Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγω με τον 1.9 cdti και 150 αλογα (κατοχος astra h diesel) εχω μικτο κυκλο καταναλωση 5.5 λιτρα, αρκετα λιγοτερο απο το δικο σου που ειναι μολις 1.300 κυβικα. Σιγουρα κατι παει στραβα εκτος αν οδηγεις μονο μεσα στην πολη, που τοτε ναι, θα ελεγα οτι δικαιολογειται εφοσον εχει κινηση κλπ

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Για να κάνει κάποιος ασφαλή μέτρηση πρέπει να έχει δεξαμενή άδεια να φουλάρει ανεξάρτητα πόσο θα πάρει και αφού αδειάσει πάλι να κάνει υπολογισμούς.Ποτέ δεν ξέρεις τι λίτρα έχεις μέσα υπόλοιπο όταν φουλάρεις και ποτέ δεν ξέρεις αν η δεξαμενή γέμισε 90 , 95 ή 100%.Άρα οι όποιες μετρήσεις δεν είναι σίγουρες αλλά στο περίπου.

Όλες οι άλλες μετρήσεις ποτέ δεν είναι ασφαλείς εκτός και κάνεις τουλάχιστον 5-6 συνεχόμενα γεμίσματα  κάνεις τις σούμα και βγάλεις αποτέλεσμα το οποίο δεν θα είναι 100% αλλά θα είναι κατά πολύ αξιόπιστο.

Σας το λέει ένας υγραεριοκίνητος που ξέρει ότι μόνο έτσι μπορείς να κάνεις ασφαλή μέτρηση.Αφήνω το υγραέριο να αδειάσει  πάω πρατήριο με βενζίνη γεμίζω , το ξανααφήνω να αδειάσει και κάνω μέτρηση.

Σε όχημα με μία δεξαμενή δεν μπορείς να το κάνεις γιατί απλά δεν μπορείς να το αφήσεις να αδειάσει.

  • Like 2
Δημοσ.

Εγώ πάντως που έχω δοκιμάσει σε όλους στην περιοχή μου,έχω καταλήξει ότι ο πιο ακριβός μου βγάζει τα περισσότερα χιλιόμετρα...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ πάντως, μιας που λέμε για καταναλώσεις, έβαζα συνέχεια shell v-power, επειδή υπέθετα ότι είναι "καλύτερη", και η κατανάλωση ήταν περίπου στο 6,5.

Από περιέργεια ξεκίνησα να βάζω την fuel save και η κατανάλωση έπεσε στο 5,9 περίπου, με τις ίδιες εννοείται συνθήκες οδήγησης. Άρα μάλλον κάνει όντως αυτό που λέει το όνομά της, δηλαδή εξοικονομεί καύσιμο. Διαφορά στην δύναμη και τα γκάζια δεν έχω δει, ίσως η όποια διαφορά, αν υπάρχει, να είναι αμελητέα.

Δεν ξέρω βέβαια ποιες άλλες διαφορές έχουν θεωρητικά αυτά τα δύο καύσιμα, και τι ακριβώς υποτίθεται ότι προσφέρει η ακριβότερη

Επεξ/σία από cthulhucarbide
Δημοσ.

Παιδιά δεν υπάρχει καλη μάρκα καυσίμων και κακή. 

Δεν σημαίνει ότι η Shell έχει καλύτερο πετρέλαιο από την BP  ,ή καλύτερη βενζίνη. 

Οι προδιαγραφές ενός καυσίμου είναι κοινές, όλα τα υπόλοιπα είναι θέμα μάρκετινγκ. 

Στο κάθε πρατήριο ξεχωριστά υπάρχει η διαφορά. 

Καθαρίζει τακτικά τις δεξαμενές του? 

Φροντίζει να έρθει βυτίο να γεμίσει τις δεξαμενές πριν αυτές κοντεύουν να αδειάσουν? 

Νοθεύει τα καύσιμα? 

Ελέγχει σχολαστικά την ποιότητα καυσίμων που του φέρνουν τα βυτια. 

Έχει "πειράξει" ο ίδιος τις αντλίες για να μετράνε λάθος ποσότητα και άρα υπέρ του? 

Τώρα τι κάνει η κάθε εταιρεία για να διαφυλάξει το όνομα της με εσωτερικούς ελέγχους όπως ισχυρίζεται η ΕΚΟ  αυτό είναι άλλη υπόθεση. 

  • Like 6
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Εγώ πάντως, μιας που λέμε για καταναλώσεις, έβαζα συνέχεια shell v-power, επειδή υπέθετα ότι είναι "καλύτερη", και η κατανάλωση ήταν περίπου στο 6,5.

Από περιέργεια ξεκίνησα να βάζω την fuel save και η κατανάλωση έπεσε στο 5,9 περίπου, με τις ίδιες εννοείται συνθήκες οδήγησης. Άρα μάλλον κάνει όντως αυτό που λέει το όνομά της, δηλαδή εξοικονομεί καύσιμο. Διαφορά στην δύναμη και τα γκάζια δεν έχω δει, ίσως η όποια διαφορά, αν υπάρχει, να είναι αμελητέα.

Δεν ξέρω βέβαια ποιες άλλες διαφορές έχουν θεωρητικά αυτά τα δύο καύσιμα, και τι ακριβώς υποτίθεται ότι προσφέρει η ακριβότερη

Εγώ όσες φορές έχω κάνει σύγκριση κατανάλωσης σε premium πετρέλαιο (και βενζίνη παλιότερα)με απλό δεν διαπίστωσα καμία διαφορά.Η σύγκριση δεν γίνεται με ένα γέμισμα γιατί όσο και να είναι οι διαδρομές σου ίδιες ποτέ δεν θα είναι ακριβώς ίδιες και οι συνθήκες κίνησης και οι θερμοκρασίες και γενικά ό,τι επιρεαζει την κατανάλωση.Συν και αυτό που είπε και ο papoys1 παραπάνω ότι ποτέ δεν είναι το ίδιο γεμάτο το ρεζερβουάρ σου οπότε φεύγεις από το βενζινάδικο.Πρέπει να κάνεις αρκετά γεμίσματα για να μπορέσεις να βγάλεις σχετικά ακριβή μέτρηση.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, stefan123 είπε

Εγώ πάντως που έχω δοκιμάσει σε όλους στην περιοχή μου,έχω καταλήξει ότι ο πιο ακριβός μου βγάζει τα περισσότερα χιλιόμετρα...

Αυτό δε λέει τίποτε.Εγώ θα σου πω ότι ο πιο ακριβός μου έβγαλε πολύ λιγότερα χιλιόμετρα από τον πιο φτηνό. Στα καύσιμα για μένα δεν ισχύει το ότι πληρώσεις παίρνεις.

Όλα τα καύσιμα είναι ίδια και όλα τα βυτία από την ίδια μάνικα γεμίζουν.Έχει στην περιοχή μου (Γέρακα) υγραέριο με 0,65 έχει και π.χ. στην Κηφισιά με 0.79.Τι θα πει αυτό ότι της Κηφισιάς είναι καλύτερο;;;;; Ακριβώς τα ίδια είναι.Όσες πιθανότητες  δίνω στον έναν να με κλέψει άλλες τόσες δίνω και στο άλλο,αλλά είπαμε εγώ με το υγραέριο έχω το προτέρημα να αφήνω τη δεξαμενή να αδειάζει και κάθε τόσο να τους τσεκάρω αν κάποιος με κλέβει.

Λέει ο άλλος βάζω vpower βενζίνη και κάνει περισσότερα χιλιόμετρα.Έτσι τον έκαναν να πιστεύει.Οι περισσότεροι που βάζουν αγνοούν (στην άγνοια στοχεύουν οι εταιρείες) ότι η συγκεκριμένη είναι κοινή βενζίνη αμόλυβδη 95 οκτανίων που φορτώνει το βυτίο στο διυλιστήριο ανεβαίνει πάνω ο οδηγός αδειάζει μέσα ένα μπουκάλι που του έχουν δώσει και κανείς δεν ξέρει τι περιέχει (πρόσθετα λέει η shell)  και αμέσως η συγκεκριμένη παλιά βαπτίζονταν 97 οκτανίων και επειδή αυτό απαγορεύθηκε γιατί ήταν παράνομο της άλλαξαν όνομα τη βάφτισαν vpower και κάθε Τρίτη την πουλάνε δήθεν στην τιμή της απλής (αφού απλή είναι) και κάνουν όλοι ουρές να βάλουν αυτό το καύσιμο γιατί δήθεν είναι ανώτερο.

  • Like 2
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, panoskatos είπε

Παιδιά δεν υπάρχει καλη μάρκα καυσίμων και κακή. 

Δεν σημαίνει ότι η Shell έχει καλύτερο πετρέλαιο από την BP  ,ή καλύτερη βενζίνη. 

Οι προδιαγραφές ενός καυσίμου είναι κοινές, όλα τα υπόλοιπα είναι θέμα μάρκετινγκ. 

Στο κάθε πρατήριο ξεχωριστά υπάρχει η διαφορά. 

Καθαρίζει τακτικά τις δεξαμενές του? 

Φροντίζει να έρθει βυτίο να γεμίσει τις δεξαμενές πριν αυτές κοντεύουν να αδειάσουν? 

Νοθεύει τα καύσιμα? 

Ελέγχει σχολαστικά την ποιότητα καυσίμων που του φέρνουν τα βυτια. 

Έχει "πειράξει" ο ίδιος τις αντλίες για να μετράνε λάθος ποσότητα και άρα υπέρ του? 

Τώρα τι κάνει η κάθε εταιρεία για να διαφυλάξει το όνομα της με εσωτερικούς ελέγχους όπως ισχυρίζεται η ΕΚΟ  αυτό είναι άλλη υπόθεση. 

Σορρυ, αλλά άκυρο ποστ.

Αναφέρομαι σε δύο διαφορετικά καύσιμα αλλά από το ίδιο πρατήριο. Οπότε οι συνθήκες φύλαξης/συντήρησης είναι ίδιες, όπως και το αν κλέβει στα λίτρα. Αυτό που αναρωτήθηκα είναι ποιες είναι οι διαφορές των δυο αυτών καυσίμων, γιατί άμα ήταν ίδια δεν νομίζω ότι θα τα πουλούσε η εταιρεία σαν διαφορετικά

28 λεπτά πριν, andrapos είπε

Εγώ όσες φορές έχω κάνει σύγκριση κατανάλωσης σε premium πετρέλαιο (και βενζίνη παλιότερα)με απλό δεν διαπίστωσα καμία διαφορά.Η σύγκριση δεν γίνεται με ένα γέμισμα γιατί όσο και να είναι οι διαδρομές σου ίδιες ποτέ δεν θα είναι ακριβώς ίδιες και οι συνθήκες κίνησης και οι θερμοκρασίες και γενικά ό,τι επιρεαζει την κατανάλωση.Συν και αυτό που είπε και ο papoys1 παραπάνω ότι ποτέ δεν είναι το ίδιο γεμάτο το ρεζερβουάρ σου οπότε φεύγεις από το βενζινάδικο.Πρέπει να κάνεις αρκετά γεμίσματα για να μπορέσεις να βγάλεις σχετικά ακριβή μέτρηση.

Δεν έχει γίνει μια φορά το γέμισμα αλλά αρκετές. Επίσης το αν κλέβει ο βενζινάς στα λίτρα ή αν το γέμισε μέχρι πάνω ή όχι είναι άλλο θέμα, γιατί εγώ κοιτάω την κατανάλωση ανα 100χλμ.

Μιλάω πάντα για πετρέλαιο όπου είναι και το θέμα του τοπικ

  • Confused 1
Δημοσ.

Και εγώ το μετράω και ολως τυχαίως το συγκεκριμένο ακριβό βγάζει τα πιο πολλά χιλιόμετρα αν και θεωρητικά βάζεις λιγότερη ποσότητα... Βέβαια επειδή τίποτα δεν είναι τυχαίο σε 2-3  πανφθηνα βενζινάδικα που είναι απέναντι του ελάχιστοι βάζουν καύσιμά,όπως και το γεγονός ότι ο τύπος που το έχει είναι ο πρόεδρος των βενζινοπωλων (αν λέει κάτι αυτό)

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Δεν έχει γίνει μια φορά το γέμισμα αλλά αρκετές. Επίσης το αν κλέβει ο βενζινάς στα λίτρα ή αν το γέμισε μέχρι πάνω ή όχι είναι άλλο θέμα, γιατί εγώ κοιτάω την κατανάλωση ανα 100χλμ.

Μιλάω πάντα για πετρέλαιο όπου είναι και το θέμα του τοπικ

Λοιπόν μηδενιζεις χιλιομετρητή με το που γεμισεις και στο επόμενο γέμισμα βλέπεις πόσα χλμ έκανες και πόσα λίτρα πηρε για να ξαναγεμίσει και με μέθοδο των τριών βρίσκεις lt/100χλμ.Ομως επειδή το γέμισμα ποτέ δεν είναι ακριβώς το ίδιο μπορεί να μετράς με αποκλίσεις.Στο πετρέλαιο δε που κάνει και αναγεννήσεις το dpf(και εγώ πετρέλαιο έχω)παίζει ρόλο και αν θα σου κάτσει να κάνει αναγέννηση σε κάποιο γέμισμα γιατί ανεβάζει την κατανάλωση.

Δημοσ.

Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο να μπω σε αυτή την διαδικασία με το γέμισμα από την στιγμή που το αμάξι δίνει την κατανάλωση από μόνο του. Ίσα ίσα που άμα το γεμίζω υπάρχει το σφάλμα στο πόσα λίτρα μπήκαν τελικά, αλλά και στο ότι με γεμάτο ντεπόζιτο θα κάνει κανα δυο μήνες να αδειάσει οπότε μπορεί να έχω πάει κανα ταξιδάκι στο ενδιάμεσο και άρα η οδηγική συμπεριφορά να αλλάξει.

Ενώ βάζοντας καύσιμο μέχρι την μέση πχ, θα δω την κατανάλωση που κάνω μέσα στην πόλη όπως και με το προηγούμενο γέμισμα άρα κατά 99% ίδιες ακριβώς συνθήκες.

Όταν βάζω καύσιμο απλά μηδενίζω τον δείκτη της κατανάλωσης, και περιμένω μερικές μέρες για να σταθεροποιηθεί σε έναν μέσο όρο πριν δω τι έκανε.

(Για κάποιο λόγο τις πρώτες μέρες μετά από ένα γέμισμα η κατανάλωση φαίνεται πολύ χαμηλή, μέχρι να σταθεροποιηθεί σε μια πιο συνηθισμένη τιμή, δεν ξέρω αν συμβαίνει όντως ή είναι απλά συμπτωματικό)

Δημοσ.

Το να κανει το dpf τοσο συχνα αναγεννησεις και να του ριξει τοσο τη καταναλωση ειναι πολυ δυσκολο. Επισης, γιατι δεν δοκιμαζεις το πλεον κλασσικο και safe καυσιμο, elin crystal σε καποιο σχετικα καινουριο πρατηριο;

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο να μπω σε αυτή την διαδικασία με το γέμισμα από την στιγμή που το αμάξι δίνει την κατανάλωση από μόνο του. Ίσα ίσα που άμα το γεμίζω υπάρχει το σφάλμα στο πόσα λίτρα μπήκαν τελικά, αλλά και στο ότι με γεμάτο ντεπόζιτο θα κάνει κανα δυο μήνες να αδειάσει οπότε μπορεί να έχω πάει κανα ταξιδάκι στο ενδιάμεσο και άρα η οδηγική συμπεριφορά να αλλάξει.

Ενώ βάζοντας καύσιμο μέχρι την μέση πχ, θα δω την κατανάλωση που κάνω μέσα στην πόλη όπως και με το προηγούμενο γέμισμα άρα κατά 99% ίδιες ακριβώς συνθήκες.

Όταν βάζω καύσιμο απλά μηδενίζω τον δείκτη της κατανάλωσης, και περιμένω μερικές μέρες για να σταθεροποιηθεί σε έναν μέσο όρο πριν δω τι έκανε.

(Για κάποιο λόγο τις πρώτες μέρες μετά από ένα γέμισμα η κατανάλωση φαίνεται πολύ χαμηλή, μέχρι να σταθεροποιηθεί σε μια πιο συνηθισμένη τιμή, δεν ξέρω αν συμβαίνει όντως ή είναι απλά συμπτωματικό)

Η κατανάλωση που βλέπεις στο trip δεν ειναι και πολύ ακριβής γενικά.Συνηθως είναι λίγο αισιόδοξη η μέτρηση.Αλλα ακόμα και αν σκεφτείς ότι πάντα το ίδιο θα κλέβει η ένδειξη είναι και το πότε θα σου κάνει αναγέννηση το dpf που χαλάει τη μετρηση.Εμενα το trip όταν γεμίσω και μηδενίσω ξεκινάει και γράφει 4,5-4,7.Οταν κάνει αναγέννηση ανεβαίνει στο 5,5 και μετά ξαναπέφτει και μέχρι να ξαναπάω για γέμισμα είναι περίπου 5.Αν τύχει να μην κάνει αναγέννηση μεταξύ γεμισμάτων γράφει κάτω από 5 το trip ενώ αν τύχει μετά μεταξύ γεμισμάτων να κάνει 2 αναγεννήσεις γράφει πολύ παραπάνω.

Δημοσ.

Καλο   ειναι  να  βαζετε   καυσιμα   απο   πρατηρια   που   ειναι   ιδιοκτητα  των  εταιρειων   και  οχι   ιδιωτων    για   τον  απλουστατο   λογο   οτι   οι  υπαλληλοι   ολοι   ειναι  μισθωτοι  και

δεν  εχουν  κανενα   συμφερον   να   κλεψουν.

Τετοια   πρατηρια   ειναι   της   θυγατρικης  της  ΕΚΟ/ΒΡ   "ΚΑΛΥΨΩ"   οποτε   φροντιστε   να  μαθετε   ποιο   απο   αυτα   ειναι   κοντα  σας.

https://www.eko.gr/pratiria/idioleitourgoumeno-diktyo-kalypso/to-diktyo-kalypso/

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και τι πάει να πει αυτό.Καμία εταιρεία δεν δουλεύει μόνη της με απλούς υπαλλήλους τα πρατήρια.Η εταιρεία εξοπλίζει με τα απαραίτητα το πρατήριο και από εκεί και πέρα με στυλ ενοικίου το  δίνει σε σένα σε μένα οι οποίοι το δουλεύουμε και είμαστε υπεύθυνοι.

Εάν γίνει νοθεία π.χ. υπεύθυνος είμαι εγώ ή εσύ που το δουλεύουμε και όχι η εταιρεία η οποία κάνει κάποιους ελέγχους όοοοοοταν θυμηθεί για να έχει το κεφάλι της ήσυχο αν κάτι πάει στραβά και συλληφθεί κάποιος για νοθεία ή κλοπή στην ποσότητα  καυσίμων.

Και εκεί κάποιοι μεγαλοπρατηριούχοι με 2-3 και 4 πρατήρια έχουν τον πρώτο λόγο για καλύτερες τιμές και καλύτερη μεταχείριση ώστε να μπορούν να συναγωνισθούν ιδιώτες με δικά τους βυτιοφόρα και δικές τους εγκαταστάσεις.Οι υπόλοιποι πρατηριούχοι προσπαθούν να επιζήσουν μέσα σε αυτό τον ανελέητο συναγωνισμό.

Προσωπικά εμπιστεύομαι περισσότερο τον ιδιώτη με δικές του εγκαταστάσεις βυτιοφόρα οδηγούς και καλές βέβαια τιμές , γιατί έχει περισσότερα να χάσει από αυτόν  που μισθώνει το εταιρικό και έχει να χάσει ένα ποσό 10 -  20 - 30 χιλιάδων ευρώ που δίνει σαν εγγύηση στην εταιρεία πριν αρχίσει η συνεργασία τους.

Edit........,Δεν γνωρίζω το ακριβές καθεστώς που δουλεύει η ΚΑΛΥΨΩ και αν όλα τα πρατήρια ανήκουν στην ΕΚΟ.Έχω την εντύπωση ότι μπορεί να ενταχθεί και κάποιος με δικό του πρατήριο αλλά δεν ξέρω με ποιες προϋποθέσεις και αν είναι υποχρεωτικό το πρατήριο να έχει σήμα ΕΚΟ.

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...