Morphe19 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2019 Καλησπέρα σας, Ήμουν παρκαρισμένος με τη μούρη στο πεζοδρόμιο σε επαρχιακό δρόμο διπλής κατεύθυνσης. Στην προσπάθεια μου να ξεπαρκάρω αφού έλεγξα το ενα ρεύμα, έκανα όπισθεν. Βγαίνοντας σιγά σιγά και κοιτώντας απο την άλλη πλευρά βλέπω ενα αλλο ΙΧ να έρχεται με την όπισθεν. Πρόλαβα να ακινιτοποιήσω το αμάξι αλλά το άλλο έπεσε πανω μου. Να σημειώσω πως το αλλο όχημα εκτελούσε οπισθοπορεία επί του δρόμου χωρίς λογο (δεν υπήρχε κάποιο εμπόδιο εμπρός, κλειστός δρόμος κλπ). Επίσης, δεν έκανε ελιγμό παρκαρίσματος, έκανε ευθεία οπισθοπορεια. Δεν φωνάξαμε την τροχαία (δυστυχως). Ποιος πιστεύετε ότι φταίει;
NikosKallithea Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2019 Είστε και οι δυο για τα σίδερα Καποια στιγμη ειχα πει, αφου δεν την μπορείτε την όπισθεν τι την θέλετε; Πείτε σε ενα συνέργειο να σας τη αφαιρέσει 2
*Kopanos* Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2019 16 λεπτά πριν, Morphe19 είπε Δεν φωνάξαμε την τροχαία (δυστυχως). Ευτυχώς να λες, γιατί άμα την φωνάζατε θα σας τον ακουμπαγε ολίγον.
zio10 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Χωρίς να είμαι και σίγουρος ο άλλος πρέπει να φταίει. Δεν κατάλαβα πως ήσουν παρκαρισμένος όμως και γιατί ήσουν έτσι. Επεξ/σία 17 Φεβρουαρίου 2019 από zio10 1
sstratos Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2019 Εγώ νομίζω ότι και οι δύο φταίνε. Και εσύ που δεν κοίταξες καλά και ο άλλος. Εάν δεν κάνατε φιλική δήλωση και να λέει ότι φταίει ο άλλος, την πάτησες 3
Morphe19 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2019 15 λεπτά πριν, zio10 είπε Χωρίς να είμαι και σίγουρος ο άλλος πρέπει να φταίει. Δεν κατάλαβα πως ήσουν παρκαρισμένος όμως και γιατί ήσουν έτσι. Τα αμάξια εκεί ήταν παρκαρισμένα το ενα δίπλα στο αλλο ελαφρώς λοξά. Με τη μούρη στο πεζοδρόμιο. 2
adsl2+ Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2019 Και οι δύο οδηγοί είναι συνυπεύθυνοι με περισσότερο ποσοστό στον οδηγό που έβγαινε από θέση στάθμευσης, αλλά αν αποδείξει ότι ήταν σταματημένος και ο άλλος δεν τον είδε τοτε η ευθύνη την εχει ο οδηγός που έκανε οπισθοπορεία κατά μήκος του δρόμου .
christopher0016 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2019 Εάν το ακινητοποιήσες όταν είδες τον άλλον να έρχεται με την όπισθεν τότε ο άλλος έπεσε πάνω σού άρα ο άλλος φταίει.. κακώς δεν πήρατε τροχαία η την ασφαλιστική κάλυψη
ziaba Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 8 ώρες πριν, christopher0016 είπε Εάν το ακινητοποιήσες όταν είδες τον άλλον να έρχεται με την όπισθεν τότε ο άλλος έπεσε πάνω σού άρα ο άλλος φταίει.. κακώς δεν πήρατε τροχαία η την ασφαλιστική κάλυψη δεν είναι έτσι, δηλ αν ο άλλος πετάχτηκε και σταμάτησε (όλα καλά) φταίει αυτός που έπεσε πάνω του? που δεν κάλεσαν τους μπλε .. να τους πει ποιος φταίει κλπ εδώ συμφώνω
NikosKallithea Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δηλαδή εσείς πιστεύετε ότι αν καλέσετε την τροχαία θα σας πει και ποιος φταίει.
Emaros Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δεν νομίζω ότι έχει νόημα να αναρωτιέσαι, εφόσον δεν μπορείς να κερδίσεις/χάσεις κάτι απ'αυτό, πλέον. Την αστυνομία/ασφάλεια δεν θα την φώναζες για να σου πει ποιός φταίει, θα την φώναζες για καταγραφή συμβάντος, το οποίο (κυρίως από την ασφάλεια) θα γινόταν αναλυτικά, με φωτογραφίες κτλ, προκειμένου να φαίνεται ποιός έκανε το λάθος, εμείς από εδώ δεν γνωρίζουμε (εάν υπήρχε σήμανση, το σημείο και τον τρόπο με τον οποίο ήσουν παρκαρισμένος κτλ). Θα σου έλεγε και ο υπάλληλος εκείνη τη στιγμή τί πιστεύει, να'χες μια ιδέα για το τί δήλωση να κάνεις. Αν ήταν φιλικές μεταξύ τους οι ασφαλιστικές θα τα βρίσκανε και θα σας ενημέρωναν, για το τί γίνεται στην περίπτωση. Υπάρχει περίπτωση να έψαχνε πάρκινγκ, να παρατήρησε ότι θα ξεπάρκαρες αφού σε προσπέρασε, και να έβαλε όπισθεν προκειμένου να προλάβει να παρκάρει στη θέση σου εφόσον θα έφευγες ; Έτσι από περιέργεια πάντως μπορείς να βάλεις και screenshot από google street view, να ξέρουμε και για τί μιλάμε.
ziaba Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, NikosKallithea είπε Δηλαδή εσείς πιστεύετε ότι αν καλέσετε την τροχαία θα σας πει και ποιος φταίει. λοιπόν 1ο σκηνικό ... πάω να στύψω αριστερά βγάζω φλας πατάω φρένα ακούω από πίσω μου γίνετε τις τρελής καραμπόλα με 3 αυτοκίνητά ... βγαίνω να δω τι έγινε μην έπαθε κανένας τπτ -> όλοι πέσαν πάνω μου τι κάνεις ρε ΜΛΚ κλπ πως στρίβεις εδώ έτσι... ε λέω φωνάξτε τροχαία ... εντωμεταξύ έμενα δεν με χει ακουμπήσει κανένας ... έρχονται οι μπλε πάισαν και ρώταγαν πως και τι ... όταν ήρθε η σειρά μου λέω πήγα να στρίψω και " προκάλεσα " όλο αυτό ... μου λέει φύγε δεν έχεις καμία δουλεία 2ο σκηνικό ... σταματάω να πάρω τσιγάρα απ το περίπτερο και όσο ψώνιζα ένας κόλλησε τέρμα το παπί του από πίσω μου (σε τυφλό σημείο) πάω να φύγω ακούω κρακ, μπαμ καπακι -> τι κάνεις ρε μλκ κ τέτοια ... βγαίνω του λέω φώναξε την τροχαία λέει άστο δεν έχω δίπλωμά για 125cc του απαντάω τότε γεια σου και είσαι κωλόφαρδος που δεν έπαθα τπτ Επεξ/σία 18 Φεβρουαρίου 2019 από ziaba 1
SeNNinhA Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 —— Η οπισθοπορια δεν επιτρεπεται εκτος και εαν ειναι απολυτως απαραιτητη λογω εμποδιου «Απαγορεύεται η προς τα πίσω κίνηση των οχημάτων, με εξαίρεση τις περιπτώσεις κατά τις αποίες η προς τα μπρος κίνηση είναι αδύνατη ή γίνεται ελιγμός στάθμευσης, καθώς και στις περιπτώσεις εκπαίδευσης και εξέτασης υποψήφιων οδηγών σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις. Ο ελιγμός στάθμευσης επιτρέπεται να εκτελείται στην ίδια οδό και σε μήκος όχι μεγαλύτερο του διπλάσιου μήκους του οχήματος.» —— Ο οδηγος που εκτελει ελιγμο σταθμευσης ωφειλει να βεβαιωθει οτι μπορει να το πραξει με ασφαλεια «O οδηγός που προτίθεται να εκτελέσει ελιγμό, οφείλει προηγουμένως να βεβαιωθεί ότι μπορεί να το πράξει χωρίς κίνδυνο ή παρακώλυση των λοιπών χρηστών της οδού, οι οποίοι κινούνται πίσω, μπροστά ή πλάι του, ή ετοιμάζονται να τον προσπεράσουν, λαμβάνοντας υπόψη τη θέση, την κατεύθυνση και την ταχύτητά τους.». Μερικά παραδείγματα ελιγμών: Αλλαγή κατεύθυνσης Αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας Προσπέρασμα Στάση και στάθμευση Είσοδο στη κυκλοφορία από στάση ή στάθμευση Είσοδος και έξοδος από λωρίδες επιτάχυνσης και επιβράδυνσης Για τον ελιγμό της στάθμευσης ως παρακώλυση των λοιπών χρηστών: Γενικά, ο οδηγός που πραγματοποιεί ελιγμό στάθμευσης οφείλει προηγουμένως να βεβαιωθεί ότι μπορεί να το πράξει χωρίς κίνδυνο ή παρακώλυση των λοιπών χρηστών της οδού. Όταν η οδός είναι μονής λωρίδας κυκλοφορίας κατά κατεύθυνση (π.χ. μονόδρομος ή δύο λωρίδες με μία λωρίδα κατά κατεύθυνση) τότε για να πραγματοποιήσει τον ελιγμό (εννοείται σε σημείο όπου επιτρέπεται η στάθμευση) αναγκαστικά θα διακόψει τη κυκλοφορία στα οχήματα που κινούνται πίσω του. Σε αυτήν την περίπτωση, παρακώλυση είναι όταν ο ελιγμός γίνεται με αδικαιολόγητη βραδύτητα. Πριν από κάθε ελιγμό, o οδηγός υποχρεούται να καταστήσει έγκαιρα γνωστή την πρόθεσή του αυτή, χρησιμοποιώντας για το σκοπό αυτόν τους δείκτες κατεύθυνσης, αν δε αυτοί δεν λειτουργούν, υποχρεούται να δώσει τα ακόλουθα σήματα με το χέρι: α) Έκταση του βραχίονα για στροφή προς την κατεύθυνση αυτού. β) Κάμψη του βραχίονα προς τα πάνω για στροφή προς την αντίθετη πλευρά αυτού. γ) Κάμψη του βραχίονα προς τα κάτω, για τον ελιγμό στάθμευσης.». Ο δείκτης κατεύθυνσης (το φλας) δεν δίνει προτεραιότητα σε αυτόν που τον χρησιμοποιεί αλλά προειδοποιεί κάνοντας γνωστή την πρόθεση του οδηγού στους υπόλοιπους χρήστες της οδού. Η λειτουργία του πρέπει να γίνεται εγκαίρως πριν από κάθε ελιγμό και όχι τελευταία στιγμή. Ο ελιγμός της στάθμευσης και της στάσης δεξιά ή αριστερά γίνεται με χρήση του αντίστοιχου δείκτη κατεύθυνσης (φλας) και όχι με τα φώτα έκτακτης ανάγκης (αλάρμ). H προειδοποίηση που δίνεται με τους δείκτες κατεύθυνσης επιβάλλεται να συνεχίζεται σε όλη τη διάρκεια τoυ ελιγμού και να παύει όταν ολοκληρωθεί o ελιγμός.». —— Οπως καταλαβαινεις υπαρχει συνυπαιτιότητα. Το αγνωστο ειναι ο βαθμος συνυπαιτιοτητας που θα αποφασισει ενα πιθανο δικαστηριο. Αποψή μου ειναι οτι παλευεται σε λογικη 70% δικη του (βαρια 80%) και 30% δική σου με την λογικη οτι ησουν υποχρεωμενος να ελεγξεις για ολες τις λογικες επιτρεπομενες κινησεις οχηματων στο οδοστρωμα και οχι για τυχον παρανομες κινησεις. Οποτε εσυ ελεγξες για οχηματα τα οποια διερχονταν απο την σωστη πλευρα του ρευματος κυκλοφοριας και δεν διεκρινες κανενα οχημα και αποφασισες να κινηθεις. Η παρανομη κινηση του αλλου οχηματος δεν μπορουσε να προβλευθει. Εαν ησουν σταθμευμενος σε νομιμη προβλεπομενη θεση σταθμευσης θα ειχες 100% δικιο. Αλλα το οτι και εσυ ησουν μη νομιμα σταθμευμενος σου προσδιδει μεριδιο ευθυνης (καποιος δικαστης μπορει να το παει και 50-50). Η ιδια η θεση σταθμευσης σε μη προβλεπομενο σημειο ή τροπο ενεχει απο μονη της κινδυνους (εξ ου και απαγορευεται). 1
ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Είχα ένα φιλαράκι ο οποίος ήταν σταματημένος στον δρόμο του σπιτιού του. Εκείνη την ώρα ένας γείτονας άρχισε να κάνει όπισθεν μέχρι που τον κοπάνησε ελαφρά. Και βγαίνει και του λέει καλά ρε φιλαράκι δεν βλέπεις ότι κάνω όπισθεν? Πάντως το πιο περίεργο ατύχημα το έχω δει σε στενό στο περιστέρι στο οποίο χωράει μετά βίας ένα αμάξι (από αυτά τα κλασσικά στενά που πας σαν την κότα για να μην χτυπήσεις κανά καθρέπτη)..όπου αμάξι ήταν αναποδογυρισμένο ...οροφή στον δρόμο. Αυτό λογικά συνέβη λόγω τρεξίματος και πιθανόν βρήκε σε καμιά ρόδα που εξείχε από παρκαρισμένο ...
christopher0016 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 16 ώρες πριν, ziaba είπε δεν είναι έτσι, δηλ αν ο άλλος πετάχτηκε και σταμάτησε (όλα καλά) φταίει αυτός που έπεσε πάνω του? που δεν κάλεσαν τους μπλε .. να τους πει ποιος φταίει κλπ εδώ συμφώνω Ο άλλος έκανε οπισθοπορεια ο ts ξεπαρκαρε ξαφνικά βλέπει τον άλλον με την όπισθεν σταματάει άρα τον είδε ο άλλος προφανώς δεν τον είδε και έπεσε πάνω τού. Αυτά που λέμε είναι σενάρια και υποθέσεις. Δεν βρισκόμασταν εκεί για να ξέρουμε τι ακριβώς έγινε 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα