andrapos Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Πιστεύω ότι το ninjaκι ειναι ότι πρέπει για σενα.Supersport είναι μόνο στην εμφάνηση βέβαια,η θέση οδήγησης,η αναρτήσεις και τα φρένα του είναι πολύ πιο συμβατικά αλλά θα σε μάθει να οδηγείς μηχανή και αυτό είναι που μετράει.Στα των εξόδων τα τέλη είναι 22 ευρώ,η ασφάλεια δεν ξέρω ακριβώς γιατί παίζει ρόλο που μένεις και πόσο καιρό έχεις δίπλωμα αλλά υπολόγιζε κάνα 200αρι το χρόνο το πολύ.Τα λαστιχα υπολόγιζε 180-230 ανάλογα τι θα βάλεις και αλλαγή κάθε 2 χρόνια.Το service που λες πάλι εξαρτάται τι θα κάνεις και πόσο ταλαιπωρημένο θα είναι το μηχανάκι.Αν θέλει αλυσιδογραναζα πχ υπολόγιζε κάνα 100αρι,τακάκια κάνα 10αρικο το καθένα,λάδια φιλτρα κάνα 50αρι,μπουζί 10.Στις τιμές να βάλεις και εργασία αν δεν τα κάνεις μόνος σου. 2
Γιάννης Blackberrianos Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 31 λεπτά πριν, andrapos είπε Πιστεύω ότι το ninjaκι ειναι ότι πρέπει για σενα.Supersport είναι μόνο στην εμφάνηση βέβαια,η θέση οδήγησης,η αναρτήσεις και τα φρένα του είναι πολύ πιο συμβατικά αλλά θα σε μάθει να οδηγείς μηχανή και αυτό είναι που μετράει.Στα των εξόδων τα τέλη είναι 22 ευρώ,η ασφάλεια δεν ξέρω ακριβώς γιατί παίζει ρόλο που μένεις και πόσο καιρό έχεις δίπλωμα αλλά υπολόγιζε κάνα 200αρι το χρόνο το πολύ.Τα λαστιχα υπολόγιζε 180-230 ανάλογα τι θα βάλεις και αλλαγή κάθε 2 χρόνια.Το service που λες πάλι εξαρτάται τι θα κάνεις και πόσο ταλαιπωρημένο θα είναι το μηχανάκι.Αν θέλει αλυσιδογραναζα πχ υπολόγιζε κάνα 100αρι,τακάκια κάνα 10αρικο το καθένα,λάδια φιλτρα κάνα 50αρι,μπουζί 10.Στις τιμές να βάλεις και εργασία αν δεν τα κάνεις μόνος σου. Σε ευχαριστω παρα πολυ για την ενημερωση.Υπαρχει πιθανοτητα να παρω ενος φιλου που το συζηταγαμε τωρα γιατι θελει βα παει σε πιο μεγαλο.Ευχαριστω για τις πληροφοριες.
NikosKallithea Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Σε σκουτερ μην πας με την καμία, μακριά Καλύτερα αφού σου αρέσει κιόλας προτίμησε το ninja zx250r 1 1
TechnoState Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, Γιάννης Blackberrianos είπε Για τον εξοπλισμο εχω βαλει ξεχωριστα λεφτα γιατι η ασφαλεια πανω απο ολα.Συνολο το μπουφαν γαντια κρανος που κοιταξα μου βγαινει κοντα στα 300 και κατι.Τωρα δεν ξερω αν αξιζει να βρω κανα 250 αρι αυτοματο.Και σε τι να κινηθω σε αυτοματο? .... επειδή μου φαίνονται πολύ λίγα τα χρήματα κ για τα τρία μαζί... τουλάχιστον κοίτα τα κράνη που σου αρέσουν (K EXEIΣ δοκιμάσει) στις αξιολογήσεις του sharp.dft.gov.uk Επεξ/σία 18 Φεβρουαρίου 2019 από TechnoState 1 1
cons1985 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Ninja 250 και από μένα, είναι πολύ ωραίο μηχανάκι και θα σου μαθεί πολλά μέχρι να αποφασίσειςνα πας σε μεγαλύτερο. 1
bluesattack Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Kαταρχην μη βιαζεσαι.Το ποσο αν και μικρο, ειναι μεγαλο.Eιναι μικρο αν πας σε παπι-σκουτερ, ειναι μεγαλο αν πας σε μηχανη.Εκει εχουμε φθασει.Δηλαδη πηρα πριν ενα μηνα παπι με σχεδον ενα χιλιαρικο ενω με 1500 επαιρνα καλογυαλισμεμο kle 500 .Aλλα ας οψεται που το ηθελα για να πηγαινω στην δουλεια, ας οψεται η καταναλωση και τα ανταλλακτικα Παντως για πρωτο μηχανακι και για 20 χιλιομετρα σπαστικου επαρχιακου δρομου δεν θα σου προτεινα supersport .Δεν ειμαι ιδιαιτερα αντικειμενικος , δεν τα συμπαθω, αλλα τωρα για να πηγαινεις με 80-90-50 στην σχολη να καθεσαι σκυφτος και απο πισω σκυφτη η γκομενα σε αυτο το παπαρακι που αποκαλειται σελα .. Kαι αφου θα ειναι βασικο μεταφορικο βαλε στους υπολογισμους και μια βαλιτσα για κρανη , κλειδαριες, μπουφαν.Ειναι τα supersport για τετοιες δουλειες ? Επεξ/σία 18 Φεβρουαρίου 2019 από bluesattack 4
project.breeze Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Ως άρρωστος μοτοσυκλετιστής και οδηγός μηχανών τα τελευταία 12 χρόνια και όλων των κυβικών (ξεκίνησα από 250 και σήμερα είμαι στα 1300) θα σου προτείνω κάτι άλλο. Έχω Hayabusa, μπορώ, πίστεψέ με, απόλυτα να καταλάβω το πόσο πολύ και γιατί γουστάρεις τα supersport μηχανάκια αλλά δυστυχώς θα διαπιστώσεις ότι δεν είναι καθόλου πρακτικά για την δουλειά που το θες. Εννοείται πως την δουλειά σου θα την κάνεις όπως και να έχει αλλά εάν μιλάμε για καθημερινές μετακινήσεις με εθνική και λίγο χωματόδρομο ή πόλη θα σου πρότεινα να πας σε κάτι σε μεγαλύτερο κυβικά 500-650 και να κινηθείς σε KLE 500 που είπε ο φίλος από πάνω ή στα 650 σε κανένα Apr;ilia Pegaso, Suzuki Freewind ή BMW 650 GS. Είναι οικονομικά μηχανάκια τόσο στις καταναλώσεις τους όσο και στα σέρβις και τα αναλώσιμά τους και από αξιοπιστία είναι σκυλιά. Μετά από 1-2 χρόνια που θα έχεις πάρει τον αέρα τα πουλάς (σε τιμή κοντά σε αυτή που τα αγόρασες καθώς όση αξία είχαν να χάσουν την έχασαν) και πας σε ένα Supersport που γουστάρεις σε πιο σοβαρά κυβικά (600). Επεξ/σία 18 Φεβρουαρίου 2019 από project.breeze 4 1
mp123 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 για μενα παρε σκουτερ για αρχη.μαθε να οδηγεις και μετα παρε μηχανη. ενα σκουτερ πανω απο 300 cc . τωρα αν θες να αρχiσεις με μηχανη ξεκινα πανω απο 300cc και 40 αλογα.τιποτα πιο κατω. με 300 ευρω συγνωμη που το λεω αλλα ισα ισα για ενα καπως μετριο κρανος φτανουν.
KostasMulti Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Μπες εδώ... http://www.cityrider.gr είναι ένα site που ασχολείται αποκλειστικά με μοτοσυκλέτα μέχρι 500-600 κ.εκ με έμφαση τη μετακίνηση στη πόλη. Όλα του τα περιοδικά του είναι δωρεάν. Με λίγο ψάξιμο θα βρεις αυτό που θέλεις και με άποψη από ειδικούς στο χώρο. Υ.γ. 300€ θα ήταν καλό να τα έδινες μόνο για ένα αξιοπρεπές κράνος με οψιόν να κρατήσει κάποια χρόνια 2
omrtlegol Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, Γιάννης Blackberrianos είπε Για τον εξοπλισμο εχω βαλει ξεχωριστα λεφτα γιατι η ασφαλεια πανω απο ολα.Συνολο το μπουφαν γαντια κρανος που κοιταξα μου βγαινει κοντα στα 300 και κατι.Τωρα δεν ξερω αν αξιζει να βρω κανα 250 αρι αυτοματο.Και σε τι να κινηθω σε αυτοματο? Το ninja δεν είναι κακό. Άπλα το θεωρώ πολύ μικρό. Ριξε μια ματιά στο ER-5. Πολύ φιλικό κινητήρα για αρχάριο και αξιόπιστο. Με 1500€ βρίσκεις αξιοπρεπέστα το και σου μενουν και ρέστα για τα μαζέματα. Μην σκέφτεσαι καθόλου αυτά που σου λεν για σκούτερ κλπ. Δεν μαθαίνεις τίποτα σε σκούτερ. Άρα χαμένος χρόνος θα ειναι. Συμπλέκτη αφου οδηγάς και αυτοκίνητο (και γνωριζεις επομένως τι λειτουργία επιτελεί στην μετάδοση), σε μια εβδομάδα ούτε που θα τον σκέφτεσαι. Γνώμη μου, δώσε κάτι παραπάνω στο κράνος. Τα 300 που λες, αφήνουν χώρο μάξ 150€ για το κράνος. Σε αυτά τα χρήματα, δεν παίρνεις ουτε καν μέτριο θεωρώ. Καλές βόλτες να έχεις friend. Μην σε φοβίζουν τα κυβικά. Αν το μυαλό σου είναι ΣΩΣΤΟ, μόνο ασφάλεια σου δινει η ιπποδύναμη. (σε λογικά πλαίσια πάντα) Επεξ/σία 18 Φεβρουαρίου 2019 από omrtlegol 1
kostakis81 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) φιλε γιατι δεν κοιτας ενα transalp ειναι τερμα αξιοπιστα και αν βρεισ καινουργειο σχετικα δεν καιει πολλα ανετα παιρνει βαλιτσα κλπ στο supersport που θα βαλεις την βαλιτσα? ειναι σαν αλογο που θα το καβαλασ εσυ και η παρεα σου και θα ειστε ανετααααααα στο supersport θα εισαι σκυφτος και πιασμενος και θα σε πονανε οι καρποι σου Επεξ/σία 18 Φεβρουαρίου 2019 από kostakis81 1
project.breeze Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Παιδιά καταρχήν να διορθώσω μία παρανόηση. Το κόστος ενός κράνους σε καμία περίπτωση δεν εγγυάται το πόσο ασφαλές είναι. Τί εννοώ; Ότι ένα επώνυμο κράνος της AGV πχ των 150 ευρώ σε σχέση με ένα κράνος της εταιρείας των 500 ευρώ δεν σημαίνει ότι το 2ο είναι πιο ασφαλές. Και τα δύο κράνη έχουν πιστοποιήσεις ασφάλειας αλλιώς δεν θα έπαιρναν έγκριση να κυκλοφορήσουν στην αγορά. Συγκεκριμένα οι 3 διεθνείς πιστοποιήσεις είναι το DOT, ECE 22.05 και Snell (Που αφορά κυρίως τα αγωνιστικής χρήσης κράνη). Οι διαφορές του κράνους των 150 με των 500 ευρώ αφορούν την ποιότητα του εσωτερικού, τον εξαερισμό, τα γραφικά και την ποιότητα βαφής, τη δυνατότητας τροποποιήσεων (pinlock, intercomm κτλ) , του βάρους, της αεροδυναμικής και της ηχομόνωσης. Εφόσον πάρεις επώνυμο κράνος, ελέγχεις να δεις εάν φέρει πιστοποίηση (που σίγουρα φέρει), πηγαίνεις δοκιμάζεις ώστε να εφαρμόζει σωστά στο κεφάλι σου και αγοράζεις. Φρόντισε πάντως να βάλεις και μποτάκια στο budget σου, τα μικροατυχήματα έχουν συνήθως ως πρώτο "θύμα" τα πόδια, τους αστραγάλους και τα δάχτυλα. 6
andrapos Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Πάντως παιδιά και το μικρό ninja δεν είναι supersport.Δηλαδη δεν έχει τη σκυφτή θέση ούτε κλείνει τα γόνατα για να πεις ότι θα κουράσει.Ειναι ότι πρέπει για πρώτη μηχανή.Αν πάρεις scooter θα μάθεις ισορροπία μόνο,κατά τα άλλα πιο πολύ θα σε δυσκολέψει να πας μετά σε μηχανή. 1
mp123 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 5 λεπτά πριν, project.breeze είπε Παιδιά καταρχήν να διορθώσω μία παρανόηση. Το κόστος ενός κράνους σε καμία περίπτωση δεν εγγυάται το πόσο ασφαλές είναι. Τί εννοώ; Ότι ένα επώνυμο κράνος της AGV πχ των 150 ευρώ σε σχέση με ένα κράνος της εταιρείας των 500 ευρώ δεν σημαίνει ότι το 2ο είναι πιο ασφαλές. Και τα δύο κράνη έχουν πιστοποιήσεις ασφάλειας αλλιώς δεν θα έπαιρναν έγκριση να κυκλοφορήσουν στην αγορά. Συγκεκριμένα οι 3 διεθνείς πιστοποιήσεις είναι το DOT, ECE 22.05 και Snell (Που αφορά κυρίως τα αγωνιστικής χρήσης κράνη). Οι διαφορές του κράνους των 150 με των 500 ευρώ αφορούν την ποιότητα του εσωτερικού, τον εξαερισμό, τα γραφικά και την ποιότητα βαφής, τη δυνατότητας τροποποιήσεων (pinlock, intercomm κτλ) , του βάρους, της αεροδυναμικής και της ηχομόνωσης. Εφόσον πάρεις επώνυμο κράνος, ελέγχεις να δεις εάν φέρει πιστοποίηση (που σίγουρα φέρει), πηγαίνεις δοκιμάζεις ώστε να εφαρμόζει σωστά στο κεφάλι σου και αγοράζεις. Φρόντισε πάντως να βάλεις και μποτάκια στο budget σου, τα μικροατυχήματα έχουν συνήθως ως πρώτο "θύμα" τα πόδια, τους αστραγάλους και τα δάχτυλα. λογο οτι εχω ενα agv των 200 και ενα shoei των 440 οποτε φοραω το agv ειναι η μερα με την νυχτα με το shoei.Για αυτο εχω πεταξει στην ακρη το agv που το ειχα για το σκουτερ και φοραω το shoei και στα δυο δικυκλα. φυσικα δεν πεταω τζαμπα λεφτα για να εχω κρανος με γραφικα. 100 ευρω ειναι αυτα. 1 1
omrtlegol Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 26 λεπτά πριν, project.breeze είπε Παιδιά καταρχήν να διορθώσω μία παρανόηση. Το κόστος ενός κράνους σε καμία περίπτωση δεν εγγυάται το πόσο ασφαλές είναι. Τί εννοώ; Ότι ένα επώνυμο κράνος της AGV πχ των 150 ευρώ σε σχέση με ένα κράνος της εταιρείας των 500 ευρώ δεν σημαίνει ότι το 2ο είναι πιο ασφαλές. Και τα δύο κράνη έχουν πιστοποιήσεις ασφάλειας αλλιώς δεν θα έπαιρναν έγκριση να κυκλοφορήσουν στην αγορά. Συγκεκριμένα οι 3 διεθνείς πιστοποιήσεις είναι το DOT, ECE 22.05 και Snell (Που αφορά κυρίως τα αγωνιστικής χρήσης κράνη). Οι διαφορές του κράνους των 150 με των 500 ευρώ αφορούν την ποιότητα του εσωτερικού, τον εξαερισμό, τα γραφικά και την ποιότητα βαφής, τη δυνατότητας τροποποιήσεων (pinlock, intercomm κτλ) , του βάρους, της αεροδυναμικής και της ηχομόνωσης. Εφόσον πάρεις επώνυμο κράνος, ελέγχεις να δεις εάν φέρει πιστοποίηση (που σίγουρα φέρει), πηγαίνεις δοκιμάζεις ώστε να εφαρμόζει σωστά στο κεφάλι σου και αγοράζεις. Φρόντισε πάντως να βάλεις και μποτάκια στο budget σου, τα μικροατυχήματα έχουν συνήθως ως πρώτο "θύμα" τα πόδια, τους αστραγάλους και τα δάχτυλα. Ισχύει αυτο που λές, όχι για την κλίμακα που το λες ομως. Το ece 22.05 δεν λέει κατι καθότι το έχουν και τα κρανη απο τα lidl (Στην κυριολεξία). Επίσης ακόμα και στην κρούση δεν ειναι το ίδιο ενα κράνος απο θερμοπλαστικό, με ενα κράνος απο carbon και aramid. Καθότι η κρουση μπορεί να ειναι πολλαπλή. Να χτυπήσει δηλαδή και 1 και 2 και 5 φορες στην ασφαλτο σε ενα ατύχημα. Επίσης η άνεση στο κράνος, το ξεκούραστο κεφάλι ο όχι καταπονημένος αυχένας το μεγάλο οπτικό πεδίο περιφεριακής όρασης, η όχι θολωμένη ζελατίνα συντελούν τα μέγιστα στην απόδοση του οδηγού και στο να έχει ολη την προσοχή του στην οδήγηση και όχι σε δευτερεύοντα της οδήγησης πράγματα. Ειδική μνεία πρέπει να γίνει και στο "σωστό" κράνος για την αντίστοιχη μοτεσικλέτα. Το x-803rr δέν κάνει για ενα transalp ας πούμε καθώς οι αεραγωγοί του δεν θα βάζουν καθόλου αέρα στην όρθια στάση οδήγησης και ο αέρας δεν κάνει τον σωστό στροβιλισμό και αποσταθεροποιεί το κράνος . Επεξ/σία 18 Φεβρουαρίου 2019 από omrtlegol 3 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα