Προς το περιεχόμενο

Full Frame Σε Crop Μηχανη


Stickmanpao13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Όχι δεν έχουν μεγάλες διαφορές. Ήδη το 1.8 είναι δύσκολο , το 1.4 είναι πολύ δύσκολο . Διαφορά έχουν στην ποσότητα αποτυχημένων φωτογραφιών. Εκεί υπερτερεί ο 1.4 . Θα βλέπεις το ένα μάτι εστιασμένο και το άλλο εκτός εστίασης.  Κλειδί πάντα, το πόσο θα πληρώσεις το κάθε τι (και αν αξίζει σε συνδιασμό με τη μηχανή που θα μπει).

 Για το samyang, καινούργιος grey import, κάνει περισσότερα από το νικον 10-20 , που είναι νίκον, είναι ζουμ , έχει αυτόματη εστίαση , είναι πιο wide (στην κροπ σου είναι 15-30, ενώ ο σαμγιαγκ είναι 21 μόνο) ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΤΗ. Απλά δεν ... λειτουργεί σε d90 & d7000 . Θέλει τουλάχιστον d7100 από μεγάλη σειρά κροπ . Λειτουργεί όμως σε d3300 kai d5300.

 Φιλική συμβουλή, διάβασε αρκετά reviews και δες δείγματα , πριν αποφασίσεις, για να μη κλαις τα λεφτά σου.

Σε ευχαριστω για τις συμβουλες σου!Καλημερα να χουμ,ε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο 50αρης με f/1.4 είναι μια χαρά για τη δουλειά που τον θέλεις αν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα.  Δεν έχει τόσο ρηχό βάθος πεδίου όσο αναφέρθηκε πιο πριν. Και φυσικά πάντα μπορείς να κλείσεις λίγο το διάφραγμα και να τραβήξεις με f/1.8.  Από την άλλη ο 50/1.8 δεν μπορεί ποτέ να γίνει φωτεινότερος αν χρειαστείς το f/1.4...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, MAFAKA είπε

Ο 50αρης με f/1.4 είναι μια χαρά για τη δουλειά που τον θέλεις αν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα.  Δεν έχει τόσο ρηχό βάθος πεδίου όσο αναφέρθηκε πιο πριν. Και φυσικά πάντα μπορείς να κλείσεις λίγο το διάφραγμα και να τραβήξεις με f/1.8.  Από την άλλη ο 50/1.8 δεν μπορεί ποτέ να γίνει φωτεινότερος αν χρειαστείς το f/1.4...

 

Υπάρχει και manual Nikkor 50mm f/1.2  . Αν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα ... γιατί ο f/1.2 κάνει Χ2,5 τα λεφτά του f/1.4 ... που κάνει Χ2.5 τα λεφτά του f/1.8 . Και ο f/1.4 δεν μπορεί να γίνει φωτεινότερος, αν χρειαστείς το f/1.2 ...

Επεξ/σία από Dr_73
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι νομος ότι αγοράζουμε τον φωτεινότερο φακό που αντέχει η τσέπη μας ώστε να κάνουμε τις μικρότερες δυνατές παραχωρήσεις στην ποιότητα της τελικής εικόνας και να ελαχιστοποιούμε ταυτόχρονα τη πιθανότητα να μην καλύπτει ο εκάστοτε φακός τις ανάγκες μας τα επόμενα χρονια, ώστε να μην οδηγούμαστε συχνά σε νέες αγορές.

Ισχύει το ίδιο τόσο για ερασιτέχνες όσο και για επαγγελματίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...