Γιάννης Platano Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 7 ώρες πριν, ideal09 είπε Νορμαλ τιμή. Τι μαρκα ειναι και ποσα Amper εκκινησης βγαζει; Μια Κορεατικη ειναι ...Εχω εμπιστοσυνη στο καταστημα απο το 1988 και δεν πολυρωταω.Με εχει καλυψει παλια με μπαταρια εκτος εγγυησης. 7 ώρες πριν, lary7 είπε Στα 4 χρόνια και 8 μήνες χάλασε το εξάρτημα που κινεί τον μηχανισμό που βάζει τις ταχύτητες (η κάτι τέτοιο). Σύμπτωμα ήταν ότι δεν έπαιρνε μπρος αρχικά αλλά μετά από λίγη ώρα και προσπάθειες. Τελικά μια φορά έμεινε μια και καλή, κόστος 420€ το ανταλλακτικό + η εργασία. Ευτυχώς το αμάξι είχε 5 χρόνια εγγύηση.... Τυχερος στην ατυχια σου ..Τι αμαξι ? Σε Peugeot 206 cc L/G αυτοματο του 2008 της κορης μου αλλαξαν κιβωτιο στα ....7.000 !!!
talibanakos Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 19 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε Σε Peugeot 206 cc L/G αυτοματο του 2008 της κορης μου αλλαξαν κιβωτιο στα ....7.000 !!! Oμοιως και στο Golf,εβγαζε μονιμως προβληματα και καναμε επεκταση εγγυησης οσο επαιρνε,μεχρι που χρειαστηκε να αλλαχθει και το σασμαν του.. Tsi του 11. 1
lary7 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 2 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε Τυχερος στην ατυχια σου ..Τι αμαξι ? Toyota Aygo MMT... 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, lary7 είπε Toyota Aygo MMT... Αν δεν κανω λαθος είναι το ιδιο με το C1 του 2011 που εχει η κορη μου και το Peugeot 107 Πιο ηλιθιο "αυτοματο" κιβωτιο δεν εχω δει . Xρονολογια ? Όλα ιδιο κινητηραToyota. Επεξ/σία 20 Φεβρουαρίου 2019 από Γιάννης Platano
dpolal Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε Αν δεν κανω λαθος είναι το ιδιο με το C1 του 2011 που εχει η κορη μου και το Peugeot 107 Πιο ηλιθιο "αυτοματο" κιβωτιο δεν εχω δει . Xρονολογια ? Όλα ιδιο κινητηραToyota. OXI βρε ΓΙΑΝΝΗ, αποκλείετε να ισχύει αυτό που λες. Αφού είναι ΝΟΜΟΣ του insomnia, τα Toyota και όλα τα ιαπωνικά γενικότερα, ΔΕΝ χαλάνε ποτέ. 😄😄😄 Επεξ/σία 20 Φεβρουαρίου 2019 από dpolal 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 1 ώρα πριν, dpolal είπε OXI βρε ΓΙΑΝΝΗ, αποκλείετε να ισχύει αυτό που λες. Αφού είναι ΝΟΜΟΣ του insomnia, τα Toyota και όλα τα ιαπωνικά γενικότερα, ΔΕΝ χαλάνε ποτέ. 😄😄😄 Σε σχεση με αλλα κυριως Ευωπαϊκα από ότι διαβαζω χαλανε πιο αραια.
lary7 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 3 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε Αν δεν κανω λαθος είναι το ιδιο με το C1 του 2011 που εχει η κορη μου και το Peugeot 107 Πιο ηλιθιο "αυτοματο" κιβωτιο δεν εχω δει . Xρονολογια ? Όλα ιδιο κινητηραToyota. Του 2007 είναι το δικό μας, αλλα ίδιο με του 11' ουσιαστικα. Εκτός απο το αυτοματο κιβώτιο και κάτι άλλα ψιλά, δεν έχει βγάλει τίποτα.
ideal09 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 Εφοσον λετε εχετε C1 κ.λ.π. Φανταζομαι εχετε τον τρικυλινδρι toyota 1KR-FE 1000 κυβικα 68 αλογα. Στο daihatsu cuore μου που ειναι καθαρο jalan, που φοραει τον ιδιο κινητηρα καταναλωνει πολυ λαδι( 300ml / 1000 km). Το αμαξι τα πιο πολλα χρονια επαιρνε 10-40 τωρα το γυρισα σε 5 - 30. Εσεις εχετε καταναλωση λαδιου και τι λαδια βαζεται; 6 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε Μια Κορεατικη ειναι ...Εχω εμπιστοσυνη στο καταστημα απο το 1988 και δεν πολυρωταω.Με εχει καλυψει παλια με μπαταρια εκτος εγγυησης. Τυχερος στην ατυχια σου ..Τι αμαξι ? Σε Peugeot 206 cc L/G αυτοματο του 2008 της κορης μου αλλαξαν κιβωτιο στα ....7.000 !!! Για να λες κορεατικη ειτε hankook σου εβαλε ειτε Atlas bx. Μια χαρα. 1
adsl2+ Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 10 λεπτά πριν, ideal09 είπε Εφοσον λετε εχετε C1 κ.λ.π. Φανταζομαι εχετε τον τρικυλινδρι toyota 1KR-FE 1000 κυβικα 68 αλογα. Στο daihatsu cuore μου που ειναι καθαρο jalan, που φοραει τον ιδιο κινητηρα καταναλωνει πολυ λαδι( 300ml / 1000 km). Το αμαξι τα πιο πολλα χρονια επαιρνε 10-40 τωρα το γυρισα σε 5 - 30. Εσεις εχετε καταναλωση λαδιου και τι λαδια βαζεται; Για να λες κορεατικη ειτε hankook σου εβαλε ειτε Atlas bx. Μια χαρα. daihatsu sirion από αυτό πήραν τον κινητήρα
ideal09 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 28 λεπτά πριν, adsl2+ είπε daihatsu sirion από αυτό πήραν τον κινητήρα O χιλιαρης που φοραει το sirion ειναι ο ιδιος με του cuore. Εκτος αν εννοεις τον 1200.
lary7 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 1 ώρα πριν, ideal09 είπε Εφοσον λετε εχετε C1 κ.λ.π. Φανταζομαι εχετε τον τρικυλινδρι toyota 1KR-FE 1000 κυβικα 68 αλογα. Στο daihatsu cuore μου που ειναι καθαρο jalan, που φοραει τον ιδιο κινητηρα καταναλωνει πολυ λαδι( 300ml / 1000 km). Το αμαξι τα πιο πολλα χρονια επαιρνε 10-40 τωρα το γυρισα σε 5 - 30. Εσεις εχετε καταναλωση λαδιου και τι λαδια βαζεται; Για να λες κορεατικη ειτε hankook σου εβαλε ειτε Atlas bx. Μια χαρα. Αυτόν τον κινητήρα έχει και εμενα, με 95.000χλμ δεν καίει τίποτα. Απο την αρχή του έβαζα 5-30W full συνθετικό, ίδιο με αυτό που βάζω στο Golf γιατι αυτό που προτείνει η Toyota ήταν ημισυνθετικό.
adsl2+ Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 1 ώρα πριν, ideal09 είπε O χιλιαρης που φοραει το sirion ειναι ο ιδιος με του cuore. Εκτος αν εννοεις τον 1200. πρώτα ο 1000άρης με 3 κυλίνδρους κινητήρας τοποθετήθηκε στο sirion και μετά τον έβαλαν στα : Citroen C1, Toyota Aygo ,Peugeot 107
ideal09 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 16 λεπτά πριν, lary7 είπε Αυτόν τον κινητήρα έχει και εμενα, με 95.000χλμ δεν καίει τίποτα. Απο την αρχή του έβαζα 5-30W full συνθετικό, ίδιο με αυτό που βάζω στο Golf γιατι αυτό που προτείνει η Toyota ήταν ημισυνθετικό. Ακριβως ετσι, το αμαξι δυστυχως η αντιπροσωπεια εδινε εντολη 10 - 40 semisynthetic και αν ησουν και λιγο απροσεκτος, ερχοταν ευκολα η φθορα στα ελατηρια. Τωρα το εχω γυρισει αυστηρα σε 5 - 30 fully synthetic μαρκας EUROL. Εσυ τι βαζεις; Castron Magnatec ; 1 λεπτό πριν, adsl2+ είπε πρώτα ο 1000άρης με 3 κυλίνδρους κινητήρας τοποθετήθηκε στο sirion και μετά τον έβαλαν στα : Citroen C1, Toyota Aygo ,Peugeot 107 Ναι, δεν ειπα το αντιθετο, απλα ειπα οτι ο ιδιος εχει μπει και στο cuore. 1
techartware Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 Δηλαδή στην περίπτωση αυτή η μπαταρία δεν έδινε το πρωί που είχε κρύο. Μου έχει τύχει αισθητήρας (υγρού φρένων) να λειτουργεί λάθος σε χαμηλή θερμοκρασία (γύρω στους 6 βαθμούς έδινε πρόβλημα χωρίς να υπάρχει) και επίσης ηλεκτρομαγνητική κλειδαριά να μην λειτουργεί σε χιόνι (αυτό κάπως λογικό).
Γιάννης Platano Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 2 ώρες πριν, ideal09 είπε Εφοσον λετε εχετε C1 κ.λ.π. Φανταζομαι εχετε τον τρικυλινδρι toyota 1KR-FE 1000 κυβικα 68 αλογα. Στο daihatsu cuore μου που ειναι καθαρο jalan, που φοραει τον ιδιο κινητηρα καταναλωνει πολυ λαδι( 300ml / 1000 km). Το αμαξι τα πιο πολλα χρονια επαιρνε 10-40 τωρα το γυρισα σε 5 - 30. Εσεις εχετε καταναλωση λαδιου και τι λαδια βαζεται; Για να λες κορεατικη ειτε hankook σου εβαλε ειτε Atlas bx. Μια χαρα. Ναι αυτή εβαλε . 1 ώρα πριν, adsl2+ είπε daihatsu sirion από αυτό πήραν τον κινητήρα 1 ώρα πριν, ideal09 είπε O χιλιαρης που φοραει το sirion ειναι ο ιδιος με του cuore. Εκτος αν εννοεις τον 1200. 8 λεπτά πριν, adsl2+ είπε πρώτα ο 1000άρης με 3 κυλίνδρους κινητήρας τοποθετήθηκε στο sirion και μετά τον έβαλαν στα : Citroen C1, Toyota Aygo ,Peugeot 107 6 λεπτά πριν, ideal09 είπε Ακριβως ετσι, το αμαξι δυστυχως η αντιπροσωπεια εδινε εντολη 10 - 40 semisynthetic και αν ησουν και λιγο απροσεκτος, ερχοταν ευκολα η φθορα στα ελατηρια. Τωρα το εχω γυρισει αυστηρα σε 5 - 30 fully synthetic μαρκας EUROL. Εσυ τι βαζεις; Castron Magnatec ; Ναι, δεν ειπα το αντιθετο, απλα ειπα οτι ο ιδιος εχει μπει και στο cuore. Για το αν ο κινητήρας είναι Toyota ή Daihatsu βρηκα αυτό και από ότι μου ειχε πει ο μηχανικος Toyota είναι https://el.wikipedia.org/wiki/Peugeot_107
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα