουν τέτοιου ηδους συνεργασίες. Είμαι με το ένα πόδι στην αντιπροσωπεία παιδιά να το κλείσω.. Ουσιαστικά το πακέτο που μου προσφέρει βγαίνει πιο οικονομικά απ όλες τις υπόλοιπες εταιρίες. Α και LED φώτα μπορω να βαλω τελικά αρκεί να είναι Can Bus τύπου. Απάντηση που πήρα απο ηλεκτρολόγο της Nissan. 1 1
bakosm Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα φίλε ανέστη και από εμένα, κάτοχος qashqai n conecta 1.5 diesel. Όπως λες και συ λοιπόν στα λεφτά του δεν θα βρεις κανένα suv(από την στιγμή που θες suv) με αυτά τα τεχνολογικά μαραφέτια πάνω (μου αρέσουν και εμένα για αυτό τα πήρα ). Εσωτερικά;Με το μάτι δεν θα σε χαλάει τίποτα ούτε τα από τα πλαστικά δεν λείπει η ποιότητα, θα έχεις όμως κάποιους χαζό τριγμούς αποτέλεσμα της δυστυχώς Γρηγόρης παραγωγής και βιάστηκης συναρμογής του αμαξιού, που λύνονται ομως. Χαζό που δεν σου επιτρέπουν ούτε ζάντα να αλλάξεις πχ αλλά τι να κάνεις, led εννοείται μπαίνουν παντού. Αν θες πάρε Vag και μαζί και ένα 5λιτρο λάδι δώρο κτλ, αυτή είναι η γνώμη μου και πολλών άλλων αλώστε δεν χρειάζεται να το αναλύσουμε ο κάθε ένας ότι θελει, α και ξέρεις κάτι και αυτά τρίζουν, όχι γρήγορα; ίσως αλλά τρίζουν. Κάπως έτσι λοιπόν, α και δεν είναι kadjar ούτε προβλήματα βγάζει ούτε λάδια καίει 😎 Επεξ/σία 4 Μαρτίου 2019 από bakosm 1
anestis_top Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 1 ώρα πριν, bakosm είπε Καλησπέρα φίλε ανέστη και από εμένα, κάτοχος qashqai n conecta 1.5 diesel. Όπως λες και συ λοιπόν στα λεφτά του δεν θα βρεις κανένα suv(από την στιγμή που θες suv) με αυτά τα τεχνολογικά μαραφέτια πάνω (μου αρέσουν και εμένα για αυτό τα πήρα ). Εσωτερικά;Με το μάτι δεν θα σε χαλάει τίποτα ούτε τα από τα πλαστικά δεν λείπει η ποιότητα, θα έχεις όμως κάποιους χαζό τριγμούς αποτέλεσμα της δυστυχώς Γρηγόρης παραγωγής και βιάστηκης συναρμογής του αμαξιού, που λύνονται ομως. Χαζό που δεν σου επιτρέπουν ούτε ζάντα να αλλάξεις πχ αλλά τι να κάνεις, led εννοείται μπαίνουν παντού. Αν θες πάρε Vag και μαζί και ένα 5λιτρο λάδι δώρο κτλ, αυτή είναι η γνώμη μου και πολλών άλλων αλώστε δεν χρειάζεται να το αναλύσουμε ο κάθε ένας ότι θελει, α και ξέρεις κάτι και αυτά τρίζουν, όχι γρήγορα; ίσως αλλά τρίζουν. Κάπως έτσι λοιπόν, α και δεν είναι kadjar ούτε προβλήματα βγάζει ούτε λάδια καίει 😎 Καλησπέρα φίλε μου. Πιας χρονολογίας ειναι το Qq σου; Και σε πια σημεία έχεις τριγμούς; Εντάξει το θέμα με το λάδι πλέων δεν είναι τόσο τραγικό με τα VAG. Και για το QQ στον 1.2 κινητήρα εμφανίστηκαν πολλά κρούσματα να καίνε παραπάνω λάδι. Οπότε και αυτό είναι σχετικό να σου κάτσει.
bakosm Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 5 ώρες πριν, anestis_top είπε Καλησπέρα φίλε μου. Πιας χρονολογίας ειναι το Qq σου; Και σε πια σημεία έχεις τριγμούς; Εντάξει το θέμα με το λάδι πλέων δεν είναι τόσο τραγικό με τα VAG. Και για το QQ στον 1.2 κινητήρα εμφανίστηκαν πολλά κρούσματα να καίνε παραπάνω λάδι. Οπότε και αυτό είναι σχετικό να σου κάτσει. Καλημέρα είναι του 16 λίγο πριν το face-lift, τριγμοι μπορεί να ακουστούν στο ταμπλό το οποίο καλά πλαστικά έχει αλλά η συναρμολογιση μέτρια,βεβεια αν βάλεις mute τον ήχο και στήσεις αυτί να ακούς, λύνονται ομως δεν ειναι κάτι τραγικό είναι σε γνωστά σημεία (ρίξε μια αναζήτηση στον κύριο γουγλ για qashqai j11 Greek club θα μας βρεις πολλούς εκεί και θα δεις πολλά ωραία 😀) και ειναι λίγο θέμα δικού σου αυτιού όσο περίεργο και να σου φανεί άλλοι τα ακούν άλλοι όχι φαντάσου λοιπόν γενικά και εγώ έχω μπει σε αμάξια που λένε ότι δεν τρίζουν καθόλου και εγώ άκουγα πράγματα δεν ειναι κάτι τραγικό λοιπόν αλλά οφείλεται να στο πω. Ηχοστυστημα μια χαρά είναι πιστεύω δεν ειναι κάτι που θα ήθελα εγώ πχ να αναβάθμισω προς το παρόν. Ηχομόνωση εξαιρετική, κύλιση πολύ καλή σταθερό δυνατά φρένα value for money μοναδικο, Κινητηρες εξαιρετικοί best seller και την Ελλάδα κάτι λέει κ αυτό (όχι δεν μας έχουν κάνει πλύση εγκεφάλου) πολύ καλοί χώροι και επιβατών και αποσκευών και εγω οικογένεια με 2 τέκνα είμαι. Από άτομα που το έχουν από την πρώτη μέρα ως τώρα, προβλήματα δεν έχουν αναφερθεί σοβαρά, ξανά καντο test drive ρώτα και αρκετές αντιπροσωπείες και για τιμές να πάρεις όσο καλύτερη γινεται και καννα δωράκι ίσως.. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 1 λεπτό πριν, bakosm είπε value for money μοναδικο Υπερβολές , καλή τιμή ναι , μοναδικό VFM ήταν πριν μερικούς μηνες στα 22.000 το X-trail.
bakosm Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Λοιπόν κοίτα να δεις αυτή την στιγμή λοιπόν παίρνεις το qashqai 1.5Diesel accenta με μεταλλικό χρώμα στα 22 που ειναι μια αξιοπρεπεστατη έκδοση και απλα δεν του λείπει τίποτα από καθημερινά χρήσιμα πραγματάκια βρες άλλο ένα SUV ίδιο μέγεθος μεσα πίσω με αυτά τα συμπραγκαλακια και θες απλά καννα 2.000+παραπανω κ άρα; δεν ειναι vfm? Μη μου πείτε για vitara και sx4 είναι ωραία και καλά αλλά μικρά μπροστά στο QQ άσε που σε σχεδιασμό αν είναι "πίσω" το QQ που είναι μοντέλο που ξεκίνησε το 14 τότε αυτά τo είναι που μοιάζουν 10ετιας?Τι CHR? Κλειστοφοβικο για τους πίσω χαλί πορτ μπαγκαζ ακριβό με αυτά που έχει στα 22 το QQ. Tiguan? Άστο οπότε; ποιο είναι VFM αν όχι το QQ? Επεξ/σία 4 Μαρτίου 2019 από bakosm 1
sargus Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 11 ώρες πριν, anestis_top είπε Απλά κοιτάζω τα χρήματα που θα δώσω να είναι στην καλύτερη δυνατή επιλογή (κατ εμέ πάντα) Αν σε νοιάζει αυτό και μόνο αυτό τότε δεν πρέπει να πας σε SUV αλλά σε "χαμηλό". Διότι στο τελευταίο παίρνεις "πολύ" αμάξι (κινητήρας και εξοπλισμός) στα ίδια λεφτά με ένα SUV. Αν συγκρίνεις σε κάθε εταιρία ας πούμε το SUV της και το αντίστοιχο hatchback (π.χ. qasquai-pulsar) θα διαπιστώσεις πόσο υπερβολικά ακριβότερο είναι το SUV. Και αυτό εν μέρει δικαιολογείται και από το γεγονός ότι τα ψηλά αυτοκίνητα είναι μόδα και μπορούν οι εταιρίες να τα τιμολογήσουν και λίγο πιο ακριβά. Αν η άνεση είναι το ζητούμενο σου (σε συνδυασμό με τους κακούς δρόμους του νησιού μας), πάλι η λογική του SUV δεν στέκει διότι δεν είναι εξ' ορισμού πιο άνετα από τα αντίστοιχα χαμηλά. Όλα είναι θέμα ρύθμισης αναρτήσεων. Άλλωστε ίσως το πιο άνετο αμάξι παγκοσμίως θεωρείται ένα "χαμηλό" (mercedes s class). Τα SUV έχουν κάποια πλεονεκτήματα τα οποία είναι 1. χώροι (μεγαλύτεροι εσωτερικά στο ίδιο ολικό εξωτερικό μήκος) 2. πιο εύκολο μπες-βγες ειδικά αν έχεις παιδιά σε καθισματάκια (πολύ βασικό αυτό!) 3. υπό προϋποθέσεις καλύτερη παθητική ασφάλεια και 4. καλύτερη ορατότητα (κάθεσαι λίγο πιο ψηλά). Πέρα από αυτά έχουν και αρκετά μειονεκτήματα: 1. μεγαλύτερη κατανάλωση 2. Μεγαλύτερο βάρος (επηρεάζει την κατανάλωση όπως και την επηρεάζει και η χειρότερη αεροδυναμική) 3. χειρότερες επιδόσεις 4. χειρότερη ενεργητική ασφάλεια (ελιγμός και συνήθως και απόσταση ακινητοποίησης) και 5. κάποιοι (κυρίως παιδιά αλλά και εγώ, χαχα) ζαλίζονται στις στροφές όταν κάθονται ψηλά σε μια εκδρομή. Δε σου έβαλα καθόλου στην εξίσωση οδηγική απόλαυση-αίσθηση-συμμετοχικότητα-στρίψιμο όπου τα SUV πάσχουν καθώς δε φαίνεται να είναι στις προτεραιότητες σου. Αυτά και από εμένα! 1
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Kαλά δεν είναι τόσο τραγικά τα πράματα , υπάρχει αρκετή βελτίωση στα SUV για αυτο τα αγοράζει ο κόσμος. Kodiaq vs Superb 7 ώρες πριν, sargus είπε 1. μεγαλύτερη κατανάλωση 2. Μεγαλύτερο βάρος (επηρεάζει την κατανάλωση όπως και την επηρεάζει και η χειρότερη αεροδυναμική) 3. χειρότερες επιδόσεις Πραγματική μικτή κατανάλωση από τη δική μου αρκούδα. 7 ώρες πριν, sargus είπε 4. χειρότερη ενεργητική ασφάλεια (ελιγμός και συνήθως και απόσταση ακινητοποίησης) Moose test που βάζει πολλά sedan κάτω. 100-0 39 m https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-skoda-kodiaq-14-tsi-125-ps Τυχαία Honda civic 1.5 η ίδια αποσταση https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-honda-civic-sedan-15-vtec-turbo Επεξ/σία 4 Μαρτίου 2019 από Επισκέπτης
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα