Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Διακρίνω μια χαρά από κάποιους που σταματάει η παραγωγή του air bus 380 .Μήπως φτιάχνουν κάποιοι αεροπλάνα εδώ μέσα?  

 

Προσωπικά μου είναι αδιάφορο το ότι σταμάτησε, δεν με εντυπωσίασε ποτέ ο όγκος του,  ούτε ζέστη ούτε κρύο λοιπόν. Έτσι και αλλιώς για το κόστος του πούλησε πολλά.Αν δεν υπήρχε η Emirates ούτε τόσα θα είχε πουλήσει οπότε ευχαριστημένοι είναι από την airbus. 

 

Εγώ στεναχωρήθηκα που κατάργησαν "κάποιοι" το Κονκόρντ, αυτό ήταν ένα πραγματικό επίτευγμα στην αεροναυπηγικη .Η μείωση χρόνου της πτήσης έχει τεράστιο νόημα για τον κάθε επιβάτη, όχι το πόσους χωράει. 

Αλλά ήταν Γάλλοι αυτοί που το έφτιαξαν οπότε πήγαιναν πολύ κόντρα σε Αμερικανικά συμφέροντα. 

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, panoskatos είπε

Διακρίνω μια χαρά από κάποιους που σταματάει η παραγωγή του air bus 380 .Μήπως φτιάχνουν κάποιοι αεροπλάνα εδώ μέσα?  

 

Προσωπικά μου είναι αδιάφορο το ότι σταμάτησε, δεν με εντυπωσίασε ποτέ ο όγκος του,  ούτε ζέστη ούτε κρύο λοιπόν. Έτσι και αλλιώς για το κόστος του πούλησε πολλά.Αν δεν υπήρχε η Emirates ούτε τόσα θα είχε πουλήσει οπότε ευχαριστημένοι είναι από την airbus. 

 

Εγώ στεναχωρήθηκα που κατάργησαν "κάποιοι" το Κονκόρντ, αυτό ήταν ένα πραγματικό επίτευγμα στην αεροναυπηγικη .Η μείωση χρόνου της πτήσης έχει τεράστιο νόημα για τον κάθε επιβάτη, όχι το πόσους χωράει. 

Αλλά ήταν Γάλλοι αυτοί που το έφτιαξαν οπότε πήγαιναν πολύ κόντρα σε Αμερικανικά συμφέροντα. 

Για εμένα που κυριως πετάω μικρες αποστάσεις 1-4 ωρων, θα χαρώ οταν δε θα χρειάζομαι περισσότερο χρονο στα αεροδρομια απο το χρόνο που ειναι η πτηση μου. Οπότε περιμένω  τα αυτόματα check ins με AI ή οτι άλλο χρειαστεί και cargo auto loading, να θέλω 15 mins να μπώ και 15 mins να βγω. Εκεί ναι πληρώνω και παραπάνω. :P

Επεξ/σία από Lied
  • Like 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, koftis650 είπε

Η Emirates είχε βάλει από πέρσι Α380 στην διαδρομή Dubai - Athens:

-- https://www.routesonline.com/news/38/airlineroute/278714/emirates-adds-a380-athens-service-in-june-2018/

Για την απογείωση του ήθελε χαλαρά και τα 4kmh του διαδρόμου ενώ δεν έδειχνε να έχει απότομη επιτάχυνση. 

Θα το ξαναβάλει και φέτος το καλοκαίρι από 31 Μαΐου 2019 μέχρι 30 Σεπτεμβρίου 2019.

https://www.routesonline.com/news/38/airlineroute/281349/emirates-opens-a380-bookings-for-athens-in-s19/

Δημοσ.

Είχα και εγώ την τύχη να πετάξω από Dubai - Αθήνα σε business class και ήταν πραγματικά έπος το αεροσκάφος και η όλη εμπειρία, κρίμα που θα σταματήσει η παραγωγή του.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, panoskatos είπε

Διακρίνω μια χαρά από κάποιους που σταματάει η παραγωγή του air bus 380 .Μήπως φτιάχνουν κάποιοι αεροπλάνα εδώ μέσα?  

 

Προσωπικά μου είναι αδιάφορο το ότι σταμάτησε, δεν με εντυπωσίασε ποτέ ο όγκος του,  ούτε ζέστη ούτε κρύο λοιπόν. Έτσι και αλλιώς για το κόστος του πούλησε πολλά.Αν δεν υπήρχε η Emirates ούτε τόσα θα είχε πουλήσει οπότε ευχαριστημένοι είναι από την airbus. 

 

Εγώ στεναχωρήθηκα που κατάργησαν "κάποιοι" το Κονκόρντ, αυτό ήταν ένα πραγματικό επίτευγμα στην αεροναυπηγικη .Η μείωση χρόνου της πτήσης έχει τεράστιο νόημα για τον κάθε επιβάτη, όχι το πόσους χωράει. 

Αλλά ήταν Γάλλοι αυτοί που το έφτιαξαν οπότε πήγαιναν πολύ κόντρα σε Αμερικανικά συμφέροντα. 

Νομίζω ότι ετοιμάζεται διάδοχος του concorde.

https://www.newsit.gr/kosmos/yperixitiko-kai-isyxo-o-diadoxos-tou-concorde/2495828/

Δημοσ.
5 ώρες πριν, unforgiven είπε

Περιβόλι...

Σιγά μην έχει και εκατομμύρια τραγωδίες. Και η BoEing έχει ατυχήματα, και η Airbus, και όλες οι κατασκευάστριες. Το Α380 είναι από τα πιο ασφαλή στον κόσμο, γιατί υπάρχουν ελάχιστα σε χρήση σε σχέση με τα υπόλοιπα. (Αυτό θα άλλαζε αν το πλήρωμα της Air France δεν είχε κάνει τα μαγικά του το 2017, 500 επιβαίνοντες θα ήταν νεκροί).

Όλα τα μοντέρνα αεροσκάφη είναι αυτοματοποιημένα σε μεγάλο βαθμό, δεν είναι το Α380 το μοναδικό. 

Α, και δεν έχουν όλα τα Α380 Rolls-Royce κινητήρες. Ούτε είναι αποκλειστικοί στα Α380. Ούτε είναι οι πιο ισχυροί. Ούτε οι πιο οικονομικοί. Ούτε οι πιο αθόρυβοι.

Δεν ξερω αν αναφερεσαι στο ιδιο περιστατικο (Air France flight 66), νομιζω ομως οτι οι ερευνες κατεληξαν στο οτι το προβλημα παρουσιαστηκε στον κινητηρα ( Engine Alliance 7000) και δεν ευθυνεται η Airbus γι αυτο.

Στο ιδιο συμπερασμα ειχαν καταληξει και στο 1ο uncontained engine failure (Qantas flight 32, 4/11/2010) οπου εκει υπευθυνος ηταν ο κινητηρας της Rolls-Royce (Trent 900).

  • Like 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Reptile47 είπε

Δεν ξερω αν αναφερεσαι στο ιδιο περιστατικο (Air France flight 66), νομιζω ομως οτι οι ερευνες κατεληξαν στο οτι το προβλημα παρουσιαστηκε στον κινητηρα ( Engine Alliance 7000) και δεν ευθυνεται η Airbus γι αυτο.

Στο ιδιο συμπερασμα ειχαν καταληξει και στο 1ο uncontained engine failure (Qantas flight 32, 4/11/2010) οπου εκει υπευθυνος ηταν ο κινητηρας της Rolls-Royce (Trent 900).

Ναι, στην 66 αναφέρομαι. Ήταν πρόβλημα του κινητήρα, αλλά θα έπαυε να ήταν χωρίς ατυχήματα το Α380.

Δημοσ.

Γεια τους άσχετους που λένε για ακριβά εισιτήρια στο Α380, προφανώς είναι πελάτες της Ryanair, έχω πετάξει άπειρες φορές με Α380 - τιμές είναι μια χαρά. Το Α380 προοριζόταν για πτήσεις HUB to HUB, αυτό ήταν το μοναδικό λάθος στην στρατηγική της Airbus, που δεν προέβλεψε σωστά. Κρίμα και άδικο, μαζί με το Concorde ήταν τα δυο μεγαλύτερα επιτεύγματα στην παγκόσμια αεροπορική ιστορία, μεγάλο πλήγμα για την Airbus και την Ευρώπη  😥

Δημοσ.
2 ώρες πριν, alexthessaloniki είπε

Γεια τους άσχετους που λένε για ακριβά εισιτήρια στο Α380, προφανώς είναι πελάτες της Ryanair, έχω πετάξει άπειρες φορές με Α380 - τιμές είναι μια χαρά. Το Α380 προοριζόταν για πτήσεις HUB to HUB, αυτό ήταν το μοναδικό λάθος στην στρατηγική της Airbus, που δεν προέβλεψε σωστά. Κρίμα και άδικο, μαζί με το Concorde ήταν τα δυο μεγαλύτερα επιτεύγματα στην παγκόσμια αεροπορική ιστορία, μεγάλο πλήγμα για την Airbus και την Ευρώπη  😥

ετσι, απειρες φορες αμα εισαι μπρουκλης και μπιζνεζ μαν 😍

  • Like 2
Δημοσ.
9 ώρες πριν, panoskatos είπε

Εγώ στεναχωρήθηκα που κατάργησαν "κάποιοι" το Κονκόρντ, αυτό ήταν ένα πραγματικό επίτευγμα στην αεροναυπηγικη .Η μείωση χρόνου της πτήσης έχει τεράστιο νόημα για τον κάθε επιβάτη, όχι το πόσους χωράει. 

Αλλά ήταν Γάλλοι αυτοί που το έφτιαξαν οπότε πήγαιναν πολύ κόντρα σε Αμερικανικά συμφέροντα. 

 

Tο κονκορντ ήθελε ένα διυλιστήριο δίπλα του για να πετάξει. Τα πτητικά κόστη ήταν τεράστια, τα εισιτήρια στο Θεό ήρθε και αυτό το γαμημένο ατύχημα στο CDG και του βάλε ταφόπλακα. Εξάλλου ποτέ δεν μπήκε σε massive production και με τις αεροπορικές από τα... Lidl που έχουν τόσο μεγάλη πίτα τα τελευταία χρόνια δεν του φταίει ο θείος Sam για το τέλος του. 

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, chill είπε

Tο κονκορντ ήθελε ένα διυλιστήριο δίπλα του για να πετάξει. Τα πτητικά κόστη ήταν τεράστια, τα εισιτήρια στο Θεό ήρθε και αυτό το γαμημένο ατύχημα στο CDG και του βάλε ταφόπλακα. Εξάλλου ποτέ δεν μπήκε σε massive production και με τις αεροπορικές από τα... Lidl που έχουν τόσο μεγάλη πίτα τα τελευταία χρόνια δεν του φταίει ο θείος Sam για το τέλος του. 

Εντάξει η αλήθεια είναι ότι έκαιγε τον κωλο του αλλά μιλάμε και για χρόνια που το πετρέλαιο / μαζούτ είχε άλλη τιμή. 

Επίσης χωρίς να γνωρίζω την τιμή του κάτι μου λέει ότι ήταν πιο φθηνό από το Α380. 

Πάντως το ατύχημα δεν είχε να κάνει με το αεροσκάφος, δεν υπήρξε κάποια δυσλειτουργία με αυτό. Εκεί ακριβώς είναι το περίεργο του πράγματος που εξαιτίας αυτού του ατυχήματος αποσύρθηκε. 

Δημοσ.

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. καταλαβαν οτι η αγορα δεν μπορει να χρησιμοποιησει ενα τετοιο πραμα. οταν τα 2κινητηρια εχουν τοση μεγαλη χωρητικοτητα και τοσο μεγαλη αυτονομια τα 4κινητηρια ειναι ΠΕΘΑΜΕΝΑ. ασε που αυτη η βλακεια το ΕΚΤΡΩΜΑ εχει ΜΟΝΟ 2 thrust reversers και οχι τεσσερις.

Δημοσ.
4 hours ago, panoskatos said:

Πάντως το ατύχημα δεν είχε να κάνει με το αεροσκάφος, δεν υπήρξε κάποια δυσλειτουργία με αυτό. Εκεί ακριβώς είναι το περίεργο του πράγματος που εξαιτίας αυτού του ατυχήματος αποσύρθηκε. 

Δεν αποσύρθηκε λόγω του δυστυχήματος. Μείωση εσόδων και μεγάλο κόστος συντήρησης ήταν οι βασικοί παράγοντες.

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, trabakoulis είπε

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. καταλαβαν οτι η αγορα δεν μπορει να χρησιμοποιησει ενα τετοιο πραμα. οταν τα 2κινητηρια εχουν τοση μεγαλη χωρητικοτητα και τοσο μεγαλη αυτονομια τα 4κινητηρια ειναι ΠΕΘΑΜΕΝΑ. ασε που αυτη η βλακεια το ΕΚΤΡΩΜΑ εχει ΜΟΝΟ 2 thrust reversers και οχι τεσσερις.

Αν είναι δυνατόν! Δεν ήξεραν φαίνεται! 
https://aviation.stackexchange.com/questions/6361/why-doesnt-the-a380-use-its-outboard-thrust-reversers
Άσε που έχει χαλάσει και το αρισετρό φαλάντζι.

 

 

1 ώρα πριν, CheOnWeb είπε

Δεν αποσύρθηκε λόγω του δυστυχήματος. Μείωση εσόδων και μεγάλο κόστος συντήρησης ήταν οι βασικοί παράγοντες.

To δυστύχημα ίσως ήταν η αφορμή, όχι η αιτία.
Ένα άλλο πρόβλημα ήταν και ο υπερβολικός του θόρυβος κατά την απογείωση και την προσγείωση. Ιδίως κατά την απογείωση η χρήση της μετάκαυσης έκανε τον θόρυβο οξύ και απίστευτα ενοχλητικό. Όποιος έχει ακούσει πολεμικό αεροσκάφος να απογειώνεται, καταλαβαίνει.

  • Like 3
Δημοσ.

οι πιο ανετες πτησεις που εχω κανει σε οικονομικη, ασχετως εταιριας..ειναι ενας ηρεμος γιγαντας...αθυρυβο και σταθερο, κοιμασαι σαν ανθρωπος.. οχι αυτο το χαλι των 787/350

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...