bluesattack Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Παρε ενα παπακι 135 cc.Θα πηγαινει ανετα με 80-90 .Μια χαρα ειναι ακομα και για την εθνικη.Χαλασε η...ζαντα 40 ε , χαλασε το λαστιχο 30 ε .Για υπολογισε τα στο αλλο. Θα σου χρειαστει και οταν εισαι 30 και οταν ειναι 40 χρονων . 20 λεπτά πριν, andrapos είπε Πάντως παιδιά και το μικρό ninja δεν είναι supersport.Δηλαδη δεν έχει τη σκυφτή θέση ούτε κλείνει τα γόνατα για να πεις ότι θα κουράσει.Ειναι ότι πρέπει για πρώτη μηχανή.Αν πάρεις scooter θα μάθεις ισορροπία μόνο,κατά τα άλλα πιο πολύ θα σε δυσκολέψει να πας μετά σε μηχανή. Ενταξει κατασκυφτος δεν εισαι, ουτε ειναι πια τοσο βαρυ μηχανακι, καμμια 60 κιλα πανω απο το παπακι θα ειναι.Αλλα ψιλοσκυφτος εισαι.Τωρα να πηγαινει 50 χλμ με αυτο, σταματα ξεκινα μεσα στην πολη , με τα γιδια να πεταγονται δεξια αριστερα απο τα στενα .. Να ελεγε οτι παει 100 χλμ αποσταση εθνικη μεχρι να φθασει στην σχολη παει στο καλο Επεξ/σία 18 Φεβρουαρίου 2019 από bluesattack 1
andrapos Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 10 λεπτά πριν, bluesattack είπε Παρε ενα παπακι 135 cc.Θα πηγαινει ανετα με 80-90 .Μια χαρα ειναι ακομα και για την εθνικη.Χαλασε η...ζαντα 40 ε , χαλασε το λαστιχο 30 ε .Για υπολογισε τα στο αλλο. Θα σου χρειαστει και οταν εισαι 30 και οταν ειναι 40 χρονων . Ενταξει κατασκυφτος δεν εισαι, ουτε ειναι πια τοσο βαρυ μηχανακι, καμμια 60 κιλα πανω απο το παπακι θα ειναι.Αλλα ψιλοσκυφτος εισαι.Τωρα να πηγαινει 50 χλμ με αυτο, σταματα ξεκινα μεσα στην πολη , με τα γιδια να πεταγονται δεξια αριστερα απο τα στενα .. Να ελεγε οτι παει 100 χλμ αποσταση εθνικη μεχρι να φθασει στην σχολη παει στο καλο Είπε οτι θέλει να πηγαίνει και εθνική,και να πηγαίνει 120-130 άνετα.Αυτο με το παπί δεν γίνεται.Και εντάξει νέο παιδί σιγά μην κουραστεί με τη θέση του ninja.Εγω είχα aprilia rs 125 και δεν ένιωθα στην ηλικία του.Θυμαμαι είχε ένας φίλος το ninja και όταν ανέβαινα το έβλεπα σαν πολυθρόνα.Το καλό με το παπί είναι ότι ταιριάζει με τα οικονομικά δεδομένα ενός φοιτητή καλύτερα,αλλά και το 250αρι αν δουλεύει θα μπορεί να το συντηρήσει. 1
kawaandre Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Καλημέρα σε όλους σαν παλιός τώρα πια... κλαψ..κλαψ είμαι 47στα 48 και οδηγώ από τα 14 μου μότο...και ακομα επανω σε μια μοτο ειμαι.Η ταπεινή μου γνώμη εαν θες να ακούσεις ΠΡΩΤΟΝ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΚΕΦΑΛΙ και να διαλέξεις κάτι που να μπωρη να φρενάρει οσο γίνεται καλύτερα...Δεν θα πρότεινα πάπι λόγο ότι στην εθνική θα είσαι φτερό στον άνεμο κατι στα 200 κυβικα θα ηταν οτι πρεπει για την διαδρομή που κανεις και σαν νεος .ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΣΤΟ ΕΠΑΝΩ ΚΕΦΑΛΙ...ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΚΆΤΩ...ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΠΙΟΣ ΘΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ. ΕΞΟΠΛΙΣΜΌΣ, ΚΡΑΝΟΣ ΠΑΝΤΑ ΟΧΙ ΠΑΟ ΓΙΑ ΤΣΙΓΑΡΑ Και να ξέρεις παντα ΟΡΘΙΟΣ ΚΑΛΕΣ ΒΌΛΤΕΣ 1
bluesattack Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) @andrapos Βρε ετσι ειπε.Επισης ειπε οτι δεν ξερει τιποτα απο μηχανακια.Αν παει με 130 σκυφτος στην εθνικη σε αυτους τους γλυστερους μπακατελοδρομους (ακα ''εθνικη'') βλεπω να μην...επιστρεφει Επεξ/σία 18 Φεβρουαρίου 2019 από bluesattack 1
punky Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 O προϋπολογισμός σου δυστυχώς είναι τέτοιος που θα κλάψεις τα λεφτά σου στο τέλος. Ειδικά για τον εξοπλισμό, όπως είπαν κάποια άλλα παιδιά, δεν φτάνει ούτε για κράνος. Το καλό κράνος έχει σημασία γιατί στο 99% του χρόνου σου που δεν θα πέσεις για να σου χρειαστεί, θα σου προσφέρει καλύτερη αεροδυναμική, αυξημένη ηχομόνωση, καλύτερο εξαερισμό, καλύτερη επένδυση για να μην ιδρώνεις λες και κάνεις σάουνα το καλοκαίρι κλπ. Και στη μοτοσυκλέτα, η άνεση = πιο καθαρό μυαλό = αυξημένη ασφάλεια. Όσον αφορά τη μοτοσυκλέτα, δεν είμαι φαν της κατηγορίας που κοιτάς και δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Το CBF που απέκλεισες πάντως το έχει φίλος (μιλάω για το 125), και έπαθα πλάκα με την ποιότητα της κύλισης, τη γραμμικότητα του κινητήρα, την ποιότητα των πλαστικών και την οικονομία καυσίμου. Θεωρώ πως καλύπτει τη χρήση που περιγράφεις, αλλά προφανώς δεν σε καλύπτει αισθητικά. Γνώμη μου είναι πως στη φάση που είσαι, ηλικιακά και οικονομικά, είναι προτιμότερο κάτι που θα είναι σκυλί και εργαλείο, παρά μόστρα και επιδόσεις. Η πρώτη μου μοτοσυκλέτα ήταν ένας δίχρονος πύραυλος, ένα TDR 250. 2 πράγματα θυμάμαι από εκείνη τη σχέση. Ένα, πως έζησα από θαύμα και δύο πως πολλές φορές νοστάλγησα την αξιοπιστία και την οικονομία του ταπεινού παπιού που είχα πριν από αυτό. 3
andrapos Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 38 λεπτά πριν, bluesattack είπε @andrapos Βρε ετσι ειπε.Επισης ειπε οτι δεν ξερει τιποτα απο μηχανακια.Αν παει με 130 σκυφτος στην εθνικη σε αυτους τους γλυστερους μπακατελοδρομους (ακα ''εθνικη'') βλεπω να μην...επιστρεφει Νομίζω ότι υπερβάλεις.Δεν μιλάμε για οδήγηση με 200++,τα 130 είναι μια ταχύτητα που πρέπει να μπορείς να αναπτύξεις για να βγεις με ασφάλεια εθνική.Για να μην σε προσπερνάνε τρελαμένοι νταλικεριδες και τρέμει η ψυχή σου.Μιλάμε πάντα για ανθρώπους που καταλαβαίνουν τον κίνδυνο και δεν θα πάνε πχ να κολλήσουν στο μπροστινό αυτοκίνητο με 130.Αποστάσεις ασφαλείας,δεξιά λωρίδα για αρχή και είσαι μια χαρά.Σιγουρα κινδυνεύεις λιγότερο από το να βγεις με παπί.Μιλαμε για άνθρωπο που οδηγεί αυτοκίνητο,δεν θα βγει πρώτη φορά στο δρομο.Επίσης συμφωνω με το θέμα του εξοπλισμού που είπαν και άλλοι ότι πρέπει να δώσεις αρκετά χρήματα να πάρεις κράνος, μπουφάν,γάντια τουλάχιστον. 1
SilverCloak Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 0. Μακριά από μηχανές. Αυτό λέω πάντα σε όσους με ρωτάνε. Δε θέλω να έχω το θάνατό τους στη συνείδηση μου. 1. Μακριά από σκούτερ και παπιά. Αυτά τα παίρνεις όταν μάθεις να οδηγείς, να σε βολέψουν για την κοντινή καθημερινότητα, ή αν δεν έχεις λεφτά. Όπως είχα πει σε ένα φίλο είναι σαν το game of thrones. Αν είσαι άνετα πάνω στο θρόνο, ξεχνιέσαι και αυτό πληρώνεται ακριβά στο δρόμο. 2. Όταν πήρα μηχανή έδωσα 1200 ευρώ για εξοπλισμό. Ρε, μιλάμε για τα καλύτερα λεφτά που έχω δώσει ποτέ. Και εννοείται ότι το δερμάτινο το χρησιμοποιώ ακόμα, 15 χρόνια μετά. Εντάξει, τότε τα είχα και τα έδωσα, τώρα θα έκανα συμβιβασμούς αλλά σε καμία περίπτωση 250 ευρώ. Απλά δεν φτάνουν με τίποτα. Το βασικότερο φυσικά είναι το κράνος. Δεν είναι μόνο ότι πρέπει να είναι ασφαλές. Πρέπει να είναι και άνετο. Πρέπει να ευχαριστιέσαι να το φοράς όχι να λες, που να βάζω τώρα αυτή τη μαλακία, μέχρι τη γωνία πάω. Πήγαινε σε όλα τα μαγαζιά και δοκίμασε ΟΛΑ τα κράνη. Πρέπει να βρεις αυτό που ταιριάζει στο κεφάλι σου. Εμένα με είχαν πρήξει για το πόσο γαμάτα είναι τα ARAI, ε σόρρυ, εγώ αυτό το πράμα δεν μπορώ να το φορέσω. Σαν τα SHOEI δεν έχει, αλλά αυτό κάνει σε εμένα, ο καθένας αισθάνεται άνετα αλλού. Επίσης, το μπουφάν ,τα γάντια και τα παπούτσια είναι δυστυχώς εποχιακά. Δύσκολα θα βρεις κάτι που να τα φοράς πάντα. Και πρέπει. Οπότε βάλε στο budget σου ότι κάποια φάση θα πρέπει να πάρεις και καλοκαιρινά. 3. Από εκεί πέρα αρχίζουν τα προσωπικά γούστα. Για εμένα ας πούμε, δεν έχει καλύτερο από BMW 650 για καθημερινή μετακίνηση, αλλά δεν είναι ακριβώς μέσα στο budget. Το μόνο πρόβλημα με τα SS είναι ότι σου παίρνουν το μυαλό. Εγώ συνειδητά δεν πήρα κάτι τέτοιο όταν ξεκινούσα γιατί ήμουν σίγουρος ότι θα σκοτωθώ. Μιλάμε για video-game. Είναι όλοι σταματημένοι και εσύ είσαι το υπερ-ευκίνητο, υπερ- γρήγορο πουλί που φτερουγίζει ανάμεσά τους. Είναι σούπερ εθιστική αίσθηση και ο θάνατος σίγουρος, τουλάχιστον για εμένα θα ήταν. Τώρα έχω την εμπειρία (15 χρόνια μετά) να τα ελέγξω κάπως, αλλά και πάλι τα φοβάμαι. Αυτά τα μικρά δεν τα ξέρω και βλέπω ότι οι άλλοι λένε ότι είναι πιο φιλικά, ίσως είναι καλή επιλογή, ίσως και cbf 250, δεν ξέρω. 4. Ο φόβος είναι ο μεγαλύτερος εχθρός αλλά και ο πιο καλός φίλος. Γενικά στα οχήματα, ισχύει το όποιος φοβάται πέφτει και κοιμάται, αλλά και ο καθόλου φόβος οδηγεί στο θάνατο μάλλον. 5. Μεταφέρω αυτό που μου είχε πει ένας έμπειρος όταν μάθαινα: Όλα κόκκινα, όλα απαγορεύονται, όλα στοπ. Εννοείται ότι δεν είχα καταλάβει τη ψωνίστικη βλακεία μου είχε πει, αλλά ήταν φοβερή συμβουλή όπως είδα εκ των υστέρων. Σημαίνει μην εμπιστεύεσαι κανένα σήμα και κανέναν άλλο στο δρόμο εκτός από εσένα. Το να κάνεις υποθέσεις και παραδοχές για τη συμπεριφορά των άλλων οδηγεί σε ... ξέρεις, το έχω γράψει κάμποσες φορές. Happy riding!!! 2 1
ihusa Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Eγω φιλε μου θα πρότεινα ενα κτμ duke 200 κοντα στα λευτα σου 2100 συγκεκριμένα... Με πολυ καλα περιφερειακα οπως wp αναρτησης και brembo φρενα...και το θεωρώ ενα πολυ καλο δασκαλο μηχανακι στα πρωτα σου βηματα Και ενα παράδειγμα https://www.car.gr/19557715-ktm-200-duke 2
apapasman Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Καλημέρα , συμφωνώ με τους από πάνω ,όντας και εγώ στα 48 το δίπλωμα για μηχανή το πήρα το 1992, ξεκίνησα με παπί και συνέχισα με σκούτερ λόγω δουλειάς (ξεκίνα σταμάτα Αθήνα κ λογιστής γαρ, και φυσικά για διαθέσιμους χώρους-το κράνος ε;). Ξεκίνησα όμως από παπί 100cc (Kawasaki max100) ,και σιγά σιγά ανέβαινα κυβικά βάσει της εμπειρίας που αποκτούσα και φυσικά ανάλογα την απόσταση που είχα να διανύσω. Όμορφο το μηχανάκι που θες αλλά δεν ξέρω αν είναι πρακτικό για σένα, πόσο μάλλον για τις δυνατότητές σου σαν αναβάτης. Τώρα για τα 120-130 χλμ άνετα στην εθνική , καλά σου λένε θες τουλάστιχον 250cc αλλά για σένα (κατά την ταπεινή μου γνώμη) η ταχύτητα αυτή είναι απαγορευτική ,δεν είναι αυτοκίνητο η μηχανή είσαι εκτεθειμένος . Δε μαθαίνεις να οδηγείς στην ευθεία της εθνικής.. θυμάμαι πάντως το παπί έβγαζε 100χλμ/ώρα ίσως και παραπάνω 1
Γιάννης Blackberrianos Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Ευχαριστω πολυ σε ολους σας κυριοι μου.Οι αποψεις που μου λετε μπορω να πω πως ειναι σωστες αν και μερικες ειναι διαφορετικες και καλος η κακος εχω συνειδηση για την ασφαλεια και καταννοω πως πρεπει να δωσω παραπανω λεφτα για εξοπλισμο.Απλα θα κανω λιγο υπομονη αμα ειναι μερικους μηνες ακομα να μαζεψω μερικα λεφτα ακομα εξαλλου το καλοκαιρακι θα δουλευω και σε δευτερη δουλεια αρα θα βγαλω τα διπλα κοντα απο οτι εχω τωρα.Αρα θα κανω λιγο υπομονη και θα τρωω μονο κονσερβες και ξηρα τροφη 😂.Τα 650 touring που μου προτεινετε οφειλω να ομολογησω οτι μου αρεσουνε αλλα δυστυχως δεν εχω την δυνατοτητα λογω του Α2 διπλωματος.Λογικα θα καθυστερησω τις αγορες μου μερικους μηνες εξαλλου βολευομαι και με το αμαξι οποτε μου χρειαζεται για δουλεια η για την σχολη αν δεν χρειαζεται απο αλλο μελος της οικογενειας μου.Για MOTARD Δεν εχω ακουσει καμια γνωμη στα 250 κυβικα.Το νιντζακι παιδια ειναι δικυλινδρο και αυτο με τραβαει πολυ γιατι ειναι διαφορετικα αναπαραγει την ροπη και διαφορετικα κραταει την ταχυτητα ακομα και με 120 χιλιομετρα ενα μονοκυλινδρο απο ενα δικυλινδρο.Για τον εξοπλισμο θα κοιταξω να μαζεψω τα διπλα απο το αρχικο μου ποσο να δωσω τουλαχιστον 300-400 ευρω για ενα κρανος που ξερω πως μπορει να με σωσει απο τα χειροτερα.και τουλαχιστον να δωσω αλλα 200-300 για ενα καλο μπουφανακι.Ενταξει γαντακια πιστευω και με 30-50 ευρω βρισκεις καλης ποιοτητας.Τωρα για μποτακια δεν ξερω περιμενω γνωμες.Πιστευω ειναι λιγο μονοδρομος το νιντζακι για εναν φοιτητη για να μπορω να το συντηρω μονος μου με την δουλεια που εχω.Το σκουτερ οσοι μου λετε το θεωρω επικυνδινο γιατι ανεβαζει πολυ διαφορετικα και πολυ πιο γρηγορο ταχυτητα απο ενα σειριακο μηχανακι.Επισης το μηχανακι το θελω και για μικρες εκδρομουλες και εξορμησεις δεν ξερω αν βολευει γενικα ο φιλος μου ανεβαινει με το δικο του συχνα σε διαδρομες με στροφες και μου εχει παει οτι παει ανετα και με δικαβαλο.Ολες οι αποψεις σας δεκτες περιμενω και αλλες περισοτερες πληροφοριες με τα κοστη που εχει γενικα μια μηχανη γιατι μονο ενα ατομο μου εδωσε πλήροφοριες. Ευχαριστω ολους τους μηχανοβιους και μη και μακαρι να μην μου αρεσανε οι μηχανες γιατι το ξερω πως δεν σε προσεχουνε.Και κατι ακομα δεν ειμαι ουτε λατρης της ταχυτητας ουτε λατρης της καγκουριας και της ηλιθιοτητας..πιο πολυ την βρισκω με το να καθομαι και να καθαριζω το οχημα που οδηγω και να το συντηρω και να το ομορφαινω και να πηγαινω καμια εκδρομουλα με παρεα ηρεμα και ωραια.Επισης η ασφαλεια ειναι πανω απο ολα και για αυτο δεν υπαρχει ανθρωπος που να μπει στο αμαξι και να μου πει δεν φοραει ζωνη εμπρος αλλα και πισω και εχω βγαλει ατομο εκτος αμαξιου γιατι με την ασφαλεια δεν παιζουμε.Και οπως λεει ενας γνωστος Η ΖΩΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΙΑ!!!!!!!! 😎 1
punky Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, SilverCloak είπε μένα με είχαν πρήξει για το πόσο γαμάτα είναι τα ARAI, ε σόρρυ, εγώ αυτό το πράμα δεν μπορώ να το φορέσω. Σαν τα SHOEI δεν έχει, αλλά αυτό κάνει σε εμένα, ο καθένας αισθάνεται άνετα αλλού. Στη μισή μου μοτοσυκλετιστική ζωή είχα ARAI καθώς όλοι τα εκθείαζαν ως τα κορυφαία. Μέχρι που φόρεσα SHOEI και δεν υπάρχει σύγκριση στην ηχομόνωση και την άνεση. Το δεύτερο ίσως έχει να κάνει και με το σχήμα του κεφαλιού βεβαια. @Γιάννης Blackberrianos σκέφτεσαι πολύ ώριμα για 22 χρονών στο θέμα μοτοσυκλέτα. Που σημαίνει πως είσαι κατάλληλος για να την καβαλήσεις. Σωστό αυτό που λες για τα δικύλινδρα γενικά, κι ενώ δεν ξέρω το νιντζάκι, έχω ακούσει πως το μικρό Versys που φοράει τον ίδιο κινητήρα, είναι ψόφιο χαμηλά και αποδίδει σε πολύ υψηλές στροφές, όπως είθισται να είναι χαρακτηριστικό της Kawasaki. Μπορεί να σου αρέσει αυτό το στυλ αλλά δεν νομίζω πως ταιριάζει τόσο με τη χρήση που το θες, πλην της Εθνικής. Ένας ροπάτος κινητήρας στις χαμηλομεσαίες είναι νομίζω προτιμότερος για αστική χρήση. Το Duke 200 που πρότεινε κάποιο παιδί είναι εξαιρετική επιλογή. Δεν ξέρω από αξιοπιστία και λειτουργικό κόστος τι λέει. Δεν ξέρω τι παίζει από επάρκεια ανταλλακτικών, αλλά ένα Honda AX-1 θα ήταν εξαιρετικό εργαλείο για αυτό που θες και πιθανότατα πιο κοντά στα λεφτά σου. Για εμένα πάντως, η Εθνική είναι απελπισία με όσα κυβικά και να είσαι. Απλά χρειάζεσαι ένα μίνιμουμ ροπής και γκαζιού για την ενεργητική ασφάλεια. Επεξ/σία 18 Φεβρουαρίου 2019 από punky 1
andrapos Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 1 ώρα πριν, SilverCloak είπε Το μόνο πρόβλημα με τα SS είναι ότι σου παίρνουν το μυαλό. Εγώ συνειδητά δεν πήρα κάτι τέτοιο όταν ξεκινούσα γιατί ήμουν σίγουρος ότι θα σκοτωθώ. Μιλάμε για video-game. Είναι όλοι σταματημένοι και εσύ είσαι το υπερ-ευκίνητο, υπερ- γρήγορο πουλί που φτερουγίζει ανάμεσά τους. Είναι σούπερ εθιστική αίσθηση και ο θάνατος σίγουρος, τουλάχιστον για εμένα θα ήταν. Τώρα έχω την εμπειρία (15 χρόνια μετά) να τα ελέγξω κάπως, αλλά και πάλι τα φοβάμαι Αυτό που λες ισχύει αλλά ξαναλέω όχι για το μικρό ninja.Δεν είναι ούτε τόσο δυνατό ούτε τόσο απολυτο για το πεις supersport.Εγω είχα παπί στα 18,στα 19 πήρα το rs125 και στα 25 το gsxr600.Με το μόνο που ειχα πεσει-τρακαρει ήταν το παπί(ήταν και διχρονο-σκοτωστρα).Με τα αλλά δεν έπεσα ποτέ ούτε και κινδύνεψα να τρακαρω.Και τα έστριψα και τα τελικιασα,αλλά πάντα με σύνεση,δεν πήγαινα με 200 σε κατοικημένες περιοχές.Κάποια στιγμή που του είχα πάρει τον αέρα όμως ένιωσα ότι κινουμαι επικυνδινα γρήγορα.Και στο δημόσιο δρόμο δεν χρειάζεται να κάνεις εσύ βλακεία,ένας παππούς που αλλάζει λωρίδες χωρίς φλας ή ένας μεθυσμένος να βρεθεί στο δρόμο σου σε σκότωσε.Τελικα μου το πήρε ένας φίλος μια μέρα και το κάρφωσε με 200+ πάνω σε παρκαρισμένο αμάξι.Δεν έμεινε βίδα.Φοβηθηκε το μάτι μου και πήρα το er6n.Αλλα όντως είχα εθιστεί στα supersport.Ενιωθα όταν πατούσα φρένο ότι στρεβλώνει το πιρούνι.Πληροφορηση μηδέν.Ποτε δεν χαίρομαι να οδηγώ μηχανή όπως αν οδηγήσω supersport.Αλλα εδώ μιλάμε για ένα 250αρι τετράχρονο μηχανάκι που ούτε τα φρένα έχει,ούτε τις αναρτήσεις ούτε και το γκάζι για να σε εθισει σ αυτή την κατηγορία.Μετα το ninja 250 πιο εύκολα θα πάει κάποιος σε vstrom,versys,tracer κλπ παρά σε 4κυλινδρο supersport.Τα γνήσια supersport είναι σαν το τσιγάρο.Αν εθιστείς ακόμα και όταν το κόψεις δεν βγαίνει εύκολα απ' το μυαλό σου.Και εκτός πίστας όταν τους πάρεις τον αέρα είναι επικυνδινα. 1 1
Aggeras Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Καλησπέρα και απο εμένα,ακολουθεί σεντόνι. Καβαλάω αποκλειστικά μοτο τα τελευταία 25 χρόνια,ταξίδια ,Βαλκάνια,χώμα,trail rides,πίστες κτλ τα πάντα όλα. Οπως μπορείς να καταλάβεις,άπειρες μαλακίες στο ενεργητικό μου και άπειρες πτώσεις κτλ..Οπου πτώσεις μην διαβάσεις οτι είμαι κουλός,όταν δοκιμάζεις rolling endo με 120 km/h και πλασάρισμα με πλαγιολίσθηση με το που ακουμπήσει ο πίσω τροχός,αντιλαμβάνεσαι οτι μπορεί να παίξει και μαλακία μέχρι να βγεί σωστά .🤣 Οταν πρωτοκαβάλησα,στα δεκατρία μου,δεν φόραγα ουτε κράνος ουτε τίποτα,το παπί ήταν ο κόσμος όλος.Λίγο αργότερα έβαλα μυαλό και κράνος.Άλλαξα πολλές μοτοσυκλέτες,από δίχρονα χωματερά που εκτελούσαν και χρέη καθημερινής μετακίνησης ,supermotard ,streetfighter, ss, ταξιδιάρικα on off ... Ολα αυτά γράφονται για να καταλάβεις πως απο εμπειρία στο αντικείμενο πάω καλά...Το 2016,ενα μήνα απο την επιστροφη μου απο ταξίδι οπου έφτασα μέχρι Πολωνία, ενας τύπος παραβιάζει ενα κοκκινο και βγαίνει ακριβως μπροστα μου ,σε λεωφόρο.Δεν με είδε ποτέ. Περιθώρια αντίδρασης καθόλου .Really bad στούκα.Ενα μηνα νοσοκομείο και ακόμα και σήμερα τραβιέμαι να φτιάξω το πόδι μου,το οποίο παραλίγο να χάσω.Το οτι υπάρχω σήμερα,οφείλεται αποκλειστικά στον εξοπλισμό που φορούσα.Το Arai ειχε κοστισει κοντα στο πεντακοσαρικο,αλλα την έκανε την δουλεία του.Το τζάκετ τα ίδια.Και μην φανταστείς οτι πήγαινα τάπα ή τίποτα τέτοιο,με 60 χλμ έγινε.Σκεψου λίγο τι μπορει να συμβεί στο ανθρώπινο σώμα όταν στριμωχτεί ανάμεσα σε σιδερα ακόμα και με αυτή την αστεία ταχυτητα. Ολα τα παραπάνω γράφονται για να καταλάβεις το εξής : Η μοτοσυκλέτα,αυτό το υπέροχα εθιστικό κατασκευασμα με δυο τροχούς,κρύβει και κινδύνους σοβαρούς,οπου η μόνη σου άμυνα εναντιων τους είναι το χτίσιμο εμπειρίας και ο εξοπλισμός.Η μοτοσυκλέτα ΔΕΝ είναι μια οικονομική μορφή μετακίνησης ,άσχετα αν καίει λιγότερα απο ενα αυτοκίνητο και πληρώνει λιγότερα τέλη κτλ.Λόγω μικρότερης παραγωγής σε απόλυτα νούμερα σε σχέση με τα αυτοκίνητα,θεωρείται "είδος πολυτελείας" και κοστολογείται πολύ ακριβότερα,όπως το ίδιο ισχυει για τα ανταλλακτικα,τα αναλώσιμα ,τον εξοπλισμό ασφαλειας (κακώς)κτλ .Πρέπει να διαθέσεις χρήμα για εξοπλισμό σοβαρό και χρόνο (αρκετό) να μαθεις το δίκυκλό σου,την φυσική που εμπλέκεται στην οδήγηση μοτοσυκλέτας και δεν έχει καμία σχέση με την οδήγηση αυτοκινήτου ,να κατανοήσεις τις διαφορετικές αντιδράσεις του οχήματος και να χτίσεις τις ανάλογες αντιδράσεις δικές σου. Με ενα αυτοκίνητο μπαίνεις σε μια τυφλη ως προς την ορατότητα προς την έξοδο στροφή και ξαφνικά μπροστά σου εμφανίζεται εμπόδιο και έχει και νερά κάτω.Φρενάρεις,αν το παρακάνεις σε σώζει το ABS και συνήθως ούτε γάτα ουτε ζημια. Στο ίδιο σενάριο με μοτοσυκλέτα,πρέπει να υπολογίσεις το ποσοστό του φρένου μπροστά και πίσω και τι επιπτώσεις θα έχει στην σταθεροποίηση της μοτό σου ,την κλίση σου που θα πρέπει να μειωθεί άμεσα λόγω νερού στο οδόστρωμα,οπότε άνοιγμα γραμμής προς το αντίθετο ρευμα ,τι χειρισμό θα χρειαστεί να κάνεις με το τιμόνι,πίεση σε εξωτερικό ή εσωτερικό μαρσπιέ,τοποθέτηση σώματος για την ανάλογη μεταφορά βάρους για πρόσφυσηκτλ κτλ κτλ. Η οδήγηση της μοτοσυκλέτας είναι ενα απο τα πιο όμορφα συναισθήματα που μπορεί να βιώσει ενας ανθρωπος,όταν αυτή γίνεται με γνώση και σεβασμό,στον εαυτό σου και σε αυτούς που σε περιμένουν στο σπίτι.Πάρε κάτι σχετικά μικρό και ελαφρύ ,με σχετικά όρθια θέση οδήγησης και ίσιο τιμόνι ,επένδυσε σε εξοπλισμό και σε κάποιο riding school και γράψε ώρες,δοκιμάζοντας πραγματα σε ασφαλή χώρο.Πχ ενα WR 250x,ενα ER6,ενα ΜΤ06 είναι επιλογές που θα σε βοηθήσουν να μάθεις,δεν θα τις βαρεθείς μετα απο ενα χρόνο ,δεν καίνε τον πάτο τους,δεν έχουν ενα σκασμό πλαστικά που θα σπάσουν όταν (οχι αν,όταν) τις πετάξεις κάτω και δεν θα πιστεύεις πόσο κοστίζουν,έχουν την απαραίτητη δύναμη για να σε μετακινούν με ασφαλεια και σε αυτοκινητόδρομους και να σε διασκεδάζουν στην πορεία όσο χτίζεις εμπειρία.Τα λίγα κιλά είναι σύμμαχος και στην εκμάθηση και στα γούστα .Λόγω μορφολογίας της χώρας μας με εντονο ανάγλυφο,ανηφοροκατηφόρες και στενους δρόμους με συνεχείς στροφές,κάτι με σχετικά όρθια θέση οδήγησης και σχετικά ανοιχτό τιμόνι που προσφέρει μοχλό θα σε βοηθήσει περισσότερο και θα έχει και μεγαλύτερο εύρος χρήσης Σόρυ για το σεντόνι,βγήκε έτσι γιατί έχω φάει την ζωή μου πάνω σε δυο ρόδες και είναι πολύ όμορφο να βλέπεις κάποιον να κάνει τα πρώτα του βήματα και να μπορεις να του πεις δυο κουβεντες που ισως βοηθήσουν.Τα πρώτα πράγματα που πρεπει να πάρεις είναι καλός εξοπλισμός και ας κάνουν περισσότερο απο την μοτό.Ακούγεται αστείο ίσως αλλα νομίζω εξήγησα παραπάνω τους λόγους. Το κεφάλι σου και το κορμί σου είναι ακριβότερα απο οποιοδήποτε μηχανάκι. Ευχομαι καλά και ασφαλή χιλιόμετρα 8 1
Skavenger Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 καλησπέρα φίλε, βρισκόμουν πριν κάνα χρόνο στην ίδια θέση με εσένα..ίδιο μπάτζετ,δεν ήξερα τίποτα απο μηχανές και ακόμα δεν ξέρω, σχεδόν ίδια ηλικία (εγώ είμαι 21)😛 ..πόλοι μου λέγαν πάρε σκουτερακι για αρχή να το μάθεις και μετά πάρε κάτι άλλο, άλλα το σκουτερακι μου φαινοταν πολύ βαρετό εγώ δεν τους άκουσα πήγα και πήρα το ninja 250..μετά μ είπαν πως έκανα καλή επιλογή τελικά πως είναι πολύ κάλο για πρώτο μηχανάκι και όντως είναι μπορώ να πω..αυτά που λένε για τον συμπλέκτη μλκιες είναι πανεύκολο την πρώτη φορά μόνο θέλει λίγο προσοχή να το μάθεις και μετά δεν είναι τίποτα. Απο κατανάλωση πιστεύω είναι ανάλογος πως το πας.. συνήθως είναι 4λτ τα 100χλμ....αυτά πάνω κάτω οτιδήποτε άλλο θες ρωτά 1
project.breeze Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 3 ώρες πριν, mp123 είπε λογο οτι εχω ενα agv των 200 και ενα shoei των 440 οποτε φοραω το agv ειναι η μερα με την νυχτα με το shoei.Για αυτο εχω πεταξει στην ακρη το agv που το ειχα για το σκουτερ και φοραω το shoei και στα δυο δικυκλα. φυσικα δεν πεταω τζαμπα λεφτα για να εχω κρανος με γραφικα. 100 ευρω ειναι αυτα. Ακριβώς το ίδιο λέμε. Έχω ένα Arai των 400 ευρώ και ένα Suomy των 200. Προφανώς και είναι μέρα τη νύχτα και προφανώς προτιμώ να φοράω το 1ο. 3 ώρες πριν, omrtlegol είπε Ισχύει αυτο που λές, όχι για την κλίμακα που το λες ομως. Το ece 22.05 δεν λέει κατι καθότι το έχουν και τα κρανη απο τα lidl (Στην κυριολεξία). Επίσης ακόμα και στην κρούση δεν ειναι το ίδιο ενα κράνος απο θερμοπλαστικό, με ενα κράνος απο carbon και aramid. Καθότι η κρουση μπορεί να ειναι πολλαπλή. Να χτυπήσει δηλαδή και 1 και 2 και 5 φορες στην ασφαλτο σε ενα ατύχημα. Επίσης η άνεση στο κράνος, το ξεκούραστο κεφάλι ο όχι καταπονημένος αυχένας το μεγάλο οπτικό πεδίο περιφεριακής όρασης, η όχι θολωμένη ζελατίνα συντελούν τα μέγιστα στην απόδοση του οδηγού και στο να έχει ολη την προσοχή του στην οδήγηση και όχι σε δευτερεύοντα της οδήγησης πράγματα. Ειδική μνεία πρέπει να γίνει και στο "σωστό" κράνος για την αντίστοιχη μοτεσικλέτα. Το x-803rr δέν κάνει για ενα transalp ας πούμε καθώς οι αεραγωγοί του δεν θα βάζουν καθόλου αέρα στην όρθια στάση οδήγησης και ο αέρας δεν κάνει τον σωστό στροβιλισμό και αποσταθεροποιεί το κράνος . Έχεις απόλυτο δίκιο, έπρεπε να κάνω διαχωρισμό παθητικής με ενεργητική ασφάλεια. Εννοείται πως ένα ξεκούραστο, με καλή εφαρμογή, ορατότητα και ελαφρύ κράνος βοηθάει στην αποφυγή ενός πιθανού τροχαίου. Σωστός και σε αυτό που είπες για τα είδη του κράνους ανάλογα με την μηχανή. Επίσης θα ήθελα να συμπληρώσω, μακρυά από σπαστά κράνη και κράνη "καθίκια". Μόνο Full face αν θέλετε να είστε προστατευμένοι στον μέγιστο δυνατό βαθμό. 2 ώρες πριν, SilverCloak είπε Πρέπει να ευχαριστιέσαι να το φοράς όχι να λες, που να βάζω τώρα αυτή τη μαλακία, μέχρι τη γωνία πάω. Πήγαινε σε όλα τα μαγαζιά και δοκίμασε ΟΛΑ τα κράνη. Πρέπει να βρεις αυτό που ταιριάζει στο κεφάλι σου. Εμένα με είχαν πρήξει για το πόσο γαμάτα είναι τα ARAI, ε σόρρυ, εγώ αυτό το πράμα δεν μπορώ να το φορέσω. Σαν τα SHOEI δεν έχει, αλλά αυτό κάνει σε εμένα, ο καθένας αισθάνεται άνετα αλλού. Πάντως για να μην είμαστε άδικοι, τα Arai ποτέ δεν δήλωσαν ότι είναι άνετα, αθόρυβα, ταξιδιάρικα κράνη. Είναι κράνη που αφορούν κυρίως supersport μηχανάκια και κυρίως με προσανατολισμό αγωνιστικό (trackdays) που ο εξαερισμός μετράει πολύ περισσότερο από την ηχομόνωση και την άνεση. Κατά τα άλλα, τα Shoei είναι εξαιρετικά κράνη και για sport τουρισμό ίσως η καλυτερη επιλογή μαζί με τα Schuberth 2 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα