Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)


Καλησπερα, εχω κανει για τον πατερα μου ενα eshop σε woo. Το theme που ειχε χρησιμοποιηθει ηταν το uncode. Υπαρχουν μια σειρα απο εκκρεμοτητες οπως διασυνδεση καρτας και φυσικα support και overall optimization που θα χρειαστω υποστηριξη.

Διαπιστωνω οτι οι τιμες που ζητανε καποιες εταιριες για εργασιες ειναι ιδιαιτερα υψηλες εως και υπερβολικες. Σαν αντισταθμισμα, πιθανα μια εταιρεια μπορει να σου δωσει μια 360 οπτικη σε support και μια παραπανω διασφαλιση "ποιοτητας" απο εναν freelancer dev που στο τελος να ειναι πιο ανταποδοτικη (βεβαια μπορει να συμβει και το αντίθετο). Εξου ηθελα μια υπευθυνη γνωμη απο την εμπειρια σας : συνεργασια με εταιρεια ή freelancer ?  

Ευχαριστω εκ των προτερων.
 

Επεξ/σία από kostis05
Δημοσ.

Αν και δεν θα σου πω την πιο αντικειμενική γνώμη, διότι έχω εταιρία, είμαι υπέρ της εταιρίας και όχι του freelancer. 

Κύριος λόγος η αξιοπιστία, η γνώση και φυσικά η παρουσία. Έχουμε πολλούς πελάτες που έρχονται σε εμάς, έπειτα από "εγκατάλειψη" από τον freelancer που είχαν. Είναι σύνηθες να ακούω στο τηλέφωνο, "είχαμε ένα παλικάρι που μας τα έκανε", "είχαμε έναν που τα παράτησε" και άλλα πολλά. 

Δεύτερον, είσαι και εσύ επαγγελματίας και στήνεις ένα κατάστημα. Στο φυσικό σου κατάστημα θα έβαζες ψεύτικα υλικά; Θα έβαζες πωλητές που δεν έχουν γνώσεις του αντικειμένου; Θα εμπιστευόσουν για λογιστή ένα φοιτητή; Ετσι νομίζω πάει και στο ηλεκτρονικό :)

Ωστόσο κράτα επιφύλαξη και για τις εταιρίες. Δεν κάνουν όλες τη δουλειά που υπόσχονται να κάνουν. Πρέπει να δεις τι μπορεί να κάνει η κάθε μια, και ανάλογα να κρίνεις.

  • Like 3
Δημοσ.

Θα συμφωνήσω με τον φίλο παραπάνω. Φυσικά, ούτε εγώ θεωρούμε εντελώς αντικειμενικός καθώς έχω δική μου εταιρεία, αλλά μπορώ να σου εκφράσω την εμπειρία μου.

Ήμουν κι εγώ freelancer και πήρα κάποιες δουλειές έτσι όπως σκέφτεσαι κι εσύ να δώσεις. Κακά τα ψέματα όμως, δεν μπορούσα να δώσω το αποτέλεσμα που δίνουμε τώρα καθώς τώρα είμαστε ομάδα η οποία μελετάει όλο το project, έχουμε διαφορετικές γνώμες για το τελικό αποτέλεσμα και φυσικά, έχουμε ένα σταθερό τηλέφωνο που θα σου απαντήσει πάντα.

Δεν μπορώ να σου πω όχι για freelancer, απλά θέλει μεγάλη προσοχή ειδικά για τα eshop καθώς μιλάμε για live καταστήματα που δεν πρέπει να έχουν downtimes και επηρεάζεται η απόδοσή τους από λεπτομέρειες που μόνο πιο έμπειρα μάτια μπορούν να τις καταλάβουν και να τις εφαρμόσουν.

  • Like 1
Δημοσ.

Είτε πας με freelancer, είτε με εταιρία το σημαντικό είναι να διασφαλίσεις τους όρους της συνεργασίας. Γιατί το 90% των εταιριών εκεί έξω σου λένε θα ολοκληρώσουμε τη δουλειά σε δύο μήνες και κάνουν πέντε.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, elorant είπε

Είτε πας με freelancer, είτε με εταιρία το σημαντικό είναι να διασφαλίσεις τους όρους της συνεργασίας. Γιατί το 90% των εταιριών εκεί έξω σου λένε θα ολοκληρώσουμε τη δουλειά σε δύο μήνες και κάνουν πέντε.

Ναι, αυτό το ποσοστό των εταιριών όμως, έχουνε και πελάτες που σε καθημερινή βάση, αλλάζουν τη γνώμη τους, προσθέτουν κάτι, αφαιρούν κάτι.
Λογικό να υπάρξει καθυστέρηση, αν ο πελάτης την έχει στον εγκέφαλο.

Been there, done that.

Δημοσ.

Δεν φταίνε οι πελάτες που αλλάζουν γνώμη. Φταίνε τα agencies που έχουν άσχετους πωλητές οι οποίοι δεν μπορούν να κατευθύνουν τον πελάτη. Πολύ συχνά η νοοτροπία είναι ας κλείσουμε την δουλειά και μετά βλέπουμε τι θα κάνουμε και πως.

Δημοσ.
53 λεπτά πριν, elorant είπε

Δεν φταίνε οι πελάτες που αλλάζουν γνώμη. Φταίνε τα agencies που έχουν άσχετους πωλητές οι οποίοι δεν μπορούν να κατευθύνουν τον πελάτη.

Τον τελευταιο χρονο που εργαζομαι σε agency εχω αντιμετωπισει πελατες που το παιζουν γνωστες και θελουν σωνει και καλα να περασει το δικο τους οποτε δε φταινε παντοτε οι πωλητες. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν πάω σε έναν πολιτικό μηχανικό και του πω ότι θέλω να χτίσω ένα τριώροφο χωρίς κολώνες πόση ώρα θα του πάρει να μου αποδείξει ότι λέω μαλακίες; Τρία λεπτά; Αντίστοιχα αν έχεις hard data μπορείς να αλλάξεις μυαλά και στον πιο στόκο πελάτη. Αλλά αυτό απαιτεί άλλες μεθόδους και νοοτροπίες. Πόσα agencies δεν κοροϊδεύουν σκοπίμως τους πελάτες τους; Παράδειγμα από όσους τρέχουν adwords campaigns ελάχιστοι δίνουν πρόσβαση στα analytics στον πελάτη. Οι περισσότεροι βγάζουν δικά τους reports για να τα παρουσιάζουν όπως θέλουν.

Υπάρχει κάτι που λέγεται presales consulting. Δηλαδή πριν ξεκινήσει η δουλειά κάθεσαι κάτω με τον πελάτη και συζητάτε τι χρειάζεται και βγάζεις ένα κείμενο με προδιαγραφές. Αυτά δεν είναι επιστημονική φαντασία. Σε άλλες αγορές του IT, για παράδειγμα logistics, αποτελούν καθημερινότητα. Αλλά στο web  η νοοτροπία είναι λίγο social, λίγο mobile, λίγο site, βάλε και λίγο φραμπαλά κι ένα συμβόλαιο συντήρησης να τσιμπήσουμε 10-20 χιλιάρικα κι έχει ο Θεός.

Μπορεί να ακούγομαι, και να είμαι, λίγο υπερβολικός, αλλά τυγχάνει να έχω δει τα πράγματα από δέκα διαφορετικές γωνίες. Κι από την πλευρά του πελάτη που πάει ψιλοάσχετος να κάνει μια δουλειά κι έρχεται το agency και του μιλάει για το custom cms που έχει φτιάξει και το πόσο γαμάτο είναι, κι από την πλευρά των agencies, κι από την πλευρά εταιριών συμβούλων που λειτουργούν ως ενδιάμεσοι, κι από την πλευρά των διαφημιστικών και διάφορα άλλα. Και πιστεύω ότι από όλους αυτούς ο πιο αδύναμος κρίκος ήταν και παραμένουν σε μεγάλο βαθμό τα agencies γιατί δεν ενδιαφέρονται να εκπαιδεύσουν την αγορά.

My two cents.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

Νομίζω πως για αυτά που ζητάς, μπορεί να στα κάνει ο οποιοσδήποτε freelance developer μιας και μιλάμε για έτοιμες κατά 99% λύσεις. 

Το κόστος βέβαια, μπορεί να διακυμανθει αρκετά. Το ότι πχ ένα theme κάνει 50, δε σημαίνει πως η επεξεργασία του θα είναι αναλογική των 50€. Έχει να κάνει με τις εργατοώρες και το επίπεδο γνώσεων που χρειάζονται οι αλλαγές που επιθυμείς.

 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Αν προσδοκάς από αυτό που θα κάνεις να βγάλεις λεφτά, εταιρεία με κλειστά μάτια. Το κόστος είναι μικρό σε σχέση με το κόστος της δουλειάς που πρέπει να ρίξεις.

Αν το κάνεις για χόμπυ ή για δοκιμή πάρε και freelancer. Κάποια στιγμή θα το πετάξεις αλλά θα έχεις κάνεις τη δοκιμή σου με λίγα χρήματα.

Δημοσ.

τα ιδια σκ@τ@ ειναι και τα δυο.

ειναι θεμα τυχης που θα πεσεις.

αυξανονται οι πιθανοτητες να βρεις κατι καλο αν αυξησεις το διαθεσιμο budget (οτι πληρωνεις παιρνεις)

 

υπαρχουν καλες και σωστες εταιριες αλλα υπαρχουν και εταιρειες με 10 ατομα που δε μπορουν να φτασουν τη δουλεια ενος καλου freelancer.

μια καλη μεθοδο για να βρεις καλη εταιρεια ή freelancer ειναι να δεις προηγουμενες δουλειες που εχει κανει.

 

αν δεν εισαι διαθεσιμος να δωσεις ΛΕΦΤΑ τοτε μη το κανεις καν.

 

Στις 27/2/2019 στις 5:30 ΜΜ, elorant είπε

Δεν φταίνε οι πελάτες που αλλάζουν γνώμη. Φταίνε τα agencies που έχουν άσχετους πωλητές οι οποίοι δεν μπορούν να κατευθύνουν τον πελάτη. Πολύ συχνά η νοοτροπία είναι ας κλείσουμε την δουλειά και μετά βλέπουμε τι θα κάνουμε και πως.

καιμο το εχω να ακουσω εταιρεια/πωλητη/freelancer να πει ΟΧΙ δε μπορω/δε με συμφερει να το κανω...

Δημοσ.
Στις 27/2/2019 στις 6:56 ΜΜ, elorant είπε

Αν πάω σε έναν πολιτικό μηχανικό και του πω ότι θέλω να χτίσω ένα τριώροφο χωρίς κολώνες πόση ώρα θα του πάρει να μου αποδείξει ότι λέω μαλακίες; Τρία λεπτά; Αντίστοιχα αν έχεις hard data μπορείς να αλλάξεις μυαλά και στον πιο στόκο πελάτη. Αλλά αυτό απαιτεί άλλες μεθόδους και νοοτροπίες. Πόσα agencies δεν κοροϊδεύουν σκοπίμως τους πελάτες τους; Παράδειγμα από όσους τρέχουν adwords campaigns ελάχιστοι δίνουν πρόσβαση στα analytics στον πελάτη. Οι περισσότεροι βγάζουν δικά τους reports για να τα παρουσιάζουν όπως θέλουν.

Υπάρχει κάτι που λέγεται presales consulting. Δηλαδή πριν ξεκινήσει η δουλειά κάθεσαι κάτω με τον πελάτη και συζητάτε τι χρειάζεται και βγάζεις ένα κείμενο με προδιαγραφές. Αυτά δεν είναι επιστημονική φαντασία. Σε άλλες αγορές του IT, για παράδειγμα logistics, αποτελούν καθημερινότητα. Αλλά στο web  η νοοτροπία είναι λίγο social, λίγο mobile, λίγο site, βάλε και λίγο φραμπαλά κι ένα συμβόλαιο συντήρησης να τσιμπήσουμε 10-20 χιλιάρικα κι έχει ο Θεός.

Μπορεί να ακούγομαι, και να είμαι, λίγο υπερβολικός, αλλά τυγχάνει να έχω δει τα πράγματα από δέκα διαφορετικές γωνίες. Κι από την πλευρά του πελάτη που πάει ψιλοάσχετος να κάνει μια δουλειά κι έρχεται το agency και του μιλάει για το custom cms που έχει φτιάξει και το πόσο γαμάτο είναι, κι από την πλευρά των agencies, κι από την πλευρά εταιριών συμβούλων που λειτουργούν ως ενδιάμεσοι, κι από την πλευρά των διαφημιστικών και διάφορα άλλα. Και πιστεύω ότι από όλους αυτούς ο πιο αδύναμος κρίκος ήταν και παραμένουν σε μεγάλο βαθμό τα agencies γιατί δεν ενδιαφέρονται να εκπαιδεύσουν την αγορά.

My two cents.

Δεν νομίζω πως θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο , ειδικά με τα eshops που είναι και της μόδας έχουν ξεφύγει αρκετά τα πράγματα.

 

Δημοσ.
Στις 27/2/2019 στις 6:56 ΜΜ, elorant είπε

Παράδειγμα από όσους τρέχουν adwords campaigns ελάχιστοι δίνουν πρόσβαση στα analytics στον πελάτη. Οι περισσότεροι βγάζουν δικά τους reports για να τα παρουσιάζουν όπως θέλουν.

σε αυτο θα διαφωνησω

μηπως εννοεις προσβαση στο adwords account?

σε μερικες περιπτωσεις θα συμφωνησω γιατι υπαρχουν πολλοι επιτηδειοι πελατες που πειραζουν το λογαριασμο και ειναι ΣΥΝΕΧΩΣ ερωτησεις και αποριες, γιατι γιατι γιατι γιατι...

 

Οσο για το analytics δε πιστευω οτι υπαρχει πελατης χωρις προσβαση στο analytics, δε στεκει...

Επισκέπτης
Δημοσ.
4 ώρες πριν, aledjo είπε

σε αυτο θα διαφωνησω

μηπως εννοεις προσβαση στο adwords account?

 

Yeap

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, elorant είπε

Yeap

ε ναι δεν ειναι παραλογο

το παραλογο θα ηταν αν δεν εδιναν προσβαση στο analytics το οποιο δειχνει και τα στοιχεια του adwords αναλυτικα με χρωσεις, κλικς κτλ

το adwords ειναι απλα ενα εργαλειο, δεν ειναι απαραιτητο για το πελατη

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...