Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οι ναυτιλιακές όντως πληρώνουν καλά συγκεκριμένες θέσεις (και σίγουρα όχι λογιστήριο)

Από εκεί και πέρα αν κάποιος ενδιαφέρεται να δουλέψει στον χώρο, και εφόσον μιλάμε για "περιφερειακές θέσεις" (ήτοι λογιστήριο, ΙΤ, κλπ. κλπ) και όχι για το core section του χώρου (τμήματα technical, operations κλπ κλπ) το καλύτερο που έχει να κάνει είναι όντως να επενδύσει σε γνωριμίες

Και 10 πτυχία να έχεις, αν δεν έχεις βύσμα σε λογιστήριο ναυτιλιακής πολύ δύσκολο να μπεις... 

 

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, AristidisZ είπε

Οι ναυτιλιακές όντως πληρώνουν καλά συγκεκριμένες θέσεις (και σίγουρα όχι λογιστήριο)

Από εκεί και πέρα αν κάποιος ενδιαφέρεται να δουλέψει στον χώρο, και εφόσον μιλάμε για "περιφερειακές θέσεις" (ήτοι λογιστήριο, ΙΤ, κλπ. κλπ) και όχι για το core section του χώρου (τμήματα technical, operations κλπ κλπ) το καλύτερο που έχει να κάνει είναι όντως να επενδύσει σε γνωριμίες

Και 10 πτυχία να έχεις, αν δεν έχεις βύσμα σε λογιστήριο ναυτιλιακής πολύ δύσκολο να μπεις... 

Άρα μου λες με λίγα λόγια, ότι αν θέλω να μπω σε λογιστήριο ναυτιλιακής, δεν θα παιξει ρολο το μαστερ, αλλα οι γνωριμιες. Το μόνο που πρέπει να έχω είναι το βασικό τίτλο σπουδών και βυσμα από ότι κατάλαβα . Δηλ αν εκανα το μαστερ στα ναυτιλιακα στο Πειραια, με κατευθυνση ναυτιλιακα οικονομικα σε τι θα με βοηθουσε σε μια ναυτιλιακη εταιρεια?

Δημοσ.
7 ώρες πριν, AristidisZ είπε

Οι ναυτιλιακές όντως πληρώνουν καλά συγκεκριμένες θέσεις (και σίγουρα όχι λογιστήριο)

Από εκεί και πέρα αν κάποιος ενδιαφέρεται να δουλέψει στον χώρο, και εφόσον μιλάμε για "περιφερειακές θέσεις" (ήτοι λογιστήριο, ΙΤ, κλπ. κλπ) και όχι για το core section του χώρου (τμήματα technical, operations κλπ κλπ) το καλύτερο που έχει να κάνει είναι όντως να επενδύσει σε γνωριμίες

Και 10 πτυχία να έχεις, αν δεν έχεις βύσμα σε λογιστήριο ναυτιλιακής πολύ δύσκολο να μπεις... 

λεφτα ομως θα παρεις γιατι θα εισαι ο ανθρωπος που διαχειριζεται σωστα δυσκολες περιπτωσεις και γενικα εισαι ανθρωπος κλειδι.

Το βυσμα απο μονο του δινει ενα τυπικο μισθο μιας τυπικης δουλειας και παπαλα.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, tornado είπε

θα εισαι ο ανθρωπος που διαχειριζεται σωστα δυσκολες περιπτωσεις και γενικα εισαι ανθρωπος κλειδι.

Μιλάς για το λογιστήριο ; 

Δημοσ.

Δεν υπάρχουν δύσκολες περιπτώσεις στο λογιστήριο, ειδικά σε πολυεθνικές και μεγάλες επιχειρήσεις. Εκεί είναι όλα στρωμένα και έτοιμα, εσύ είσαι απλά μέρος της αλυσίδας. Το ερώτημα κλειδί για μένα, είναι το πόσο χρήσιμος είσαι και δεν μιλώ για τις γνώσεις μόνο. Εμπιστοσύνη, το α και το ω. Όταν ο άλλος σου δίνει να διαχειριστείς πληρωμές, εισπράξεις, επιταγές, κωδικούς e-banking, ξέρεις απέξω τα στοιχεία του, σε εμπιστεύεται. Και αυτή η εμπιστοσύνη πληρώνεται αναλόγως. Εκεί έχει όντως νόημα να ενδιαφερθείς για τη δουλειά, να πας και να πιάσεις τον εργοδότη και να του πεις, δες εδώ, αν κάνουμε αυτό και αυτό θα κερδίσουμε τόσα. Να είσαι ενεργό μέλος ενός συνόλου. On topic τώρα, στις ναυτιλιακές δεν πληρώνεται καλά το λογιστήριο αλλά είναι και οι μόνοι, μαζί με τις καθαρίστριες, που θα σχολάσουν μόλις πάει just η ώρα, εν αντιθέσει με το import-export department που δεν έχει ώρες στην ουσία. Μας έχουν στείλει mails όλες τις πιθανές ώρες, απόγευμα, βράδυ, χαράματα, σ/κ. Και αυτές που τα στέλνουν (δεν ξέρω γιατί αλλά οι περισσότερες είναι γυναίκες) είναι που πληρώνονται καλά. Η πίεση όμως είναι τεράστια και αυτό το καταλαβαίνεις από το πόσο γρήγορα αλλάζουν τα πρόσωπα σε αυτά τα τμήματα εν αντιθέσει με το λογιστήριο στο οποίο θα δεις άτομα με πολλά χρόνια στην εταιρεία. Τέλος, οι γνωριμίες παίζουν όντως μεγάλο ρόλο. Αν μείνεις σε μια εταιρία 2-3 χρόνια και μάθεις τα "κουτσομπολιά" θα διαπιστώσεις ότι το 80% γνωριζόταν εκ των προτέρων και ελάχιστοι πήγαν με συνέντευξη από αγγελία. 

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 21/2/2019 στις 10:47 ΜΜ, fredd0 είπε

Απο το να πεταξεις 9 χιλιαρικα ποσο χρεωνει η ΑΣΟΕΕ για το δικο της στην τουαλετα ...

και σιγα μη θες 25,000 εξοδα για ενα χρονο Λονδινο. Για σπουδες πας, οχι για να κανεις τον μπρουκλη στο Chelsea.

ενας απο τους λογους αξιζει το συγκεκριμενο, για τον συγκεκριμενο κλαδο.

Ειπα. Αν θες επαγγελματικη αποκατασταση στον κλαδο πας εκει. Αν οχι πας ΑΣΟΕΕ και γραφεις μορια για διορισμο στο δημοσιο

ΥΓ ο κλαδος ειναι απο τους ελαχιστους Ελλαδα που πληρωνουν αριστα.3000+ αριστα.

Δεν διαφωνώ ότι η το cass δεν συγκρινεται με την ΑΣΟΕΕ. Οπως και δεν διαφωνώ αν μια πορσε ειναι καλυτερο αμαξι απο ενα corsa. το θεμα ομως ειναι αν εχει να δωσει 50k. θεωρω πως η πλειοψηφια του κοσμου που σκεφτεται αν θα παει ΑΣΟΕΕ vs ΠΑΠΕΙ δεν εχει 50k για εναν χρονο. Αν τα εχει ας τα δωσει.

 

το μαστερ αυτη τη στιγμη εχει 30. εγω ειπα οτι θα χαλασει 50 (δηλαδη 20 για living costs). Σου φαινεται υπερβολικο? Στην ολλανδια ως φοιτητης τα εξοδα μου ηταν 1000 μηνιαιως ακατεβατα και δεν εκανα υπερβολες. 

Αν θελει επαγγελματικη αποκατασταση στον κλαδο καλυτερα να επενδυσει σε γνωριμιες. Θα πιασουν πιο πολυ τοπο απο οποιοδηποτε χαρτι.

Συμφωνω οτι πληρωνει ο κλαδος αλλα σε γνωστο μου που γυρισε μολις εβγαλε το cass του καναν offer 1000αρικο. Φανταζομαι οτι θα παρει αρκετο χρονο να φτασει στα 3000.

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, koulkos είπε

Δεν υπάρχουν δύσκολες περιπτώσεις στο λογιστήριο, ειδικά σε πολυεθνικές και μεγάλες επιχειρήσεις. Εκεί είναι όλα στρωμένα και έτοιμα, εσύ είσαι απλά μέρος της αλυσίδας. Το ερώτημα κλειδί για μένα, είναι το πόσο χρήσιμος είσαι και δεν μιλώ για τις γνώσεις μόνο. Εμπιστοσύνη, το α και το ω. Όταν ο άλλος σου δίνει να διαχειριστείς πληρωμές, εισπράξεις, επιταγές, κωδικούς e-banking, ξέρεις απέξω τα στοιχεία του, σε εμπιστεύεται. Και αυτή η εμπιστοσύνη πληρώνεται αναλόγως. Εκεί έχει όντως νόημα να ενδιαφερθείς για τη δουλειά, να πας και να πιάσεις τον εργοδότη και να του πεις, δες εδώ, αν κάνουμε αυτό και αυτό θα κερδίσουμε τόσα. Να είσαι ενεργό μέλος ενός συνόλου. On topic τώρα, στις ναυτιλιακές δεν πληρώνεται καλά το λογιστήριο αλλά είναι και οι μόνοι, μαζί με τις καθαρίστριες, που θα σχολάσουν μόλις πάει just η ώρα, εν αντιθέσει με το import-export department που δεν έχει ώρες στην ουσία. Μας έχουν στείλει mails όλες τις πιθανές ώρες, απόγευμα, βράδυ, χαράματα, σ/κ. Και αυτές που τα στέλνουν (δεν ξέρω γιατί αλλά οι περισσότερες είναι γυναίκες) είναι που πληρώνονται καλά. Η πίεση όμως είναι τεράστια και αυτό το καταλαβαίνεις από το πόσο γρήγορα αλλάζουν τα πρόσωπα σε αυτά τα τμήματα εν αντιθέσει με το λογιστήριο στο οποίο θα δεις άτομα με πολλά χρόνια στην εταιρεία. Τέλος, οι γνωριμίες παίζουν όντως μεγάλο ρόλο. Αν μείνεις σε μια εταιρία 2-3 χρόνια και μάθεις τα "κουτσομπολιά" θα διαπιστώσεις ότι το 80% γνωριζόταν εκ των προτέρων και ελάχιστοι πήγαν με συνέντευξη από αγγελία. 

Από τα λεγομενά σου, κατάλαβα ότι είσαι λογιστής. Και εγώ λογίστρια. Τελείωσα το ΤΕΙ Πειραιά. Κοιτά γνωρίζεις ότι το χαρτί που έχουμε, είναι ένα βασικό "όπλο" για να εργαστούμε παντού. Από το λογιστικό γραφείο της γειτονιάς, μέχρι τις εταιρείες, οποιαδήποτε μορφής και είδους. Δεν θα διαφωνήσω σε αυτά που λες. Ίσως , έτσι όπως μου τα αναφέρεις, καταλαβαίνω ότι ένα μάστερ στη ναυτιλία δεν θα με βοηθήσει και σε κάτι ιδιαίτερο. Μπορώ να μπω στο λογιστήριο και χωρίς μάστερ στα ναυτιλιακα. Σαφώς και χρειάζονται γνωριμίες σε όλα τα επαγγέλματα. Πολλές φορές, μου λένε αρκετοί ότι υπάρχει παντού ανεργία και είναι λογικό, αλλά πιστεύω ότι όσο σε πιο μεγάλη πόλη ζεις, άλλο τόσο μεγαλύτερη ανεργία υπάρχει. Δηλ εδώ στην Αθήνα , η Αθήνα πιστεύω ότι είναι πολύ μεγαλύτερη πχ από της Θεσσαλονίκης, που ακούω συνέχεια από γνωστούς/ες ότι δεν εχει δουλειές. Θέλει και λίγο τύχη. Το γνωρίζεις ότι επαγγελμά μας, το δυνατό του χαρτί είναι η προυπηρεσία και όχι τα μάστερ. Δηλ αν έκανα μάστερ πχ ενα ΜΒΑ δεν ξερω ως λογίστρια σε τι θα μπορούσε να με βοηθήσει εξ'ολοκλήρου. Ίσως να ξεφύγω από το λογιστικό κομμάτι. Μέχρι εκεί. Πλέον μόνο τα ναυτιλιακά και ο τουρισμός, επιβιώνουν σήμερα. Όταν δούλευα λογίστρια σε ξενοδοχειακή μονάδα, έπαιρνα πολυ καλά χρήματα 6 ημερες την εβδομάδα, χτυπώντας 9ωρα. Ήταν πολύ καλά. Κάτι φίλες που έχω σε ναυτιλιακές, δουλεύουν ωράριο fix που λέμε αλλά τα λεφτά είναι 800-900. Μέ ένα μάστερ μόνο τότε ανεβαίνεις

