Προς το περιεχόμενο

ASYLUM [6 Μαρ 2025]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.

Τελικά έχουν ανακοινώσει  ημερομηνία κυκλοφορίας; Γιατί σε κάθε halloween λένε ότι θα κυκλοφορήσει αυτή την χρονιά...ούτε που θυμάμαι ποσά χρονιά έχουν περάσει :P 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Moderators
Δημοσ.

Έχει βγει το νέο demo σε Steam και GOG.

Πρόλαβα να παίξω μόνο λίγο από την αρχή, το διάλογο με τον πρώτο χαρακτήρα και λίγο εξερεύνηση. Είναι ok, η ατμόσφαιρα αρκετά καλή για το είδος, το UI θα μπορούσε να είναι πιο φιλικό και εύχρηστο. Όταν προσθέσουν voice acting ίσως να γίνουν λιγότερο βαρετοί κάποιοι διάλογοι ή να δουλέψουν περισσότερο το σύστημα διαλόγου για να αποφύγουν αυτή την περιττή πολυπλοκότητα.

  • Like 1
  • 4 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

14 χρόνια απ' όταν ανακοινώθηκε το project και άκομα δεν έχει ημερομηνία

Βγήκαν όμως νέα βίντεο

Spoiler

 

 

  • Moderators
Δημοσ.

Από το σχετικό πρόσφατο update στο Kickstarter: 

Αναφορά σε κείμενο

Our goal is to release a new teaser or maybe even a full-blown trailer by Halloween, also update our Steam page, and settle on a launch date by then. I have my producer Fafa Cabrera breathing down my neck to make that happen. So there, that's solid news. And no, we're not going to show up in Halloween announcing a launch date in 2274. I'm talking about a handful of months at most.

https://www.kickstarter.com/projects/agustincordes/asylum-kickstart-the-horror/posts/4197772

Αρα, κατά πάσα πιθανότητα trailer και ανακοίνωση release date τον Οκτώβρη, με πιθανή κυκλοφορία early 2025 -- αν δεν πέσουν και πάλι έξω.

Δημοσ.

Ας το πάει 2026 να κάνει 20 χρόνια anniversary απ' το Scratches

Πάντως παράξενα μας τα λέει αυτός ο Agustin τόσα χρόνια

  • 1 μήνα μετά...
  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε ASYLUM [6 Μαρ 2025]
Δημοσ.
Στις 1/11/2024 στις 10:37 ΜΜ, zvarthangalos είπε

Δεν ξέρω σε τι τιμή θα βγεί πάντως μοιάζει για παιχνίδι 20ετίας

Είναι πολύ περίεργο, είναι σαν κάποιος να προσπαθεί να χτίσει ένα σύγχρονο game πάνω σε source 1.🤣

Δημοσ.

Στο παιχνίδι δούλευαν 3 (;) άτομα (δεν ξέρω αν προστέθηκαν επιπλέον στην πορεία) οπότε έτσι και αλλιώς δεν μπορούμε να έχουμε και ιδιαίτερες απαιτήσεις. 

Αν δεν κάνω λάθος το παιχνίδι ξεκίνησε με άλλη μηχανή γραφικών και κάποια στιγμή κάνανε τη μετάβαση σε UE οπότε όλα τα assets που είχαν δημιουργηθεί μέχρι τότε απλά τα μεταφέρανε στην νεα. Θεωρώ πως δεν υπήρχε ο χρόνος (καλό έ;) ή η δυνατότητα να τα ξανακάνουν από την αρχή ή να γίνει μετάβαση σε πλήρως 3d περιεχόμενο.

Νομίζω ο δημιουργός τα λέει πολύ καλά σε ένα από τα πρόσφατα updates και μάλλον απλά ήθελε ένα άξιο συνεχιστή του Scratches, το πρώτο του παιχνίδι από το οποίο έγινε γνωστός:

Αναφορά σε κείμενο

ASYLUM is stubbornly anachronic, but plays well, like any modern game. The best way I can describe it is that lets you feel what it was like to play an Infocom text adventure, without dated design annoyances such as dead-ends or sudden deaths and in glorious (pseudo) 3D. All while harkening back to a particular era of the adventure genre in which experimentation and ingenuity were common, as 2D was transitioning to 3D. It's a heartfelt love letter to the genre.

 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Πάντως στην αρχή είχε και άλλες γλώσσες (και Ελληνικά) πέρα των Αγγλικών

Τώρα λέει μόνο Αγγλικά

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...