Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πέταξα με Emirates από Αθήνα Αυστραλία με A380-800 (economy class). Πολύ εντυπωσιακό και σίγουρα πολύ άνετο. Ο πάνω όροφος πρέπει να ήταν συγκλονιστικός, και ως προς την ποιότητα υπηρεσιών και ως προς το κόστος...

Δημοσ.

δεν μας λεει ομως η boing πως τραγωδιες εχει στο ενεργητικο της...χιλιαδες..το a380-800 quantas το ποιο ασφαλες αεροπλανο στον κοσμο,αυτοματοποιημενο που μονο κρατας το joystic και τα αλλα τα κανει το pc της.τι να πω για τους κινητηρες.4 πανισχυροι  Rolls-Royce τα λενε ολα!!!

Δημοσ.

Hταν πολυ λογικο να παει απατο..που να βρεις 500 ατομα κοντα να το γεμισεις... ενω τα 737 α320 εννοειται πολυ πιο διαχειρισημα και δεν καινε και "τιποτα" σε σχεση με το α380

 

Δημοσ.

Είχα την τύχη να πετάξω στην business class για μια 6ωρη πτήση και νομίζω ότι ήταν εμπειρία που θα την θυμάμαι μια ζωή. Η πολυτέλεια, η εξυπηρέτηση της emirates και γενικά όλο το πακέτο, σου μένει αξέχαστο. Τουλάχιστον για εμένα που σαν Έλληνας δεν τα έχω κάθε μέρα στα πόδια μου τα 380.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, opcorsa είπε

Hταν πολυ λογικο να παει απατο..που να βρεις 500 ατομα κοντα να το γεμισεις... ενω τα 737 α320 εννοειται πολυ πιο διαχειρισημα και δεν καινε και "τιποτα" σε σχεση με το α380

 

Δεν το κοντραρουν αυτά τα αεροπλάνα έτσι και αλλιώς. Τα 787 και Α350 που είναι δικινητήρια και για μεγάλες αποστάσεις. Από αυτά έχασε..

Δημοσ.

Στο καλό και να μας γράφει -σε καμιά 20ετία+ που θα αποσυρθούν όλα τα υπάρχοντα. Εκτός από το εντυπωσιακό του μεγέθους του δεν προσέφερε τίποτα στον απλό επιβάτη της οικονομικής θέσης. Πιο πολλοί επιβάτες = πιο πολύ φασαρία, πιο πολύ αναμονή μέσα στο αεροσκάφος στο μπες βγές, η επιβίβαση ξεκινάει νωρίτερα, κοσμοσυροή στην πύλη..... Πολύ πιο καλό ταξίδι με 777 στην ίδια διαδρομή με την ίδια εταιρία. Για την άνεση παίζει μεγάλο ρόλο η εταιρία στο πόσους θέλει να στριμώξει στην καμπίνα. Προφανώς αν μιλάμε για Business ή πρώτη θέση εκεί μπορεί να αλλάζει το ζήτημα αλλά με 4πλάσιο ή 6πλάσιο ναύλο ΄είναι όνειρο άπιαστο για τους πιο πολλούς επιβάτες.

  • Like 2
  • Confused 2
  • Sad 1
Δημοσ.

Δυστυχώς το A380 ήταν καταδικασμενο απο την στιγμή που δεν είχε setup για cargo. Η "βασίλισσα" 747 ζει ακόμα γιατί απο το '68 που το έφτιαξε η boeing το φοβόταν οτι μπορεί να μην πιάσει σαν επιβατικό, άλλα με την σχεδίαση της μπροστινής πόρτας που δίνει την δυνατοτητα να μεταφέρει ογκώδες φορτίο που κανένα άλλο αεροπλάνο δεν μπορεί να πάρει (για παράδειγμα μεγάλες γεννήτριες) του έχει δώσει την δυνατότητα να ζει ακόμα ανέπαφο από αυτή την αλλαγή πλεύσης της αεροβιομηχανιας.

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, kalober είπε

Δυστυχώς το A380 ήταν καταδικασμενο απο την στιγμή που δεν είχε setup για cargo. Η "βασίλισσα" 747 ζει ακόμα γιατί απο το '68 που το έφτιαξε η boeing το φοβόταν οτι μπορεί να μην πιάσει σαν επιβατικό, άλλα με την σχεδίαση της μπροστινής πόρτας που δίνει την δυνατοτητα να μεταφέρει ογκώδες φορτίο που κανένα άλλο αεροπλάνο δεν μπορεί να πάρει (για παράδειγμα μεγάλες γεννήτριες) του έχει δώσει την δυνατότητα να ζει ακόμα ανέπαφο από αυτή την αλλαγή πλεύσης της αεροβιομηχανιας.

Φορτία τύπου γεννήτριες κλπ δε μεταφέρονται από 747 cargo αλλά από "γνήσια" μεταφορικά (πχ An-124).

Αυτά παίρνουν τα φορτία σε παλέτες

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Istros είπε

 Η Emirates ακύρωσε 39 Α380 αλλά θα αγοράσει 40 αεροσκάφη A330-900 και 30 αεροσκάφη A350-900 που είναι μικρότερα και πιο σύγχρονα.

Στο Dubai Air Show το 2017 φάγανε μεγάλο άκυρο από την Emirates και μάλιστα ενώ είχαν σίγουρη την αγορά επιπλέον αεροσκαφών. Ακόμα χειρότερα όλη η ιστορία της ακυρόπιτας εξελίχθηκε μπροστά στους εκπροσώπους της Boeing που πανυγήριζαν το συμβόλαιο για 40 787-100 και 225(!) 737MAX. 

  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, butters είπε

Πέταξα με Emirates από Αθήνα Αυστραλία με A380-800 (economy class). Πολύ εντυπωσιακό και σίγουρα πολύ άνετο. Ο πάνω όροφος πρέπει να ήταν συγκλονιστικός, και ως προς την ποιότητα υπηρεσιών και ως προς το κόστος...

ο πανω οροφος ειναι ολα τα λεφτα και φυσικα το bar στο πισω μερος.

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, DrLo είπε

Φορτία τύπου γεννήτριες κλπ δε μεταφέρονται από 747 cargo αλλά από "γνήσια" μεταφορικά (πχ An-124).

Αυτά παίρνουν τα φορτία σε παλέτες

Μην κολλάς απλα στο γεννήτριες, σαν παράδειγμα το έφερα, ναι ισχύει αυτό που είπες αλλα έχουν γίνει και μεταφορές συγκεκριμενων gen sets από 747. Η ουσία του ποστ δεν είναι αν μεταφέρει μεγάλες γεννήτριες ή όχι, η ουσία είναι ότι το 380 θα είχε πολύ μεγαλύτερη πιθανότητα επιβίωσης αν είχε ένα αντίστοιχο πρόγραμμα. Δεν είναι τυχαίο ότι σήμερα πετάνε περισσότερα 747 freighter παρα επιβατικά (jul 2018, 146 επιβατικά - 193 freighter). Εκεί θέλω να καταλήξω.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, mirrage είπε

Στο Dubai Air Show το 2017 φάγανε μεγάλο άκυρο από την Emirates και μάλιστα ενώ είχαν σίγουρη την αγορά επιπλέον αεροσκαφών. Ακόμα χειρότερα όλη η ιστορία της ακυρόπιτας εξελίχθηκε μπροστά στους εκπροσώπους της Boeing που πανυγήριζαν το συμβόλαιο για 40 787-100 και 225(!) 737MAX. 

Δε νομίζω ότι η Emirates θα πάρει 737

Μάλλον εννοείς την flydubai

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Marduk1 είπε

δεν μας λεει ομως η boing πως τραγωδιες εχει στο ενεργητικο της...χιλιαδες..το a380-800 quantas το ποιο ασφαλες αεροπλανο στον κοσμο,αυτοματοποιημενο που μονο κρατας το joystic και τα αλλα τα κανει το pc της.τι να πω για τους κινητηρες.4 πανισχυροι  Rolls-Royce τα λενε ολα!!!

Περιβόλι...

Σιγά μην έχει και εκατομμύρια τραγωδίες. Και η BoEing έχει ατυχήματα, και η Airbus, και όλες οι κατασκευάστριες. Το Α380 είναι από τα πιο ασφαλή στον κόσμο, γιατί υπάρχουν ελάχιστα σε χρήση σε σχέση με τα υπόλοιπα. (Αυτό θα άλλαζε αν το πλήρωμα της Air France δεν είχε κάνει τα μαγικά του το 2017, 500 επιβαίνοντες θα ήταν νεκροί).

Όλα τα μοντέρνα αεροσκάφη είναι αυτοματοποιημένα σε μεγάλο βαθμό, δεν είναι το Α380 το μοναδικό. 

Α, και δεν έχουν όλα τα Α380 Rolls-Royce κινητήρες. Ούτε είναι αποκλειστικοί στα Α380. Ούτε είναι οι πιο ισχυροί. Ούτε οι πιο οικονομικοί. Ούτε οι πιο αθόρυβοι.

  • Like 2
Δημοσ.

Δυστυχώς αποδείχτηκε white elephant το μεγαλύτερο επιβατικό που πέταξε ποτέ, και αποτελεί μια τεράστια οικονομική απώλεια για την Airbus. Όπως αναφέρθηκε, ήταν λάθος η μη ύπαρξη cargo έκδοσης, με αποτέλεσμα οι εταιρίες να μην θέλουν να δώσουν 450 εκ $ για ένα αεροπλάνο που δεν έχει μέλλον στην αγορά μεταχειρισμένων. Είχα την τύχη να πετάξω 2 φορές(economy φυσικα), εντυπωσιακό από μακριά, προκαλεί δέος όσο το πλησιάζεις και μπαίνεις μέσα, αλλά σε θέμα άνεσης δεν προσφέρει κάτι παραπάνω σε σχέση με τα άλλα μεγάλα της κατηγορίας. Ήθελα κάποια στιγμή να ανέβω στο μπας για ένα ποτό και ας κόστιζε όσο όσο αλλά δεν με άφησαν, η πλέμπα του κάτω ορόφου δεν μπορεί να ανέβει επάνω!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...