Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βρες αυτό που σου αρεσει απο ιδιωτη και πηγαινε το στο μηχανικο σου για ελεγχο. Εαν παρεις απο μαντρα "ελληνικο", καλο θα ειναι να κοιταξεις και το σασι, στη βαση αναρτησεων, πολλοι αναφερουν οτι με το αλατι στην "ελλαδα" που ριχνουν στους δρομους για το πάγο, σαπίζουν.

Στο μεταχειρισμένο, δεν ειναι πολλές οι επιλογές, παρόλο που βλέπεις τόσα στο car.gr. Εαν πεις, οτι θελεις ελληνικο απο ιδιωτη, με βιβλιο service, προσφατης χρονολογίας με τα λιγότερα χλμ, 2-3 θα μεινουν για να διαλέξεις.

 

Spoiler

 

α) Ford fiesta, και μετα corsa, αναλογα και το πέλμα του ελαστικου και ποσα χλμ εχουν κανει τα αμορτισερ και που.
β) όλα έχουν ζημιες, το αξιοπιστο σημαινει να φανταστω, να μη καει κανενας εγκεφαλος, μην ανοιξει κανενας αεροσακος,μην δεν ανοιξει κανενας αεροσακος (βλεπε Honda takata αεροσακους link 1 και link 2 δες λιγο και άλλο ένα link, με το έτος του link και με την ετος παραγωγης των αυτοκινήτων).

Παρόλο που δε την συμπαθώ την VW, θα σου έλεγα να κοιτάξεις και κάποιο seat ibiza (θελει λιγο ψαξιμο με χρονολογιες και κινητηρες, οι μισοι καινε λαδια και αλλοι δεν καινε), νομιζω συνδιαζει αυτά που ζητας, πιο οικονομικά από ένα fiesta, και δεν ειναι corsa οχι πως ειναι κακο το corsa, αλλα επειδη λες οτι δε σου αρεσει.

 

Επισης, η αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου δεν έγκειται στο πόσο κοστίζουν τα ανταλακτικά και ότι είναι ακριβά. Δεν είναι αναξιόπιστο το Yaris και το Auris (1.33) που καίνε λάδια, είναι αναξιόπιστη η honda με τους αερόσακους της, και ας μη κάψει σταγόνα λάδι σε 100 χρόνια. 

 


 

Επεξ/σία από alkis13
Δημοσ.
3 hours ago, alkis13 said:

Δεν είναι αναξιόπιστο το Yaris και το Auris (1.33) που καίνε λάδια, είναι αναξιόπιστη η honda με τους αερόσακους της, και ας μη κάψει σταγόνα λάδι σε 100 χρόνια. 

 

Οι αερόσακοι πάντως δεν είναι της Honda. 

Αν θεωρείς επίσης πως μόνο η Honda είχε θέμα με αυτό σου προτείνω μια απλή αναζήτηση στο Google. 

Σίγουρα θα βρεις αρκετά πράγματα. 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, NickTG είπε

Οι αερόσακοι πάντως δεν είναι της Honda.

Δε φτιαχνει καμια εταιρια (αυτοκινήτων) αεροσακους.

Δημοσ.
3 minutes ago, alkis13 said:

Δε φτιαχνει καμια εταιρια (αυτοκινήτων) αεροσακους.

 

Είπα κάπου ότι φτιάχνει? 

Διευκρίνηση ήταν πάνω σε αυτό που έγραψες. 

Επίσης το ζουμί του μηνύματος ήταν πως δεν είχε μόνο η Honda θέμα προφανώς με αυτούς τους αερόσακους. 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, merkon είπε

Σαν κατοχος Jazz 2010 μοντελο μπορω να σου πω δυο πραγματα... Το αυτοκινητο ειναι πολυ ανετο, εχει απειρους χωρους πραγματικα, μπορεις να μεταφερεις οτιδηποτε φανταστεις και χωρανε ευκολα 5 ατομα μεσα. Αξιοπιστια απιστευτη, σκυλι κανονικο, δεν ζητησε τιποτα μεχρι τα 85.000 χλμ που εχει αυτη την στιγμη, φυσικα τα σερβις ολα στην ωρα του, αλλα περα απο αυτο καμια βλαβη. Εξαρταται βεβαια οπως αναφερθηκε και πιο πανω σε τι αυτοκινητο θα πεσεις και τι χρηση εχει κανει ο προηγουμενος. Στο εσωτερικο ενα προβλημα ειναι οτι βαρανε τα πλαστικα και τα τζαμια των παραθυρων και αυτο ειναι ενοχλητικο. Απο κυληση στο οδοστρωμα μπορω να πω πως ειναι μετριο, νιωθεις πως ειναι πουπουλο σαν αυτοκινητο. Το μοτερ του πολυ αξιοπιστο και με καλο τραβηγμα και νευρα για τα κυβικα του (μολις 1.339 κυβικα), τα 100 αλογα που εχει ειναι ορατα στον δρομο. Απο καταναλωση παιζει καπου στα 6.5 με 7 λιτρα εντος πολης. Ταξιδι εχω κανει απο Αθηνα εως Βορεια Ελλαδα χωρις κανενα προβλημα.

Οσον αφορα το astra h που προταθηκε στα 1600 κυβικα θα πω πως καιει τα αντερα του, μιλαω επισης σαν κατοχος για καποιο διαστημα...

Αν μπορω να βοηθησω σε οτιδηποτε αλλο, στειλε μου πμ ή ρωτα εδω.

Όταν λες από κύληση μέτριο πώς το εννοείς; Η ανάρτηση ή το πώς στρίβει; Γενικά δίνει καλό feedback ή είναι αυτο που λέμε πιο "νεκρό";

13 ώρες πριν, alkis13 είπε

Βρες αυτό που σου αρεσει απο ιδιωτη και πηγαινε το στο μηχανικο σου για ελεγχο. Εαν παρεις απο μαντρα "ελληνικο", καλο θα ειναι να κοιταξεις και το σασι, στη βαση αναρτησεων, πολλοι αναφερουν οτι με το αλατι στην "ελλαδα" που ριχνουν στους δρομους για το πάγο, σαπίζουν.

Στο μεταχειρισμένο, δεν ειναι πολλές οι επιλογές, παρόλο που βλέπεις τόσα στο car.gr. Εαν πεις, οτι θελεις ελληνικο απο ιδιωτη, με βιβλιο service, προσφατης χρονολογίας με τα λιγότερα χλμ, 2-3 θα μεινουν για να διαλέξεις.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

α) Ford fiesta, και μετα corsa, αναλογα και το πέλμα του ελαστικου και ποσα χλμ εχουν κανει τα αμορτισερ και που.
β) όλα έχουν ζημιες, το αξιοπιστο σημαινει να φανταστω, να μη καει κανενας εγκεφαλος, μην ανοιξει κανενας αεροσακος,μην δεν ανοιξει κανενας αεροσακος (βλεπε Honda takata αεροσακους link 1 και link 2 δες λιγο και άλλο ένα link, με το έτος του link και με την ετος παραγωγης των αυτοκινήτων).

Παρόλο που δε την συμπαθώ την VW, θα σου έλεγα να κοιτάξεις και κάποιο seat ibiza (θελει λιγο ψαξιμο με χρονολογιες και κινητηρες, οι μισοι καινε λαδια και αλλοι δεν καινε), νομιζω συνδιαζει αυτά που ζητας, πιο οικονομικά από ένα fiesta, και δεν ειναι corsa οχι πως ειναι κακο το corsa, αλλα επειδη λες οτι δε σου αρεσει.

Επισης, η αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου δεν έγκειται στο πόσο κοστίζουν τα ανταλακτικά και ότι είναι ακριβά. Δεν είναι αναξιόπιστο το Yaris και το Auris (1.33) που καίνε λάδια, είναι αναξιόπιστη η honda με τους αερόσακους της, και ας μη κάψει σταγόνα λάδι σε 100 χρόνια. 


 

 

Ο μηχανικός μου μάλλον θα είναι κάποια από τις γνωστές εταιρείες που τις πληρώνεις για να τσεκάρουν αμάξια, απ' όο,τι καταλαβαίνω είναι θέμα εμπιστοσύνης βέβαια. Το θέμα της σκουριάς το χω υπόψιν ειδικά για το mazda που είχα διαβάσει για προβλήματα και προσπαθώ να αποφεύγω κυρίως αγορά από νησιωτικές περιοχές (λόγω αλατιού).

 

Στο θέμα της αξιοπιστίας όπως λέω και πιο πάνω βάζω πρώτα πρώτα τα μηχανικά μέρη αλλά με ενδιαφέρει και να μην ψοφάνε όλα τα ηλεκτρικά το ένα μετά το άλλο κλπ ακόμη κι αν η συντήρηση σε κάποιες περιπτώσεις είναι φθηνή, τώρα δεν ξέρω πόσο ρεαλιστικό είναι αυτό βέβαια γιατί όλα τα αμάξια μετά από μια 10ετία θα βγάλουν μικροπροβλήματα.

Επεξ/σία από the other one
Δημοσ.
21 ώρες πριν, the other one είπε

Στα seat με ανησυχεί το ίδιο με τα polo: ένας συνδυασμός αμφιλεγόμενης αξιοπιστίας και ακριβότερης συντήρησης, χωρίς να ξέρω αν όντως έτσι είναι (όποιος έχει προσωπική εμπειρία αντίστοιχου μοντέλου θα βοηθούσε).

Εγώ είχα το Polo του 2008

Δε θα πω ότι ήταν κάνα τρομερό αυτοκίνητο (ιδιαίτερα στο handling, αν δεν αλλάξεις κάποια πράγματα πάει σα τη βάρκα) αλλά αυτά που σε ανησυχούν δεν ισχύουν. Ούτε ακριβή συντήρηση είχε, ούτε προβληματικό ήταν. Στα 8-9 χρόνια που το είχα μου έβγαλε ζημιά 2 φορές. Και τις 2 φορές είχα φταίξει εγώ. Οκ ήταν ακριβές ζημιές, αλλά ας πρόσεχα.

Α, και όχι, δε καίει ούτε λάδια, ούτε πολλαπλασιαστές, ούτε είναι με το check engine αναμμένο 24/7, γιατί κάποιοι εδώ αν δουν για VAG βγάζουν καντήλες. Μόνο βενζίνη μου 'καιγε το καημένο. :P 

  • Thanks 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, turbat0s είπε

 Πρόλαβες στο τσακ για 2 χρόνια :P 

Προς τα πίσω ή προς τα μπρος; Ποιο μοντέλο σιχτιρίζεις; :P

Για το 9N (σκέτο, όχι το 9N3) με τα 100 άλογα έχουν όντως ακουστεί διάφορα, αλλά αυτό είναι 2002 - 2005.

Για τα πιο μετά (6R) δεν έχω ακούσει κάτι, πλην του GTI.

Δημοσ.

Για το 6R (2010) λέω!

Δεν έχεις ακούσει για καδένες και πολλαπλασιαστές?

Λογικά όπου να ΄ναι περιμένω και πολύδισκο (ή mechatronic) :P 

Δημοσ.

Όχι, μόνο για το κάψιμο λαδιών στο GTI είχα ακούσει.

Τότε παίζει να 'μουν τυχερός. :P Γιατί για το 9N3, ούτε έχει ακουστεί κάτι ιδιαίτερο, ούτε μου 'τυχε κιόλας.

Offtopic:

Τυχερός είμαι σίγουρα με το T-roc, γιατί έλεγα να πάρω το 1.5. Εν τέλει το 1.5 βγήκε προβληματικό, έχει βουίξει ο τόπος με το kangarooing. Για το 1.0 που πήρα δεν έχω ακούσει το παραμικρό (ακόμα) -- ούτε κι έχω δει κάτι, μετά από 5.300 χιλιόμετρα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, Haldol είπε

Όχι, μόνο για το κάψιμο λαδιών στο GTI είχα ακούσει.

Τότε παίζει να 'μουν τυχερός. :P Γιατί για το 9N3, ούτε έχει ακουστεί κάτι ιδιαίτερο, ούτε μου 'τυχε κιόλας.

Offtopic:

  Απόκρυψη περιεχομένων

Τυχερός είμαι σίγουρα με το T-roc, γιατί έλεγα να πάρω το 1.5. Εν τέλει το 1.5 βγήκε προβληματικό, έχει βουίξει ο τόπος με το kangarooing. Για το 1.0 που πήρα δεν έχω ακούσει το παραμικρό (ακόμα) -- ούτε κι έχω δει κάτι, μετά από 5.300 χιλιόμετρα.

Polo 9n3 έχω κι εγώ 160000χλμ απροβλημάτιστα, το μόνο αν μπορεί να θεωρηθεί ζημιά είναι οι πολλαπλασιαστές που ήταν προβληματική σειρά της Bosch από το εργοστάσιο και αλλαχθηκαν λίγο πριν λήξει η εγγύηση, και 2 φορές ο διακόπτης των πίσω στοπ... Τίποτα άλλο απολύτως ούτε λάδια ούτε τίποτα κάπου κάπου ανάβει το check engine για καταλύτη (power train) το κάνω απαλοιφή και μπορεί να ξανα ανάψει μετά από βδομάδες....

Το σκέφτομαι κι εγώ για το T-Roc αλλά με προβληματίζει ο 1.0 ίσως είναι μικρός κινητήρας για τέτοιο αμάξωμα και θα τρώει ζόρι... για τον 1.5 το αποκλείω και για το kangarooing αλλά συν ότι οι αναμονές παίζουν στο 6μηνο για παραγγελία, ίσως πάω για τον 1.6 diesel μιας και κάνω χλμ αλλά και μένω επαρχία....

Επεξ/σία από Nickokin
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Haldol είπε

Εγώ είχα το Polo του 2008

Δε θα πω ότι ήταν κάνα τρομερό αυτοκίνητο (ιδιαίτερα στο handling, αν δεν αλλάξεις κάποια πράγματα πάει σα τη βάρκα) αλλά αυτά που σε ανησυχούν δεν ισχύουν. Ούτε ακριβή συντήρηση είχε, ούτε προβληματικό ήταν. Στα 8-9 χρόνια που το είχα μου έβγαλε ζημιά 2 φορές. Και τις 2 φορές είχα φταίξει εγώ. Οκ ήταν ακριβές ζημιές, αλλά ας πρόσεχα.

Α, και όχι, δε καίει ούτε λάδια, ούτε πολλαπλασιαστές, ούτε είναι με το check engine αναμμένο 24/7, γιατί κάποιοι εδώ αν δουν για VAG βγάζουν καντήλες. Μόνο βενζίνη μου 'καιγε το καημένο. :P 

Το 1.4 ειχες?  Ποσο εκαιγε εντος? Κοντα στα 10λ?

Για το πακετακι με τους ιμαντες ποσα ειχες πληρωσει?

Δημοσ.

 

16 λεπτά πριν, gia_nnis είπε

Το 1.4 ειχες?  Ποσο εκαιγε εντος? Κοντα στα 10λ?

Για το πακετακι με τους ιμαντες ποσα ειχες πληρωσει?

Δυστυχώς δεν είχα trip, οπότε δεν είχα υπολογίσει ποτέ κατανάλωση. Εγώ κοίταγα το "πόσα χιλιόμετρα για πόσα ευρώ". :P

Για ιμάντες δε θυμάμαι ακριβώς, αλλά θα κοιτάξω να δω στις αποδείξεις. Σίγουρα τις έχω κρατήσει.

17 λεπτά πριν, Nickokin είπε

Το σκέφτομαι κι εγώ για το T-Roc αλλά με προβληματίζει ο 1.0 ίσως είναι μικρός κινητήρας για τέτοιο αμάξωμα και θα τρώει ζόρι... για τον 1.5 το αποκλείω και για το kangarooing αλλά συν ότι οι αναμονές παίζουν στο 6μηνο για παραγγελία, ίσως πάω για τον 1.6 diesel μιας και κάνω χλμ αλλά και μένω επαρχία....

Μη το φοβάσαι. Golf με άλλο σχήμα είναι. Πάει άνετα με τον 1.0. Προφανώς και ΔΕΝ βάζει φωτιά στην άσφαλτο (άλλωστε ποιο αμάξι με 116 άλογα το κάνει αυτό) αλλά ούτε μία στιγμή δε μου 'χει φανεί έστω και λίγο αργό. Οδήγησέ το, δώστου και γκάζι με 3η / 4η στις 3000+ RPM να δεις...

Ο 1.6 TDI είναι πιο νωχελικός. Τα οδήγησα και τα δύο πριν καταλήξω.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 23/2/2019 στις 4:35 ΜΜ, the other one είπε

Όταν λες από κύληση μέτριο πώς το εννοείς; Η ανάρτηση ή το πώς στρίβει; Γενικά δίνει καλό feedback ή είναι αυτο που λέμε πιο "νεκρό";

Ο μηχανικός μου μάλλον θα είναι κάποια από τις γνωστές εταιρείες που τις πληρώνεις για να τσεκάρουν αμάξια, απ' όο,τι καταλαβαίνω είναι θέμα εμπιστοσύνης βέβαια. Το θέμα της σκουριάς το χω υπόψιν ειδικά για το mazda που είχα διαβάσει για προβλήματα και προσπαθώ να αποφεύγω κυρίως αγορά από νησιωτικές περιοχές (λόγω αλατιού).

Στο θέμα της αξιοπιστίας όπως λέω και πιο πάνω βάζω πρώτα πρώτα τα μηχανικά μέρη αλλά με ενδιαφέρει και να μην ψοφάνε όλα τα ηλεκτρικά το ένα μετά το άλλο κλπ ακόμη κι αν η συντήρηση σε κάποιες περιπτώσεις είναι φθηνή, τώρα δεν ξέρω πόσο ρεαλιστικό είναι αυτό βέβαια γιατί όλα τα αμάξια μετά από μια 10ετία θα βγάλουν μικροπροβλήματα.

Εννοω πως δεν συγκρινεται με πιο στιβαρα αυτοκινητα που νιωθεις οτι πατανε κατω στο δρομο, πολλες φορες το Jazz το νιωθω σαν να ειναι πουπουλο, για να το εξηγησω καλυτερα εχει ψηλα το κεντρο βαρους του μαλλον και δε σου δινει την αισθηση οτι παταει κατω στο δρομο οπως πχ το Astra που αναφερθηκε πιο πανω. Ισως φταιει και το λεπτο λαστιχο που φοραει απο την μανα του βεβαια

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...