παπι Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Εχουμε τουτο, καμια ιδεα πως θα το κανουμε να μπει σε αρχειο. public class MapMemoryCache : BruTile.Cache.IPersistentCache<byte[]> { Dictionary<TileIndex, byte[]> mem; public MapMemoryCache() { mem = new Dictionary<TileIndex, byte[]>(); } public void Add(TileIndex index, byte[] tile) { mem[index] = tile; } public byte[] Find(TileIndex index) { if (mem.ContainsKey(index)) return mem[index]; else return null; } public void Remove(TileIndex index) { mem.Remove(index); } }
Alithinos Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2019 Όταν λες σε αρχείο ; Δε νομίζω να εννοείς binary.
παπι Δημοσ. 2 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 2 Μαρτίου 2019 Αδιαφορο το φορματ, το θελω καπως υβριδιο. Δηλαδη στο σταρταπ να τραβαει απο το αρχειο αλλα πανω στο τρεξιμο να μην γραφω ολη την ωρα το αρχειο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα