Προς το περιεχόμενο

Βοήθεια για εγκατάσταση εφαρμογής σε Ubuntu


dj_takis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαιρετώ το φόρουμ και μπαίνω στο ψητό. Για αρχή να σημειώσω ότι είμαι αρχάριος χρήστης Linux, και ότι τρέχω αναγκαστικά Ubuntu, γιατί έχω διαβάσει ότι η εφαρμογή που θέλω να εγκαταστήσω, τρέχει απροβλημάτιστα σε Ubuntu. Φυσικά κάποιοι τρέχουν και άλλες διανομές, μέχρι και σε windows έχω διαβάσει ότι τα έχουν καταφέρει. Μετά από τουλάχιστον 20 αποτυχημένες προσπάθειες, και ξανά επανεγκατάσταση ubuntu (γιατί δεν ξέρω κατά πόσο έχω επηρεάσει διάφορα πράγματα, όπως είπα είμαι αρχάριος), άκρη δεν έχω βγάλει. Έχω ρίξει πολύ διάβασμα, αλλά αν δεν ξέρεις τι είναι αυτό που διαβάζεις, πώς να βγάλεις άκρη;

Το πρόγραμμα είναι αυτό , και ζητάει ένα σωρό άλλα πράγματα για εγκατάσταση που εγώ σαν αρχάριος αδυνατώ να το κάνω. Για παράδειγμα ζητάει να κάνω install το caffe. (Δεν ξέρω τι είναι.) Όταν πάω να το κάνω με διάφορους οδηγούς που βρίσκω, ζητάει να το κάνω compile, το οποίο επίσης δεν ξέρω πώς να το κάνω, και κάπως έτσι χάνω την μπάλα.

Να πω πως το πρόγραμμα τρέχει σε cpu mode και gpu mode. Σε cpu mode κατάφερα να το τρέξω αλλά δεν γίνεται να δουλέψεις έτσι. Κάθε κλικ που κάνεις εμφανίζεται μετά από δύο λεπτά στην οθόνη. Το όλο πρόβλημα το έχω στο να εγκατασταθεί σε gpu mode. Ζητάει να εγκαταστήσω cuda, cudNN, και άλλα πολλά που σε έμπειρους χρήστες linux ίσως είναι γελοία. Σε μένα φαντάζουν βουνό.

Το όλο σκηνικό γίνεται για να χρωματίσω κάποιες (αρκετές) ασπρόμαυρες φωτό από προγόνους μου, που θέλω να παρουσιάσω σαν έκπληξη στους τωρινούς συγγενείς μου. Απ' ότι είδα εδώ τα καταφέρνει μια χαρά το πρόγραμμα. Εδώ υπάρχει κι ένας οδηγός, και κάπως έτσι το κατάφερα μέσω cpu. Αλλά με τίποτα σε gpu mode.