1comment Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2019 Πρόκειται για τη σειρά δραματοποιημένων ντοκιμαντερ με εκατομμύρια φαν διεθνώς. Έχουν παίξει 19 σεζον ως τώρα και συνεχίζει κανονικά. Στη χώρα μας προβάλλεται εδώ και χρόνια από το MakTv κάθε βράδυ (επαναλήψεις). Έχουν παίξει οι κύκλοι εως τη σεζόν 15 (με εξαίρεση τους δύο πρώτους). Νέα επεισόδια έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν όσοι έχουν συνδρομητική μέσω του national geographic. Λίγα λόγια για τη σειρά. Αφορά σε αεροπορικά ατυχήματα/δυστυχήματα που συνέβησαν οποτεδήποτε. Μέσω αναπαράστασης μας δείχνει ακριβώς τι έγινε, από την πτήση, το ατύχημα μέχρι τα τελικά αποτελέσματα των εκθέσεων ενώ έχει και μαρτυρίες συγγενών ή ατόμων που ενεπλάκησαν. Προσωπικά δηλώνω μεγάλος φαν. Αυτό που μου αρέσει είναι ότι δεν μοιάζει με ντοκιμαντερ. Είναι σαν να παρακολουθείς σειρά (μυθοπλασία με ηθοποιούς) ενώ βλέπεις πράγματα που έχουν συμβεί, ακριβώς όπως έγιναν. Λινκ από το wiki 8
ELMastas Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 To εχω πετύχει μερικά βράδια πρίν πολύ καιρό και είναι πραγματικά πολύ καλοφτιαγμένα δεν κυνηγάω να τα δω απλά όταν είχα χρόνο κάποιες φορές και έπεφτα επάνω σε επεισόδιο,το παρακολουθούσα,έχει και μια ιδιαίτερη αξία,κάτι όταν ξέρεις πως είναι αληθινή ιστορία.
afterhours Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Το ειχα πετυχει σε κατι ξενυχτια στο μακεδονιατβ Πολυ καλη σειρα.... ηταν και μια αλλη παρομοια με επιζησαντες απο διαφορες περιοχες του κοσμου (πχ του τυπου μετα απο βροχες αποκλειστηκανε μια παρεα σε φαραγγι....ναυαγοι σε νησι κλπ)
1comment Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Κι εγώ τυχαία ένα επεισόδιο είδα και κόλλησα! Μετά από πολλές προσπάθειες κατάφερα να συγκεντρώσω ένα καλό αρχείο με τις περισσότερες σεζον! Δυστυχώς είναι δυσευρετη με ελλ. υπότιτλους.
Eliaskat Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Εχω κανει ερωτηση σε φιλο πιλοτο αν ειναι βλακεια το συγκεκριμένο, και μου απαντησε , ειναι ακριβως οπως τα δειχνει !!
Super Moderators Snoob Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 3 λεπτά πριν, Eliaskat είπε Εχω κανει ερωτηση σε φιλο πιλοτο αν ειναι βλακεια το συγκεκριμένο, και μου απαντησε , ειναι ακριβως οπως τα δειχνει !! Kαι εγώ έχω μιλήσει με φίλο πιλότο, ισχύουν αυτά που περιγράφουν. Ουσιαστικά, δραματοποιημένη (και συμπυκωνμένη) αναπαράσταση των ερευνών είναι. Χτες είδα για την πτήση της Air France 447 που εξαφανίστηκε πάνω από τον Ατλαντικό. 1
Eliaskat Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 ασε και εχω ταξιδι σε λιγες ημερες... το αστειο ειναι οτι πλεον ξερεις τι κανει ο καθενας μεσα στο αεροπλανο....
tarantules Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Εμένα μου αρέσει που όταν προκύψει τέτοιο θέμα σε κάποια παρέα , το πρώτο πράγμα που σου πετάνε και το έχουν μόνιμα σαν καραμέλα είναι το κλασικό οτι έχεις πολύ περισσότερες πιθανότητες να σκοτωθείς σε αυτοκινητιστικό παρά σε αεροπορικό ατύχημα βάση πάντα στατιστικών. Όταν τους ρωτάς λοιπόν εαν αυτές οι στατιστικές έχουν γίνει βάση επαγγελματιών οδηγών αυτοκινήτων που έχουν επιλεγεί μετά από πολύ δύσκολες και απαιτητικές εξετάσεις , όπως των αντίστοιχων πιλότων , και δεν αφορούν μεθυσμένους , τότε αρχίζουν να ξύνουν αμήχανα το κεφάλι τους.... Όταν καταλάβουν πόσα πολλά πράγματα μπορούν να πάνε στραβά στα ηλεκτρονικά και μηχανικά μέρη ενός αεροπλάνου και να πας για φούντο ακόμα και σήμερα που η τεχνολογία έχει κάνει τεράστια άλματα , τότε το ξανασκέφτονται. Πολλά πλέον από τα ατυχήματα σήμερα γίνονται από ελλιπή συντήρηση λόγο συμπίεσης κόστους και όχι τόσο από αστοχίες υλικού.Παλιά θυμάμαι όταν είχα διαβάσει το πόρισμα του Ήλιος , έγραφε οτι οι επιβάτες και το πλήρωμα πάθανε υποξία λόγω του κλιματισμού.Και αν θυμάμαι καλά έλεγε οτι το συγκεκριμένο αεροπλάνο είχε ξαναπαρουσιάσει το ίδιο πρόβλημα και δεν το επισκεύασαν γιατί το θεώρησαν όχι άμεσης προτεραιότητας. Επεξ/σία 28 Φεβρουαρίου 2019 από tarantules 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Δεν ήταν το ίδιο το πρόβλημα που είχε εμφανίσει παλαιότερα το αεροσκάφος με αυτό που οδήγησε στην τραγωδία στο Γραμματικό.
Super Moderators billdanos Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 7 minutes ago, Snoob said: Δεν ήταν το ίδιο το πρόβλημα που είχε εμφανίσει παλαιότερα το αεροσκάφος με αυτό που οδήγησε στην τραγωδία στο Γραμματικό. Υπάρχει επεισόδιο και για το συγκεκριμένο περιστατικό! 1 1
shikabalas Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 1 ώρα πριν, tarantules είπε Εμένα μου αρέσει που όταν προκύψει τέτοιο θέμα σε κάποια παρέα , το πρώτο πράγμα που σου πετάνε και το έχουν μόνιμα σαν καραμέλα είναι το κλασικό οτι έχεις πολύ περισσότερες πιθανότητες να σκοτωθείς σε αυτοκινητιστικό παρά σε αεροπορικό ατύχημα βάση πάντα στατιστικών. Όταν τους ρωτάς λοιπόν εαν αυτές οι στατιστικές έχουν γίνει βάση επαγγελματιών οδηγών αυτοκινήτων που έχουν επιλεγεί μετά από πολύ δύσκολες και απαιτητικές εξετάσεις , όπως των αντίστοιχων πιλότων , και δεν αφορούν μεθυσμένους , τότε αρχίζουν να ξύνουν αμήχανα το κεφάλι τους.... Όταν καταλάβουν πόσα πολλά πράγματα μπορούν να πάνε στραβά στα ηλεκτρονικά και μηχανικά μέρη ενός αεροπλάνου και να πας για φούντο ακόμα και σήμερα που η τεχνολογία έχει κάνει τεράστια άλματα , τότε το ξανασκέφτονται. Πολλά πλέον από τα ατυχήματα σήμερα γίνονται από ελλιπή συντήρηση λόγο συμπίεσης κόστους και όχι τόσο από αστοχίες υλικού.Παλιά θυμάμαι όταν είχα διαβάσει το πόρισμα του Ήλιος , έγραφε οτι οι επιβάτες και το πλήρωμα πάθανε υποξία λόγω του κλιματισμού.Και αν θυμάμαι καλά έλεγε οτι το συγκεκριμένο αεροπλάνο είχε ξαναπαρουσιάσει το ίδιο πρόβλημα και δεν το επισκεύασαν γιατί το θεώρησαν όχι άμεσης προτεραιότητας. Αεροπλανοφοβικος? Και στα αμαξια μπορει να χαλασουν τα φρενα πχ και να καρφωθεις καπου. Ναι μηχανες ειναι και αν χαλασουν πιθανοτατα τον ηπιες. Η αλλη συγκριση που κανεις πραγματικα δεν την καταλαβα, δηλαδη επειδη οδηγαμε τα αυτοκινητα μονοι μας αλλα το αεροπλανο οχι, σημαινει οτι πρεπει να νοιωθουμε πιο ασφαλεις στο αυτοκινητο? ή μηπως να οδηγανε μεθυσμενοι οι πιλοτοι για να μπορους να συγκρινεις τα στατιστικα σωστα? Εννοειται οτι ειναι πιο ασφαλη τα αεροπλανα απο τα αυτοκινητα, να το αλλαξουμε αυτο επειδη εσυ φοβασαι να πεταξεις και θες να εχεις μια δικαιολογια ετοιμη?
tarantules Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 2 λεπτά πριν, shikabalas είπε Αεροπλανοφοβικος? Και στα αμαξια μπορει να χαλασουν τα φρενα πχ και να καρφωθεις καπου. Ναι μηχανες ειναι και αν χαλασουν πιθανοτατα τον ηπιες. Η αλλη συγκριση που κανεις πραγματικα δεν την καταλαβα, δηλαδη επειδη οδηγαμε τα αυτοκινητα μονοι μας αλλα το αεροπλανο οχι, σημαινει οτι πρεπει να νοιωθουμε πιο ασφαλεις στο αυτοκινητο? ή μηπως να οδηγανε μεθυσμενοι οι πιλοτοι για να μπορους να συγκρινεις τα στατιστικα σωστα? Εννοειται οτι ειναι πιο ασφαλη τα αεροπλανα απο τα αυτοκινητα, να το αλλαξουμε αυτο επειδη εσυ φοβασαι να πεταξεις και θες να εχεις μια δικαιολογια ετοιμη? Έχω κάνει αρκετά ταξίδια με αεροπλάνο οπότε άκυρο το σχόλιό σου.Επίσης στα αμάξια μιας και ανέφερες το παράδειγμα με τα φρένα , εαν χαλάσουν , πολύ πιθανό να το ρίξεις κάπου και να σωθείς αν φοράς ζώνη ενώ στο αεροπλάνο σε περίπτωση αντίστοιχης σοβαρής βλάβης , ούτε μια στο εκατομμύριο δεν σώζεσαι , οπότε πάλι άκυρο το σχόλιό σου. Όσο για τα στατιστικά , απλά δεν μπορείς να καταλάβεις οτι πρέπει να γίνονται επί παρόμοιων καταστάσεων.Αν το πάρουμε από την ανάποδη , αν συγκρίνουμε τους θανάτους στη formula 1 σε σχέση με τους θανάτους στα επιβατικά αεροπλάνα , τότε η formula 1 είναι χιλιάδες φορές ποιο ασφαλέστερη από τα αεροπλάνα.Κάθε σύγκριση στατιστικών μεταξύ άσχετων πραγμάτων είναι άκυρη. 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 2 ώρες πριν, billdanos είπε Υπάρχει επεισόδιο και για το συγκεκριμένο περιστατικό! Ναι, θυμάμαι τότε και τον Τσολάκη που είχε μιλήσει στην εκπομπή. Αποσυμπίεση καμπίνας και υποξία ήταν, αλλά όχι λόγω αστοχίας υλικού, είχαν γίνει κάποιοι έλεγχοι από τους μηχανικούς εδάφους, που για να τεστάρουν συμπίεση το γύρισαν στο χειροκίνητο, και οι πιλότοι δεν το έβαλαν στο αυτόματο πριν απογειωθούν. Έκτοτε έχει αλλάξει το σύστημα, υπάρχει πλέον ένδειξη ότι δεν είναι στο αυτόματο η συμπίεση. (Kάτι ανάλογο είχε συμβεί το 1999 στο Learjet με το οποίο ταξίδευε ο Πέιν Στιούαρτ). Γενικά, πάρα πολλά πράγματα έχουν αλλάξει σε σύγκριση με παλιά, ακριβώς γιατί συνέβησαν δυστυχήματα και οι αρχές (και οι εταιρίες) συνειδητοποίησαν πως υπήρχε πρόβλημα στην εκπαίδευση ή τα εγχειρίδια κτλ. Λ.χ. (επειδή λέγαμε για την Ήλιος) κάποτε τα εγχειρίδια είχαν checklists σε περίπτωση που έβγαινε ένδειξη προβλήματος στη συμπίεση, πλέον το πρώτο που γράφουν είναι "don oxygen mask" πριν επιχειρήσεις οτιδήποτε άλλο. 1
4saken Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 1 ώρα πριν, tarantules είπε Έχω κάνει αρκετά ταξίδια με αεροπλάνο οπότε άκυρο το σχόλιό σου.Επίσης στα αμάξια μιας και ανέφερες το παράδειγμα με τα φρένα , εαν χαλάσουν , πολύ πιθανό να το ρίξεις κάπου και να σωθείς αν φοράς ζώνη ενώ στο αεροπλάνο σε περίπτωση αντίστοιχης σοβαρής βλάβης , ούτε μια στο εκατομμύριο δεν σώζεσαι , οπότε πάλι άκυρο το σχόλιό σου. Όσο για τα στατιστικά , απλά δεν μπορείς να καταλάβεις οτι πρέπει να γίνονται επί παρόμοιων καταστάσεων.Αν το πάρουμε από την ανάποδη , αν συγκρίνουμε τους θανάτους στη formula 1 σε σχέση με τους θανάτους στα επιβατικά αεροπλάνα , τότε η formula 1 είναι χιλιάδες φορές ποιο ασφαλέστερη από τα αεροπλάνα.Κάθε σύγκριση στατιστικών μεταξύ άσχετων πραγμάτων είναι άκυρη. In 2013, while more than 3 billion people flew safely on 36.4 million flights, there were 81 aviation accidents, according to the International Air Transport Association (IATA). That was below the five-year average of 86 accidents per year, and the equivalent of one accident per 2.4 million flights.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα