Getta Robo Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) On 22/03/2019 at 12:34, KNSM said: Το trailer φαινεται φανταστικο, ελπιζω να κρατησουν τον rpg χαρακτηρα του παιχνιδιου και να μη μας δωσουν μια απλη γραμμικη εμπειρια. Διαλογους, πως ο κοσμος θα αντιδρα στις επιλογες του παικτη κτλ. Κυκλοφορει σε 12 μηνες, πολυ κοντα μου φαινεται για να γινει δουλεια που θα αφησει ιστορια. Κρατω μικρο καλαθι. Η Paradox δεν εχει εμπειρια σε rpg αν και η White Wolf εχει ενεργο ρολο στην παραγωγη. Αναμενουμε. 35 minutes ago, Malthador said: Είχα χαμηλές προσδοκίες για τον τίτλο μέχρι που διάβασα ότι ο Chris Avellone έχει εμπλακεί στην συγγραφή του τίτλου. Τώρα έχει την προσοχή μου ο τίτλος... Ευλογες ολες οι αποριες και προβληματισμοι, αλλα ας τονιστουν καποια πραγματα. Οταν ειδαμε πρωτη φορα εικονες απο το Bloodlines, με την τοτε πολυ εντυπωσιακη source, τιποτα δεν μπορουσε να μας προιδεασει για το πραγματικο μεγαλειο του παιχνιδιου. Οντως οπτικα ηταν και παραμενει παρα πολυ ομορφο, και η source το απογειωσε. Ωστοσο, οι πραγματικες αξιες του Bloodlines ηταν η υποθεση του, με ολους τους προσεγμενους χαρακτηρες, τους απιστευτους διαλογους με τις εκπληκτικες επιλογες απο ηθοποιους, την ατμοσφαιρα και το σχεδιασμο του, τη μουσικη πανδεσια του, και την ολη ευρηματικοτητα του, απο την αρχη μεχρι το τελος. Γενικοτερα τωρα, δεν ξερω ποσοι εχουν ως σημειο αναφορας, την κατα τα αλλα πλουσια δραση και μαχες του, αυτο που εμεινε σε εμενα παντως ειναι πρωτιστως ολα τα παραπανω, και γιαυτο ειναι απο τα πραγματικα απειροελαχιστα παιχνιδια που εχει τοσο συσπειρωμενη κοινοτητα μεχρι σημερα. Η Paradox εχει την ιδιοκτησια και τον ελεγχο της White Wolf, και εδω και 5 χρονια υπαρχουν μερικες δεκαδες κυκλοφοριες για ολα τα παιχνιδια. Χαρηκα επισης που επιστρεφει ο Avellone στη σειρα, σε συνδιασμο με τους ηδη φοβερους συγγραφεις των βιβλιων, πιστευω πως θα δουμε και ζησουμε κατι ανεπαναληπτο. Επεξ/σία 24 Μαρτίου 2019 από Getta Robo 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_Theo_ Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 Το πρώτο ήταν απίστευτο παιχνίδι. Το είχα τερματίσει με τον χαρακτήρα μου να είναι Toreador. Και μόνο που το δεύτερο το βγάζει η Paradox, καταλαβαίνουμε τι παιχνίδι θα είναι! Άντε να περιμένεις μέχρι το 2020...😥 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
seithan Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Για εμάς τους κοινούς θνητούς που δεν ασχοληθήκαμε ποτέ με τα πρωτότυπα, δεν είναι κακό να ξεκινήσουμε λίγο πιο νωρίς με το lore https://whitewolf.fandom.com/wiki/Vampire:_The_Masquerade 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 11 ώρες πριν, _Theo_ είπε Και μόνο που το δεύτερο το βγάζει η Paradox, καταλαβαίνουμε τι παιχνίδι θα είναι! Στις 25/2/2019 στις 6:12 ΜΜ, mike299 είπε Πολύ καλή εταιρεία η paradox και το δείχνουν οι 400+ώρες μου στο stellaris, αλλά Grand strategy φτιάχνει, από όσο θυμάμαι, δεν έχει φτιάξει κανένα rpg, publisher έχει κάνει μόνο. Γιατί τόσο ενθουσιασμός λοιπόν? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Super Moderators Share Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 12 hours ago, _Theo_ said: Το πρώτο ήταν απίστευτο παιχνίδι. Το είχα τερματίσει με τον χαρακτήρα μου να είναι Toreador. 1 φορά μόνο? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Getta Robo Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Ο Rik Schaffer επιστρεφει για το Bloodlines 2! https://www.pcgamer.com/bloodlines-composer-returned-for-bloodlines-2// Ηταν ο βασικος συνθετης για την μουσικη επενδυση του πρωτου τιτλου. Ουκ ολιγα κομματια εμειναν διαχρονικα μεσα απο το παιχνιδι, και ελπιζω να ειναι εξισου δημιουργικος και για την συνεχεια. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_Theo_ Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, ThReSh είπε 1 φορά μόνο? 1 και μισό! Τη πρώτη φορά είχα κολλήσει σε ένα απίστευτο bug κάπου στη μέση του παιχνιδιού, που αν θυμάμαι καλά, έπαιρνες μια βάρκα για να ξεφύγεις μέσω ενός ποταμού από ένα υπόγειο σπήλαιο. Μόλις έπαιρνες την βάρκα το παιχνίδι έκανε crash to desktop! Γενικά όταν είχε βγει είχε πολλά τεχνικά προβλήματα τα οποία το χαντάκωσαν. Ας είναι καλά όμως η κοινότητα... Επεξ/σία 25 Μαρτίου 2019 από _Theo_ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Super Moderators Share Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Just now, _Theo_ said: 1 και μισό! Τη πρώτη φορά είχα κολλήσει σε ένα απίστευτο bug κάπου στη μέση του παιχνιδιού, που αν θυμάμαι καλά, έπαιρνες μια βάρκα για να ξεφύγεις μέσω ενός ποταμού από ένα υπόγειο σπήλαιο. Μόλις έπαιρνες την βάρκα το παιχνίδι έκανε crash to desktop! Το κλασικό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 25 Μαρτίου 2019 Το Bloodlines βρίσκεται πάντα εγκατεστημένο στο PC. 7 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
InfinitySurfer Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Εκτός από την φοβερή μουσική του 1ου, αυτό που μου άρεσε πολύ ήταν οτι μπορούσες να πετάξεις τα δικά σου mp3 μέσα στον φάκελο με τα μουσικά κομμάτια, και μετά έσκαγες στα clubs και τα bars και απογειωνόσουν, με κομμάτια που γούσταρες. Γινόταν πολύ προσωπικό το παιχνίδι. Τώρα εδώ και με mod support έχει να γίνει κόλαση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Moderators Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Θλίβομαι πάντως που όταν αναφέρεστε στο «πρώτο» εννοείτε το Bloodlines. Γιατί τόσο φτύσιμο στο Redemption που ήταν εξίσου παιχνιδάρα; Ακούω το main theme και με πιάνει ταχυκαρδία κοντά 20 χρόνια μετά... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tobajara Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, Malthador είπε Θλίβομαι πάντως που όταν αναφέρεστε στο «πρώτο» εννοείτε το Bloodlines. Γιατί τόσο φτύσιμο στο Redemption που ήταν εξίσου παιχνιδάρα; Γιατί το μισό ήταν Dark Ages και όχι Masquerade άρα διαφορετικό σύμπαν, ήταν party based hack and slash σε στυλ Dungeon Siege αλλά λιγότερο χύμα, το σενάριό του δεν το θυμάμαι σαν κάτι αξιόλογο και εντάξει, ήταν και λίγο πομπώδες και αστείο σε μερικά σημεία. Επίσης το gameplay ήταν κάπως μονοκόμματο, προσωπικά το έπαιζα κάνοντας συνέχεια τα ίδια πράγματα γιατί...πιάνανε. Για μένα ήταν καλό και ευχάριστο αλλά μέχρι εκεί. I am the whore of the extreme!!! (καλτίλα σκέτη) Επεξ/σία 26 Μαρτίου 2019 από Tobajara 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Moderators Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 3 minutes ago, Tobajara said: Γιατί το μισό ήταν Dark Ages και όχι Masquerade άρα διαφορετικό σύμπαν, ήταν party based hack and slash σε στυλ Dungeon Siege αλλά λιγότερο χύμα, το σενάριό του δεν το θυμάμαι σαν κάτι αξιόλογο και εντάξει, ήταν και λίγο πομπώδες και αστείο σε μερικά σημεία. Για μένα ήταν καλό και ευχάριστο αλλά μέχρι εκεί. Εντάξει love story ήταν, αλλά το Dark Ages είναι κανονικό setting του WoD, στο ίδιο σύμπαν ανήκει. Σαν ατμόσφαιρα, εννοείται ότι το Bloodlines είναι ότι καλύτερο έχει υπάρξει (όχι ότι υπάρχουν και πολλά goth punk games ), αλλά χωρίς το Redemption δεν θα υπήρχε Bloodlines, γι' αυτό θλίβομαι! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
InfinitySurfer Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Το Redemption για μένα ήταν απλά ενα generic game.... δεν μου είχε κάνει κάποια ιδιαίτερη αίσθηση, από τότε. Το Bloodlines το είχα δοκιμάσει λόγο του ότι ήταν η Troika από πίσω.... και μετά κόλλησα....δεν με απογοήτευσαν καθόλου, παρόλα τα προβλήματα που είχε σαν παιχνίδι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Moderators Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 12 minutes ago, InfinitySurfer said: Το Redemption για μένα ήταν απλά ενα generic game.... δεν μου είχε κάνει κάποια ιδιαίτερη αίσθηση, από τότε. Διαφωνώ. Το ότι ένα game έχει γνώριμο point 'n' click gameplay δεν το κάνει generic. Είχε εξαιρετικό τεχνικό τομέα, πολύ καλό σύστημα ανάπτυξης χαρακτήρα και ελαφρώς κλισέ σενάριο (με το love story μεταξύ Kristof και Anezka). Όμως σε ένα σημείο παραμένει αξεπέραστο ακόμα και από τα περισσότερα games του είδους: στο γράψιμο. Οι διάλογοί του είναι σεξπυρικοί σε αρκετά σημεία και τα φινάλε είναι ιδιαίτερα δραματικά. Στο γράψιμο μιλάμε για λογοτεχνία, αυτό απέχει αρκετά από το «generic». 36 minutes ago, InfinitySurfer said: Το Bloodlines το είχα δοκιμάσει λόγο του ότι ήταν η Troika από πίσω.... και μετά κόλλησα....δεν με απογοήτευσαν καθόλου, παρόλα τα προβλήματα που είχε σαν παιχνίδι. To Bloodlines όταν κυκλοφόρησε ήταν ένα αίσχος και γινόταν unplayable από τα bugs. Φυσικά αργότερα όταν διορθώθηκαν τα αίσχη μιλούσαμε για έπος. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα