the other one Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Καλησπέρα κι από μένα, μετά από μια συνεχής ανάγνωση του sub εδώ και μήνες ήρθε η ώρα να γίνω γραφικός με τη σειρά μου και να πάρω μια γνώμη πριν αγοράσω πρώτο αμάξι. Λίγο context, προσανατολίζομαι σε κάτι για χρήση 90% εντός πόλης 10% εκτός (γενικά όχι για μεγάλα ταξίδια, αλλά αν γίνεται ανυπόφορο ακόμη και για 2 ώρες στην εθνική θα το λάβω σοβαρά υπόψη), mini hatchback περίπου του 2008-10 αυστηρά manual σε βενζίνη. Budget μέχρι 5.500 ιδανικά. Κάποια στοιχεία που εστιάζω περισσότερο α)good handling/fun to drive b) αξιόπιστο c) να τραβάει γενικά, όχι για να καβατζώνω την αριστερή στον αυτοκινητόδρομο αλλά να μπορεί να ανέβει μια ανηφόρα και να χει μια ικανοποιητική επιταχυνση και ευελιξία στα day-to-day. Κάποια αμάξια που κοιτάω: - Ford Fiesta 1.4: Καλό all around γενικά αμάξι, πολλοί reviewers το εκθειάζουν, δεν μπορώ να βρω κάποιο μεγάλο αρνητικό πέρα απ' το ότι ίσως είναι το πιο ακριβό στο budget που κοιτάω (και δεν νομίζω πως θέλω κάποιο με 200κ χιλιόμετρα) με ίσως μέτρια(?) αξιοπιστία. - Honda jazz 1.3: Επίσης καλό αμάξι απ' ό,τι διαβάζω και αρκετά πρακτικό το μόνο που με στραβώνει είναι ίσως η εμφάνιση και οι ορέξεις της αντιπροσωπείας (όταν θα πέσω στην ανάγκη του...). - Mazda 2 1.3: Έχω διαβάσει πολύ καλά σχόλια για την οδηγική του συμπεριφορά που μου έχουν κινήσει το ενδιαφέρον + αξιοπιστία mazda αλλά με προβληματίζει το ότι στα 1300 δίνει μόνο 84 άλογα τα οποία δεν γνωρίζω αν είναι good enough (αν πειστώ θετικά ως προς αυτό μάλλον για κει θα πάω). Θα ήθελα κάτι σε 1500cc ίσως αλλα δεν υπάρχει τίποτα. - Toyota yaris 1.33: Έχει μια πολύ ωραία έκδοση start stop στα 100 άλογα με 6τάχυτο και λέω τέλεια εδώ είμαστε, έχω κάνει και μάθημα σε yaris και θα ταν like home βέβαια μετά διάβασα πως η συγκεκριμένη μετά τα 100κ χιλιόμετρα καίει λάδια με το κιλό και η επισκευή κοστίζει 2 χιλιάρικα. Κρίμα. - Kia ceed/ Hyundai i20: Η αλήθεια είναι διστάζω να πάω σε κορεάτικο παρότι ξέρω πως έχουν φτιάξει τελευταία (πόσο τελευταία;) συν ότι μου φαίνονται κάπως αδιάφορα σαν αυτοκίνητα από πολλες απόψεις... - Opel corsa 1.4: Για να μαι ειλικρινης είμαι biased αρνητικά ως προς τα opel γενικά για να το πω κομψά αλλά το corsa μου το έχουν προτείνει πολλοί οπότε δεν ξέρω. Δεκτή κάθε γνώμη.
TechnoState Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Κοιτάς καλά αυτοκίνητα για την χρήση που το προορίζεις...το θέμα είναι σε τι θα πέσεις, πόσα θα είναι τα πραγματικά χιλιόμετρα/ώρες λειτουργίας κ πως έχουν συμπεριφερθεί ο/οι προηγούμενος/μενοι ιδιοκτήτης/τες 1
panomelene Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Καλησπέρα !! Δες κανα swift βλεπω τα προτείνουν εδω γενικα και απο μια γρηγορη ματια στο car ειδα παιζουν στα λεφτα σου και μερικα παρακατω (δεν ειδα ακριβως καταστάσεις ) Επισης κανα seat κοίταξες ; Εγω παντως πηρα προσφατα yaris με τον diesel κινητήρα ομως και ειμαι απόλυτα ευχαριστημένος πολυ καλο στίσημο μου φαινεται εμενα προσωπικά (για την κατηγορία του παντα) παρκαρετε και πολυ ευκολα ! Ξαδερφος εχει το yaris που λες κατα 99% με αυτον τον κινητήρα και καπου στα 140-150 άρχισε να του καιει λάδια , δεν θυμαμαι ποσα λιτρα τα 1000 χλμ έκαιγε ... Κατι εκανε αυτος στο συνεργείο και τωρα εχει 10-15 χιλιαδες δεν καιει τωρα θα σε γελασω παραπερα , αν το εχει κανα παιδι εδω θα μας πει ακριβώς ! 1
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Έχεις κάνει καλό homework όποτε δεν χρειάζεται να προσθέσουμε πολλά. Μακριά από 1.33 yaris .. i20 10ετιας Όχι λόγο πλαστικών . Οπότε fiesta ,swift και jazz καλύτερες επιλογές. Καλόν ψάξιμο στο car(bookmarks ,σωστα searches)και υπομονή γιατί μπορεί να πάρει πάνω από 6 μήνες για να βρεις κάτι καλό.
turbat0s Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 38 λεπτά πριν, amagawd είπε Μακριά από 1.33 yaris .. i20 10ετιας Όχι λόγο πλαστικών . Τί παίζει με αυτά?
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 6 λεπτά πριν, turbat0s είπε Τί παίζει με αυτά? Διάβασε και ποιο πάνω.. το yaris είναι λαδιερα. Το i20 όπως και το i10 στα πρώτα μοντέλα δεν είχαν και τα καλύτερά πλαστικά με αποτέλεσμα με τα 10 χρόνια να είναι λίγο χάλια
BarcodeCrew Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Σου φενονται λιγα τα 84 αλογα ? Ε τοτε αν παρεις με 84 αλογα κανε ενα remap. 1
Phoenix7 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Εγώ θα σου πρότεινα να δεις και το Opel Astra H 2007-2010, είτε το 4πορτο είτε το 2πορτο, στην έκδοση των 1600cc όμως διότι στα λιγότερα κυβικά ζορίζονται. Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου 2019 από Phoenix7 1
NickTG Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Καλό θα είναι να τα κάνεις μια βόλτα για να δεις το τράβηγμα που λες. Επίσης μιας και βάζεις το fun to drive μέσα και μάλιστα πρώτο, ίσως τυχαία βέβαια, δεν θα έλεγα πως το Jazz καλύπτει αυτό το κριτήριο. 1
Haldol Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 2 ώρες πριν, BarcodeCrew είπε Σου φενονται λιγα τα 84 αλογα ? Ε τοτε αν παρεις με 84 αλογα κανε ενα remap. Ναι, κυρίως τα ατμοσφαιρικά, θα πάρουν πολλή δύναμη με remap. 1
iageogr Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Υπάρχει το Yaris 1.3 με τα 87 άλογα, ειναι η προηγουμενη μηχανη απο την 1.33 και πολύ αξιοπιστη. Επίσης αυτα τα 87 αλογα ειναι πολύ ζωηρα... Επισης το Swift (που ηδη προτάθηκε) αλλα και το Punto (Τα fiat εχουν αποδειχτει πολυ αξιοπιστα και εχουν φθηνα ανταλλακτικα). Θα εβγαζα απο τη λιστα το fiesta, corsa για λογους αξιοπιστίας, αλλα και τα κορεατικα για τα πλαστικά. 1
the other one Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 10 ώρες πριν, BarcodeCrew είπε Σου φενονται λιγα τα 84 αλογα ? Ε τοτε αν παρεις με 84 αλογα κανε ενα remap. Χμμ η αλήθεια είναι δεν το ειχα σκεφτεί αυτό αλλά γενικά δεν ασχολούμαι τουλάχιστον όχι ακόμη, με μηχανικά αυτοκινήτων οπότε δεν νομίζω πως είναι στις πρώτες επιλογές κάτι τέτοιο. 8 ώρες πριν, NickTG είπε Καλό θα είναι να τα κάνεις μια βόλτα για να δεις το τράβηγμα που λες. Επίσης μιας και βάζεις το fun to drive μέσα και μάλιστα πρώτο, ίσως τυχαία βέβαια, δεν θα έλεγα πως το Jazz καλύπτει αυτό το κριτήριο. Βασικά έχω διαβάσει πολλά σχόλια που κολάκευαν το driving style και το power output (για την κατηγορία του πάντα ) του jazz ok ίσως δεν είναι fiat ή mazda αλλά το θεωρούσα σίγουρα πιο sport από τα yaris px. 7 ώρες πριν, iageogr είπε Υπάρχει το Yaris 1.3 με τα 87 άλογα, ειναι η προηγουμενη μηχανη απο την 1.33 και πολύ αξιοπιστη. Επίσης αυτα τα 87 αλογα ειναι πολύ ζωηρα... Επισης το Swift (που ηδη προτάθηκε) αλλα και το Punto (Τα fiat εχουν αποδειχτει πολυ αξιοπιστα και εχουν φθηνα ανταλλακτικα). Θα εβγαζα απο τη λιστα το fiesta, corsa για λογους αξιοπιστίας, αλλα και τα κορεατικα για τα πλαστικά. To καλό με το yaris είναι πως έχει τη ροπή χαμηλά και στο 0-30 έχει καλή επιτάχυνση, αυτό μου είχε κάνει εντυπωση και σε αυτο που έκανα μάθημα. Το swift πρέπει να ταν νομίζω εδώ μέσα που πολλοί το κράζανε για την υψηλή του κατανάλωση και τις κοντές σχέσεις το οποίο δεν είχα υπόψη, συν πως δε με τρελαίνει το mini cooper-like σχήμα του. Αλλά ναι είναι καλό option. Όσον αφορά το punto απ' ό,τι καταλαβαίνω πολλοί το εκθειάζουν λόγω του κινητήρα multijet (κυρίως "petroheads") κι εκεί κυρίως πάει το κομμάτι της αξιοπιστίας. Αλλά προσωπικά με ενδιαφέρει γενικά, δηλαδή μην είμαι συνεχώς και στο συνεργείο για ηλεκτρικά, τρίζει όλο το αμάξι κλπ. Τουλάχιστον σε έναν βαθμό και πάνω. 18 ώρες πριν, panomelene είπε Καλησπέρα !! Δες κανα swift βλεπω τα προτείνουν εδω γενικα και απο μια γρηγορη ματια στο car ειδα παιζουν στα λεφτα σου και μερικα παρακατω (δεν ειδα ακριβως καταστάσεις ) Επισης κανα seat κοίταξες ; Εγω παντως πηρα προσφατα yaris με τον diesel κινητήρα ομως και ειμαι απόλυτα ευχαριστημένος πολυ καλο στίσημο μου φαινεται εμενα προσωπικά (για την κατηγορία του παντα) παρκαρετε και πολυ ευκολα ! Ξαδερφος εχει το yaris που λες κατα 99% με αυτον τον κινητήρα και καπου στα 140-150 άρχισε να του καιει λάδια , δεν θυμαμαι ποσα λιτρα τα 1000 χλμ έκαιγε ... Κατι εκανε αυτος στο συνεργείο και τωρα εχει 10-15 χιλιαδες δεν καιει τωρα θα σε γελασω παραπερα , αν το εχει κανα παιδι εδω θα μας πει ακριβώς ! Στα seat με ανησυχεί το ίδιο με τα polo: ένας συνδυασμός αμφιλεγόμενης αξιοπιστίας και ακριβότερης συντήρησης, χωρίς να ξέρω αν όντως έτσι είναι (όποιος έχει προσωπική εμπειρία αντίστοιχου μοντέλου θα βοηθούσε). Για το yaris έχω σκεφτεί να φροντίσω απλά να τσεκάρω από ιδιώτες που έχουν φτιάξει αυτό το πρόβλημα για να μην κάτσει σε εμένα γιατί η αλήθεια είναι πέρα από το κομμάτι του handling και το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι ένα πολύ καλό αμάξι αλλά ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις.
merkon Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Σαν κατοχος Jazz 2010 μοντελο μπορω να σου πω δυο πραγματα... Το αυτοκινητο ειναι πολυ ανετο, εχει απειρους χωρους πραγματικα, μπορεις να μεταφερεις οτιδηποτε φανταστεις και χωρανε ευκολα 5 ατομα μεσα. Αξιοπιστια απιστευτη, σκυλι κανονικο, δεν ζητησε τιποτα μεχρι τα 85.000 χλμ που εχει αυτη την στιγμη, φυσικα τα σερβις ολα στην ωρα του, αλλα περα απο αυτο καμια βλαβη. Εξαρταται βεβαια οπως αναφερθηκε και πιο πανω σε τι αυτοκινητο θα πεσεις και τι χρηση εχει κανει ο προηγουμενος. Στο εσωτερικο ενα προβλημα ειναι οτι βαρανε τα πλαστικα και τα τζαμια των παραθυρων και αυτο ειναι ενοχλητικο. Απο κυληση στο οδοστρωμα μπορω να πω πως ειναι μετριο, νιωθεις πως ειναι πουπουλο σαν αυτοκινητο. Το μοτερ του πολυ αξιοπιστο και με καλο τραβηγμα και νευρα για τα κυβικα του (μολις 1.339 κυβικα), τα 100 αλογα που εχει ειναι ορατα στον δρομο. Απο καταναλωση παιζει καπου στα 6.5 με 7 λιτρα εντος πολης. Ταξιδι εχω κανει απο Αθηνα εως Βορεια Ελλαδα χωρις κανενα προβλημα. Οσον αφορα το astra h που προταθηκε στα 1600 κυβικα θα πω πως καιει τα αντερα του, μιλαω επισης σαν κατοχος για καποιο διαστημα... Αν μπορω να βοηθησω σε οτιδηποτε αλλο, στειλε μου πμ ή ρωτα εδω.
iageogr Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Θα σου δωσω και μια εναλλακτική λύση, εστω και οριακα ειναι εντος του budget σου. Ειναι το Fiat Panda 1.2 το τελευταιο μοντελο που ξεκινησε να βγαινει 2011-2012. (Μιλαμε για τον 1.2 βενζινη με τα 69 αλογα και πριν που εκανα αναφορα στο Punto παλι βενζινη εννοουσα ειτε 1.2 ειτε 1.4). Ο λογος που δεν γραφω για το Panda πριν 2011 ειναι λογω μετριας ποιοτητας κατασκευης, κατα τα αλλα το ιδιο αμαξι ειναι. Στο κομματι εντος πολης (90%) το Panda ειναι με διαφορα πιο fun and easy to drive απο όλα οσα εχεις στη λίστα σου, εχει πολύ καλο τιμονι και ειναι ενα αμαξι-παιχνιδι (πολύ ξεκουραστο στο στριψιμο στα στενα και στο παρκαρισμα). Αρπαζει απο πολυ χαμηλα γιατι ειναι 8βαλβιδος ο κινητηρας και ως τα 60χλμ ειναι γρηγορο. Τωρα εκτος πολεως (10%) θα πηγαινεις ...στην ακρη... αλλα απροβληματιστα. Επίσης ειναι γενικως πιο οικονομικο απο ολα της λιστας (στην καταναλωση, στη συντήρηση, στα ανταλλακτικα ). Περα απο το ηλεκτρικο τιμονι που μπορει να βγαλει προβλημα, ειναι πολύ αξιοπιστο. Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου 2019 από iageogr
gia_nnis Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2019 23 ώρες πριν, the other one είπε Καλησπέρα κι από μένα, μετά από μια συνεχής ανάγνωση του sub εδώ και μήνες ήρθε η ώρα να γίνω γραφικός με τη σειρά μου και να πάρω μια γνώμη πριν αγοράσω πρώτο αμάξι. Λίγο context, προσανατολίζομαι σε κάτι για χρήση 90% εντός πόλης 10% εκτός (γενικά όχι για μεγάλα ταξίδια, αλλά αν γίνεται ανυπόφορο ακόμη και για 2 ώρες στην εθνική θα το λάβω σοβαρά υπόψη), mini hatchback περίπου του 2008-10 αυστηρά manual σε βενζίνη. Budget μέχρι 5.500 ιδανικά. Κάποια στοιχεία που εστιάζω περισσότερο α)good handling/fun to drive b) αξιόπιστο c) να τραβάει γενικά, όχι για να καβατζώνω την αριστερή στον αυτοκινητόδρομο αλλά να μπορεί να ανέβει μια ανηφόρα και να χει μια ικανοποιητική επιταχυνση και ευελιξία στα day-to-day. Κάποια αμάξια που κοιτάω: - Ford Fiesta 1.4: Καλό all around γενικά αμάξι, πολλοί reviewers το εκθειάζουν, δεν μπορώ να βρω κάποιο μεγάλο αρνητικό πέρα απ' το ότι ίσως είναι το πιο ακριβό στο budget που κοιτάω (και δεν νομίζω πως θέλω κάποιο με 200κ χιλιόμετρα) με ίσως μέτρια(?) αξιοπιστία. - Honda jazz 1.3: Επίσης καλό αμάξι απ' ό,τι διαβάζω και αρκετά πρακτικό το μόνο που με στραβώνει είναι ίσως η εμφάνιση και οι ορέξεις της αντιπροσωπείας (όταν θα πέσω στην ανάγκη του...). - Mazda 2 1.3: Έχω διαβάσει πολύ καλά σχόλια για την οδηγική του συμπεριφορά που μου έχουν κινήσει το ενδιαφέρον + αξιοπιστία mazda αλλά με προβληματίζει το ότι στα 1300 δίνει μόνο 84 άλογα τα οποία δεν γνωρίζω αν είναι good enough (αν πειστώ θετικά ως προς αυτό μάλλον για κει θα πάω). Θα ήθελα κάτι σε 1500cc ίσως αλλα δεν υπάρχει τίποτα. - Toyota yaris 1.33: Έχει μια πολύ ωραία έκδοση start stop στα 100 άλογα με 6τάχυτο και λέω τέλεια εδώ είμαστε, έχω κάνει και μάθημα σε yaris και θα ταν like home βέβαια μετά διάβασα πως η συγκεκριμένη μετά τα 100κ χιλιόμετρα καίει λάδια με το κιλό και η επισκευή κοστίζει 2 χιλιάρικα. Κρίμα. - Kia ceed/ Hyundai i20: Η αλήθεια είναι διστάζω να πάω σε κορεάτικο παρότι ξέρω πως έχουν φτιάξει τελευταία (πόσο τελευταία;) συν ότι μου φαίνονται κάπως αδιάφορα σαν αυτοκίνητα από πολλες απόψεις... - Opel corsa 1.4: Για να μαι ειλικρινης είμαι biased αρνητικά ως προς τα opel γενικά για να το πω κομψά αλλά το corsa μου το έχουν προτείνει πολλοί οπότε δεν ξέρω. Δεκτή κάθε γνώμη. Κοιτα σε i20 1.2 και swift το 1.3 γιατι το 1.2 δεν τραβαει καλα-ειναι και ποιο ακριβο! Το i20 ειναι νευρικο και αξιοπιστο.Αυτο με τα πλαστικα αναλογα πως το βλεπεις.. Και το swift ειναι καλο αλλα καποια ανταλλακτικα του ειναι τσιμπητα..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα