Προς το περιεχόμενο

Lg oled tv


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας,είμαι σε αναζήτηση καινούργιας τηλεόρασης και κλίνω περισσότερο προς oled,όμως  με προβληματιζουν  τα γνωστά θέματα,σε τηλεφωνική επικοινωνία με την lg και σε σχετική μου ερώτηση σχετικά με το vertical banding και το burn in αν καλύπτεται  στην εγγύηση,η απάντηση που πήρα ήταν ότι αν κρίνει ο τεχνικός ότι υπάρχει πρόβλημα τότε καλύπτεται μέσα στην διετή εγγύηση τίποτα παραπάνω,βεβαία η απάντηση αυτή δεν μου άρεσε καθόλου και ξαναρώτησα πως ορίζεται ακριβός αυτό και μου είπε αυτό δεν το γνωρίζει σαν τηλεφωνικό κέντρο είναι θέμα τεχνικού και λέω ότι αν πάρω και έχω θέμα και κρίνει ο τεχνικός ότι όλα είναι εντάξει θα πάνε τζάμπα τα λεφτά,  και στο τέλος μου είπε οποιοδήποτε πρόβλημα αλλοίωσης της εικόνας καλύπτεται στην εγγύηση 

Αυτό που με προβλημάτισε είναι ότι είδα ότι δεν υπάρχει σαφή πολίτικη της εταιρίας  πάνω σε αυτό το θέμα.

θα ήθελα τις εντυπώσεις  από όσους έχουν oled  σαν tv η και σέρβις αν χρειάστηκε 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

.... έχω (B7V) 11/2017... Κανένα προβλημα... οτιδήποτε άλλο (πλην oled) είναι πολύ πίσω για μένα.

Είχα το ίδιο πρόβλημα... μέχρι που έγινα φίλος με το παλικάρι που έχει αναλάβει το service....

(Πραγματικά τον είχα πρήξει με τις απορίες μου /αλλά όχι με άσχημο τρόπο).... ακόμα μου λέει: αν κ όποτε παρουσιάσει οτιδήποτε, πάρε πρώτα εμένα κ μετά την lg για να μπορέσω να την ρίξω εντός εγγύησης 100% (όσο αλεπουδιάρικο κ αν διαβάζεται αυτό, είναι σωστός επαγγελματίας, χρόνια στην αγορά/εξουσιοδοτημένο service point...κ φαντάζομαι θα εννοεί "ψηλά γράμματα")

Επεξ/σία από TechnoState
  • Thanks 1
Δημοσ.

Μην νομίζεις, όλα τα service έτσι θα σου πουν. 

Κατ΄εμέ προχώρα  (κάτοχος Lg55C8PLA) .  Απλώς να σε πληροφορήσω ότι και η δικιά μου έχει λίγο vertical banding , πιστεύω ότι κανένα πάνελ δεν θα είναι τέλειο, αλλά ούτε που με ενοχλεί. Η εικόνα είναι απίθανη. Όσο για το burn in  σίγουρα κάπου θα έχεις διαβάσει. Κατά την ταπεινή μου γνώμη πρέπει να προσπαθήσεις πολύ για να το πάθεις.

Εκτός και αν η τηλεόραση ανοίγει στις 8 το πρωί και κλείνει στις 3 το βράδυ και  παίζει συνεχόμενα .

Ή αν παίζεις κονσολοπαίχνιδα με τις ώρες με πολύωρες στατικές εικόνες. Σ΄αυτή την περίπτωση ξανασκέψου το. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, TechnoState είπε

.... έχω (B7V) 11/2017... Κανένα προβλημα... οτιδήποτε άλλο (πλην oled) είναι πολύ πίσω για μένα.

Είχα το ίδιο πρόβλημα... μέχρι που έγινα φίλος με το παλικάρι που έχει αναλάβει το service....

(Πραγματικά τον είχα πρήξει με τις απορίες μου /αλλά όχι με άσχημο τρόπο).... ακόμα μου λέει: αν κ όποτε παρουσιάσει οτιδήποτε, πάρε πρώτα εμένα κ μετά την lg για να μπορέσω να την ρίξω εντός εγγύησης 100% (όσο αλεπουδιάρικο κ αν διαβάζεται αυτό, είναι σωστός επαγγελματίας, χρόνια στην αγορά/εξουσιοδοτημένο service point...κ φαντάζομαι θα εννοεί "ψηλά γράμματα")

 Έτσι θέλει κανονικά,ωραίος 

Δημοσ.

Να συμπληρώσω ότι η LG στις OLED τηλεοράσεις έχει κατά γενική ομολογία εξαιρετική τεχνική υποστήριξη (ακόμα και αν προσωπικά δεν τη χρειάστηκα ποτε).

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε

Μην νομίζεις, όλα τα service έτσι θα σου πουν. 

Κατ΄εμέ προχώρα  (κάτοχος Lg55C8PLA) .  Απλώς να σε πληροφορήσω ότι και η δικιά μου έχει λίγο vertical banding , πιστεύω ότι κανένα πάνελ δεν θα είναι τέλειο, αλλά ούτε που με ενοχλεί. Η εικόνα είναι απίθανη. Όσο για το burn in  σίγουρα κάπου θα έχεις διαβάσει. Κατά την ταπεινή μου γνώμη πρέπει να προσπαθήσεις πολύ για να το πάθεις.

Εκτός και αν η τηλεόραση ανοίγει στις 8 το πρωί και κλείνει στις 3 το βράδυ και  παίζει συνεχόμενα .

Ή αν παίζεις κονσολοπαίχνιδα με τις ώρες με πολύωρες στατικές εικόνες. Σ΄αυτή την περίπτωση ξανασκέψου το. 

Είδα την εικόνα και με έπεσε το σαγόνι,βάλαμε usb με 4k hdr και ήταν απίστευτη εικόνα,εννοείται είναι ότι καλύτερο υπάρχει,ναι έχω διαβάσει ότι θέλει κόπο και μεθόδους αυτόπροστασίας που έχουν αλλά δεν παύει να υπάρχει όπως και το vertical banding που επιβεβαίωνεις και εσύ φίλε αν μετά το πέρας τις διετίας μεγαλώσει το πρόβλημα την κάτσαμε 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλε, όποια τηλεόραση και να διαλέξεις, η OLED είναι καλύτερη.

Επεξ/σία από Pleo
Δημοσ.
3 ώρες πριν, tollisth είπε

Είδα την εικόνα και με έπεσε το σαγόνι,βάλαμε usb με 4k hdr και ήταν απίστευτη εικόνα,εννοείται είναι ότι καλύτερο υπάρχει,ναι έχω διαβάσει ότι θέλει κόπο και μεθόδους αυτόπροστασίας που έχουν αλλά δεν παύει να υπάρχει όπως και το vertical banding που επιβεβαίωνεις και εσύ φίλε αν μετά το πέρας τις διετίας μεγαλώσει το πρόβλημα την κάτσαμε 

Έχω κάνει επέκταση εγγύησης στα 5 έτη. Ε, πιθανώς στα 5 έτη να αλλάξεις και τηλεόραση. 

Δημοσ.
17 ώρες πριν, tollisth είπε

Είδα την εικόνα και με έπεσε το σαγόνι,βάλαμε usb με 4k hdr και ήταν απίστευτη εικόνα,εννοείται είναι ότι καλύτερο υπάρχει,ναι έχω διαβάσει ότι θέλει κόπο και μεθόδους αυτόπροστασίας που έχουν αλλά δεν παύει να υπάρχει όπως και το vertical banding που επιβεβαίωνεις και εσύ φίλε αν μετά το πέρας τις διετίας μεγαλώσει το πρόβλημα την κάτσαμε 

Ειδικά για ακριβές τηλεοράσεις, σε συμβουλεύω για επέκταση εγγύησης.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Έχω βάλει στο μάτι την 55E8PLA και περιμένω λίγο να την πετύχω σε καλή προσφορά. Εν τω μεταξύ στο skroutz τη βρίσκω μέχρι και ...1000 ευρώ πιο κάτω από ότι στα μεγάλα καταστήματα! 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυο-τρεις λένε για άμεση παράδοση από όσους έχουν σπασμένη τιμή. Ύποπτον... . Λες από μέσα να είναι άλλο μοντέλο; 😂

Δες τι παίζει από υποστήριξη από την επίσημη αντιπροσωπεία και βουρ στον πατσά εάν πάρεις το ΟΚ. Μη σου τύχει τίποτε και πρέπει να... ξέρεις Ουγγαρέζικα για να συνεννοηθείς δηλαδή.

Επεξ/σία από Pleo
  • Super Moderators
Δημοσ.
20 minutes ago, Pleo said:

Δυο-τρεις λένε για άμεση παράδοση από όσους έχουν σπασμένη τιμή. Ύποπτον... . Λες από μέσα να είναι άλλο μοντέλο; 😂

Δες τι παίζει από υποστήριξη από την επίσημη αντιπροσωπεία και βουρ στον πατσά εάν πάρεις το ΟΚ. Μη σου τύχει τίποτε και πρέπει να... ξέρεις Ουγγαρέζικα για να συνεννοηθείς δηλαδή.

Μα αυτός είναι και ο λόγος που περιμένω να πετύχω καλή τιμή σε μεγάλο κατάστημα... Είχα πάει πιο παλιά να πάρω μία σε αντίστοιχα καλή τιμή σε σχέση με τους μεγάλους και μου λένε στο κατάστημα ενώ ήμουν έτοιμος να πληρώσω:

"Θα περιμένετε να ανοίξουμε εδώ το κουτί της (με το μαγαζί τίγκα στον κόσμο), να τη στήσουμε όπως όπως, να την ανάψουμε, να τρέξουμε το αρχικό setup και αφού δείτε πως δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, να την πακετάρουμε ξανά και να την πάρετε, αλλιώς δεν αναγνωρίζουμε κανένα πρόβλημα αν φύγετε απο εδω..."

Τους εξήγησα προσπαθώντας να μην ουρλιάξω πως όλα αυτά είναι για μένα το 50% της ευχαρίστησης σε μια αγορά ηλεκτρονικής συσκευής και αφού δεν μπορούν να εγγυηθούν για το τι υπάρχει μέσα στο κουτί ...αντίο για πάντα! 😛 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, billdanos είπε

Μα αυτός είναι και ο λόγος που περιμένω να πετύχω καλή τιμή σε μεγάλο κατάστημα... Είχα πάει πιο παλιά να πάρω μία σε αντίστοιχα καλή τιμή σε σχέση με τους μεγάλους και μου λένε στο κατάστημα ενώ ήμουν έτοιμος να πληρώσω:

"Θα περιμένετε να ανοίξουμε εδώ το κουτί της (με το μαγαζί τίγκα στον κόσμο), να τη στήσουμε όπως όπως, να την ανάψουμε, να τρέξουμε το αρχικό setup και αφού δείτε πως δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, να την πακετάρουμε ξανά και να την πάρετε, αλλιώς δεν αναγνωρίζουμε κανένα πρόβλημα αν φύγετε απο εδω..."

Τους εξήγησα προσπαθώντας να μην ουρλιάξω πως όλα αυτά είναι για μένα το 50% της ευχαρίστησης σε μια αγορά ηλεκτρονικής συσκευής και αφού δεν μπορούν να εγγυηθούν για το τι υπάρχει μέσα στο κουτί ...αντίο για πάντα! 😛 

Στο electroholic το ιδιο μου εκαναν με μια samsung. Και εκτος αυτου δεν ειναι ελληνικες εισαγωγες αλλα παρα εισαγωγες με προβληματα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, billdanos είπε

Μα αυτός είναι και ο λόγος που περιμένω να πετύχω καλή τιμή σε μεγάλο κατάστημα... Είχα πάει πιο παλιά να πάρω μία σε αντίστοιχα καλή τιμή σε σχέση με τους μεγάλους και μου λένε στο κατάστημα ενώ ήμουν έτοιμος να πληρώσω:

"Θα περιμένετε να ανοίξουμε εδώ το κουτί της (με το μαγαζί τίγκα στον κόσμο), να τη στήσουμε όπως όπως, να την ανάψουμε, να τρέξουμε το αρχικό setup και αφού δείτε πως δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, να την πακετάρουμε ξανά και να την πάρετε, αλλιώς δεν αναγνωρίζουμε κανένα πρόβλημα αν φύγετε απο εδω..."

Τους εξήγησα προσπαθώντας να μην ουρλιάξω πως όλα αυτά είναι για μένα το 50% της ευχαρίστησης σε μια αγορά ηλεκτρονικής συσκευής και αφού δεν μπορούν να εγγυηθούν για το τι υπάρχει μέσα στο κουτί ...αντίο για πάντα! 😛 

Εγώ το λέω γιατί δεν γνωρίζω την πολιτική της αντιπροσωπείας της LG σε σχέση με την πανευρωπαική κάλυψη και κατά πόσο ισχύει ή όχι αν αγοραστεί κάτι εκτός του επίσημου δικτύου πώλησης.
Είναι θέμα όπως και να το κάνεις.
Πάντως η τόσο μεγάλη διαφορά στη σπασμένη τιμή δείχνει ακριβώς αυτό. Ότι πρόκειται για παραεισαγωγή και αυτό μάλλον σημαίνει γιοκ υποστήριξη.

Επεξ/σία από Pleo
Δημοσ.
3 ώρες πριν, billdanos είπε

Μα αυτός είναι και ο λόγος που περιμένω να πετύχω καλή τιμή σε μεγάλο κατάστημα... Είχα πάει πιο παλιά να πάρω μία σε αντίστοιχα καλή τιμή σε σχέση με τους μεγάλους και μου λένε στο κατάστημα ενώ ήμουν έτοιμος να πληρώσω:

"Θα περιμένετε να ανοίξουμε εδώ το κουτί της (με το μαγαζί τίγκα στον κόσμο), να τη στήσουμε όπως όπως, να την ανάψουμε, να τρέξουμε το αρχικό setup και αφού δείτε πως δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, να την πακετάρουμε ξανά και να την πάρετε, αλλιώς δεν αναγνωρίζουμε κανένα πρόβλημα αν φύγετε απο εδω..."

Τους εξήγησα προσπαθώντας να μην ουρλιάξω πως όλα αυτά είναι για μένα το 50% της ευχαρίστησης σε μια αγορά ηλεκτρονικής συσκευής και αφού δεν μπορούν να εγγυηθούν για το τι υπάρχει μέσα στο κουτί ...αντίο για πάντα! 😛 

Χα, τιναφτα ρε !!!  Πάλι καλά που δεν σου πρόσφεραν πατατάκια και Coca Cola . 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...