3 λεπτά πριν, kimimaro_ είπε

Δεν διαφωνώ ότι η το cass δεν συγκρινεται με την ΑΣΟΕΕ. Οπως και δεν διαφωνώ αν μια πορσε ειναι καλυτερο αμαξι απο ενα corsa. το θεμα ομως ειναι αν εχει να δωσει 50k. θεωρω πως η πλειοψηφια του κοσμου που σκεφτεται αν θα παει ΑΣΟΕΕ vs ΠΑΠΕΙ δεν εχει 50k για εναν χρονο. Αν τα εχει ας τα δωσει.

το μαστερ αυτη τη στιγμη εχει 30. εγω ειπα οτι θα χαλασει 50 (δηλαδη 20 για living costs). Σου φαινεται υπερβολικο? Στην ολλανδια ως φοιτητης τα εξοδα μου ηταν 1000 μηνιαιως ακατεβατα και δεν εκανα υπερβολες. 

Αν θελει επαγγελματικη αποκατασταση στον κλαδο καλυτερα να επενδυσει σε γνωριμιες. Θα πιασουν πιο πολυ τοπο απο οποιοδηποτε χαρτι.

Συμφωνω οτι πληρωνει ο κλαδος αλλα σε γνωστο μου που γυρισε μολις εβγαλε το cass του καναν offer 1000αρικο. Φανταζομαι οτι θα παρει αρκετο χρονο να φτασει στα 3000.

Εγώ πιστεύω ότι αν έκανα ΜΒΑ, θα μου άνοιγε πιο πολλές πόρτες ως λογίστρια από ένα μάστερ στη ναυτιλία. Και ας είναι τα ΜΒΑ , σούπα όπως λέμε. Έτσι οπως μου τα λέτε παντα

Δημοσ.

Τα καλύτερα ναυτιλιακά σε μάστερ και γενικά αυτό που λέμε η "μάνα" ειναι ο Πειραιάς. Από εκει και πέρα και εγώ είμαι απόφοιτος ΤΕΙ λογιστικής και ξέρω από φίλους αυτά που πάνω-κάτω είπες. Το θέμα ειναι ότι επειδή όπως είπες είσαι και εσύ απόφοιτη ΤΕΙ, τώρα που έγιναν τα ΑΤΕΙ , Πανεπιστήμια, τι θα γίνει με τα πτυχία μας και πως θα αξιοποιούνται στην αγορά , κανείς δεν ξέρει

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, AristidisZ είπε

Μιλάς για το λογιστήριο ; 

λογιστηριο τι ανθρωπος κλειδι να εισαι?

μιλαω για τμηματα οπως HR, chartering, claims και αλλα πιο εξειδικευμενα.

Οταν λεμε μεταπτυχιακο στα ναυτιλιακα αυτο εννοουμε. 

Εγω θα ξεκαθαρισω, οτι το να κανεις μεταπτυχιακο στα ναυτιλιακα, σου αποδιδει καταρχην ενα χαρτι, ενα τιτλο.

Οταν πας παρακατω, το χαρτι αυτο πρεπει να αντιπροσωπευει κατι συγκεκριμενο.

Πχ σε τι ακριβως θα κανεις μεταπτυχιακο?

ναυτικο δικαιο? ναυλωσεις? διαχειριση προσωπικου?

Νομιζω πριν καν μπεις στη διαδικασια αυτη, πρεπει να ασχοληθεις σε τι θελεις να εξειδικευσεις.

Γιατι αλλιως μπορεις να κανεις ενα μεταπτυχιακο, πχ διαχειριση λιμενων, η αξια του να ειναι ελαχιστη για

να εχεις ενα αβανταζ να βρεις καλα αμειβομενη εργασια. 

Επεξ/σία από tornado
Δημοσ.
3 ώρες πριν, tornado είπε

λογιστηριο τι ανθρωπος κλειδι να εισαι?

μιλαω για τμηματα οπως HR, chartering, claims και αλλα πιο εξειδικευμενα.

Οταν λεμε μεταπτυχιακο στα ναυτιλιακα αυτο εννοουμε. 

Εγω θα ξεκαθαρισω, οτι το να κανεις μεταπτυχιακο στα ναυτιλιακα, σου αποδιδει καταρχην ενα χαρτι, ενα τιτλο.

Οταν πας παρακατω, το χαρτι αυτο πρεπει να αντιπροσωπευει κατι συγκεκριμενο.

Πχ σε τι ακριβως θα κανεις μεταπτυχιακο?

ναυτικο δικαιο? ναυλωσεις? διαχειριση προσωπικου?

Νομιζω πριν καν μπεις στη διαδικασια αυτη, πρεπει να ασχοληθεις σε τι θελεις να εξειδικευσεις.

Γιατι αλλιως μπορεις να κανεις ενα μεταπτυχιακο, πχ διαχειριση λιμενων, η αξια του να ειναι ελαχιστη για

να εχεις ενα αβανταζ να βρεις καλα αμειβομενη εργασια. 

To μεταπτυχιακο στα ναυτιλιακα στο ΠΑΠΕΙ έχει κατεύθυνση ναυτιλιακα οικονομικά

Δημοσ.
2 ώρες πριν, m.gial είπε

To μεταπτυχιακο στα ναυτιλιακα στο ΠΑΠΕΙ έχει κατεύθυνση ναυτιλιακα οικονομικά

δεν κανει μονο το ΠΑΠΕΙ μταπτυχιακο στα ναυτιλιακα.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, tornado είπε

δεν κανει μονο το ΠΑΠΕΙ μταπτυχιακο στα ναυτιλιακα.

Κάνει το ΠΑΠΕΙ, η ΑΣΟΕΕ και τα ιδιωτικά κολλέγια

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Το Ινστιτούτο Ναυλομεσιτών δεν είναι πανεπιστήμιο αλλά επαγγελματικό σωματείο εξειδικεύεται πάνω στα ναυτιλιακά είναι ίσως η καλύτερη επιλογή στο τομέα αυτό. Η αναγνώριση τους είναι διεθνής σε όλα τα κράτη-μέλη που αναγνωρίζουν το ICS.

  • 10 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά να σας ρωτήσω και πείτε μου την άποψη σας άμα μπορείτε. Άμα κάποιος τελειώσει εμποροπλοιάρχων στον κλάδο των πλοιάρχων ή ακόμα και στους μηχανικούς, αξίζει να κάνει μεταπτυχιακό θα τον βοηθήσει σε κάτι και αν ναι σε τι ακριβώς? Η δεν αξίζει? Θα βρίσκεις το ίδιο εύκολα δουλειά με το προπτυχιακό σου? Οι πιο πολλοί που τελειώνουν εμποροπλοιάρχων κάνουν μεταπτυχιακό? Ευχαριστώ εκ των προτέρων 🙏

Επεξ/σία από Loto2021

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...