Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μου έλεγαν να έχεις τον ασφαλιστή σου να μιλήσεις, ένα δικό σου άνθρωπο. Μετά απ αυτά κι αυτά καταλήγω στο συμπέρασμα πως είναι μία άχρηστη ταρίφα, απλά για να κινείται η αγορά. Δεν μιλάω για ασφάλειες υγείας κτλ. Όποτε ζήτησα βοήθεια από ασφαλιστή η με παρέπεμψε σε δικηγόρο ή στην εταιρεία. Πρόσφατα που είχα ένα ψιλοτροχαίο με μικρή έκταση ζημιάς, κατέληξα να στείλω μόνος τις απαιτήσεις στην ασφαλιστική με τη βοήθεια ενός φίλου που κάνει άσκηση ως δικηγόρος. Γνώμες;

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Κοιτα, για κάποιον που δεν ξερει να χρησιμοποιεί το ιντερνετ, δεν υπαρχει αλλος τροπος. Πάει στο ασφαλιστικό γραφείο και ξεμπλέκει.

Η πλάκα είναι ότι γραφεία, μπορεί να δίνουν την ίδια ασφάλεια με τεράστια διαφορά στη τιμή.
Πχ σε γνωστο μου, οπου τον ειχα μεταφερει πριν καμια 5ετια σε αλλο ασφαλιστη, γιατι ηταν φτηνοτερος, πληρωνε μινεττα, 215€/εξαμηνο. Στην ιδια σφαλιστικη, στο ιδιο πακετο, με τις ιδιες καλύψεις, πληρωσε 160€ :P. Τεραστια διαφορα, και ο ασφαλιστής μου είχε παρει τσέπη κανένα 20€.

Όλες οι ασφαλιστικές εταιρίες, είναι μέσω πρακτόρων. Η μόνη που δεν είναι, είναι η hellas direct. Η anytime, ειναι ασφαλιστική-θυγατρική για την interamerican, η my direct για την Prime, και το insurance market, είναι για σχεδόν όλες. Απλα επειδή είναι μέσω internet, έδωσαν λεφτά στη δημιουργία της πλατφόρμας, και εξυπηρετεί πολύ κόσμο φτηνότερα.

Spoiler

Το πρόβλημα, εντοπίζεται συνήθως σε ασφαλιστικές που δεν είναι πχ στη φιλική δήλωση, βλεπε ιντερσαλονικα.

Ναι ελληνική εταιρία, τα λεφτά-κεφάλια να μένουν στην Ελλάδα, αλλά να παρέχει τόσο κακή ποιότητας υπηρεσίες; Έχουν τεράστια αναμονή για άνοιγμα φακέλου και ταλαιπωρούν το κόσμο, ώστε να καθυστερεί τις πληρωμές.

Ακόμα, μια περίπτωση, όπου ο ελεγκτικός μηχανισμός δεν κάνει καλά τη δουλειά του.

 

Πρόσφατα, με τη λήξη συμβολαίου στην Mydirect-prime, μου ήρθε το ανανεωτήριο με 10% έκπτωση (ετήσιο) και κόστιζε 6€ παραπάνω. Τους πήρα τηλέφωνο και τους είπα το τι και πως και μου έκαναν έκπτωση 0,8% (1€). Προφανώς με τέτοιες τακτικές, συμπεραίνει κανείς πως δεν ειναι και ότι πιο αξιόπιστο σαν μεσάζοντας. (στο νεο ανανεωτήριο, η έκπτωση 10% χαθηκε :P ).

  • Like 1
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, alkis13 είπε

Κοιτα, για κάποιον που δεν ξερει να χρησιμοποιεί το ιντερνετ, δεν υπαρχει αλλος τροπος. Πάει στο ασφαλιστικό γραφείο και ξεμπλέκει.

