Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
10 ώρες πριν, tigergreg είπε

Καλο   ειναι  να  βαζετε   καυσιμα   απο   πρατηρια   που   ειναι   ιδιοκτητα  των  εταιρειων   και  οχι   ιδιωτων    για   τον  απλουστατο   λογο   οτι   οι  υπαλληλοι   ολοι   ειναι  μισθωτοι  και

δεν  εχουν  κανενα   συμφερον   να   κμε λεψουν.

Τετοια   πρατηρια   ειναι   της   θυγατρικης  της  ΕΚΟ/ΒΡ   "ΚΑΛΥΨΩ"   οποτε   φροντιστε   να  μαθετε   ποιο   απο   αυτα   ειναι   κοντα  σας.

https://www.eko.gr/pratiria/idioleitourgoumeno-diktyo-kalypso/to-diktyo-kalypso/

Και εγω απο καλύψω βαζω εκο τους ιδιώτες δεν τους εμπιστεύομαι άπειρα παραδείγματα βενζινάδικων που τα πιάνουν και μετα απο μερες βλεπεις ταμπελα ανοίξαμε με νεα διεύθυνση , για να βαλω σε ιδιωτη πρεπει να ειναι τσεκαρισμένος . 
Παντος καλο ειναι ασχετα απο που βαζουμε οταν κανουμε αλλαγη φίλτρον να τα τσεκαρουμε και εκει μπορουμε να καταλάβουμε πολλα :) 

Δημοσ.

Ένα σέρβις κάθε χρόνο αλλαγή φίλτρο πετρελαίου, σωστα bar στα λάστιχα βοηθάνε τώρα όμως λες και 300 είναι μεγάλη διαφορά και ένα ακόμα όσο ποιο πολύ κρύο έχει τόσο το καλύτερο για το πετρέλαιο 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, tigergreg είπε

Καλο   ειναι  να  βαζετε   καυσιμα   απο   πρατηρια   που   ειναι   ιδιοκτητα  των  εταιρειων   και  οχι   ιδιωτων    για   τον  απλουστατο   λογο   οτι   οι  υπαλληλοι   ολοι   ειναι  μισθωτοι  και

δεν  εχουν  κανενα   συμφερον   να   κλεψουν.

Τετοια   πρατηρια   ειναι   της   θυγατρικης  της  ΕΚΟ/ΒΡ   "ΚΑΛΥΨΩ"   οποτε   φροντιστε   να  μαθετε   ποιο   απο   αυτα   ειναι   κοντα  σας.

https://www.eko.gr/pratiria/idioleitourgoumeno-diktyo-kalypso/to-diktyo-kalypso/

Φίλε μου, αρχικά μου άνοιξες τα μάτια. Στην Λ.Αθηνών έχει 3 πρατήρια καλυψώ (2 ΕΚΟ-1 ΒΡ). Τυχαία χωρίς να το γνωρίζω έβαζα στο 1 από τα 2 ΕΚΟ και στο ΒΡ πιο συχνά. Εδώ να αναφέρω ότι το ΒΡ έχει την χαμηλότερη τιμή από όλα τα ΒΡ στις περιοχές που βάζω βενζίνη Πειραιά, Κέντρο Αθήνας και Δυτικά προάστια. Πάντα έβγαζα τα περισσότερα χιλιόμετρα βέβαια με τους δικούς μου λίγο πρόχειρους υπολογισμούς. Επίσης επειδή το αυτοκίνητο μου είναι μιας ηλικίας και λόγω βενζίνης καταλαβαίνεις σχετικά εύκολα την ποιότητα και έχω να πώ ότι το προτιμούσα κυρίως λόγο ποιότητας.

Δημοσ.

Μόνο από εταιρικά πρατήρια καυσίμων.Εγω βάζω πετρέλαιο  Αvin action και κάθε Τετάρτη μου δίνει τετραπλός πόντους στη κάρτα τους

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, armagedwnn είπε

Φίλε μου, αρχικά μου άνοιξες τα μάτια. Στην Λ.Αθηνών έχει 3 πρατήρια καλυψώ (2 ΕΚΟ-1 ΒΡ). Τυχαία χωρίς να το γνωρίζω έβαζα στο 1 από τα 2 ΕΚΟ και στο ΒΡ πιο συχνά. Εδώ να αναφέρω ότι το ΒΡ έχει την χαμηλότερη τιμή από όλα τα ΒΡ στις περιοχές που βάζω βενζίνη Πειραιά, Κέντρο Αθήνας και Δυτικά προάστια. Πάντα έβγαζα τα περισσότερα χιλιόμετρα βέβαια με τους δικούς μου λίγο πρόχειρους υπολογισμούς. Επίσης επειδή το αυτοκίνητο μου είναι μιας ηλικίας και λόγω βενζίνης καταλαβαίνεις σχετικά εύκολα την ποιότητα και έχω να πώ ότι το προτιμούσα κυρίως λόγο ποιότητας.

Αν βαζεις στην Εκο που ειναι κατω απο την γέφυρα στην Λ. Αθηνων  στο ρευμα για χαιδαρι ειναι τσεκαρισμενο και εχει καλο καυσιμο ;) 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, darkman είπε

Αν βαζεις στην Εκο που ειναι κατω απο την γέφυρα στην Λ. Αθηνων  στο ρευμα για χαιδαρι ειναι τσεκαρισμενο και εχει καλο καυσιμο ;) 

Nαι σε αυτό βάζω, επίσης είναι και υπερβολικά εξυπηρετικοί θυμάμαι κάθε φορά να με ρωτάνε αν θέλω να κάνουν έλεγχο σε νερά και λάδια.

Επίσης το BP είναι δύο φανάρια μετά, μετά την στάση του ΤΕΙ Αθήνας.

  • Like 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, armagedwnn είπε

Nαι σε αυτό βάζω, επίσης είναι και υπερβολικά εξυπηρετικοί θυμάμαι κάθε φορά να με ρωτάνε αν θέλω να κάνουν έλεγχο σε νερά και λάδια.

Επίσης το BP είναι δύο φανάρια μετά, μετά την στάση του ΤΕΙ Αθήνας.

Άσχετο αλλά καλύτερα να μην αφήνουμε να ελέγχουν νερά και λάδια στο βενζινάδικο γιατί για να τα κοιτάξεις πρέπει να είναι συγκεκριμένες οι συνθήκες πχ για τα νερά πρέπει να είναι κρύος ο κινητήρας και για τα λάδια πρέπει να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας και μετά να σβήσει για 5 λεπτά.

  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, andrapos είπε

Άσχετο αλλά καλύτερα να μην αφήνουμε να ελέγχουν νερά και λάδια στο βενζινάδικο γιατί για να τα κοιτάξεις πρέπει να είναι συγκεκριμένες οι συνθήκες πχ για τα νερά πρέπει να είναι κρύος ο κινητήρας και για τα λάδια πρέπει να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας και μετά να σβήσει για 5 λεπτά.

Δεν έχεις άδικο, ότι δεν είναι ο καλύτερος τρόπος αλλά όχι σωστό είναι γενικά. Γιατί σε κάποιον που δεν γνωρίζει ή έχει αδιαφορήσει μπορεί να προλάβει κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Εγώ θα δώ τον άσπρο καπνό αν καίω λάδια, μπορεί ακόμη και να το μυρίσω ενώ οδηγό. Επίσης ενώ το προσέχω να μου έχουν βάλει κακής ποιότητας λάδια. Γενικά είναι ένα τυπικός έλεγχος πιο πολύ για να σε καλωπιάσουν και αν δεις κάτι περίεργο κάνεις σωστό έλεγχο μόνος σου.

Δημοσ.
15 ώρες πριν, ideal09 είπε

Το να κανει το dpf τοσο συχνα αναγεννησεις και να του ριξει τοσο τη καταναλωση ειναι πολυ δυσκολο. Επισης, γιατι δεν δοκιμαζεις το πλεον κλασσικο και safe καυσιμο, elin crystal σε καποιο σχετικα καινουριο πρατηριο;

Δεν το ήξερα αυτό το καύσιμο. Άμα έχω κοντά πρατήριο θα το δοκιμάσω

Δημοσ.
2 ώρες πριν, armagedwnn είπε

Δεν έχεις άδικο, ότι δεν είναι ο καλύτερος τρόπος αλλά όχι σωστό είναι γενικά. Γιατί σε κάποιον που δεν γνωρίζει ή έχει αδιαφορήσει μπορεί να προλάβει κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Εγώ θα δώ τον άσπρο καπνό αν καίω λάδια, μπορεί ακόμη και να το μυρίσω ενώ οδηγό. Επίσης ενώ το προσέχω να μου έχουν βάλει κακής ποιότητας λάδια. Γενικά είναι ένα τυπικός έλεγχος πιο πολύ για να σε καλωπιάσουν και αν δεις κάτι περίεργο κάνεις σωστό έλεγχο μόνος σου.

Το σωστό είναι να ελέγχεις μια στο τόσο λάδια και νερά μόνος σου σύμφωνα με το βιβλίο service γιατί δεν είναι λίγοι που στα βενζινάδικα τους βρίσκουν χαμηλή στάθμη(γιατί δεν έχουν κάτσει τα λάδια),κάθονται και τους συμπληρώνουν και στο τέλος έχουν πιο πολύ λάδι από ότι πρέπει στο καρτερ.Δεν το λέω για σένα που φαίνεται ότι ασχολησαι με το αυτοκίνητο σου και γνωρίζεις και 5 πράγματα αλλά ο αδαής οδηγός είναι που την πατάει και αντί να εμπιστευτεί το βιβλίο service ή τον μηχανικό του εμπιστεύεται τον κάθε τυχαίο που δουλεύει σε βενζινάδικο να του μετράει λάδια και νερά.

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, andrapos είπε

Το σωστό είναι να ελέγχεις μια στο τόσο λάδια και νερά μόνος σου σύμφωνα με το βιβλίο service γιατί δεν είναι λίγοι που στα βενζινάδικα τους βρίσκουν χαμηλή στάθμη(γιατί δεν έχουν κάτσει τα λάδια),κάθονται και τους συμπληρώνουν και στο τέλος έχουν πιο πολύ λάδι από ότι πρέπει στο καρτερ.Δεν το λέω για σένα που φαίνεται ότι ασχολησαι με το αυτοκίνητο σου και γνωρίζεις και 5 πράγματα αλλά ο αδαής οδηγός είναι που την πατάει και αντί να εμπιστευτεί το βιβλίο service ή τον μηχανικό του εμπιστεύεται τον κάθε τυχαίο που δουλεύει σε βενζινάδικο να του μετράει λάδια και νερά.

Πιστεύω ότι ο έλεγχος είναι σωστός και αν παρατηρήσει κάτι. Τώρα πέρα από αυτό η συμπλήρωση δεν είναι σωστή τακτική και θα πρέπει να το κάνεις μόνο σε ειδικές περιπτώσεις που είναι υπερβολικά χαμηλή η στάθμη, ώστε να πας άμεσα στο μηχανικό σου. Αλλά έχεις το δίκιο σου σε αυτό που λες. Κανονικά ο υπάλληλος του βενζινάδικου θα πρέπει να το γνωρίζει αυτό από την εμπειρία που έχει.

Δημοσ.

Κοιτάνε να πουλήσουν ένα λίτρο λάδι και στα π@π@κια τους αν εσένα σου υπερπληρωσει το καρτερ με λάδι. Στα τούρμπο αυτοκίνητα πρέπει να αφήνουμε κάνα τρίλεπτο-πεντάλεπτο να πέσουν τα λάδια για να πάρουμε μέτρηση. Αμα είναι κρύο, να το βάλουμε για κανένα λεπτό μπροστά, να περιμένουμε κάνα λεπτό ακόμα, αφού σβήσει, και μετά να δούμε την βέργα. Αυτά τα λέω εμπειρικά 

  • Like 1
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Κοιτάνε να πουλήσουν ένα λίτρο λάδι και στα π@π@κια τους αν εσένα σου υπερπληρωσει το καρτερ με λάδι. Στα τούρμπο αυτοκίνητα πρέπει να αφήνουμε κάνα τρίλεπτο-πεντάλεπτο να πέσουν τα λάδια για να πάρουμε μέτρηση. Αμα είναι κρύο, να το βάλουμε για κανένα λεπτό μπροστά, να περιμένουμε κάνα λεπτό ακόμα, αφού σβήσει, και μετά να δούμε την βέργα. Αυτά τα λέω εμπειρικά 

Εντάξει πήγε αλλού η κουβέντα, σε γενικές γραμμές είναι εξυπηρέτηση. Τώρα αν θα προσπαθεί να σου πουλήσει κάτι δεν το ξέρω και αυτό πάει αλλού. Γενικά σαν οδηγός οφείλεις να γνωρίζεις κάποια βασικά. Σε γενικές γραμμές πριν φτάσουν σε επικίνδυνη στάθμη τα λάδια κάποιος που γνωρίζει πάνω από τον μέσο όρο θα το καταλάβει από την αλλαγή θορύβου στην κεφαλή.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντα αφηνουμε λίγο να κρυώσει το μοτέρ για να τσεκαρουμε νερά λάδια πόσο μάλλον τα νερά.. που μπορεί να ανοίξουμε την τάπα και να χυθεί καυτό νερό. Επίσης στα λάδια πρέπει να γνωρίζουμε ακριβώς που πρέπει να είναι η στάθμη εάν είναι λίγο πιο κάτω συμπληρώνουμε  λίγα μλ και ξανατσεκαρουμε.ποτέ πολύ λάδι μαζί. Εκτός εάν είναι πολύ χαμηλά η στάθμη. Επίσης καλό είναι να τσεκαρουμε υγρά φρένων υδραυλικού. και που και που να ανάβουμε αλαρμ να τσεκαρουμε τα λαμπάκια από τα όλα τα φώτα (εάν λειτουργούν τα αλαρμ δεν χρειάζεται να τσεκαρεις τα φλας)  επισης με την βοήθεια δεύτερου ατόμου τσεκαρουμε εάν έχει κάιει κάποια λάμπα από τα στοπ. Και φυσικά κατάσταση στα λάστιχα συν αέρα. συνήθως στο Πλαίνο της πόρτας λέει πόσα bar psi αέρα πρέπει να έχουν τα λάστιχα 

 

Επεξ/σία από christopher0016

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...