Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα

Θα ήθελα τα φώτα όποιου γνώρίζει σχετικά με την εγγύηση ηλεκτρικών συσκευών.

Από όσο γνωρίζω όλες οι αγορές ηλεκτρικών συσκευών εντός ΕΕ συνοδεύονται απο εγγύηση 2 ετών που σε κάποιες περιπτώσεις κατά αμφισβητούμενο τρόπο το κάνουν 1 έτος.

Έχω αγοράσει έναν ηλεκτρικό βραστήρα αξίας (100ευρώ) ο οποίος εχει κοπεί κανονικά τιμολόγιο.

Πρόσφατα σταμάτησε να λειτουργεί το ψηφιακό θερμόμετρο και επικοινώνησα με την εταιρία που μου τον πούλησε για να δω τι θα γίνει με την επισκευή ή αντικαταστασή του.

Με ενημέρωσαν ότι δεν παρέχεται καθόλου εγγύηση, ούτε 6 μήνες ή 1 χρόνο.

Έχει αλλάξει κάτι; γνωρίζεται κάτι παραπάνω;

 

Δημοσ.

Ξέρεις που έχω κολήσει? στο ότι είναι μεγάλη και σοβαρή (θεωρητικά) εταιρεία για να κάνουν κάτι τόσο χαζό, δεν μιλάμε για κανένα μικρό eshop κλπ κλπ.

Και για αυτό σκέφτομαι μήπως έχει αλλάξει κάτι ή μήπως επειδή είναι τιμολόγιο μου λένε τέτοια τρελά.

 

Δημοσ.

Το θερμομετρο δεν λειτουργει αλλα ο βραστηρας λειτουργει οπως θα επρεπε κατα τα αλλα;Αν δηλαδη ζεσταινει το νερο και κλεινει αυτοματα,τοτε μπορουν να ισχυριστουν οτι δεν υπαρχει σοβαρο ελάττωμα.

Δυστυχως ή ευτυχως εχω καταληξει να παιρνω τα παντα απο amazon γιατι σε τετοια θεματα δεν παιζεται την ωρα που ο ελληνας μικρομεσαιος δεν δεχεται ουτε ανοιγμενη συσκευασια 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

οχι τα εχει παίξει βραστήρας και θερμόμετρο, δεν πατάνε εκεί... ηταν  ξεκάθαρη η απάντηση τους και μάλιστα σε mail οτι δεν παρέχεται εγγύηση.

φυσικά και θα το κυνηγήσω και θα ενημερώσω εδω τι έγινε γιατί είμαι πολύ περίεργος πως μπορεί να έχει τέτοια πολιτική ένα μεγάλο brand.

Επεξ/σία από dkangel000039
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εντός ΕΕ υπάρχει εγγύηση σε όλες τις συσκευές που πωλούνται, το θέμα είναι σε ποιόν θα απευθυνθείς για την υποστήριξη

για αγορές που έγιναν από κατάστημα με φυσική παρουσία στην Ελλάδα, το κατάστημα οφείλει να παράσχει την υποστήριξη ακόμα κι αν δεν υφίσταται τοπικό service του κατασκευαστή της συσκευής

σε περίπτωση που υπάρχει τοπικό service της συσκευής, έχεις το δικαίωμα να απευθυνθείς και εκεί

υγ: η συσκευή έχει συνομολογημένες ιδιότητες που δεν περιορίζονται στη βασική λειτουργία της, συνεπώς οποιαδήποτε απόκλιση από την πλήρη κανονική λειτουργία εγείρει την αξίωση για υποστήριξη της καλής λειτουργίας της συσκευής βάση του συνόλου των χαρακατηριστικών της

θα ήμουν πραγματικά περίεργος ποιά είναι η μεγάλη εταιρεία του χώρου που κινείται εκτός πλαισίου

Επεξ/σία από KoreanW

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...