panoskatos Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Διακρίνω μια χαρά από κάποιους που σταματάει η παραγωγή του air bus 380 .Μήπως φτιάχνουν κάποιοι αεροπλάνα εδώ μέσα? Προσωπικά μου είναι αδιάφορο το ότι σταμάτησε, δεν με εντυπωσίασε ποτέ ο όγκος του, ούτε ζέστη ούτε κρύο λοιπόν. Έτσι και αλλιώς για το κόστος του πούλησε πολλά.Αν δεν υπήρχε η Emirates ούτε τόσα θα είχε πουλήσει οπότε ευχαριστημένοι είναι από την airbus. Εγώ στεναχωρήθηκα που κατάργησαν "κάποιοι" το Κονκόρντ, αυτό ήταν ένα πραγματικό επίτευγμα στην αεροναυπηγικη .Η μείωση χρόνου της πτήσης έχει τεράστιο νόημα για τον κάθε επιβάτη, όχι το πόσους χωράει. Αλλά ήταν Γάλλοι αυτοί που το έφτιαξαν οπότε πήγαιναν πολύ κόντρα σε Αμερικανικά συμφέροντα.
Lied Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, panoskatos είπε Διακρίνω μια χαρά από κάποιους που σταματάει η παραγωγή του air bus 380 .Μήπως φτιάχνουν κάποιοι αεροπλάνα εδώ μέσα? Προσωπικά μου είναι αδιάφορο το ότι σταμάτησε, δεν με εντυπωσίασε ποτέ ο όγκος του, ούτε ζέστη ούτε κρύο λοιπόν. Έτσι και αλλιώς για το κόστος του πούλησε πολλά.Αν δεν υπήρχε η Emirates ούτε τόσα θα είχε πουλήσει οπότε ευχαριστημένοι είναι από την airbus. Εγώ στεναχωρήθηκα που κατάργησαν "κάποιοι" το Κονκόρντ, αυτό ήταν ένα πραγματικό επίτευγμα στην αεροναυπηγικη .Η μείωση χρόνου της πτήσης έχει τεράστιο νόημα για τον κάθε επιβάτη, όχι το πόσους χωράει. Αλλά ήταν Γάλλοι αυτοί που το έφτιαξαν οπότε πήγαιναν πολύ κόντρα σε Αμερικανικά συμφέροντα. Για εμένα που κυριως πετάω μικρες αποστάσεις 1-4 ωρων, θα χαρώ οταν δε θα χρειάζομαι περισσότερο χρονο στα αεροδρομια απο το χρόνο που ειναι η πτηση μου. Οπότε περιμένω τα αυτόματα check ins με AI ή οτι άλλο χρειαστεί και cargo auto loading, να θέλω 15 mins να μπώ και 15 mins να βγω. Εκεί ναι πληρώνω και παραπάνω. Επεξ/σία 18 Φεβρουαρίου 2019 από Lied 1
domus71 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 15 ώρες πριν, koftis650 είπε Η Emirates είχε βάλει από πέρσι Α380 στην διαδρομή Dubai - Athens: -- https://www.routesonline.com/news/38/airlineroute/278714/emirates-adds-a380-athens-service-in-june-2018/ Για την απογείωση του ήθελε χαλαρά και τα 4kmh του διαδρόμου ενώ δεν έδειχνε να έχει απότομη επιτάχυνση. Θα το ξαναβάλει και φέτος το καλοκαίρι από 31 Μαΐου 2019 μέχρι 30 Σεπτεμβρίου 2019. https://www.routesonline.com/news/38/airlineroute/281349/emirates-opens-a380-bookings-for-athens-in-s19/
telas Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Είχα και εγώ την τύχη να πετάξω από Dubai - Αθήνα σε business class και ήταν πραγματικά έπος το αεροσκάφος και η όλη εμπειρία, κρίμα που θα σταματήσει η παραγωγή του.
skiabox Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 2 ώρες πριν, panoskatos είπε Διακρίνω μια χαρά από κάποιους που σταματάει η παραγωγή του air bus 380 .Μήπως φτιάχνουν κάποιοι αεροπλάνα εδώ μέσα? Προσωπικά μου είναι αδιάφορο το ότι σταμάτησε, δεν με εντυπωσίασε ποτέ ο όγκος του, ούτε ζέστη ούτε κρύο λοιπόν. Έτσι και αλλιώς για το κόστος του πούλησε πολλά.Αν δεν υπήρχε η Emirates ούτε τόσα θα είχε πουλήσει οπότε ευχαριστημένοι είναι από την airbus. Εγώ στεναχωρήθηκα που κατάργησαν "κάποιοι" το Κονκόρντ, αυτό ήταν ένα πραγματικό επίτευγμα στην αεροναυπηγικη .Η μείωση χρόνου της πτήσης έχει τεράστιο νόημα για τον κάθε επιβάτη, όχι το πόσους χωράει. Αλλά ήταν Γάλλοι αυτοί που το έφτιαξαν οπότε πήγαιναν πολύ κόντρα σε Αμερικανικά συμφέροντα. Νομίζω ότι ετοιμάζεται διάδοχος του concorde. https://www.newsit.gr/kosmos/yperixitiko-kai-isyxo-o-diadoxos-tou-concorde/2495828/
Reptile47 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 5 ώρες πριν, unforgiven είπε Περιβόλι... Σιγά μην έχει και εκατομμύρια τραγωδίες. Και η BoEing έχει ατυχήματα, και η Airbus, και όλες οι κατασκευάστριες. Το Α380 είναι από τα πιο ασφαλή στον κόσμο, γιατί υπάρχουν ελάχιστα σε χρήση σε σχέση με τα υπόλοιπα. (Αυτό θα άλλαζε αν το πλήρωμα της Air France δεν είχε κάνει τα μαγικά του το 2017, 500 επιβαίνοντες θα ήταν νεκροί). Όλα τα μοντέρνα αεροσκάφη είναι αυτοματοποιημένα σε μεγάλο βαθμό, δεν είναι το Α380 το μοναδικό. Α, και δεν έχουν όλα τα Α380 Rolls-Royce κινητήρες. Ούτε είναι αποκλειστικοί στα Α380. Ούτε είναι οι πιο ισχυροί. Ούτε οι πιο οικονομικοί. Ούτε οι πιο αθόρυβοι. Δεν ξερω αν αναφερεσαι στο ιδιο περιστατικο (Air France flight 66), νομιζω ομως οτι οι ερευνες κατεληξαν στο οτι το προβλημα παρουσιαστηκε στον κινητηρα ( Engine Alliance 7000) και δεν ευθυνεται η Airbus γι αυτο. Στο ιδιο συμπερασμα ειχαν καταληξει και στο 1ο uncontained engine failure (Qantas flight 32, 4/11/2010) οπου εκει υπευθυνος ηταν ο κινητηρας της Rolls-Royce (Trent 900). 1
unforgiven Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 15 λεπτά πριν, Reptile47 είπε Δεν ξερω αν αναφερεσαι στο ιδιο περιστατικο (Air France flight 66), νομιζω ομως οτι οι ερευνες κατεληξαν στο οτι το προβλημα παρουσιαστηκε στον κινητηρα ( Engine Alliance 7000) και δεν ευθυνεται η Airbus γι αυτο. Στο ιδιο συμπερασμα ειχαν καταληξει και στο 1ο uncontained engine failure (Qantas flight 32, 4/11/2010) οπου εκει υπευθυνος ηταν ο κινητηρας της Rolls-Royce (Trent 900). Ναι, στην 66 αναφέρομαι. Ήταν πρόβλημα του κινητήρα, αλλά θα έπαυε να ήταν χωρίς ατυχήματα το Α380.
alexthessaloniki Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Γεια τους άσχετους που λένε για ακριβά εισιτήρια στο Α380, προφανώς είναι πελάτες της Ryanair, έχω πετάξει άπειρες φορές με Α380 - τιμές είναι μια χαρά. Το Α380 προοριζόταν για πτήσεις HUB to HUB, αυτό ήταν το μοναδικό λάθος στην στρατηγική της Airbus, που δεν προέβλεψε σωστά. Κρίμα και άδικο, μαζί με το Concorde ήταν τα δυο μεγαλύτερα επιτεύγματα στην παγκόσμια αεροπορική ιστορία, μεγάλο πλήγμα για την Airbus και την Ευρώπη 😥
hakunamatata Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 2 ώρες πριν, alexthessaloniki είπε Γεια τους άσχετους που λένε για ακριβά εισιτήρια στο Α380, προφανώς είναι πελάτες της Ryanair, έχω πετάξει άπειρες φορές με Α380 - τιμές είναι μια χαρά. Το Α380 προοριζόταν για πτήσεις HUB to HUB, αυτό ήταν το μοναδικό λάθος στην στρατηγική της Airbus, που δεν προέβλεψε σωστά. Κρίμα και άδικο, μαζί με το Concorde ήταν τα δυο μεγαλύτερα επιτεύγματα στην παγκόσμια αεροπορική ιστορία, μεγάλο πλήγμα για την Airbus και την Ευρώπη 😥 ετσι, απειρες φορες αμα εισαι μπρουκλης και μπιζνεζ μαν 😍 2
chill Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 9 ώρες πριν, panoskatos είπε Εγώ στεναχωρήθηκα που κατάργησαν "κάποιοι" το Κονκόρντ, αυτό ήταν ένα πραγματικό επίτευγμα στην αεροναυπηγικη .Η μείωση χρόνου της πτήσης έχει τεράστιο νόημα για τον κάθε επιβάτη, όχι το πόσους χωράει. Αλλά ήταν Γάλλοι αυτοί που το έφτιαξαν οπότε πήγαιναν πολύ κόντρα σε Αμερικανικά συμφέροντα. Tο κονκορντ ήθελε ένα διυλιστήριο δίπλα του για να πετάξει. Τα πτητικά κόστη ήταν τεράστια, τα εισιτήρια στο Θεό ήρθε και αυτό το γαμημένο ατύχημα στο CDG και του βάλε ταφόπλακα. Εξάλλου ποτέ δεν μπήκε σε massive production και με τις αεροπορικές από τα... Lidl που έχουν τόσο μεγάλη πίτα τα τελευταία χρόνια δεν του φταίει ο θείος Sam για το τέλος του. 1
panoskatos Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2019 6 ώρες πριν, chill είπε Tο κονκορντ ήθελε ένα διυλιστήριο δίπλα του για να πετάξει. Τα πτητικά κόστη ήταν τεράστια, τα εισιτήρια στο Θεό ήρθε και αυτό το γαμημένο ατύχημα στο CDG και του βάλε ταφόπλακα. Εξάλλου ποτέ δεν μπήκε σε massive production και με τις αεροπορικές από τα... Lidl που έχουν τόσο μεγάλη πίτα τα τελευταία χρόνια δεν του φταίει ο θείος Sam για το τέλος του. Εντάξει η αλήθεια είναι ότι έκαιγε τον κωλο του αλλά μιλάμε και για χρόνια που το πετρέλαιο / μαζούτ είχε άλλη τιμή. Επίσης χωρίς να γνωρίζω την τιμή του κάτι μου λέει ότι ήταν πιο φθηνό από το Α380. Πάντως το ατύχημα δεν είχε να κάνει με το αεροσκάφος, δεν υπήρξε κάποια δυσλειτουργία με αυτό. Εκεί ακριβώς είναι το περίεργο του πράγματος που εξαιτίας αυτού του ατυχήματος αποσύρθηκε.
trabakoulis Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2019 ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. καταλαβαν οτι η αγορα δεν μπορει να χρησιμοποιησει ενα τετοιο πραμα. οταν τα 2κινητηρια εχουν τοση μεγαλη χωρητικοτητα και τοσο μεγαλη αυτονομια τα 4κινητηρια ειναι ΠΕΘΑΜΕΝΑ. ασε που αυτη η βλακεια το ΕΚΤΡΩΜΑ εχει ΜΟΝΟ 2 thrust reversers και οχι τεσσερις.
CheOnWeb Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2019 4 hours ago, panoskatos said: Πάντως το ατύχημα δεν είχε να κάνει με το αεροσκάφος, δεν υπήρξε κάποια δυσλειτουργία με αυτό. Εκεί ακριβώς είναι το περίεργο του πράγματος που εξαιτίας αυτού του ατυχήματος αποσύρθηκε. Δεν αποσύρθηκε λόγω του δυστυχήματος. Μείωση εσόδων και μεγάλο κόστος συντήρησης ήταν οι βασικοί παράγοντες. 2
unforgiven Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2019 3 ώρες πριν, trabakoulis είπε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. καταλαβαν οτι η αγορα δεν μπορει να χρησιμοποιησει ενα τετοιο πραμα. οταν τα 2κινητηρια εχουν τοση μεγαλη χωρητικοτητα και τοσο μεγαλη αυτονομια τα 4κινητηρια ειναι ΠΕΘΑΜΕΝΑ. ασε που αυτη η βλακεια το ΕΚΤΡΩΜΑ εχει ΜΟΝΟ 2 thrust reversers και οχι τεσσερις. Αν είναι δυνατόν! Δεν ήξεραν φαίνεται! https://aviation.stackexchange.com/questions/6361/why-doesnt-the-a380-use-its-outboard-thrust-reversers Άσε που έχει χαλάσει και το αρισετρό φαλάντζι. 1 ώρα πριν, CheOnWeb είπε Δεν αποσύρθηκε λόγω του δυστυχήματος. Μείωση εσόδων και μεγάλο κόστος συντήρησης ήταν οι βασικοί παράγοντες. To δυστύχημα ίσως ήταν η αφορμή, όχι η αιτία. Ένα άλλο πρόβλημα ήταν και ο υπερβολικός του θόρυβος κατά την απογείωση και την προσγείωση. Ιδίως κατά την απογείωση η χρήση της μετάκαυσης έκανε τον θόρυβο οξύ και απίστευτα ενοχλητικό. Όποιος έχει ακούσει πολεμικό αεροσκάφος να απογειώνεται, καταλαβαίνει. 3
duende Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2019 οι πιο ανετες πτησεις που εχω κανει σε οικονομικη, ασχετως εταιριας..ειναι ενας ηρεμος γιγαντας...αθυρυβο και σταθερο, κοιμασαι σαν ανθρωπος.. οχι αυτο το χαλι των 787/350
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα