andrapos Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Μπορείς μήπως να διακρίνεις κάθε πότε κάνει αναγέννηση το dpf.Στο δικό μου έχω παρατηρήσει ότι όταν κάνει αναγέννηση ανεβαίνει η κατανάλωση.Μπορει παλιά να στο έκανε πχ μια φορά σε κάθε γέμισμα και τώρα αν έχει βουλώσει πολύ το φίλτρο να κάνει πολύ πιο συχνές αναγεννήσεις με αποτέλεσμα την αύξηση της κατανάλωσης.Παντως τα 55-58 λίτρα για 600 χλμ βγάζουν κατανάλωση πάνω από 9λ/100χλμ που δεν είναι λογικό για 1.3 diesel.Ενω για 900χλμ είναι νορμάλ η κατανάλωση.Η σε κλέβει η αντλία ή κάποιο πρόβλημα έχει το αυτοκίνητο. 1
cthulhucarbide Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2019 Αφού η κατανάλωση φαίνεται ότι παρέμεινε ίδια στα 6-7 λίτρα, τότε το μόνο που μπορεί να έχει γίνει είναι να κλέβει ο βενζινάς στα λίτρα του καύσιμου και όχι στην ποιότητα, εκτός αν μου διαφεύγει κάτι
christopher0016 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Στις 18/2/2019 στις 1:12 ΜΜ, darkman είπε Σωστο , καμια φορα κανει και αφρο και χτυπαει ποιο πριν η μανικα και νομιζουν οτι εχει γεμισει Αυτό ακριβώς . εάν η αντλία είναι στην γρήγορη σκάλα αφριζει πολύ το πετρέλαιο με αποτέλεσμα να πάρει πολύ λιγότερο . Να ζητάς να σου βάζει στην πρώτη σκάλα . Και όταν "σκασει" η αντλία κάνει το χαρακτηριστικό κλακ πάλι έχει αρκετό περιθώριο ώστε να γεμίσει μέχρι το λαιμό Στις 18/2/2019 στις 2:22 ΜΜ, Wazie είπε Ακριβως οπως τα γραφεις φιλε μου. Ιδια λιτρα στον μετρητη της αντλιας και ιδια διαδρομη. Καθημερινη μετακινηση απο και προς τη δουλεια και καμια βολτα στην πολη που και που. Τότε σίγουρα σε κλέβει σε ποσότητα
panoskatos Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Πως τον κλέβει σε ποσότητα αφού ο άνθρωπος το γεμίζει, δεν βλέπει τον δείκτη πετρελαίου που βρίσκεται? Τον κλέβει 20 λίτρα πετρέλαιο? 1
Wazie Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Καλημερα φιλοι μου. Εχω κανει φουλαρισμα την πεμπτη σε πρατηριο ΕΚΟ. Επελεξα ΕΚΟ γιατι λεω οτι εχουν αυτη την ταινια ασφαλειας κτλπ οτι τα ελεγχουν τα πρατηρια. Αυτο με τον αφρο ισχυει διοτι οταν ξεμιζε το παλικαρι στο βενζιναδικο χτυπησε η αντλια γυρω στα 46 λιτρα και οντως το ειδα με τα ματια μου οτι ειχε αφρο. Γί´αυτο του ζητησα να το φουλαρει οσο παει και το γεμισε πραγματικα μεχρι το στομιο, οπου αμα κουνουσα λιγο το αμαξι θα εβγαινε το πετρελαιο εξω Γεμισα συνολο 50 λιτρα ακριβως. Του ειπα τη φαση παιζει και καναμε μαζι reset ποσα χλμ κτλπ και εβγαζε αυτονομια 965χλμ, μπροστα του το ειδε και αυτος τωρα μενει να δω ποσα χλμ θα βγαλει παλι, γιατι αν κανει παλι τοσο θεμα με τα χλμτρα και σε τριτο πρατηριο θα πρεπει να αρχισω να ψαχνω το αμαξι.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Απο οταν ξεκινησες να παρατηρεις την διαφορα μηπως κατι αλλαξε στο αμαξι? Μηπως ειχε βγει απο κανα service?Αλλαξη ελαστικων? Αυξηση φορτιου για καποιον λογο? Αυτο με το κρυο που σου ειπαν σιγουρα ισχυει αλλα θα μιλαγαμε για 10% διαφορα και αν...Το κρυο μαζι με τον αφρο και χαμηλη ποιοτητα καυσιμου ισως ειναι η πιο λογικα απαντηση
cabdik Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) σε κανεναν δεν κανει περιεργο..., οτι κανει εχει αυτοκινητο με 1,3 Diesel και με 60λιτρα ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ κανει ΜΟΝΟ 900χλμ..... παρα μονο σε μενα...??? το Punto EVO με ιδιο κινητηρα με 45λιτρα ρεζερβουαρ εναντι 60, αυτο για να αντισταθμισουμε καπως και την διαφορα βαρους (1150 - 1510), ξεπερναει τα 1000-1100. αλλα και παλι μου φαινονται λιγα τα 900χλμ με 60 λιτρα πετρελαιο...!! ΥΓ. σε αυτο το μοντελο, κακως εχουν βαλει τον 1,3CDTi... βεβαια, γιατι ειναι πολυ μικρος ο κινητηρας για το μοντελο..!! Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου 2019 από cabdik
darkman Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, cabdik είπε σε κανεναν δεν κανει περιεργο..., οτι κανει εχει αυτοκινητο με 1,3 Diesel και με 60λιτρα ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ κανει ΜΟΝΟ 900χλμ..... παρα μονο σε μενα...??? το Punto EVO με ιδιο κινητηρα με 45λιτρα ρεζερβουαρ εναντι 60, αυτο για να αντισταθμισουμε καπως και την διαφορα βαρους (1150 - 1510), ξεπερναει τα 1000-1100. αλλα και παλι μου φαινονται λιγα τα 900χλμ με 60 λιτρα πετρελαιο...!! ΥΓ. σε αυτο το μοντελο, κακως εχουν βαλει τον 1,3CDTi... βεβαια, γιατι ειναι πολυ μικρος ο κινητηρας για το μοντελο..!! Καθολου το συγκεκριμένο μοντελο εχει εργοστασιακή 4,1 Μ 5,2 Π που ολοι ξερουμε οτι δεν εχει καμια σχεση με την πραγματική ο φιλος μας μιλαει για 55-58 λιτρα που μας βγαζει απο 6.1 μεχρι 6.4 Αν βαλουμε και τον παράγοντα πως οδηγάει πχ να εχει βαρύ ποδαράκι τοτε εκει ειναι, και ενα αλλο ειναι και το καυσιμο αλλο καυσιμο βγαζει ποιο πολλα αλλο καυσιμο ποιο λιγα 2 ώρες πριν, Wazie είπε Καλημερα φιλοι μου. Εχω κανει φουλαρισμα την πεμπτη σε πρατηριο ΕΚΟ. Επελεξα ΕΚΟ γιατι λεω οτι εχουν αυτη την ταινια ασφαλειας κτλπ οτι τα ελεγχουν τα πρατηρια. Αυτο με τον αφρο ισχυει διοτι οταν ξεμιζε το παλικαρι στο βενζιναδικο χτυπησε η αντλια γυρω στα 46 λιτρα και οντως το ειδα με τα ματια μου οτι ειχε αφρο. Γί´αυτο του ζητησα να το φουλαρει οσο παει και το γεμισε πραγματικα μεχρι το στομιο, οπου αμα κουνουσα λιγο το αμαξι θα εβγαινε το πετρελαιο εξω Γεμισα συνολο 50 λιτρα ακριβως. Του ειπα τη φαση παιζει και καναμε μαζι reset ποσα χλμ κτλπ και εβγαζε αυτονομια 965χλμ, μπροστα του το ειδε και αυτος τωρα μενει να δω ποσα χλμ θα βγαλει παλι, γιατι αν κανει παλι τοσο θεμα με τα χλμτρα και σε τριτο πρατηριο θα πρεπει να αρχισω να ψαχνω το αμαξι. Εγω βλεπω οτι το ρεζερβουρ σου ειναι 56 max πως βαζεις 58 ? για τσεκαρε το και πες μου μιμπος κανω λαθος .... Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου 2019 από darkman
cabdik Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, darkman είπε Καθολου το συγκεκριμένο μοντελο εχει εργοστασιακή 4,1 Μ 5,2 Π που ολοι ξερουμε οτι δεν εχει καμια σχεση με την πραγματική ο φιλος μας μιλαει για 55-58 λιτρα που μας βγαζει απο 6.1 μεχρι 6.4 Αν βαλουμε και τον παράγοντα πως οδηγάει πχ να εχει βαρύ ποδαράκι τοτε εκει ειναι, και ενα αλλο ειναι και το καυσιμο αλλο καυσιμο βγαζει ποιο πολλα αλλο καυσιμο ποιο λιγα φιλε μου darkman, δεν κοιταω ΠΟΤΕ τις εργοστασιακες καταναλωσεις. εχεις απολυτο δικιο οτι συνηθως ειναι μακρια απο την πραγματικοτητα. ομως, για να αναλυσω λιγο περισσοτερο την σκεψη μου, ο κινητηρας 1,3 CDTI που φοραει η OPEL στα μοντελα της, ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ ο ιδιος ο Multijet, που φοραει και η FIAT στα δικα της μοντελα, ελεω GM. και εφόσον μιλαμε για τον ΙΔΙΟ κινητηρα, ετσι μου ηρθε η απορια που εξεφρασα παραπανω. πως ειναι δυνατον τοση μεγαλη διαφορα, στον ιδιο κινητηρα. ενας φιλος απο το puntoclub, που ετυχε και συζητουσαμε, μου ειπε χαρακτηριστικα οτι με το GRANDE PUNTO με 4 ατομα σε ταξιδι 1580χλμ, εκαψε 95€. αν θεωρησω οτι εβαλε με μια "ακριβη" τιμη για πετρελαιο , γυρω στο 1.40€, σημαινει οτι εβαλε 68-70 περιπου λιτρα, και εκανε 1580χλμ...! με 4 ατομα μεσα, σημαινει οτι το βαρος ειναι παρεμφερες...!!!! γι αυτο μου εκανε λιγο εντυπωση.....!! μηπως να το εψαχνε λιγο ο φιλος με την συντηρηση του...??? Σου παραθετω και φωτο απο το αποσπασμα της συζητησης μας...! Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου 2019 από cabdik
darkman Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, cabdik είπε φιλε μου darkman, δεν κοιταω ΠΟΤΕ τις εργοστασιακες καταναλωσεις. εχεις παολυτο δικιο οτι συνηθως ειναι μακρια απο την πραγματικοτητα. ομως, για να αναλυσω λιγο περισσοτερο την σκεψη μου, ο κινητηρας 1,3 CDTI που φοραει η OPEL στα μοντελα της, ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ ο ιδιος ο Multijet, που φοραει και η FIAT στα δικα της μοντελα. και εφόσον μιλαμε για τον ΙΔΙΟ κινητηρα, ετσι μου ηρθε η απορια που εξεφρασα παραπανω. πως ειναι δυνατον τοση μεγαλη διαφορα, στον ιδιο κινητηρα. ενας φιλος απο το puntoclub, που ετυχε και συζητουσαμε, μου ειπε χαρακτηριστικα οτι με το GRANDE PUNTO με 4 ατομα σε ταξιδι 1580χλμ, εκαψε 95€. αν θεωρησω οτι εβαλε με μια "ακριβη" τιμη για πετρελαιο , γυρω στο 1.40€ σημαινει οτι εβαλε 68 περιπου λιτρα, και εκανε 1580χλμ...! με 4 ατομα μεσα, σημαινει οτι το βαρος ειναι παρεμφερες...!!!! γι αυτο μου εκανε λιγο εντυπωση.....!! μηπως να το εψαχνε λιγο ο φιλος με την συντηρηση του...??? Σου παραθετω και φωτο απο το αποσπασμα της συζητησης μας...! Καταλαβα τι θες να πεις απλα αυτο που βλεπω εγω ειναι οτι η καταναλωση μπορει να αλλαξει δραματικά απο οδηγό σε οδηγό και απο καύσιμο σε καύσιμο το δικο μου λεει 4,6 στην πολη Oταν το εχει η γυναικα ειναι στο 6 ποτε ποιο κατω και τωρα δες οταν το εχω εγω οπως τωρα που εβγαλα την φωτο οτι και να κανω δεν μπορω να το παω ποιο κατω ( με avio ) με απλο ειμαι στο 6-6,2 Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου 2019 από darkman 1
panoskatos Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Ποίο αμάξι έχει βάρος 1500 κιλά ρε παιδιά?
cabdik Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) παρ' ολα αυτα, θεωρω πολυ μεγαλη -εως αδικαιολογητη- την διαφορα για Diesel κινητηρα. γενικα..., οι Diesel κινητηρες, επειδη εχουν αποθεματα ροπης, κατα πολυ μεγαλυτερα απο τους βενζινοκινητηρες, και εχουν την ιδιοτητα να μην επηρεαζονται το ιδιο, απο τις αλλαγες φορτιων, ειτε βαρους, ειτε οδηγικης συμπεριφορας. δλδ, αν μιλουσαμε για εναν αντιστοιχο βενζινοκινητηρα, θα το εβρισκα απολυτα κατανοητο και ευλογο να εχει τοσο μεγαλυτερη καταναλωση. αλλα σε Diesel, απλα...δεν μου "καθεται" καλα...! κατι δεν παει καλα με την Opel? εχει αλλο προγραμμα και καιει περισσοτερο? δεν ξερω... αλλα δεν μου φαινεται σωστο...!! χωρις να αμφισβητω τα δεδομενα..!! 6 λεπτά πριν, panoskatos είπε Ποίο αμάξι έχει βάρος 1500 κιλά ρε παιδιά? https://www.auto-data.net/gr/opel-astra-j-1.3-cdti-95hp-ecoflex-16960 αν εχω καταλαβει σωστα. κι εδω καποιες εντυπωσεις απο κατοχο Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου 2019 από cabdik
panoskatos Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Καλά ήξερα ότι τα diesel είναι πιο βαριά αλλά όχι και τόσο! Το punto evo που γράφει ο συμφορουμιτης ότι είναι και αυτό πετρέλαιο γιατί έχει τόση μεγάλη διαφορά στο βάρος με το Astra? Το Punto 1150 / Astra 1500 ! Ένα μικρομεσαίο χατσμπακ είναι το Astra! Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου 2019 από panoskatos
alkis13 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Μήπως καποιο, μπεκ, θερμαντηρας, egr θελουν καμια επισκευη; Αν αποκλειστεί η ποιοτητα καυσίμου εκει πρεπει να κοιταξεις πρωτα.
lazaros1 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 8 ώρες πριν, Wazie είπε Εχω κανει φουλαρισμα την πεμπτη σε πρατηριο ΕΚΟ. Επελεξα ΕΚΟ γιατι λεω οτι εχουν αυτη την ταινια ασφαλειας κτλπ οτι τα ελεγχουν τα πρατηρια. Εγώ έβαζα μία ζωή στην ΕΚΟ, αλλά παρατήρησα ότι τα ριγωτά κίτρινα - μαύρα αυτοκόλλητα ήταν κομμένα και ξανακολλημένα στο πρατήριο που πήγαινα. Πήρα τηλέφωνο στην ΕΚΟ, έκανα ονομαστική καταγγελία (και για το πρατήριο, αλλά και τα δικά μου στοιχεία), αλλά δεν έγινε τίποτα. Σταμάτησα να πηγαίνω και άρχισα τις Τρίτες να βάζω Shell βενζίνη. Πρόσεξέ το αν ισχύει αυτό που γράφω για τα αυτοκόλλητα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα