Προς το περιεχόμενο

Hyundai atos prime


JohnConstantine

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα σε ολους, Εχω ενα Hyundai atos prime της μητερας μου και εκεινη εκανε σε συνεργειο ολα τα σερβις (δηθεν) και της επαιρναν καθε φορα γυρω στα 300-350 ευρω. Εν τελη;  Δεν εκαναν ποτε τιποτα. Το αμαξι ξεκινησα να το μαζευω εγω και τωρα θελω να αλλαξω υμαντες κεντροφορου και τον αλλον (τον 2ο) ονομα δεν θυμαμαι. Περιπου τι τιμη κοστιζουν αυτα;;; Θα μου τα φτιαξει ενας φιλος και αν μπορειτε τι ποσο να του προσφερω γιατι μια ζωη μου λεει δωσε οτι θες και οσο να ειναι δεν θελω να τον αδικω. Το καταλαβα οτι δεν εκαναν τιποτα οταν μπηκα και ειδα το βιβλιο σερβις λαδια και ολα τα σχετικα. Το αμαξι εχει 118.000 και το πηρα εγω απο τα 85.000 το οδηγαω 3 χρονια κοντα παμε για το 4ο. Οποιος μπορει να βοηθισει και ξερει ευχαριστω εκ των προτερων και συγγνωμη για την ερωτηση αυτη αλλα ειμαι τελειως ασχετος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

100€ θα έπαιρνε ένας ξένος εργατικά και αν... Είναι εύκολο αμάξι. Εμένα γνωστός αλλά όχι φιλος μου είχε πάρει 30 ή 40 εργατικά για τους ίδιους ιμάντες 

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε παρακαλώ μπορείς να μου πεις που το πήγαινε? (Στην επίσημη που είναι στην Καλλιθέα κοντά;) - Μην λέμε και ονόματα!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, tz_aristotelis είπε

Σε παρακαλώ μπορείς να μου πεις που το πήγαινε? (Στην επίσημη που είναι στην Καλλιθέα κοντά;) - Μην λέμε και ονόματα!!!

Aπο Χαλκιδα ειμαι εγω.

 

2 ώρες πριν, paylidis είπε

100€ θα έπαιρνε ένας ξένος εργατικά και αν... Είναι εύκολο αμάξι. Εμένα γνωστός αλλά όχι φιλος μου είχε πάρει 30 ή 40 εργατικά για τους ίδιους ιμάντες 

 

2 ώρες πριν, paylidis είπε

100€ θα έπαιρνε ένας ξένος εργατικά και αν... Είναι εύκολο αμάξι. Εμένα γνωστός αλλά όχι φιλος μου είχε πάρει 30 ή 40 εργατικά για τους ίδιους ιμάντες 

 

2 ώρες πριν, turbat0s είπε

Θα του δώσεις το κόστος των 2 ιμάντων (κανά 50άρικο εκτιμώ) + 100€ για τις εργασίες του μέχρι τώρα και θα είναι πολύ ευχαριστημένος.

Ευχαριστω παιδια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

100€ για αλλαγή σε ιμάντες και μάλιστα σε κάποιον που λέει δώσε όσα θες; Σαν πολλά μου φαίνονται. Εμένα μου πήρε ο μηχανικός γύρω στα 80€ με αλλαγή ιμάντα χρονισμού, δυναμό, τιμονιού και αλλαγή αντλίας νερού. Κάπου εκεί κυμαίνονται οι τιμές, όχι πάνω από 90€.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλτρο Αέρα,λαδιού,βενζίνης

Μπουζί

Φλάντζα βαλβίδων(τσίμπαγε λάδι,ελπίζω να είναι από εκεί για να μην πάμε σε άλλα τρεχάματα)

Σετ ιμάντα χρονισμού

Λουρί Δυναμού, Α/C,τρόμπας νερού

Κόστος 100 ευρώ

Λάδια

Κόστος 20 ευρώ

Κόστος εργατικών 50 ευρώ

 

Το παν είναι,ισχύει για όλα τ αυτοκίνητα,να βρεις μηχανικό που να είναι συνεννοήσιμος και να ξέρει τι κάνει.Είχα 'γνωστόν' που έκανε τα σέρβις σπίτι του και δουλειά σωστή δεν έκανε και μου παίρνε 300 ευρώ σύνολο για το ίδιο σέρβις.Ειδικότερα μετά από αυτό το σέρβις τ αμάξι βάζει φωτιά στο δρόμο.🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείς να αλλάξεις μόνο ιμάντες (10€ περίπου ο ένας) είτε όλο το σετ με τροχαλίες.

 
Εφόσον θέλεις να το συμμαζέψεις άλλαξε όλο το σετ των ιμαντών μαζί με τρόμπα νερού, οπως και δήποτε, νερά παραφλού να αλλάξεις και να βάλεις αυτά που λέει ο κατασκευαστής (πχ g12 50:50 δηλαδη ενα μερος παραφλου συμπυκνωμένο και ενα μέρος "απιονισμένου" νερού, στο βιβλιαράκι θα λέει ακριβώς). Ο 2ος που λες λογικά είναι δυναμό. Υπάρχει και το λουρι του a/c oμως. Αλλαξε και αυτο.

 

Πάτα στο spoiler για να μη γεμίζω σελίδες, αν σε ενδιαφερει.

Spoiler


Εαν το δοχείο του ψυγείου είναι καφετί, και έχει λάσπες, καλό θα είναι να καθαρίσεις όλο το σύστημα ψύξης (σε ψυγειά), όπως και το καλοριφέρ, το κόστος συνήθως είναι 50€.

Υγρά φρένων, να ελένξεις διαγώνες και κυλινδράκια στα ταμπούρα πίσω.
Φιλτρα λαδιου,αερος,καμπινας, μπουζια εννούνται.

Ο φίλος σου, φαντάζομαι ξέρει να χρονίσει έτσι;

 

Το πρώτο service, θα είναι βαρβάτο, αλλά θα το κάνεις σχεδόν καινούργιο. Σε 2η φάση κοιτάς για μπαλάκια, ψαλίδια, αμορτισερ, αν ειναι καλά και τι χρειάζεται αλλαγή.

Μετά αλλάζεις λάδια κάθε 7.000km (λογικά θα βάζει 10w40) και φίλτρο λαδιού κάθε service ή κάθε 2o, εφόσον βάζεις τα ίδια ακριβώς λάδια.
Υγρά ψυγειου και φρένων μετά ανά διετία-τριετία.

Καλό είναι να μπει και σε tester να δεις αν υπάρχει κάποιο σφάλμα.

Τώρα για τις τιμές, στο atos, για την αλλαγή ιμαντα και όλο αυτό που περιέγραψα (αν σου καθαρίσει και μπορεί το σύστημα ψύξης) με ένα 150€ πιστεύω ότι είναι καλά. Με την προϋπόθεση να είσαι μπροστά και να κοιτάς, να πίνεις καφέ, αλλά να μη μιλάς.

Εαν δεν είσαι μπροστά λιγότερα.

 

 

Και εξηγούμαι.
Υγρά ψύξης αλλάζεις ανα 2-3 έτη ( αν το κινείς πολύ ανά 3, αν το κινείς λίγο ανά 2), γιατί το παραφλού παρεμποδίζει την διάβρωση του αλουμινίου και κάθε μετάλλου (για αυτό υπάρχουν και διαφορετικοί τύποι παραφλου) έτσι ώστε να μην αρχίζει το αυτοκίνητο να χάνει νερά.

Το σύστημα ψύξης το καθαρίζεις, για να μην ανεβάσει θερμοκρασίες. Εαν ανεβάσει θερμοκρασίες, είναι πολύ πιθανό η φλάντζα μετά να χάνει λάδι προς το σύστημα ψύξης. Το λάδι στο σύστημα ψύξης και η υψηλή θερμοκρασία θα καταστρέψουν τα κολάρα (αυτοί οι χοντροί μαύροι μονωμένοι σωλήνες που φαίνονται όταν ανοίξεις το καπό).  Εαν είσαι τακτικός στην αλλαγή του υγρού συστήματος ψύξης δεν θα χρειαστείς ποτέ, να το ξανακαθαρίσεις.

Τα υγρά των φρένων, έχουν διάρκεια ζωής 2-3 χρόνια, μετά μαζεύουν υγρασια και πέφτει η απόδοση τους, και άμεσο αποτέλεσμα είναι να πέσει και η απόδοση του πεταλιού σου. Δεν θα το νιώθεις τόσο καλά.

Τα ταμπούρα πίσω, σου πρότεινα έλεγχο και αλλαγή σιαγόνων πίσω και κυλινδράκια(εαν χρειάζονται), γιατί σπάνια τα ελέχουν. Γενικά ανά 2-3 φορές που θα αλλάξεις τακάκια θέλουν και αυτά. Είναι μέσος όρος και δεν μπορείς να είσαι σίγουρος. Επειδή είναι κλειστό κύκλωμα δεν φαίνεται αν κάτι δε δουλεύει σωστά. Σε γνωστό μου που πέρασε από κτεο, ο πίσω δεξιά τροχός δεν φρέναρε. Το κτεο όμως έλεγε οτι φρενάρει κανονικά.

Το φιλτρο λαδιου καθε service ειναι ισως πιο πολύ για ψυχολογική ηρεμία. Με τον ιδιο τυπο λαδιου, καθε 2ο service ειναι η σωστοτερος χρονος να το αλλαζεις.

Για τους ιμαντες και τις τροχαλιες, δινει προδιαγραφη η χιουνται. συνήθως 60-100k χλμ (το γραφει στο βιβλιο service).

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/2/2019 στις 12:08 ΜΜ, MaNePi είπε

Φίλτρο Αέρα,λαδιού,βενζίνης

Μπουζί

Φλάντζα βαλβίδων(τσίμπαγε λάδι,ελπίζω να είναι από εκεί για να μην πάμε σε άλλα τρεχάματα)

Σετ ιμάντα χρονισμού

Λουρί Δυναμού, Α/C,τρόμπας νερού

Κόστος 100 ευρώ

Λάδια

Κόστος 20 ευρώ

Κόστος εργατικών 50 ευρώ

Το παν είναι,ισχύει για όλα τ αυτοκίνητα,να βρεις μηχανικό που να είναι συνεννοήσιμος και να ξέρει τι κάνει.Είχα 'γνωστόν' που έκανε τα σέρβις σπίτι του και δουλειά σωστή δεν έκανε και μου παίρνε 300 ευρώ σύνολο για το ίδιο σέρβις.Ειδικότερα μετά από αυτό το σέρβις τ αμάξι βάζει φωτιά στο δρόμο.🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Τα υπολοιπα τα εχω τσεκαρει. Μονοι οι υμαντες μου εμειναν :D Ψαχνω να βρω τον φιλο αλλα εχει πειξει στην δουλεια και αυτος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/2/2019 στις 12:08 ΜΜ, MaNePi είπε

Φίλτρο Αέρα,λαδιού,βενζίνης

Μπουζί

Φλάντζα βαλβίδων(τσίμπαγε λάδι,ελπίζω να είναι από εκεί για να μην πάμε σε άλλα τρεχάματα)

Σετ ιμάντα χρονισμού

Λουρί Δυναμού, Α/C,τρόμπας νερού

Κόστος 100 ευρώ

Λάδια

Κόστος 20 ευρώ

Κόστος εργατικών 50 ευρώ

Το παν είναι,ισχύει για όλα τ αυτοκίνητα,να βρεις μηχανικό που να είναι συνεννοήσιμος και να ξέρει τι κάνει.Είχα 'γνωστόν' που έκανε τα σέρβις σπίτι του και δουλειά σωστή δεν έκανε και μου παίρνε 300 ευρώ σύνολο για το ίδιο σέρβις.Ειδικότερα μετά από αυτό το σέρβις τ αμάξι βάζει φωτιά στο δρόμο.🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Μου ειπε για εξαιρετικα υλικα ολα μαζι 150 ευρω. Μου ειπε ενα σωρο πραγματα τρομπα νερου και κατι αλλα που δεν πλ καταλαβα. Καλα ειναι τα 150;;; Και κατι 2ον
Υπαρχει τροπος να μαθω απο καποιο θορυβο εαν ο υμαντας εκκεντροφορου τον εχει παρει;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για το ιμάντα εκκεντροφόρου , μπορεί να δεις τη κατάσταση του ίσως έχει σημάδια. Από θόρυβο δεν μπορείς να καταλάβεις τη φθορά του

Πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα τον έχεις επάνω ;

Επεξ/σία από meletis_m
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, meletis_m είπε

Για το ιμάντα εκκεντροφόρου , μπορεί να δεις τη κατάσταση του ίσως έχει σημάδια. Από θόρυβο δεν μπορείς να καταλάβεις τη φθορά του

Πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα τον έχεις επάνω ;

118.000

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, JohnConstantine είπε

118.000

Να τον αλλάξεις όσο πιο σύντομα μπορέσεις μαζί και την αντλία νερού.

Ρόλο επίσης παίζει και πόσα χρόνια τον έχεις επάνω,

Του εμπορίου τους ιμάντες τους αλλάζουμε ανα  60.000χλμ. 

 

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, meletis_m είπε

Να τον αλλάξεις όσο πιο σύντομα μπορέσεις μαζί και την αντλία νερού.

Ρόλο επίσης παίζει και πόσα χρόνια τον έχεις επάνω,

Του εμπορίου τους ιμάντες τους αλλάζουμε ανα  60.000χλμ. 

Ιμάντες αλλάζω προσωπικά ανα 100κ χλμ η 3 χρόνια και είμαι κομπλέ.

τα 150 ευρώ είναι τ ανταλλακτικά μόνο η και εργασία?Αν είναι μόνο τ ανταλλακτικά ποια είναι?

Επίσης επειδή πρόκειται για φίλο σου μηχανικό,μπορείς να πας ν αγοράσεις τ ανταλλακτικά μόνος σου και να κάνεις κάποια παζάρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 μήνες μετά...

Καλησπέρα παιδιά μήπως μπορείτε να μου πείτε το φίλτρο  καμπίνας στο hyundai atos 2007 πού βρίσκετε να σας πω ότι δεν έχω αερόσακο συνοδηγού ...οπότε έχω ανοίξει το καπάκι στον συνοδηγο από άλλα δε βλέπω το φίλτρο...ευχαριστώ!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...