Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Αirbus θα τερματίσει σύντομα την παραγωγή του superjumbo A380, του μεγαλύτερου επιβατικού αεροσκάφους όλων των εποχών.

Το χωρητικότητας 850 επιβατών Α380, αγαπήθηκε από το ταξιδιωτικό κοινό, ιδιαίτερα δε από τους πελάτες εκείνους που πετούσαν στις "first class" θέσεις, και τις υπερπολυτελείς ιδιωτικές καμπίνες του αεροσκάφους. Αντιθέτως, οι αεροπορικές εταιρίες ήταν λιγότερο ενθουσιώδεις απέναντι στο θωρηκτό της Airbus, με τις παραγγελίες για νέα σκάφη να μειώνονται χρόνο με τον χρόνο. Το οριστικό πλήγμα ήρθε από την Emirates η οποία σταμάτησε τις παραγγελίες νέων A380, κάτι το οποίο ανάγκασε την Airbus να παραδεχτεί ότι "δεν υπάρχει πλέον λόγος να συνεχιστεί η παραγωγή του".

Η Airbus κατασκεύασε τον Α380 με σκοπό να "χτυπήσει" το αντίπαλο 747 της Boeing, προσδοκώντας από τις αεροπορικές εταιρίες στο να υιοθετήσουν μεγαλύτερα αεροσκάφη, τα οποία θα ήταν ικανά να πετούν σε όλο και μεγαλύτερες αποστάσεις. Αντιθέτως, μια νέα γενιά μικρότερων και αποδοτικότερων δικινητήριων σκαφών κατέφτασε το 2007, τα οποία όχι μόνο ήταν ικανά στο να πετούν από και προς μικρότερων διαστάσεων αεροδρόμια, αλλά και μετά από μια τροποποίηση σε σχετικό κανονισμό της FAA, τους επετράπη να πετούν για μεγαλύτερες αποστάσεις σε διαδρομές πάνω από θάλασσα που τελούνται από αεροσκάφη με λιγότερους από τρεις κινητήρες, με αποτέλεσμα τα Α380 και 747 να αρχίσουν να χάνουν σταδιακά, ολοένα και περισσότερο έδαφος από αεροσκάφη όπως το 787 της Boeing.

 Σύμφωνα με την Airbus, όλες οι πρόσφατες παραγγελίες θα εκτελεστούν κανονικά, με τελευταίες παραδόσεις να ολοκληρώνονται το 2021. Εκπρόσωπος της εταιρίας διαμήνυσε ότι η Airbus, θα συνεχίζει να υποστηρίζει κανονικά τις αεροπορικές εταιρίες που ήδη χρησιμοποιούν το Α380, με την πλήρη διασφάλιση της τεχνικής υποστήριξης με σκοπό την απρόσκοπτη λειτουργία όλων των εν ενεργεία αεροσκαφών για τα επόμενα χρόνια.

Engadget


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Θέμα χρόνου ήταν να συμβεί κάτι τέτοιο. Πολυέξοδο αεροσκάφος με αποτέλεσμα να έχει κ πολύ πιο ακριβά εισιτήρια σε σχέση με 777 κ 787 κ επομένως δεν έχεις λόγο να το επιλέξεις πέρα από την εμπειρία.

Σαν κατασκευή βέβαια είναι εντυπωσιακό επίτευγμα.

Δημοσ.

 Η Emirates ακύρωσε 39 Α380 αλλά θα αγοράσει 40 αεροσκάφη A330-900 και 30 αεροσκάφη A350-900 που είναι μικρότερα και πιο σύγχρονα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, laradoomed123 είπε

Θέμα χρόνου ήταν να συμβεί κάτι τέτοιο. Πολυέξοδο αεροσκάφος με αποτέλεσμα να έχει κ πολύ πιο ακριβά εισιτήρια σε σχέση με 777 κ 787 κ επομένως δεν έχεις λόγο να το επιλέξεις πέρα από την εμπειρία.

Σαν κατασκευή βέβαια είναι εντυπωσιακό επίτευγμα.

 

Γενικα υπηρχε λογικη πισω απο την αναπτυξη του. Ηταν η λογικη της αποσυμφορησης των μεγαλων δρομολογιων. Γιατι να βαζεις δυο 767 στο LHR-JFK οταν μπορεις να κατεβαζεις τους ιδιους επιβατες με ενα Α380. Αλλωστε για παρα πολλα χρονια επαιζε κυριαρχο ρολο το jumbo-jet.  Ωστοσο τα μικροτερα αεροσκαφη δινουν τη δυνατοτητα στην εταιρια να εκτελει και thin routes κι εφαγαν την πιτα απο τα μεγαλα, το 747-8 πηγε απατο

  • Like 2
Δημοσ.

Έχοντας πετάξει με Α380 business class για Perth πριν λίγα χρόνια, έπαθα πολιτισμικό σοκ. Ποιο άνετη πτήση δεν έχει υπάρξει ανεξάρτητα των ωρών. Έριξα έναν γερό ύπνο στην πολυθρόνα κρεβάτι σχεδόν όλη την πτήση, που δεν ήθελα να σηκωθώ όταν έφτασα. 

Η πλάκα ήταν ότι αισθανόμουν λες και είχα πάρει το Cityhopper (KLM) για Amsterdam, μια πτήση που κρατά 50 λεπτά και την κάνω 2-3 φορές το μήνα. 

  • Like 3
Δημοσ.

τεραστιο, ισως το καλυτερο πουτ ειδα ποτε.

απο κοντα το συναντησα στο αεροδρομιο του παρισιου.

θεορατο.

κριμα...

Δημοσ.

Η Emirates είχε βάλει από πέρσι Α380 στην διαδρομή Dubai - Athens:

-- https://www.routesonline.com/news/38/airlineroute/278714/emirates-adds-a380-athens-service-in-june-2018/

Για την απογείωση του ήθελε χαλαρά και τα 4kmh του διαδρόμου ενώ δεν έδειχνε να έχει απότομη επιτάχυνση. 

Δημοσ.

Τέλος  στα πιο γρήγορα επιβατικά (concord), τέλος και στα πιο μεγάλα..

Όχι ότι είχα μπει σε κάποιο από αυτά, αλλά αν έχεις πετάξει με τα  ιπτάμενα ελικοφόρα πούλμαν της Ολυμπιακής, δεν σε συγκινεί τίποτα! 

Δημοσ.

Όλα είναι θέμα ζήτησης ... Δεν υπάρχει ζήτηση για τέτοιες υπηρεσίες commercial...Φοβερό εγχείρημα να το υλοποιήσει και απίστευτο ρίσκο.. δυστυχώς

 

Δημοσ.

Η  Airbus άργησε να μπει στην αγορά των Jumbo Jets. Το έκανε θέλοντας να χτυπήσει το 747 αλλά οι αεροπορικές αποφάσισαν να το γυρίσουν στο efficiency με φθηνότερα και αποδοτικότερα αεροσκάφη. Οι νέες τεχνολογίες προσφέρουν ελαφρύτερα και άρα οικονομικότερα στο κόστος αεροσκάφη. Αυτό αναδεικνύεται από το γεγονός ότι τα μεγαλύτερα σε διάρκεια δρομολόγια πλέον πραγματοποιούνται από Α350 ή 787 ή 777. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...