Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, έχω/ειχα το ps4 pro σε White. 

Το συγκεκριμένο στο άκυρο μου έβγαλε πρόβλημα και δεν έδειχνε εικόνα ενώ έδινε ήχο. Καμία φορά η εικόνα αναβοσβήνε αρκετά γρήγορα.

Το πήγα λοιπόν στην εγγύηση, το έλεγξαν για 1 λεπτό και το πήραν για αντικατάσταση. 

Την επόμενη ημέρα με ενημέρωσαν ότι έχουν διαθέσιμο μόνο σε μαύρο και αν θέλω άσπρο να μιλήσω με την Σονυ, αφού δεν βρίσκεται πλέον εύκολα τέτοιο χρώμα. Εννοείται δεν θέλω μαύρο. 

 σε περίπτωση που και η Σονυ μου πει ότι δεν έχει άσπρο τι κάνω; έχει κανείς παρόμοια εμπειρία; 

Δημοσ.

Σε περιπτωση που ο πωλητης δεν μπορει να επισκευάσει ή αντικαταστησει (με ιδιο) το προβληματικο προϊόν, ειναι υποχρεωμένος να σου κόψει πιστωτικό για αλλη αογρα ή να σου επιστρεψει τα χρήματα (ΠΡΟΣΟΧΗ : Εσυ θα διαλεξεις αν θες πιστωτικο ή χρηματα, οχι υο μαγαζι). 

Τα παραπανω ειναι στην κειμενη νομοθεσια και ειναι τα δικαιωματα σου.

Δεν θα μιλησεις εσυ με τη sony γιατι θα χασεις το δικαιωμα της επιστροφής χρηματων. Βασικα προσπαθουν να σε ξεφορτωθουν. Θα τους απαντησεις οτι να μιλησουν αυτοι με τον προμηθευτή τους (δεν σε νοιαζει εσενα) και εφοσον δεν μπορουν να σου επισκευάσουν ή αντικαταστήσουν το ασπρο ΣΕ ΕΥΛΟΓΟ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ, ας σου επιστρεψουν τα χρηματα. 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, isay είπε

Σε περιπτωση που ο πωλητης δεν μπορει να επισκευάσει ή αντικαταστησει (με ιδιο) το προβληματικο προϊόν, ειναι υποχρεωμένος να σου κόψει πιστωτικό για αλλη αογρα ή να σου επιστρεψει τα χρήματα (ΠΡΟΣΟΧΗ : Εσυ θα διαλεξεις αν θες πιστωτικο ή χρηματα, οχι υο μαγαζι). 

Τα παραπανω ειναι στην κειμενη νομοθεσια και ειναι τα δικαιωματα σου.

Δεν θα μιλησεις εσυ με τη sony γιατι θα χασεις το δικαιωμα της επιστροφής χρηματων. Βασικα προσπαθουν να σε ξεφορτωθουν. Θα τους απαντησεις οτι να μιλησουν αυτοι με τον προμηθευτή τους (δεν σε νοιαζει εσενα) και εφοσον δεν μπορουν να σου επισκευάσουν ή αντικαταστήσουν το ασπρο ΣΕ ΕΥΛΟΓΟ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ, ας σου επιστρεψουν τα χρηματα. 

Αυτή η συζήτηση έγινε με την cometron... Απο αυτούς τι να ζητήσω; να έρθω σε επικοινωνία με το κατάστημα αγοράς; 

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, Mhlogiatros είπε

Πάλι αυτοί οι απατεώνες ... Να τους χαίρεται η σ@νυ τέτοιους συνεργατες . Έχεις εγγύηση ;

Ναι κανονικά.. 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Lecter D είπε

Αυτή η συζήτηση έγινε με την cometron... Απο αυτούς τι να ζητήσω; να έρθω σε επικοινωνία με το κατάστημα αγοράς; 

Μάλιστα. Λοιπον :

Αν θες το μαυρο το παιρνεις σε αντικατάσταση και κλεινει το θεμα 

Άσπρο ειναι απιθανο να πάρεις, οποτε αν θες ασπρο δεν γινεται, οποτε μενει να παρεις πισω τα λεφτα σου. Ρώτα την κομετρον αν αυτοι μπορουν να το κανονισουν απευθειας με το μαγαζι και να πας στο μαγαζι ΑΓΟΡΑΣ να εισπραξεις. Αν δεν γινεται παιρνεις πισω το χαλασμενο, πας στο μαγαζι αγορας τους το δινεις (για ελεγχο, επισκευη, κλπ κλπ) και αν δεν το φτιαξουν ζητα επιστροφη των χρηματων. Υπενθυμιζω οτι αν σου προτεινουν πιστωτικο για αγορα κατι αλλου ΕΣΥ διαλεγεις αν θες αυτη τη λυση.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομιζω ειναι καλυτερη λυση για σενα η επιστροφη χρηματων αν μπορει να γινει επειδη δεν μπορουν να σου δωσουν ιδια κονσολα.Αν ειχε η κομετρον ασπρο, να ξερεις οτι ειναι ανακατασκευασμενο.Αν παρεις τα λεφτα σου πισω αγοραζεις καινουργιο ps4 pro και μαλιστα το τελευταιο revision που εχει βγει.

Επεξ/σία από Mr_Terror
  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
9 hours ago, Lecter D said:

Αυτή η συζήτηση έγινε με την cometron... Απο αυτούς τι να ζητήσω; να έρθω σε επικοινωνία με το κατάστημα αγοράς; 

Έπρεπε εξαρχής να πας στο κατάστημα αγοράς, ποτέ δεν πάμε απευθείας στο σέρβις, το έχουμε πει τόσες φορές.

Τώρα το κατάστημα μπορεί να σου πουλήσει τρελίτσα, λέγοντάς σου να τα βρεις με την Cometron αφού πήγες από μόνος σου εκεί, ενώ η Cometron δεν έχει κάποια νομική υποχρέωση απέναντί σου, αφού τη σύμβαση της πώλησης την σύναψες με τον πωλητή.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Malthador είπε

Έπρεπε εξαρχής να πας στο κατάστημα αγοράς, ποτέ δεν πάμε απευθείας στο σέρβις, το έχουμε πει τόσες φορές.

Τώρα το κατάστημα μπορεί να σου πουλήσει τρελίτσα, λέγοντάς σου να τα βρεις με την Cometron αφού πήγες από μόνος σου εκεί, ενώ η Cometron δεν έχει κάποια νομική υποχρέωση απέναντί σου, αφού τη σύμβαση της πώλησης την σύναψες με τον πωλητή.

Θα δω τι θα μου πει η Σονυ την Δευτέρα που θα επικοινωνήσω μαζί της... 

Δημοσ.

Update. 

Ξεκίνησε λοιπόν ο δύσκολος δρόμος που φανταζόμουν. 

Η κομετρον μου απάντησε ότι για αυτούς είτε είναι άσπρη είτε είναι μαύρη είναι ακριβώς η ίδια συσκευή, αφού είναι τεχνικά ίδια τα χαρακτηριστικά, και ότι χαρισματικα μπήκε στον κόπο να ρωτήσει αν υπάρχει διαθέσιμο άσπρο ( το οποίο δεν υπάρχει). Ζήτησα γραπτός απάντηση σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαθέσιμο και τι επιλογές έχω. Άκρως θρασυτατος ο υπάλληλος της κομετρον. 

Η Σονυ μου έδωσε ένα Εμαιλ παραπόνων, μου είπε να στείλω εκεί και μου απάντησε ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω. Η επίσημη εταιρεία αυτά, αν είχα πάρει σε κανένα σκρουτζομαγαζο θα είχα σίγουρα καλύτερη αντιμετώπιση. 

Και να στείλω Εμαιλ εκεί από ότι κατάλαβα θα είναι απλά για να κάνω παράπονο!; 

Είναι αστείο το όλο θέμα και αν ήξερα από πριν την αντιμετώπιση της Σονυ πραγματικά δεν θα ακουμπάγα ps4. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

παρόμοια περίπτωση έτυχε σε φίλο όπου αναγκάστηκε να δεχθεί μαύρο αφού το τράβαγαν όσο δεν πάει με καθυστερήσεις κτλ

#4theplayers

Επεξ/σία από ultralisk
  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, ultralisk είπε

παρόμοια περίπτωση έτυχε σε φίλο όπου αναγκάστηκε να δεχθεί μαύρο αφού το τράβαγαν όσο δεν πάει με καθυστερήσεις κτλ

#4theplayers

Απαράδεκτα πράγματα, πόσο καιρό περίμενε; 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...