Προς το περιεχόμενο

Photo Box


Nemogr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, θέλω να φωτογραφίσω κάποια προϊόντα ώστε να τα βάλω προς πώληση στο Skroutz και θέλω να αγοράσω ένα Photo box η οτιδήποτε άλλο θα κάνει την δουλειά μου (λευκό Φόντο).
Είμαι αρχάριος με την φωτογραφία και έτσι δεν έχω γνώσεις σε θέμα φωτισμού η ποιο Photo Box είναι καλό η κακό
Τα προϊόντα είναι αρκετά μεγάλα και θα χρειαστώ τουλάχιστον 60εκ ύψος.
Έχετε να μου προτείνετε κάτι;
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω να προτείνω να πληρώσεις κάποιον που αυτή είναι η δουλεία του ώστε να πάρεις ένα σωστό αποτέλεσμα.
Τον καλύτερο εξοπλισμό να πάρεις που θα κοστίζει πολλά χιλίαρικα, από την στιγμή που δεν γνωρίζεις πως να τον χρησιμοποιήσεις, θα πάρεις ένα κακό αποτέλεσμα στην καλύτερη των περιπτώσεων.
Επίσης, με μία κακή φωτογραφία δεν πουλάς το εμπορευμά σου, δεν πείθεις τον πελάτη. Οπότε, εν τέλη πιο ακριβό θα είναι να το κάνεις μόνος σου.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα, σίγουρα ένας επαγγελματίας θα έκανε καλύτερα την δουλειά που θέλω άλλα επειδή τα προϊόντα που θα ανεβάσω θα είναι δοκιμαστικά (εννοώ ότι δεν ξέρω αν τελικά θα πουλήσουν) θέλω να το πάω σε κάτι ποιο budget. 
Έψαχνα κάτι σαν https://www.fotomarket.gr/index.php?route=product/product&product_id=44730
https://www.fotomarket.gr/index.php?route=product/product&product_id=45888
δεν ξέρω αν αξίζει αγορά από εξωτερικό για κάτι τέτοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αυτα να ξερεις θα χρειαστει να ξερεις Photoshop για ξεφωνταρισμα και χρωματικη επεξεργασια μιας και αποκλειεται να σου βγει η τελικη φωτογραφια ετοιμη με 1 κλικ απο αυτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα μπορούσες να φτιάξεις και μόνο σου κάτι σαν αυτό που θέλεις να πάρεις. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα χρειαστείς να επεξεργαστείς τις φωτογραφίες που θα βγάλεις. Ψάξε για lightbox diy.

Είναι πολύ εύκολο να το φτιάξεις και γρήγορο.