dkangel000039 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Καλησπέρα Θα ήθελα τα φώτα όποιου γνώρίζει σχετικά με την εγγύηση ηλεκτρικών συσκευών. Από όσο γνωρίζω όλες οι αγορές ηλεκτρικών συσκευών εντός ΕΕ συνοδεύονται απο εγγύηση 2 ετών που σε κάποιες περιπτώσεις κατά αμφισβητούμενο τρόπο το κάνουν 1 έτος. Έχω αγοράσει έναν ηλεκτρικό βραστήρα αξίας (100ευρώ) ο οποίος εχει κοπεί κανονικά τιμολόγιο. Πρόσφατα σταμάτησε να λειτουργεί το ψηφιακό θερμόμετρο και επικοινώνησα με την εταιρία που μου τον πούλησε για να δω τι θα γίνει με την επισκευή ή αντικαταστασή του. Με ενημέρωσαν ότι δεν παρέχεται καθόλου εγγύηση, ούτε 6 μήνες ή 1 χρόνο. Έχει αλλάξει κάτι; γνωρίζεται κάτι παραπάνω;
ΠΑΛΑΒΟΥΡΗΣ Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Όχι , συνήγορος του καταναλωτή και θα αναλάβουν αυτή, μια αίτηση κάνεις με φωτοτυπίες τις αγορά και θα σε ψάχνουν μετά, απλός μην βρεθείς
dkangel000039 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Ξέρεις που έχω κολήσει? στο ότι είναι μεγάλη και σοβαρή (θεωρητικά) εταιρεία για να κάνουν κάτι τόσο χαζό, δεν μιλάμε για κανένα μικρό eshop κλπ κλπ. Και για αυτό σκέφτομαι μήπως έχει αλλάξει κάτι ή μήπως επειδή είναι τιμολόγιο μου λένε τέτοια τρελά.
vagos789 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Το θερμομετρο δεν λειτουργει αλλα ο βραστηρας λειτουργει οπως θα επρεπε κατα τα αλλα;Αν δηλαδη ζεσταινει το νερο και κλεινει αυτοματα,τοτε μπορουν να ισχυριστουν οτι δεν υπαρχει σοβαρο ελάττωμα. Δυστυχως ή ευτυχως εχω καταληξει να παιρνω τα παντα απο amazon γιατι σε τετοια θεματα δεν παιζεται την ωρα που ο ελληνας μικρομεσαιος δεν δεχεται ουτε ανοιγμενη συσκευασια
dkangel000039 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) οχι τα εχει παίξει βραστήρας και θερμόμετρο, δεν πατάνε εκεί... ηταν ξεκάθαρη η απάντηση τους και μάλιστα σε mail οτι δεν παρέχεται εγγύηση. φυσικά και θα το κυνηγήσω και θα ενημερώσω εδω τι έγινε γιατί είμαι πολύ περίεργος πως μπορεί να έχει τέτοια πολιτική ένα μεγάλο brand. Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου 2019 από dkangel000039
KoreanW Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) εντός ΕΕ υπάρχει εγγύηση σε όλες τις συσκευές που πωλούνται, το θέμα είναι σε ποιόν θα απευθυνθείς για την υποστήριξη για αγορές που έγιναν από κατάστημα με φυσική παρουσία στην Ελλάδα, το κατάστημα οφείλει να παράσχει την υποστήριξη ακόμα κι αν δεν υφίσταται τοπικό service του κατασκευαστή της συσκευής σε περίπτωση που υπάρχει τοπικό service της συσκευής, έχεις το δικαίωμα να απευθυνθείς και εκεί υγ: η συσκευή έχει συνομολογημένες ιδιότητες που δεν περιορίζονται στη βασική λειτουργία της, συνεπώς οποιαδήποτε απόκλιση από την πλήρη κανονική λειτουργία εγείρει την αξίωση για υποστήριξη της καλής λειτουργίας της συσκευής βάση του συνόλου των χαρακατηριστικών της θα ήμουν πραγματικά περίεργος ποιά είναι η μεγάλη εταιρεία του χώρου που κινείται εκτός πλαισίου Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου 2019 από KoreanW
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα