mike0402 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2019 εδω και 3 εβδομαδες ειμαι κατοχος του συγκεκριμενου smartwatch..μεχρι σημερα εχω κανει συνολικα 3 αναβαθμισεις λογισμικου και πολλες φορες καθε μερα μου βγαζει συνεχεια την εξης ειδοποιηση:"make sure your phone is nearby" ενω το κινητο μπορει να ειναι στην τσεπη μου.. αυτο το προβλημα ειναι γενικο του ρολογιου η εχω κανει κατι λαθος?
T-zen Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Το έχω 6 μήνες και πρώτη φορά ακούω για τέτοιο θέμα. Μέχρι στιγμής ευτυχώς λειτουργεί "ρολόι"...
mike0402 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 5 hours ago, T-zen said: Το έχω 6 μήνες και πρώτη φορά ακούω για τέτοιο θέμα. Μέχρι στιγμής ευτυχώς λειτουργεί "ρολόι"... μηπως δεν εχω κανει καμια ρυθμιση σωστα?
T-zen Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 6 ώρες πριν, mike0402 είπε μηπως δεν εχω κανει καμια ρυθμιση σωστα? https://support.amazfit.com/hc/en-us/articles/223759188-I-m-still-having-trouble-connecting-to-my-device-What-do-I-do-next-?mobile_site=true
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα