1comment Δημοσ. 8 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 8 Μαρτίου 2019 Δυνατό επεισόδιο. Είναι προφανές ότι τα περισσότερα ατυχήματα οφείλονται σε λάθη πιλότου. Λάθη και συμπεριφορές που συνήθως είναι γνωστά στις εταιρίες κι όμως τους επιτρέπουν να πετάνε και να διαχειρίζονται ανθρώπινες ζωές. Ενδεικτικά στο φετινό κύκλο έχουμε δει από μεθυσμένο πιλότο ανίκανο να αντιδράσει, πιλότους μετόχους σε οικονομικά κατεστραμμένη εταιρία που σιγοντάριζαν για να μην σπαταληθούν παραπάνω καύσιμα μέχρι και πιλότο που για να αποφύγει συνθήκες πάγου έκανε βουτιά για γρήγορη προσγείωση από μεγάλο ύψος με τον αυτόματο πιλότο. Πράγματα που μπορούν και σήμερα να συμβούν. Κανείς δεν μπορεί να ξέρει με τι διάθεση ξύπνησε ο κυβερνήτης και πώς θα αντιδράσει (αν αντιδράσει) σε ενδεχόμενη έκτακτη ανάγκη. Τι σχέση θα έχει με το συγκυβερνήτη, αν θα έχουν την επικοινωνία που πρέπει... Γι αυτό και ατυχήματα θα συμβαίνουν πάντα. Όσο και να εξελίξουν τα αεροπλάνα.
chill Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 Τρομερή σειρά την οποία βλέπω φανατικά μήνες πριν από προγραμματισμένη πτήση. Με τον θάνατο είμαι εξοικειωμένος. Δεν μπορώ με τίποτα ωστόσο να τον βλέπω να έρχεται. Πολλές φορές βάζω τον εαυτό μου στην θέση των ανθρώπων που βιωναν τις τελευταίες τους στιγμές στον αέρα και με πιάνει ταχυπαλμια επί γης. Κάθε μου πτήση είναι μια περιπέτεια. Δεν πετάω συχνά - περίπου δύο φορές ανά έτος - αλλά κάθε φορά αισθάνομαι ότι χάνω χρόνια ζωής στον αέρα λόγω μη διαχειρισιμου άγχους. Έχω πάρει απόφαση να απευθυνθώ σε ψυχίατρο καθότι είναι πολύ άσχημο να ζεις με τέτοιου είδους φοβίες.
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 38 λεπτά πριν, chill είπε Έχω πάρει απόφαση να απευθυνθώ σε ψυχίατρο καθότι είναι πολύ άσχημο να ζεις με τέτοιου είδους φοβίες. Στην γαλλια υπαρχει μια ειδικη υπηρεσια για ανθρωπους σαν και εμας χααχαχ. Σου κανουν μαθημα και μετα κανεις μια πτηση συνοδευομενος οπου σου εξηγουν το καθετι γινεται πανω στο αεροσκαφος, απο τους διαφορους θορυβους μεχρι τις κινησεις των αεροσυνοδων. Κοστος πριν απο αρκετα χρονια πανω απο 1500€. Παντως παιζει ρολο και το πως κανεις μια πτηση. Σε πτηση με ryanair που εισαι ο ενας πανω στο αλλο δεν ειναι και οτι καλυτερο για το αγχος, εχω τυχει και σε πτηση με Α330 οπου ειμαι μονος στις πλαινες θεσεις και η πτηση ηταν απολαυση.
moure Δημοσ. 10 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Αγαπημένη εκπομπή η συγκεκριμένη.Το περιστατικό που πραγματικά δεν μπορούσα να πιστέψω ότι μπορούσε να συμβεί ήταν αυτό που έσπασε το τζαμί του αεροπλάνου στο πιλοτήριο και ο πιλότος πετάχτηκε έξω και ήταν κρεμασμένος έξω από το αεροσκάφος στις 17000 πόδια. Επεξ/σία 10 Μαρτίου 2019 από moure 1
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Συντριβη και αλλου καινουργιου 737ΜΑΧ της ethiopian. Κανενας επιζων. Επικινδυνο αεροσκαφος. Επεξ/σία 10 Μαρτίου 2019 από Επισκέπτης
1comment Δημοσ. 10 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 10 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, Capt.staros είπε Συντριβη και αλλου καινουργιου 737ΜΑΧ της ethiopian. Κανενας επιζων. Επικινδυνο αεροσκαφος. Όντως, και τον Οκτώβριο του 18 έγινε παρόμοιο ατύχημα με το ίδιο μοντέλο που πάλι είχε πολύ λίγες ώρες πτήσης ιστορικό. Το σίγουρο είναι ότι με τόσα ατυχήματα η σειρά θα κάνει ακόμα πολλούς κύκλους! Επεξ/σία 10 Μαρτίου 2019 από 1comment 1
totalius Δημοσ. 11 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Ας πούμε ότι αύριο πετας με το συγκεκριμένο αεροσκάφος . Μπαίνεις ή δε μπαίνεις ; Θυμίζω ότι είναι καινούριο σχετικά κ έχουν πέσει δυο από αυτά το τελευταίο 6μηνο . Επεξ/σία 11 Μαρτίου 2019 από totalius
jimgate07 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2019 Καθηλώνουν το συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους Κίνα και Αιθιοπία https://www.startmediacorfu.gr/diethneis-eidhseis/tragodia-tis-ethiopian-kina-ke-ethiopia-kathilonoun-ola-ta-boeing-737-tou-stolou-tous/?fbclid=IwAR3EkTn2-32SwLULtG0yNF-X-_5-1kXyVTi3rH27ckVpasLAd-ds8ng9aWs
moure Δημοσ. 11 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 29 λεπτά πριν, totalius είπε Ας πούμε ότι αύριο πετας με το συγκεκριμένο αεροσκάφος . Μπαίνεις ή δε μπαίνεις ; Θυμίζω ότι είναι καινούριο σχετικά κ έχουν πέσει δυο από αυτά το τελευταίο 6μηνο . Εγώ πάντως το συγκεκριμένο αεροσκάφος θα το απέφευγα.Ειναι πολύ περίεργο να πέσουν 2 τόσο καινούργια αεροπλάνα με σχεδόν ίδιο τροπο μέσα σε 6 μήνες. Επεξ/σία 11 Μαρτίου 2019 από moure 1
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2019 Απο οτι λενε κατι περιεργο γινεται με το νεο anti stall συστημα που εχουν τα νεα 737,κατα την απογειωση. Εκτος απο τα 2 που επεσαν εχω διαβασει για αλλα 2 περιστατικα που παρουσιασαν το ιδιο προβλημα, " a nose dive with engines at almost idle".
thanoshac Δημοσ. 11 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Αγαπημένη εκπομπή αν και τα περισσότερα επεισόδια τα έχω δει μόνο στο ΜΑΚ. Προσωπικά μου είχε κάνει εντύπωση το ατύχημα με τις Κορεάτικες (νομίζω) αερογραμμές. Ο πιλότος προερχόταν από τη μαχητική αεροπορία της Κορέας. Ενώ ο συγκυβερνήτης κ ο μηχανικός, έβλεπαν το λάθος που κάνει, δεν αντέδρασε και δεν μίλησε κανείς, από σεβασμό κ απλά άφησαν τον πιλότο να τους οδηγήσει στο θάνατο. Επίσης μου έκαναν εντύπωση τα ατυχήματα που έχουν να κάνουν με αυτοκτονίες πιλότων, λόγω ψυχολογικών ή οικονομικών προβλημάτων (τζόγος κτλ) Βλέποντας τέτοια επεισόδια στο MAYDAY μου ήρθε η σκέψη ότι θα μπορούσε ο πλησιέστερος πύργος ελέγχου ( με προϋπόθεση να υπάρχει πιλότος στον πύργο), (όπως επίσης κ η σωστή παρακολούθηση της κάθε πτήσης από τον πύργο που εύκολα επιτυγχάνεται με αυτοματοποιημένα συστήματα και alarm), ο πύργος ελέγχου ( πιλότος) να αναλαμβάνει την πλήρη διακυβέρνηση του αεροσκάφους και να μπορεί να μετατραπεί σε drone. Δεν είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας, υλοποιείται αν υπάρχει βούληση των εταιριών, ώστε τουλάχιστον αυτού του είδους τα ατυχήματα να μπορούν να αποφευχθούν. Δεν ισχύει για υπερατλαντικά ταξίδια που εκεί έχουν μεγάλα κενά λόγω Ωκεανού στην επικοινωνία. Επεξ/σία 11 Μαρτίου 2019 από thanoshac
karaLRS Δημοσ. 11 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2019 15 λεπτά πριν, thanoshac είπε Βλέποντας τέτοια επεισόδια στο MAYDAY μου ήρθε η σκέψη ότι θα μπορούσε ο πλησιέστερος πύργος ελέγχου ( με προϋπόθεση να υπάρχει πιλότος στον πύργο), (όπως επίσης κ η σωστή παρακολούθηση της κάθε πτήσης από τον πύργο που εύκολα επιτυγχάνεται με αυτοματοποιημένα συστήματα και alarm), ο πύργος ελέγχου ( πιλότος) να αναλαμβάνει την πλήρη διακυβέρνηση του αεροσκάφους και να μπορεί να μετατραπεί σε drone. Δεν είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας, υλοποιείται αν υπάρχει βούληση των εταιριών, ώστε τουλάχιστον αυτού του είδους τα ατυχήματα να μπορούν να αποφευχθούν. Δεν ισχύει για υπερατλαντικά ταξίδια που εκεί έχουν μεγάλα κενά λόγω Ωκεανού στην επικοινωνία. και πώς αποκλείεις κακόβουλη ενέργεια; ο Χ Ρώσος ( της μόδας) χάκερ γιατί να μην αναλάβει την διακυβέρνηση του σκάφους; 1
KilliK Δημοσ. 11 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2019 Αναφορά σε κείμενο Προσωπικά μου είχε κάνει εντύπωση το ατύχημα με τις Κορεάτικες (νομίζω) αερογραμμές. Ο πιλότος προερχόταν από τη μαχητική αεροπορία της Κορέας. Ενώ ο συγκυβερνήτης κ ο μηχανικός, έβλεπαν το λάθος που κάνει, δεν αντέδρασε και δεν μίλησε κανείς, από σεβασμό κ απλά άφησαν τον πιλότο να τους οδηγήσει στο θάνατο. ναι, το θυμαμαι αυτο το επεισοδιο. επαιξε ρολο η κορεατικη νοοτροπια στην ιεραρχιση, οπου οδηγησε στον θανατο. 1
1comment Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Στις 11/3/2019 στις 10:58 ΠΜ, moure είπε Εγώ πάντως το συγκεκριμένο αεροσκάφος θα το απέφευγα.Ειναι πολύ περίεργο να πέσουν 2 τόσο καινούργια αεροπλάνα με σχεδόν ίδιο τροπο μέσα σε 6 μήνες. Είναι όντως περίεργο. Πρέπει να καθηλωθούν όλα και να βγάλουν γρήγορα τα πορίσματα για το τι έφταιξε. Πολύ χλωμό να ήταν και τα δυο λάθος πιλότου τη στιγμή που ο πιλότος ανέφερε προβλήματα και ζήτησε επιστροφή.
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Παντως μια στις τρεις εταιριες που το εχουν , σταματησαν τις πτησεις. https://www.bbc.com/news/business-47523468
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα