Προς το περιεχόμενο

Lg oled tv


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
22 ώρες πριν, billdanos είπε

Έχω βάλει στο μάτι την 55E8PLA και περιμένω λίγο να την πετύχω σε καλή προσφορά. 

Την βαρέθηκες την Phillips που είχες πάρει πριν λίγους μήνες? :P

Δημοσ.
21 ώρες πριν, HALF EVIL είπε

Χα, τιναφτα ρε !!!  Πάλι καλά που δεν σου πρόσφεραν πατατάκια και Coca Cola . 

Κλασική περίπτωση παραεισαγωγής με αδυναμία υποστήριξης. Σου λέει τις φέρνω και ό,τι κάτσει.

Δημοσ.

Υπάρχει κάποιο μοντέλο-σειρά  που θεωρείται ποιο αξιόπιστο η όλα είναι το ίδιο?δεν μιλάμε να ξεφύγουμε στην τιμή  

Δημοσ.
Στις 28/2/2019 στις 3:24 ΜΜ, alexakos89 είπε

Στο electroholic το ιδιο μου εκαναν με μια samsung. Και εκτος αυτου δεν ειναι ελληνικες εισαγωγες αλλα παρα εισαγωγες με προβληματα.

Παραεισαγωγές, με προβλήματα... πως το γνωρίζεις; Ανοίγουν τις TV, διαπιστώνουν τα προβλήματα, τις σφραγίζουν και τις μεταπωλούν; Ρισκάρει η LG να πωλήσει TV με πρόβλημα απο το εργοστάσιο;

Το άνοιγμα της συσκευασίας απο τη μεταφορική για συσκευές μεγάλου όγκου ειναι κάτι που συμβαίνει. Σε ολα τα ψυγεία, κουζίνες κτλ που έχω αγοράσει απο μεγάλο κατάστημα, οι μεταφορείς ανοίγουν τις συσκευασίες μπροστά μου για να βεβαιώσουν ότι έφθασαν άθικτες.

Το παραμύθι "ελληνικες εισαγωγες", "προβληματα" κτλ πρέπει να τελειώσει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, BTL είπε

Παραεισαγωγές, με προβλήματα... πως το γνωρίζεις; Ανοίγουν τις TV, διαπιστώνουν τα προβλήματα, τις σφραγίζουν και τις μεταπωλούν; Ρισκάρει η LG να πωλήσει TV με πρόβλημα απο το εργοστάσιο;

Το άνοιγμα της συσκευασίας απο τη μεταφορική για συσκευές μεγάλου όγκου ειναι κάτι που συμβαίνει. Σε ολα τα ψυγεία, κουζίνες κτλ που έχω αγοράσει απο μεγάλο κατάστημα, οι μεταφορείς ανοίγουν τις συσκευασίες μπροστά μου για να βεβαιώσουν ότι έφθασαν άθικτες.

Το παραμύθι "ελληνικες εισαγωγες", "προβληματα" κτλ πρέπει να τελειώσει.

Πρόκειται για πώληση στην οποία δεν υπάρχει καμία εγγύηση και υποστήριξη. Πρόκειται για παραμύθι πώληση δηλαδή με σκοπό το γρήγορο κέρδος με μεγάλο ρίσκο. Και για τον καταναλωτή, γιατί για εκείνον που πουλάει δεν μας ενδιαφέρει.

Εγώ όταν αγοράζω οτιδήποτε στην τιμή περιλαμβάνεται και η υποστήριξη. Γι' αυτό μόνο από το επίσημο δίκτυο πώλησης και ποτέ από παραεισαγωγή, όσο καλή τιμή και να έχει. Ειδικά σε πιο πολύκλοκα προϊόντα που θα χρειαστεί η υποστήριξη του after sales service.

To παραμύθι κάνω εισαγωγή και πουλάω χωρίς υποστήριξη και για το λόγο αυτό πουλάω φτηνά ότι σαπάκι έχει περισσέψει σε κάποια άγνωστη αποθήκη στο... τιμποκτού, πρέπει να τελειώσει. Μόνο εκείνους που δεν γνωρίζουν και πέφτουν θύματα του κάθε απατεώνα λυπάμαι. Τον ίδιο τον απατεώνα όχι. Εκτός κι αν ο καταναλωτής επιμένει να πέφτει θύμα οπότε δεν λυπάμαι ούτε εκείνον.

Επεξ/σία από Pleo
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Pleo είπε

Πρόκειται για πώληση στην οποία δεν υπάρχει καμία εγγύηση και υποστήριξη. Πρόκειται για παραμύθι πώληση δηλαδή με σκοπό το γρήγορο κέρδος με μεγάλο ρίσκο. Και για τον καταναλωτή, γιατί για εκείνον που πουλάει δεν μας ενδιαφέρει.

Εγώ όταν αγοράζω οτιδήποτε στην τιμή περιλαμβάνεται και η υποστήριξη. Γι' αυτό μόνο από το επίσημο δίκτυο πώλησης και ποτέ από παραεισαγωγή, όσο καλή τιμή και να έχει. Ειδικά σε πιο πολύκλοκα προϊόντα που θα χρειαστεί η υποστήριξη του after sales service.

To παραμύθι κάνω εισαγωγή και πουλάω χωρίς υποστήριξη και για το λόγο αυτό πουλάω φτηνά ότι σαπάκι έχει περισσέψει σε κάποια άγνωστη αποθήκη στο... τιμποκτού, πρέπει να τελειώσει. Μόνο εκείνους που δεν γνωρίζουν και πέφτουν θύματα του κάθε απατεώνα λυπάμαι. Τον ίδιο τον απατεώνα όχι. Εκτός κι αν ο καταναλωτής επιμένει να πέφτει θύμα οπότε δεν λυπάμαι ούτε εκείνον.

Κάθε σοβαρή επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να παρέχει εγγύηση στο προϊόν ανεξαρτήτως απο που έχει εισαχθεί. Παράδειγμα η DELL, το αγοράζω απο το τιμποκτού (βλ. Ελλάδα), μου χαλάει στην Αγγλία, μου το επισκευάζουν.

Αν τώρα η εταιρεία ειναι καφενείο, τότε δε φταίει ο τοπικός λιανοπωλητής, φταίει το καφενείο.

Ο εισαγωγέας που φέρνει νόμιμα το προϊόν δεν είναι απατεώνας. Απατεώνας ειναι αν δεν πληρώνει φόρους, πουλάει πλαστό προϊόν κτλ.

Τέλος μια προσωπική εμπειρία: Μια φορά έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα με αγορά η οποία έγινε απο μεγάλη αλυσίδα. Αγόρασα πλυντήριο που ενώ ήταν εντός εγγύησης όταν χάλασε (έκαψε πλακέτα) δεν μου το επισκεύαζαν διότι δεν υπήρχαν ανταλλακτικά. Μου είπαν πέταξε το.... Έβγαλα άκρη μόνο όταν κινήθηκα νομικά μετά από πολλούς μήνες στο οποίο ήμουν αποφασισμένος να ξοδέψω δύο φορές την αξία του πλυντηρίου σε δικηγόρους.

Σε μικρά καταστήματα (τύπου skroutz, best price κτλ) ΠΑΝΤΑ με εξυπηρετούσαν/εξυπηρετούν άμεσα.

Επεξ/σία από BTL
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, BTL είπε

Κάθε σοβαρή επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να παρέχει εγγύηση στο προϊόν ανεξαρτήτως απο που έχει εισαχθεί. Παράδειγμα η DELL, το αγοράζω απο το τιμποκτού (βλ. Ελλάδα), μου χαλάει στην Αγγλία, μου το επισκευάζουν.

Αν τώρα η εταιρεία ειναι καφενείο, τότε δε φταίει ο τοπικός λιανοπωλητής, φταίει το καφενείο.

Ο εισαγωγέας που φέρνει νόμιμα το προϊόν δεν είναι απατεώνας. Απατεώνας ειναι αν δεν πληρώνει φόρους, πουλάει πλαστό προϊόν κτλ.

Τέλος μια προσωπική εμπειρία: Μια φορά έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα με αγορά η οποία έγινε μεγάλη αλυσίδα. Αγόρασα πλυντήριο που ενώ ήταν εντός εγγύησης όταν χάλασε (έκαψε πλακέτα) δεν μου το επισκεύαζαν διότι δεν υπήρχαν ανταλλακτικά. Μου είπαν πέταξε το.... Έβγαλα άκρη μόνο όταν κινήθηκα νομικά μετά από πολλούς μήνες στο οποίο ήμουν αποφασισμένος να ξοδέψω δύο φορές την αξία του πλυντηρίου σε δικηγόρους.

Σε μικρά καταστήματα (τύπου skroutz, best price κτλ) ΠΑΝΤΑ με εξυπηρετούσαν/εξυπηρετούν άμεσα.

Σαχλαμάρες. Ο νόμος είναι ξεκάθαρος. Υπόχρεος εγγύησης είναι ο πωλητής. Ούτε υποχρεωμένος είναι κάποιος που δεν έχει σχέση με κάποιο προϊόν να σου παρέχει τίποτε. Τα υπόλοιπα είναι φιστίκια. Και πολύ σωστά είναι έτσι ο νόμος γιατί εσύ δεν χρειάζεται να ξέρεις τα παραφερνάλια και τις συμφωνίες μεταξύ εμπόρων και εμπορικών σχέσεων.
Υπόχρεος ο πωλητής και τέλος. Οι προσωπικές εμπειρίες είναι άκυρες. Κυρίως γιατί δεν ξέρεις αν η DELL είναι μαγαζάκι της DELL ευρώπης ενώ κάποια άλλη επιχείρηση ανεξάρτητο μαγαζί που έχει συμφωνία με κατασκευαστή, ή ακόμα κι αν έχει κάνει ειδική συμφωνία ως ανεξάρτητο μαγαζί με τον κατασκευαστή.
Δεν γνωρίζεις τις εμπορικές συμφωνίες, και δεν σε νοιάζει στην τελική, έχεις συνάψει αγορά με κάποιον, αυτός ο κάποιος και μόνο αυτός είναι υποχρεωμένος να σου παρέχει εγγύηση.
Και η ζωή συνεχίζεται.

Επεξ/σία από Pleo
Δημοσ.

Ενδεικτικά αναφέρω τις εγγυήσεις που αναγράφονται στα site των LG/Samsung.

"Η Samsung παρέχει περιορισμένη εγγύηση κατασκευαστή σε καταναλωτές που αγοράζουν εντός Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου και Ελβετίας («Ευρώπη») ένα προϊόν που διατέθηκε από τη Samsung στην Ευρώπη.

" 1. Η παρούσα εγγύηση ισχύει για τα προϊόντα LG που αγοράστηκαν εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης και υπό την προϋπόθεση ότι θα προσκομίζεται το πρωτότυπο τιμολόγιο ή απόδειξη αγοράς, εντός της χρονικής περιόδου εγγύησης, όπου θα αναγράφεται με ευκρίνεια η ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, το προϊόν ή/και το μοντέλο προϊόντος."

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, BTL είπε

Ενδεικτικά αναφέρω τις εγγυήσεις που αναγράφονται στα site των LG/Samsung.

"Η Samsung παρέχει περιορισμένη εγγύηση κατασκευαστή σε καταναλωτές που αγοράζουν εντός Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου και Ελβετίας («Ευρώπη») ένα προϊόν που διατέθηκε από τη Samsung στην Ευρώπη.

" 1. Η παρούσα εγγύηση ισχύει για τα προϊόντα LG που αγοράστηκαν εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης και υπό την προϋπόθεση ότι θα προσκομίζεται το πρωτότυπο τιμολόγιο ή απόδειξη αγοράς, εντός της χρονικής περιόδου εγγύησης, όπου θα αναγράφεται με ευκρίνεια η ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, το προϊόν ή/και το μοντέλο προϊόντος."

Το τι σου φαίνεται εσένα δεν είναι ό,τι ισχύει, ούτε και ανάγεται σε κανόνα. Η Samsung Ελλάδας είναι και αυτή μαγαζάκι της Samsung Ευρώπης.

Μη λες πράγματα όταν δεν ξέρεις. Εάν εγώ έχω μια αντιπροσωπεία και είμαι ανεξάρτητη επιχείρηση χωρίς κάποια συγκεκριμένη συμφωνία με τον κατασκευαστή που να αφορά κάλυψη εγγύησης από άλλη εισαγωγή, και ερχόταν κάποιος που αγόρασε προϊόν ίδιας μάρκας με αυτά που εισάγω αλλά όχι από δική μου εισαγωγή, θα το έβαζε εκεί που ξέρει εάν ζητούσε εγγύηση. Και θα τον προέτρεπα μάλιστα να γράψει και γράμμα στο εργοστάσιο!
ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ!

Γι' αυτό ο νόμος θεωρεί υπόχρεο των δύο μερών που έχουν κάνει αγοραπωλησία τον πωλητή και όχι κάποιον τρίτο. Ενημερώσου!

Επεξ/σία από Pleo
Δημοσ.

Ο στόχος μου δεν ειναι να σε πείσω--- Ειναι αδύνατον το παραδέχομαι.

Αυτό που σου παραθέτω ειναι πληροφορίες που υπάρχουν στα site των εταιρίων όπου και αναφέρει ξεκάθαρα τι συμβαίνει για προϊόντα που " αγοράστηκαν εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης" . Δεν αναφέρει πουθενά ότι η εγγύηση έχει τοπική ισχύ. Αν το έγραφε θα είχες 100% δίκιο.

Ενα τελευταίο παράδειγμα και κλείνω το θέμα: Αν ένας κάτοικος ΕΕ, μετακόμιζε Ελλάδα, πήγαινε την TV του για επισκευή στην Ελληνική αντιπροσωπεία καυ αυτή το "έβαζε εκεί που ξέρει" τότε είναι πιθανό να έχανε τη συνεργασία της με τη μητρική επιχείρηση.

 

Δημοσ.

Επειδή είχα ασχοληθεί πολύ με το θέμα των εγγυήσεων, όταν έπαθα τη στραβή με το πλυντήριο που αγόρασα από μεγάλη αλυσίδα, εν μέρει έχεις δίκιο. Αυτό που αναφέρεις ειναι οι νομικές εγγυήσεις όπου υπεύθυνος είναι ο πωλητής. Αν συνεχίσεις την ανάγνωση και πιο κάτω απο το λινκ που μου έδωσες θα δεις ότι πέρα από τις νομικές (που είναι υπεύθυνος ο πωλητής) υπάρχουν και εμπορικές εγγυήσεις (συμπληρωματικές εγγυήσεις που δίνουν οι κατασκευαστές). Οι ίδιοι λοιπόν οι κατασκευαστές (βλ. LG Europe, Samsung Europe, Dell κτλ) λένε ότι έχουν ισχύ οι εγγυήσεις σε όλη την Ευρώπη. Θα μπορούσαν ενδεχομένως να μην το πουν. Αν μπεις μάλιστα στην ιστοσελίδα της LG θα δεις με το SN και την εγγύηση που έχει το προϊόν σου.

Επιπλέον, φαντάζομαι ότι όπως πχ η Dell Ελλάδος, TOYOTA Ελλάς κτλ αποζημιώνεται απο τη Dell US, ΤΟΥΟΤΑ EUROPE κτλ για μια επισκευή που κάνει σε ελλαττωματική συσκευή, το ίδιο συμβαίνει και με τις λοιπές επιχειρήσεις.

Η LG/Samsung/Sony  Ελλάδος δεν βγαίνει και πάλι χαμένη.

 

 

  • Super Moderators
Δημοσ.
On 01/03/2019 at 13:37, panther_512 said:

Την βαρέθηκες την Phillips που είχες πάρει πριν λίγους μήνες? :P

Πρέπει να καλύψουμε όλα τα σπίτια βρε! 😛  Το Ambilight μπορεί να αρέσει σε μένα αλλά για κάποιους είναι ενοχλητικό! 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...