Προς το περιεχόμενο

samsung ssd 500gb καπουτ


george kesoglu

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 λεπτά πριν, rofl είπε

πηγα πριν ~20 μερες και μου εκαναν αλλαγη αυθημερον (βασικα αμεσα)

κι επειδη εχω κανει rma κανα 4αρι δισκους πλαισιο, κανενας δεν πηρε πανω απο 3-4 μερες.

και περα απ την ταχυτητα αυτο που εκτιμω ειναι οτι δινουν νεο δισκο με νεα εγγυηση και οχι refurb οπως δινει συνηθως η wd στα rma

οποτε αν εχουν δισκο στο μεγεθος που ψαχνω και οχι υπερβολικα τιμολογημενο τους προτιμω ( ενα μικρο premium ειναι αποδεκτο για αυτη την ευκολια)

Ε σε αυτή την περίπτωση προσφέρουν πιστωτικό τότε; Η νομοθεσία ορίζει ισοδύναμο ποσο. Εφόσον το τεχνικό τμήμα τους διαπίστωσει το πρόβλημα στο δίσκο, σου δίνει το καινούργιο προϊόν και προχωράνε σε RMA οι ίδιοι άρα γλιτώνεις και την ταλαιπωρία.

Απο skroutz μαγαζιά είχα καλή εμπειρία με αντικατάσταση τροφοδοτικου από το E-God.gr όποτε φαίνεται έμπιστο στην μεταπωλητική τους υποστήριξη. Πήραν το τροφοδοτικό το έκαναν RMA και εμένα μου το αντικατέστησαν με ισοδύναμο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εχει stock το μαγαζι και στον αλλαζει επιτοπου η μεσα σε λιγες μερες τουλαχιστον αν μιλαμε για καποιο δημοφιλες μοντελο.

αλλα και πιστωτικο παιζει τουλαχιστον για την τρεχουσα τιμη (οχι την τιμη αγορας) αν θες να παρεις κατι αλλο. 

(δεν ειναι το ιδιο με την αδυναμια αντικαταστασης που εκει δικαιουσαι τα λεφτα σου πισω.)

 

Επεξ/σία από rofl
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εστειλα mail στην samsung hellas με παρέπεμψε στην HANARO εστειλα mail εκει και μου ηρθε αυτοματοποιημενο μήνυμα οτι καποιος εκπροσωπος θα επικοινωνήσει μαζι μου  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

λοιπον επαθα πλακα με την samsung (hanaro)

εστειλα mail στης 22/2 αμεσα μου απαντησαν,  μου ζητησαν περιγραφη του προβληματος και μια φωτο της απόδειξης , την επομενη μου εστειλαν rma με την dhl ολα πληρωμενα , ηρθε ο κουριερ στο σπιτι πηρε τον δισκο  , την επομενη ηταν ολλανδια  , και σημερα παρελαβα καινουργιο σφραγισμενο , τι να πω ΜΠΡΑΒΟ στην samsung (hanaro) σε 12 ημερες (8 εργασιμες) εχω νεο δισκο στα χερια μου . και φυσικα αναγνωρησαν τα 5 χρονια εγγυηση του παλιου δισκου

Επεξ/σία από george kesoglu
  • Like 9
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ναι αλλη δουλεια δεν ειχαν οι υπαλληλοι στις εταιριες σκληρων δισκων να κανουν ανακτηση και να και να κοιτανε τα προσωπικα δεδομενα του καθε πελατη ( αν ανακτωνται).

εχουν μαζεψει 3085 tera προσωπικες στιγμες και απορρητα εγγραφα και αριθμους πιστωτικων... αφου στη βδομαδα την κανουν με τοσες πιστωτικες που μαζευουν. το εχω ακουσει απο ξαδερφο που εχει φιλο γνωστου που ο κουμπαρος του  δουλευε μεσα. 

Επεξ/σία από rofl
  • Like 4
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...