Η πλάκα είναι ότι γραφεία, μπορεί να δίνουν την ίδια ασφάλεια με τεράστια διαφορά στη τιμή.
Πχ σε γνωστο μου, οπου τον ειχα μεταφερει πριν καμια 5ετια σε αλλο ασφαλιστη, γιατι ηταν φτηνοτερος, πληρωνε μινεττα, 215€/εξαμηνο. Στην ιδια σφαλιστικη, στο ιδιο πακετο, με τις ιδιες καλύψεις, πληρωσε 160€ :P. Τεραστια διαφορα, και ο ασφαλιστής μου είχε παρει τσέπη κανένα 20€.

Όλες οι ασφαλιστικές εταιρίες, είναι μέσω πρακτόρων. Η μόνη που δεν είναι, είναι η hellas direct. Η anytime, ειναι ασφαλιστική-θυγατρική για την interamerican, η my direct για την Prime, και το insurance market, είναι για σχεδόν όλες. Απλα επειδή είναι μέσω internet, έδωσαν λεφτά στη δημιουργία της πλατφόρμας, και εξυπηρετεί πολύ κόσμο φτηνότερα.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Το πρόβλημα, εντοπίζεται συνήθως σε ασφαλιστικές που δεν είναι πχ στη φιλική δήλωση, βλεπε ιντερσαλονικα.

Ναι ελληνική εταιρία, τα λεφτά-κεφάλια να μένουν στην Ελλάδα, αλλά να παρέχει τόσο κακή ποιότητας υπηρεσίες; Έχουν τεράστια αναμονή για άνοιγμα φακέλου και ταλαιπωρούν το κόσμο, ώστε να καθυστερεί τις πληρωμές.

Ακόμα, μια περίπτωση, όπου ο ελεγκτικός μηχανισμός δεν κάνει καλά τη δουλειά του.

Πρόσφατα, με τη λήξη συμβολαίου στην Mydirect-prime, μου ήρθε το ανανεωτήριο με 10% έκπτωση (ετήσιο) και κόστιζε 6€ παραπάνω. Τους πήρα τηλέφωνο και τους είπα το τι και πως και μου έκαναν έκπτωση 0,8% (1€). Προφανώς με τέτοιες τακτικές, συμπεραίνει κανείς πως δεν ειναι και ότι πιο αξιόπιστο σαν μεσάζοντας. (στο νεο ανανεωτήριο, η έκπτωση 10% χαθηκε :P ).

Πάντως και η anytime και η hellas δεν είναι τίποτα φθηνές. Υποτίθεται βγάζεις τον μεσάζοντα από την μέση. Η anytime εμένα μου βγαίνει πολύ ακριβότερη στα επαγγελματικά.

Δημοσ.

Μόλις εκανα μια έρευνα για online προσφορά της anytime της interamerican.

Η προσφορά για το ενα αμάξι μου με έκπτωση 40% λέει η online προσφορά είναι 288 ευρώ από 452,το χρονο.

Τώρα πληρώνω 270 ευρώ το χρονο,με την ίδια ακριβώς καλυψη,σε ασφαλιστη,πράκτορα,που γνωρισα προσωπικα,δηλαδή άτομο που μπορω να τον πάρω ανα πάσα στιγμη τηλ και να μιλησω.

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλες οι ιντερνετικες (εχω σε 4 αμαξια Hellas direct)) αλλα προϋποθέτουν κινητο με εξιοπρεπη καμερα , επαρκη χρονο ομιλιας και φυσικα intenet

Εννοείται και βασικες γνωσεις internet.

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ.
Μόλις τώρα, adi32 είπε

Το επάγγελμα αυτό έχει πεθάνει και σε λίγο θα πεθάνουν κι αυτοί που το χρησιμοποιουσαν 

Μπα που να φας τη γλωσσα σου...

  • Like 2
Δημοσ.
18 ώρες πριν, Nauths είπε

Μου έλεγαν να έχεις τον ασφαλιστή σου να μιλήσεις, ένα δικό σου άνθρωπο. Μετά απ αυτά κι αυτά καταλήγω στο συμπέρασμα πως είναι μία άχρηστη ταρίφα, απλά για να κινείται η αγορά. Δεν μιλάω για ασφάλειες υγείας κτλ. Όποτε ζήτησα βοήθεια από ασφαλιστή η με παρέπεμψε σε δικηγόρο ή στην εταιρεία. Πρόσφατα που είχα ένα ψιλοτροχαίο με μικρή έκταση ζημιάς, κατέληξα να στείλω μόνος τις απαιτήσεις στην ασφαλιστική με τη βοήθεια ενός φίλου που κάνει άσκηση ως δικηγόρος. Γνώμες;

Απλά δεν είχες επιλέξει τον κατάλληλο επαγγελματία 

Όσες φορές προσωπικά χρειάστηκα βοήθεια ο δικός μου με εξυπηρέτησε άμεσα και σίγουρα δε θα έμπαινα στη διαδικασία να τον καταργήσω για διαφορές του 1-2% που μπορεί να έχει μια online ασφάλεια σε σχέση με αυτό που πληρώνω 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειλικρινά, κάτι τέτοια διαβάζω και αντιλαμβάνομαι οτι υπάρχουν κάποιοι που καταστρέφουν επαγγέλματα με τη συμπεριφορά τους.

Το επάγγελμα του ασφαλιστη, έτσι οπως έχει διαμορφωθει η κατάσταση, οχι μονο δεν ειναι άχρηστο, αλλά πλέον βιώνει άνθηση. Υπάρχει βέβαια μια σοβαρή παράμετρος για να έχει αυτή την άνθιση. Να ειναι κανείς ΚΑΛΟΣ ασφαλιστής. Κοινώς, να τρέχει για όλους τους πελάτες του, 24 ωρες το 24ωρο.

Ο δικός μου, οπως έχω ξαναγράψει σε άλλο φόρουμ, είτε τρακάρεις, είτε γίνει πυρινικός πόλεμος, τον παιρνεις τλφ, του λες τι συμβαίνει και αναλαμβάνει τα πάντα, ακομα και αν βρισκεται στο εξωτερικο για διακοπές που λέει ο λόγος.

Δεν υπάρχει περίπτωση να εμπιστευτω ιντερνετικη ασφάλεια, που θα ψάχνω να βρω τον κάθε υπαλληλο, που δεν απαντανε, που έχεις ανάγκη και δε ξέρουν τι γινεται. Για ολα έχω τον ασφαλιστή. Τι δικαιουμαι Γιωργο? Σε 2 λεπτά έχει ελέγξει το συμβόλαιο και σου έχει πει. Έχει απαιτήσει πράγματα που δε θα μπορουσα ποτέ να ξέρω, ενω έχει αποφυγει τα μικρά γράμματα.

(τις προάλλες μου έκαναν τους κάμποσους σε γνωστό ιδιωτικο νοσοκομείο και ηθελαν να πετάξουν άκυρες χρεώσεις. Απλά τον πηρα τηλέφωνο. Σε 3 λεπτά, οι χρεωσεις ειχαν εξαφανιστεί. Γιατι? Διοτι ξέρει τη δουλειά του.)

Αυτος ειναι και ο λόγος που ο "Γιωργος" ειναι πετυχημένος ασφαλιστής και χέζεται στο χρήμα. 

Βρες κι εσυ έναν ανάλογο Γιώργο και πριχτου τα @@. Αυτή ειναι η δουλειά του. Οι αδιάφοροι ασφαλιστές παλιάς κοπής δεν επιβιώνουν. Ο κοσμος έχει ξυπνησει.

Επεξ/σία από pontez2
  • Like 8
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@pontez2 συμφωνώ σε αυτά που λες με μία μικρή ένσταση, ή άνθηση στο συγκεκριμένο επάγγελμα δεν οφείλεται στο κατά πόσο κάνουν τα ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΑ στις υποχρεώσεις τους οι ασφαλιστές αλλά στην ανάγκη του κόσμου και από δική μου εκτίμηση δεν υπάρχει άνθηση στο συγκεκριμένο επάγγελμα. Δεν αμφισβητώ πως ο Γιώργος και ο κάθε Γιώργος καταφέρνει να αυξάνει το πελατολόγιο του αλλά σε καμία περίπτωση αυτό δεν σχετίζεται με την άνθηση του κλάδου του...

Επεξ/σία από pananton
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, pananton είπε

αλλά στην ανάγκη του κόσμου και από δική μου εκτίμηση δεν υπάρχει άνθηση στο συγκεκριμένο επάγγελμα

Συμφωνω.

Απλώς το τελευταίο καιρό,έχει αρχισει και υπάρχει μια στροφή προς τον άνθρωπο ασφαλιστή, διοτι πολλοί πλέον την έπαθαν με τις "φθηνές" ιντερνετικές ασφάλειες και δεν ειχαν την αναγκαία εξυπηρέτηση  Πχ πρακτικές τύπου "απευθυνθείτε σε δικηγόρο" κτλ, αποτελεί κλασική περιπτωση του εκάστοτε τμηματος εξυπηρέτησης πελατών. Ένας σοβαρός ασφαλιστής δεν θα σε βάλει εσένα λόγου χάρη να πάρεις δικηγόρο. Θα το κάνει ο ίδιος στη προσπάθειά του να σε εξυπηρετήσει οσο περισσότερο γινεται, ωστε να παραμείνεις πελάτης του. Θα κάνει προσπάθεια να σου βρει μια φθηνή και καλή ασφάλεια. Θα σου πει τη διαφορά της μιας με την άλλη. Θα σου πει τι καλυψεις έχει η μια και η άλλη.

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, pananton είπε

@pontez2 συμφωνώ σε αυτά που λες με μία μικρή ένσταση, ή άνθηση στο συγκεκριμένο επάγγελμα δεν οφείλεται στο κατά πόσο κάνουν τα ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΑ στις υποχρεώσεις τους οι ασφαλιστές αλλά στην ανάγκη του κόσμου και από δική μου εκτίμηση δεν υπάρχει άνθηση στο συγκεκριμένο επάγγελμα. Δεν αμφισβητώ πως ο Γιώργος και ο κάθε Γιώργος καταφέρνει να αυξάνει το πελατολόγιο του αλλά σε καμία περίπτωση αυτό δεν σχετίζεται με την άνθηση του κλάδου του...

Το ζήτημα με τις ασφάλειες είναι ότι πρέπει να είσαι δικηγόρος (τουλάχιστον) για να ξέρεις τι δικαιούσαι και τι όχι, αν γίνει μια στραβή και την χρησιμοποιήσεις 

Οι ασφαλιστές δε χρειάζεται να έχουν βγάλει τη νομική του Harvard, απλώς αν έχουν στοιχειώδη ευφυΐα και δεδομένου της εμπειρίας που αποκτούν από τα συμβάντα, μπορούν να σε καθοδηγήσουν και να προστατεύσουν τα συμφέροντά σου 

So simple

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Το ζήτημα με τις ασφάλειες είναι ότι πρέπει να είσαι δικηγόρος (τουλάχιστον) για να ξέρεις τι δικαιούσαι και τι όχι, αν γίνει μια στραβή και την χρησιμοποιήσεις 

Οι ασφαλιστές δε χρειάζεται να έχουν βγάλει τη νομική του Harvard, απλώς αν έχουν στοιχειώδη ευφυΐα και δεδομένου της εμπειρίας που αποκτούν από τα συμβάντα, μπορούν να σε καθοδηγήσουν και να προστατεύσουν τα συμφέροντά σου 

So simple

Δηλαδή αν κατάλαβα καλά ισχυρίζεσαι πως πρέπει να είσαι δικηγόρος για να διαβάσεις το συμβόλαιο που υπογράφεις ? 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...