Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε παιδια στα αμαξια με καδενα θελει αλλαγμα η καδενα ? Στο δικο μου Honda CRV μου εχουν πει οτι δεν θελει και γενικα αυτα με καδενα εχουν το πλεονεκτημα σε σχεση με αυτα  με ιμαντα 

Φιλη με Golf 1.4 tsi του 2009 και 110.000 χλμ της ειπαν για αλλαγη καδενας και 400+ ευρω .

Ισχυει  ?

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιας και με βοήθησες στο πρωινό μου θέμα, να σου πω κι εγώ την εμπειρία μου με το Polo 1.2tsi 2010 όπου ναι είναι γνωστό θέμα η καδένα και είμαι και εγώ παθών. 

Όλα αυτά που λες οτι ΔΕΝ πρέπει να περιμένεις να χρειαστεί αλλαγή και ότι έχει πλεονέκτημα σε σχέση με τον ιμάντα, ισχύουν αλλά η VW κατάφερε να μας βγάλει πρόβλημα και σε αυτό. 

Εμένα μαζί με αντλία νερού πήγε γύρω στα 600€ αν θυμάμαι καλά ( ήμουν στα 85000km). Καλό είναι να το αλλάξει νωρίς μαζί με όλο το σύστημα (γλίστρες, τεντωτήρα κλπ) πριν κάνει ζημιά στον κινητήρα. Δεν ξέρω αν και ο δικός της κινητήρας έχει την παθογένεια του δικού μου αλλά είναι γνωστό θέμα στον 1,2tsi 105ps και θα βρεις πολλές αναφορές και στο vwclub - forum.

Επεξ/σία από mouxaxa
  • Like 1
Δημοσ.

Σε αυτή τη γενιά του Golf είχαν ακουστεί προβλήματα ότι καδένα έφευγε   απο γρανάζι μεταβλητού χρονισμού.

Γνωστός πάντως το είχε και του πήγε 700€ η ζημιά γιατί έλυσε όλο το μοτέρ.

  • Like 1
Δημοσ.

Έχουν αναφέρει οτι έχουν βγάλει βελτιωμένο κιτ χρονισμού για τα VW 

Διαβάστε και σε κάποια κοινότητα του οχήματος σίγουρα θα έχουν αναφερθεί.

Για το Honda γνωστός με Civic Ep3 άλλαξε όλο το σετ χρονισμού μετα τις 200000 χλμ . Είχε καδένα εαν θυμάμαι σωστά

  • Like 1
Δημοσ.

Κανονικά δεν θέλει αλλαγή.. ιδίως απο το 08 και μετά. 

Εαν θες να την αλλάξεις και έχεις το 160 αλλάζεις και αντλία νερού + παρελκόμενα.

Εμένα όταν είχα ανοίξει καπάκι γιατί έλιωσα πιστονι λογο προγράμματος μαζί μπιελες , τσιμουχακια,  μπεκ κτλπ με πήγε 1100€ 

Μονο ανταλλακτικά σετ καδένα ήταν 350+ 250 ή γνήσια νερού. 

 

Δημοσ.

Γενικα η καδενα ποτε δεν ηθελε αλλαγη, αλλα αυτο ηταν προ μεταβλητων χρονισμων και της όλης πολυπλοκότητας που έφεραν οι συγχρονοι κινητήρες. Τα VW αλλά και άλλα μοτερ πάσχουν στον τομέα αυτό και βγάζουν θέματα, αλλά ευτυχώς προειδοποιούν αρκετά νωρίτερα. Μόνη πρόληψη είναι οι τακτικές αλλαγές λαδιών και οχι τα 30.000 που αναφέρουν τα μανουαλ. Τα πιστόνια δεν μασάνε ακόμα και με 30.000χλμ αλλά βγάζουν θέματα τα διάφορα περιφερειακά όπως οι γλύστρες της καδενας, τα γρανάζια μεταβλητού κτλ.

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 18/2/2019 στις 9:51 ΜΜ, lary7 είπε

Γενικα η καδενα ποτε δεν ηθελε αλλαγη, αλλα αυτο ηταν προ μεταβλητων χρονισμων και της όλης πολυπλοκότητας που έφεραν οι συγχρονοι κινητήρες. Τα VW αλλά και άλλα μοτερ πάσχουν στον τομέα αυτό και βγάζουν θέματα, αλλά ευτυχώς προειδοποιούν αρκετά νωρίτερα. Μόνη πρόληψη είναι οι τακτικές αλλαγές λαδιών και οχι τα 30.000 που αναφέρουν τα μανουαλ. Τα πιστόνια δεν μασάνε ακόμα και με 30.000χλμ αλλά βγάζουν θέματα τα διάφορα περιφερειακά όπως οι γλύστρες της καδενας, τα γρανάζια μεταβλητού κτλ.

Υπαρχει καποιος που αφηνει λαδια 30.000 χιλιομετρα.Τα ιδια.Δεν μιλαμε εαν συμπληρωνει, γιατι τοτε ανανεωνονται.

Δημοσ.

Το θέμα με το συγκεκριμένο γκολφ έχει συζητηθεί αρκετές φορές. Τα περισσότερα έχουν βγάλει θέμα. Στο οφισιαλ φόρουμ έχει πέσει πολύ κλάμα και πόνος με τους κατόχους. 

  • Thanks 2
  • Sad 1
Δημοσ.

Καλημέρα . Το πηγε ξανα στο συνεργειο η συναδελφισα ,αφου της ειχε σβησει την ενδειξη στο ταμπλω, και της ειπε αν το ξανακανει να παει για αλλαγη .

Όπως ξαναεγραψα ειχα την εντυπωση ότι η καδενα δεν θελει αλλαγη αντίθετα με τον ιμαντα .

  • Confused 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, toyo73 είπε

Υπαρχει καποιος που αφηνει λαδια 30.000 χιλιομετρα.Τα ιδια.Δεν μιλαμε εαν συμπληρωνει, γιατι τοτε ανανεωνονται.

Ελπίζω όχι, αλλά το manual αυτό λέει, σε ορισμένα αυτοκίνητα. Το ίδιο μου σύστησε κι η Karenta. 😐

Φυσικά, οποιοδήποτε πρόβλημα θα εμφανιστεί μετά τη λήξη της εγγύησης (δε δίνει και μεγάλη η VW).

Δημοσ.
9 ώρες πριν, toyo73 είπε

Υπαρχει καποιος που αφηνει λαδια 30.000 χιλιομετρα.Τα ιδια.Δεν μιλαμε εαν συμπληρωνει, γιατι τοτε ανανεωνονται.

Όποιος κάνει το σέρβις βάση του προγραμματισμού longlife τις VW στα συνεργεία της, όπως και η πλειοψηφία των αυτοκινήτων που έρχονται απο Γερμανία 2 χέρι. Διότι όταν σου χρεώνουν 22€ το λίτρο+ εργασία έχουν το άλλοθι και σου τονίζουν πως τα δικά μας θέλουν αλλαγή ανά 30.000 ενώ των άλλων ανά 15.000, οπότε δεν βγαίνει πιο ακριβά.

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Haldol είπε

Ελπίζω όχι, αλλά το manual αυτό λέει, σε ορισμένα αυτοκίνητα. Το ίδιο μου σύστησε κι η Karenta. 😐

Φυσικά, οποιοδήποτε πρόβλημα θα εμφανιστεί μετά τη λήξη της εγγύησης (δε δίνει και μεγάλη η VW).

Το θεμα της εγγυησης είναι πονεμενη ιστορια ...Δεν μπορει να σου δινουν 2 χρονια για ένα προϊον λιγων δεκάδων  ευρω και 2-3 χρονια για ένα αυτοκινητο πολλων χιλαδων ευρω.Δεν ξερω αν εχουν αλλαξει αυτά τα γελοια ορια 2-3 ετων σε ολλες τις μαρκες.

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ.

400 χαριστικα η αλλαγη καδενας γιατι ειχε δωσει και αλλα 280 για δισκο  πλατο πριν λιγες μερες στον ιδιο μαστορα .

Νωρις δεν ηταν δισκος πλατο με 110.000 χλμ ?

Δεν ξερω ακριβως τι θα αλλαξει αυριο .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

400 χαριστικα η αλλαγη καδενας γιατι ειχε δωσει και αλλα 280 για δισκο  πλατο πριν λιγες μερες στον ιδιο μαστορα .

Νωρις δεν ηταν δισκος πλατο με 110.000 χλμ ?

Δεν ξερω ακριβως τι θα αλλαξει αυριο .

Γιαννη της γδερνει την πετσα η μαστοραντζα... "χαριστικά" κιολας...

Ο δικος μου σε ακριβοτερο αμαξι με ακριβοτερα ανταλλακτικα και πιο πολυ δουλεια λογω ιδιαιτεροτητων του μοτερ μου ειπε 2.5 κατοσταρικα υλικα+τοποθετηση...

 

Επεξ/σία από paylidis
  • Sad 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...