vaggelis dogas Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Καλημερα συμφορουμιτες εκανα αλλαγη εταιριας απο Vodafone σε Wind,και ενω στην Vodafone η ταχυτητα ηταν στα 16-17 mbps μετρημενα απο την τηλεφωνικη πριζα,στην Wind η ταχυτητα με την οποια κλειδωνω ηταν 8mbps(και μετα απο προσπαθειες τεχνικων ανεβηκε στα 9.Tι μπορω εγω σαν καταναλωτης να κανω για να σπασω το συμβολαιο ατελως μιας και εχουν μεγαλη αποκλιση ταχυτητων(μαλιστα μου υποσχεθηκαν οτι θα με πανε σε καμπινα οπτικης ινας αλλα ημουν μ@λακας που δεν τους εβαλα να το υπογραψουν αυτο ή να ειναι γραμμενο καπου αυτο).Να σημειωθει επισης οτι η ταχυτητα που θα επρεπε να εχω βαση του τεχνικου της wind(στην πρωτη τηλεφωνικη συνομιλια που ειχα) οτι επρεπε να εχω 18mbps βασει αποστασης και SNR που ειχα(που δεν απεχει πολυ απο τα 17 που ειχα) επισης να πω πως κατατεθηκε στην εταιρεια σαν προβλημα στην γραμμη οποτε ειχαν την ευκαιρια να εξετασουν το προβλημα Επεξ/σία 18 Φεβρουαρίου 2019 από vaggelis dogas
diaol Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Καλημερα , εχεις δικαιωμα εντος 14 ημερολογιακων ημερων να σπασεις το συμβολαιο χωρις καμια ρητρα και κανενα πεναλτι. Αν εχεις περασει αυτες τις ημερες και δεις οτι μετα απο επικοινωνια μαζι τους δεν διορθωθει το προβλημα , με μια καταγγελια συμβασης απο την πλευρα σου στην https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT_EN/index.html εισαι καλυμενος απολυτα. Ελπιζω να σε καλυψα 2
vaggelis dogas Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, diaol είπε Καλημερα , εχεις δικαιωμα εντος 14 ημερολογιακων ημερων να σπασεις το συμβολαιο χωρις καμια ρητρα και κανενα πεναλτι. Αν εχεις περασει αυτες τις ημερες και δεις οτι μετα απο επικοινωνια μαζι τους δεν διορθωθει το προβλημα , με μια καταγγελια συμβασης απο την πλευρα σου στην https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT_EN/index.html εισαι καλυμενος απολυτα. Ελπιζω να σε καλυψα Με καλυψες απολυτως Μετα απο επικοινωνια με την εταιρεια πρεπει πρωτα να συμπληρωσω την φορμα επικοινωνιας και να περιμενω να επικοινωνησουν μαζι μου.Περιμενω τηλεφωνο τους Επεξ/σία 18 Φεβρουαρίου 2019 από vaggelis dogas
skoulas Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Οι 14 ημερολογιακες ημερες ισχυουν απο την ημερα που υπογραφεις το συμβολαιο...η ενεργοποιηση (πλεον -μετα τις τελευταιες αλλαγες*) γινεται μετα τις 14 ημερες οποτε ο μονος τροπος για να "σπασεις" το συμβολαιο ειναι να πληρωσεις τη ρητρα που αναγραφεται στο συμβολαιο... Σε καθε περιπτωση,περιμενε και την επισημη απαντηση τους για να δεις πως μπορεις να κινηθεις... *Οι ημερες που καναμε αιτηση φορητοτητας σε αλλο παροχο,ωστε να παρουμε καλυτερη αντιπροσφορα απο τον παροχο που ειμαστε τελειωσαν...το "καρτελ του Internet" το εκλεισε το παραθυρακι...κανε μια αναζητηση και θα εκπλαγεις δυσαρεστα...
vaggelis dogas Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, skoulas είπε Οι 14 ημερολογιακες ημερες ισχυουν απο την ημερα που υπογραφεις το συμβολαιο...η ενεργοποιηση (πλεον -μετα τις τελευταιες αλλαγες*) γινεται μετα τις 14 ημερες οποτε ο μονος τροπος για να "σπασεις" το συμβολαιο ειναι να πληρωσεις τη ρητρα που αναγραφεται στο συμβολαιο... Σε καθε περιπτωση,περιμενε και την επισημη απαντηση τους για να δεις πως μπορεις να κινηθεις... *Οι ημερες που καναμε αιτηση φορητοτητας σε αλλο παροχο,ωστε να παρουμε καλυτερη αντιπροσφορα απο τον παροχο που ειμαστε τελειωσαν...το "καρτελ του Internet" το εκλεισε το παραθυρακι...κανε μια αναζητηση και θα εκπλαγεις δυσαρεστα... Η γραμμη μου ενεργοποιηθηκε στις 15/2 οποτε και παλι ειμαι εντος των 14 ημερολογιακων ημερων Επεξ/σία 18 Φεβρουαρίου 2019 από vaggelis dogas
Salvation81 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 2 ώρες πριν, vaggelis dogas είπε Η γραμμη μου ενεργοποιηθηκε στις 15/2 οποτε και παλι ειμαι εντος των 14 ημερολογιακων ημερων Τα χαρτια παιζει ρολο ποτε τα υπεγραψες, οχι ποτε ενεργοποιηθηκε η γραμμη. 12 ώρες πριν, diaol είπε Καλημερα , εχεις δικαιωμα εντος 14 ημερολογιακων ημερων να σπασεις το συμβολαιο χωρις καμια ρητρα και κανενα πεναλτι. Αν εχεις περασει αυτες τις ημερες και δεις οτι μετα απο επικοινωνια μαζι τους δεν διορθωθει το προβλημα , με μια καταγγελια συμβασης απο την πλευρα σου στην https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT_EN/index.html εισαι καλυμενος απολυτα. Ελπιζω να σε καλυψα Καταγγελια με ποια λογικη να κανει; Η γραμμη ειναι ΕΩΣ 24, δεν ειναι 24, δεν ειναι 19, δεν ειναι 10. Το οτι ειχε καλυτερη ταχυτητα με Vodafone δεν δικαιολογει καταγγελια συμβασης (εκτος αν δεν θυμαμαι καποια γραμμη στα συμβολαια που να εγγυαται την ιδια η καλυτερη ταχυτητα με αυτη που ειχε ο πελατης - αν υπαρχει τοτε ναι υπαρχει και πατημα).
vaggelis dogas Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Salvation81 είπε Τα χαρτια παιζει ρολο ποτε τα υπεγραψες, οχι ποτε ενεργοποιηθηκε η γραμμη. Καταγγελια με ποια λογικη να κανει; Η γραμμη ειναι ΕΩΣ 24, δεν ειναι 24, δεν ειναι 19, δεν ειναι 10. Το οτι ειχε καλυτερη ταχυτητα με Vodafone δεν δικαιολογει καταγγελια συμβασης (εκτος αν δεν θυμαμαι καποια γραμμη στα συμβολαια που να εγγυαται την ιδια η καλυτερη ταχυτητα με αυτη που ειχε ο πελατης - αν υπαρχει τοτε ναι υπαρχει και πατημα). το θεμα ειναι και ο τεχνικος της wind μου ειπε οτι η γραμμη μου εχει μεγιστη ταχυτητα τα 18,τα οποια τα επιανα πριν αλλαξω εταιρεια,δεν ειναι καποια θεωρητικη ταχυτητα οπως το εως 24.Οταν η ιδια εταιρεια σου λεει πως επρεπε να εχεις παραπανωωταχυτητα(και οι γειτονες που ρωτησα στα 16-17 κλειδωνουν) και δεν την εχεις νομιζω πως ειναι το πιο λογικο να διεκδικησεις οτι δικαιουσε Μόλις τώρα, vaggelis dogas είπε Επεξ/σία 19 Φεβρουαρίου 2019 από vaggelis dogas
Salvation81 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2019 1 ώρα πριν, vaggelis dogas είπε το θεμα ειναι και ο τεχνικος της wind μου ειπε οτι η γραμμη μου εχει μεγιστη ταχυτητα τα 18,τα οποια τα επιανα πριν αλλαξω εταιρεια,δεν ειναι καποια θεωρητικη ταχυτητα οπως το εως 24.Οταν η ιδια εταιρεια σου λεει πως επρεπε να εχεις παραπανωωταχυτητα(και οι γειτονες που ρωτησα στα 16-17 κλειδωνουν) και δεν την εχεις νομιζω πως ειναι το πιο λογικο να διεκδικησεις οτι δικαιουσε Απο το τι θα επρεπε να γινεται και το τι θελουμε μεχρι το τι δικαιουμαστε απεχει παρα πολυ. Οταν στο πακετο σου λεει ΕΩΣ 24 η εταιρεια ειναι καλλυμενη, εκτος αν στο συμβολαιο οπως ειπα σου λενε οτι σου εγγυουνται την ιδια η καλυτερη ταχυτητα απο αυτη που ειχες. Εκει ναι εχεις λογο και πατημα να κανεις καταγγελια συμβασης. Η καλυτερη και πιο απλη/γρηγορη λυση ειναι απλα να φυγεις ΑΝ δεν εχουν περασει 14 μερες απο τοτε που υπεγραψες τα χαρτια.
diaol Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2019 16 ώρες πριν, skoulas είπε Οι 14 ημερολογιακες ημερες ισχυουν απο την ημερα που υπογραφεις το συμβολαιο...η ενεργοποιηση (πλεον -μετα τις τελευταιες αλλαγες*) γινεται μετα τις 14 ημερες οποτε ο μονος τροπος για να "σπασεις" το συμβολαιο ειναι να πληρωσεις τη ρητρα που αναγραφεται στο συμβολαιο... Σε καθε περιπτωση,περιμενε και την επισημη απαντηση τους για να δεις πως μπορεις να κινηθεις... *Οι ημερες που καναμε αιτηση φορητοτητας σε αλλο παροχο,ωστε να παρουμε καλυτερη αντιπροσφορα απο τον παροχο που ειμαστε τελειωσαν...το "καρτελ του Internet" το εκλεισε το παραθυρακι...κανε μια αναζητηση και θα εκπλαγεις δυσαρεστα... Οι !4 ημερες που αναφερα ειναι απο την ημερα που ενεργοποιητε η γραμμη σου οχι απο τις υπογραφες . 11 ώρες πριν, Salvation81 είπε Τα χαρτια παιζει ρολο ποτε τα υπεγραψες, οχι ποτε ενεργοποιηθηκε η γραμμη. Καταγγελια με ποια λογικη να κανει; Η γραμμη ειναι ΕΩΣ 24, δεν ειναι 24, δεν ειναι 19, δεν ειναι 10. Το οτι ειχε καλυτερη ταχυτητα με Vodafone δεν δικαιολογει καταγγελια συμβασης (εκτος αν δεν θυμαμαι καποια γραμμη στα συμβολαια που να εγγυαται την ιδια η καλυτερη ταχυτητα με αυτη που ειχε ο πελατης - αν υπαρχει τοτε ναι υπαρχει και πατημα). Η καταγγελια μπορει να γινει με τον λογο το οτι δεν τον καλυπτουνε οι παροχες που το προσφερουνε , και αυτο να ειναι καπου καταγεγραμεννο .Ειναι απλα τα πραγματα μην πανικοβαλεσε. Και στην τελικη αν δεν σε καλυπτει φυγε απο αυτους . Επισης οι 14 ημερολογιακες ειναι απο την ημερα ενεργοποιησης της υπηρεσιας οχι απο τις υπογραφες.
skoulas Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2019 33 λεπτά πριν, diaol είπε Οι !4 ημερες που αναφερα ειναι απο την ημερα που ενεργοποιητε η γραμμη σου οχι απο τις υπογραφες . Η καταγγελια μπορει να γινει με τον λογο το οτι δεν τον καλυπτουνε οι παροχες που το προσφερουνε , και αυτο να ειναι καπου καταγεγραμεννο .Ειναι απλα τα πραγματα μην πανικοβαλεσε. Και στην τελικη αν δεν σε καλυπτει φυγε απο αυτους . Επισης οι 14 ημερολογιακες ειναι απο την ημερα ενεργοποιησης της υπηρεσιας οχι απο τις υπογραφες. Καλο ειναι οταν θελουμε να "διαψευσουμε" καποιον να παραθετουμε και τα απαραιτητα στοιχεια... Ενδεικτικα Σύμφωνα με τις νέες ρυθμίσεις, ο συνδρομητής σε περίπτωση που έχει συνάψει σύμβαση είτε από απόσταση (τηλεφωνικά, μέσω Διαδικτύου ή fax), είτε εκτός καταστήματος (π.χ. μέσω αντιπροσώπου της εταιρίας στον χώρο του συνδρομητή), έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αζημίως και χωρίς εξηγήσεις. Συνεπώς, έχει τη δυνατότητα να ακυρώσει την αίτηση φορητότητας αριθμού που έχει υποβάλει. Οι παραπάνω δυνατότητες ισχύουν για διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από τη σύναψη της σύμβασης. (Συναψη της συμβασης ειναι η ημερομηνια που αναγραφει η συμβαση και συνηθως ειναι η ημερομηνια της υπογραφης...ΠΟΤΕ η ημερομηνια της ενεργοποιησησς...) Επισης αν ο τεχνικος μετρησε τη γραμμη και εχει μεγιστη ταχυτητα τα 18 (μετρησε εκτος σπιτιου) τοτε μπορει να υπαρχει "εσωτερικο" θεμα το οποιο μπορει να ειναι απο καλωδιωση μεχρι router...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα