Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, logistoulis είπε

Φίλε μου κονσόλες σημαίνει amd, οι δημιουργοί παιχνιδιών θα φτιάχνουν για πολύ καιρό ακόμα παιχνίδια κυρίως με βάση αυτές

Συνεπώς το τι κάνει η Nvidia δεν έχει πραγματική σημασία για το τι θα δούμε μαζικά, σημασία έχει πόσο θα συγκινηθεί η amd να δούμε ανάλογα πράγματα και στις κονσόλες..

Αλλιώς θα πάει στο καλάθι των αχρήστων της ιστορία μαζί με κάτι physx και σια...

Κανένα ρόλο δεν παίζει η amd για το τι θα δούμε στις κονσόλες. Μα κανέναν απολύτως. Η amd σχεδιάζει τις κάρτες με τις οδηγίες της Sony και της Microsoft. Οι κάρτες που έχουν τώρα είναι custom. Και η Microsoft και η Sony έχουν εκφράσει την επιθυμία τους να έχουν mixed rendering (rasterizer + raytracing) στην επόμενη γενιά και, από τι έχει διαρρεύσει, μάλλον θα έχουν. Βλέπεις το raytracing δεν είναι ανακάλυψη της Nvidia. Απλά το έβαλε πρώτη στις κάρτες της. Και σε αντίθεση με αυτό που λένε άλλοι σε προηγούμενα ποστ, ότι έπρεπε να επενδυθούν περισσότερα χρήματα σε research για βελτίωση τεχνικών σε κλασικό rasterizer κτλ, ευτυχώς αυτό δεν θα γίνει.

Επίσης το physx όχι μόνο δεν καταργήθηκε, αλλά χρησιμοποιείται ελεύθερα από τις AMD κάρτες και τώρα τελευταία έγινε και open source...

https://www.forbes.com/sites/jasonevangelho/2018/12/04/nvidia-surprise-physx-is-now-an-open-source-technology/

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Κανένα ρόλο δεν παίζει η amd για το τι θα δούμε στις κονσόλες. Μα κανέναν απολύτως. Η amd σχεδιάζει τις κάρτες με τις οδηγίες της Sony και της Microsoft. Οι κάρτες που έχουν τώρα είναι custom. Και η Microsoft και η Sony έχουν εκφράσει την επιθυμία τους να έχουν mixed rendering (rasterizer + raytracing) στην επόμενη γενιά και, από τι έχει διαρρεύσει, μάλλον θα έχουν. Βλέπεις το raytracing δεν είναι ανακάλυψη της Nvidia. Απλά το έβαλε πρώτη στις κάρτες της. Και σε αντίθεση με αυτό που λένε άλλοι σε προηγούμενα ποστ, ότι έπρεπε να επενδυθούν περισσότερα χρήματα σε research για βελτίωση τεχνικών σε κλασικό rasterizer κτλ, ευτυχώς αυτό δεν θα γίνει.

Επίσης το physx όχι μόνο δεν καταργήθηκε, αλλά χρησιμοποιείται ελεύθερα από τις AMD κάρτες και τώρα τελευταία έγινε και open source...

https://www.forbes.com/sites/jasonevangelho/2018/12/04/nvidia-surprise-physx-is-now-an-open-source-technology/

το ζουμί της υπόθεσης είναι κατά πόσο θα χρειάζεσαι πράσινη για την "ανώτερη τεχνολογία της"

 

και η απάντηση είναι όχι ιδιαίτερα..  

 

και σιγά τις custom κάρτες.. polaris  είναι στην ουσία, , πιθανώς navi θα έχουν στο μέλλον δεν υπάρχουν custom πράγματα πλέον πάνε αυτά για πρακτικούς λόγους και φυσικά κόστους, οι κονσόλες είναι πρακτικά pc και δεν αποδίδουν και πολύ διαφορετικά από αυτά παρά το τι πιστεύουν αρκετοί (εξαιρώ βεβαίως exclusive τίτλους της sony τους οποίους βέβαια δεν μπορούμε να τους δούμε να τρέχουν στο pc ώστε να ξέρουμε σίγουρα ) 

Επεξ/σία από logistoulis
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, logistoulis είπε

το ζουμί της υπόθεσης είναι κατά πόσο θα χρειάζεσαι πράσινη για την "ανώτερη τεχνολογία της"

και η απάντηση είναι όχι ιδιαίτερα..  

και σιγά τις custom κάρτες.. polaris  είναι στην ουσία, , πιθανώς navi θα έχουν στο μέλλον δεν υπάρχουν custom πράγματα πλέον πάνε αυτά για πρακτικούς λόγους και φυσικά κόστους, οι κονσόλες είναι πρακτικά pc και δεν αποδίδουν και πολύ διαφορετικά από αυτά παρά το τι πιστεύουν αρκετοί (εξαιρώ βεβαίως exclusive τίτλους της sony τους οποίους βέβαια δεν μπορούμε να τους δούμε να τρέχουν στο pc ώστε να ξέρουμε σίγουρα ) 

Δεν υπάρχει ανώτερη τεχνολογία. Είναι raytracing και ο ένας έχει βάλει απλά τα units. Τα sdks/apis υπάρχουν για όλους. Και ναι οι κάρτες γίνονται custom πάνω στην υπάρχουσα τεχνολογία. Είναι πολύ πιθανό να εμφανιστεί πρώτα chip για κονσόλες navi + rt και μετά να βγει στον pc, που θα έχει βγει σκέτο navi.

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Retromaniac είπε

1ον μίλησα για την διαφορά στα απλά παιχνίδια γιατί εκεί πολύ εύκολα μπορεί ο developer ΧΩΡΙΣ ΚΟΣΤΟΣ να βάλει raytracing. Αν πάει να το κάνει το παιχνίδι πολύ καλύτερο με rasterizer τότε θα του κοστίσει λεφτά 

2ον Η διαφορά στα καλά παιχνίδια μπορεί να είναι "μικρή" αλλά πώς να το κάνουμε, πρέπει να γίνει μια αρχή. Όσο οι κάρτες θα γίνονται πιο δυνατες και τα rt units περισσότερα (φαντάσου κάρτα μόνο rt units στο μέλλον) τόσο η διαφορά θα γίνεται χαοτική.

στο απλό παιχνίδι φαίνονται μεγάλες οι διαφορές, στα καινούρια με πολλά εφέ και τρίκ στα γραφικά δεν φαίνεται η διαφορά τόσο, αλλά είναι και αυτό μια αρχή όπως λες γιατί τα RT units δεν μπορούν να βγουν σε τόσο μεγάλο αριθμό ώστε να είναι μεγάλη η διαφορά με την τεχνολογία καρτών του σήμερα,σε 10 χρόνια βλέπουμε.

Δημοσ.

Bla bla bla μαρκετινγ ο ενας.

Bla bla bla μην πεταξετε λεφτα απο νωρις ο αλλος

Bla bla bla εμβρυικο σταδιο...

 

Οποιος κατσει και δει το βιντεο, ειδικα απο τη μεση και μετα, με το χερι στην καρδια ας μου πει τι απο τα δυο θα προτιμουσε εαν ειχε τη δυνατοτητα να τα σκασει για RTX Capable καρτα αυτη τη στιγμη. Ολα τ'αλλα τα λεμε βερεσε.

 

Σε προιοντα τεχνολογιας που εξελισσεται, ποτε δεν περιμενεις σαν χαζος και κοιτας με τους μηνες και τα χρονια, αγοραζεις οτι μπορει να αγορασει η τσεπη σου και πορευεσαι με αυτο μεχρι την επομενη αναβαθμιση.

 

  • Like 4
Δημοσ.
8 ώρες πριν, logistoulis είπε

Φίλε μου κονσόλες σημαίνει amd, οι δημιουργοί παιχνιδιών θα φτιάχνουν για πολύ καιρό ακόμα παιχνίδια κυρίως με βάση αυτές

Συνεπώς το τι κάνει η Nvidia δεν έχει πραγματική σημασία για το τι θα δούμε μαζικά, σημασία έχει πόσο θα συγκινηθεί η amd να δούμε ανάλογα πράγματα και στις κονσόλες..

Αλλιώς θα πάει στο καλάθι των αχρήστων της ιστορία μαζί με κάτι physx και σια...

εινα θεμα marketing. στην σημερινη γενια ειχαμε το 4Κ/60FPS και το VR, και στην προηγουμενη το 3D.

αν αποφασισουν Sony/MS οτι το χρειαζονται σαν μερος του selling point για τις επερχομενες next gen consoles, αλλα και για να διατηρησουν το console parity με το PC, φυσικα και θα ζητησουν απο την AMD να το ενσωματωσει στο τσιπ της που ετοιμαζει γιαυτες.

η οποια AMD διαθετει τις δικιες της RT υλοποιησεις για επαγγελματικη χρηση εδω και χρονια, ενω προσφατα ανακοινωσε οτι δουλευουν στο να φερουν το real-time RT και για τις consumer καρτες.

δεν ειναι τραβηγμενο να δουμε RT στην επομενη γενια κονσολων, το ερωτημα ειναι κατα ποσο οι Sony/MS το θελουν αυτο.

  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Κανένα ρόλο δεν παίζει η amd για το τι θα δούμε στις κονσόλες. Μα κανέναν απολύτως. Η amd σχεδιάζει τις κάρτες με τις οδηγίες της Sony και της Microsoft. Οι κάρτες που έχουν τώρα είναι custom. Και η Microsoft και η Sony έχουν εκφράσει την επιθυμία τους να έχουν mixed rendering (rasterizer + raytracing) στην επόμενη γενιά και, από τι έχει διαρρεύσει, μάλλον θα έχουν. Βλέπεις το raytracing δεν είναι ανακάλυψη της Nvidia. Απλά το έβαλε πρώτη στις κάρτες της. Και σε αντίθεση με αυτό που λένε άλλοι σε προηγούμενα ποστ, ότι έπρεπε να επενδυθούν περισσότερα χρήματα σε research για βελτίωση τεχνικών σε κλασικό rasterizer κτλ, ευτυχώς αυτό δεν θα γίνει.

Επίσης το physx όχι μόνο δεν καταργήθηκε, αλλά χρησιμοποιείται ελεύθερα από τις AMD κάρτες και τώρα τελευταία έγινε και open source...

https://www.forbes.com/sites/jasonevangelho/2018/12/04/nvidia-surprise-physx-is-now-an-open-source-technology/

Αν είναι έτσι όπως τα λες τότε πολύ απλά αναρωτιέμαι γιατί η AMD δεν το ενσωμάτωσε στη νέα σειρά την 7 και γιατί δεν το ενσωμάτωσε στην επερχόμενη ναβι? Μάλλον γιατί δεν έχει τη γνώση να το κάνει? Λέω εγώ τώρα. Οπότε δεν έχει σημασία. Σημασία έχει ποιος έχει την τεχνογνωσία. Τέλος. 

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, nero62 είπε

Αν είναι έτσι όπως τα λες τότε πολύ απλά αναρωτιέμαι γιατί η AMD δεν το ενσωμάτωσε στη νέα σειρά την 7 και γιατί δεν το ενσωμάτωσε στην επερχόμενη ναβι? Μάλλον γιατί δεν έχει τη γνώση να το κάνει? Λέω εγώ τώρα. Οπότε δεν έχει σημασία. Σημασία έχει ποιος έχει την τεχνογνωσία. Τέλος. 

Σημασία έχει που δίνεις βάρος. Ξέρεις πόσο στοιχίζουν όλα αυτά έξτρα cores; Και λέει η amd, γιατί αντί να βάλω rt cores να μην βάλω παραπάνω stream cores και να έχω μεγαλύτερη ταχύτητα σε κλασσικό rasterizer από τον αντίπαλο;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, nero62 είπε

Αν είναι έτσι όπως τα λες τότε πολύ απλά αναρωτιέμαι γιατί η AMD δεν το ενσωμάτωσε στη νέα σειρά την 7 και γιατί δεν το ενσωμάτωσε στην επερχόμενη ναβι? Μάλλον γιατί δεν έχει τη γνώση να το κάνει? Λέω εγώ τώρα. Οπότε δεν έχει σημασία. Σημασία έχει ποιος έχει την τεχνογνωσία. Τέλος. 

σημασία έχει αν οι game devs θα κάτσουν να ασχοληθούν με αυτό και αν δεν υπάρχει στις κονσόλες πολύ απλά δεεεν 

 

πόσους να πληρώσει η nvidia για να το βάλουν ώστε να δικαιολογεί να πουλάει τις ακριβές της κάρτες; αν ο άλλος δεν το βάζει μόνος του γιατί η πλειοψηφία της βάσης των πελατών δεν μπορεί να το έχει δεν θα κάτσει να ασχοληθεί ιδιαίτερα 

 

 

σημασία έχει μόνο τι θα τρέχει στο ps5 και το επόμενο xbox, τα υπόλοιπα είναι ονειρώξεις των πράσινων  fanboys

Επεξ/σία από logistoulis
Δημοσ.
1 ώρα πριν, nero62 είπε

Αν είναι έτσι όπως τα λες τότε πολύ απλά αναρωτιέμαι γιατί η AMD δεν το ενσωμάτωσε στη νέα σειρά την 7 και γιατί δεν το ενσωμάτωσε στην επερχόμενη ναβι? Μάλλον γιατί δεν έχει τη γνώση να το κάνει? Λέω εγώ τώρα. Οπότε δεν έχει σημασία. Σημασία έχει ποιος έχει την τεχνογνωσία. Τέλος. 

διοτι αυτο που πετυχε η Nvidia ειναι να δημιουργησει ενα υβριδιο rasterization/raytracing που τρεχει real time σε επιπεδο hardware. η AMD εχει το δικο της RT, αλλα δεν τρεχει μαζι με Rasterization.

αν ειναι να το δουμε στις επομενες κονσολες, αυτο μαλλον θα εχει την μορφη software/streaming. και ηδη οι φημες θελουν το XBOX Scarlet να τρεχει raytracing.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Retromaniac είπε

Σημασία έχει που δίνεις βάρος. Ξέρεις πόσο στοιχίζουν όλα αυτά έξτρα cores; Και λέει η amd, γιατί αντί να βάλω rt cores να μην βάλω παραπάνω stream cores και να έχω μεγαλύτερη ταχύτητα σε κλασσικό rasterizer από τον αντίπαλο;

Και πάλι όμως εγώ αναρωτιέμαι. Γιατί η gtx 1050 ti Και μάλιστα χαμηλού προφίλ που τραβάει ρεύμα από την ίδια την θύρα έχει τόσο καλές επιδόσεις. Παρόλο που στα benchmark "υποτίθεται" ότι είναι μια μικρή καρτούλα για τα βασικά και παίζει όπως είπα ποιο πάνω παιχνίδια πάνβαρα με όλα στο τέρμα σε 1080p αλλά και σε 1440p με medium to high γραφικά όποιο τίτλο κυκλοφορεί έως σήμερα που μιλάμε? 

Και γιατί το "μεγαθηρίο" vega 64 Που χρυσοπλήρωσε φίλος μου έχει το λαγκάρισμα της αρκούδας (ΟΧΙ ΠΑΝΤΑ ΟΠΟΤΕ ΤΗΣ ΚΑΠΝΙΣΕΙ) ενώ το framerate λόγο stream επεξεργαστών είναι τόσο μεγάλο?

Τι θέλω να πω? Δεν αρκούν μόνο τα νούμερα η ποσότητα και το μέγεθος. Αν δεν έχεις την προγραμματιστική ικανότητα / τεχνογνωσία / εμπειρία μένεις πάντα σχεδόν πίσω.  

Και στο κάτω κάτω εμείς που ασχολούμαστε με "αυτά" και παίζουμε και είναι το χόμπι μας ΘΕΛΟΥΜΕ ποιότητα πρωτοπορία ρεαλισμό... Αυτή τη στιγμή η nvidia το προσφέρει (πάντα πρώτη ήταν) ενώ η amd όχι. Αυτό πιστεύω ότι αρκεί. 

6 λεπτά πριν, KilliK είπε

διοτι αυτο που πετυχε η Nvidia ειναι να δημιουργησει ενα υβριδιο rasterization/raytracing που τρεχει real time σε επιπεδο hardware. η AMD εχει το δικο της RT, αλλα δεν τρεχει μαζι με Rasterization.

αν ειναι να το δουμε στις επομενες κονσολες, αυτο μαλλον θα εχει την μορφη software/streaming. και ηδη οι φημες θελουν το XBOX Scarlet να τρεχει raytracing.

Βασικά να ξεκαθαρίσουμε το τοπίο παιδιά. Συνεχώς βλέπω αναφορές για το xbox και το ps4. Στο παρόν θέμα συζητάμε για κάρτες γραφικών σε σταθερά μηχανήματα. Ας τα ξεχωρίσουμε αυτά τα 2 γιατί δεν έχουν καμία απολύτως σ΄χεση. Όπως φίλος είπε ποιο πάνω οι υλοποιήσεις για τις κονσόλες είναι custom made με τις οδηγίες αυτών που τις παραγγέλνουν για τα μηχανήματα τους.

Και ποτέ ΚΑΜΙΑ κονσόλα δεν έχει αγγίξει (τουλάχιστον σε δύναμη) κανέναν υπολογιστή (στον παράγοντα κόστος προς απόδοση και όχι στους αποκλειστικούς τίτλους που έχουν οι κονσόλες) και κατ εμέ δεν υπάρχει απλά σύγκριση και δεν πρέπει να τις αναφέρουμε.

Όσο το τι έχει η AMD δεν μας ενδιαφέρει επίσης. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι τι διαθέτουν οι βιτρίνες των καταστημάτων. Βαρέθηκα την διαφήμιση και τα λόγια για το πόσο καλό η τι μπορεί να κάνει ο κάθε κατασκευαστής είτε στο παρόν είτε στο μέλλον. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι τι βλέπω στην οθόνη μου. 

Και λόγο χόμπι καθώς και τρέλας όταν έχεις αγοράσει η έχεις δοκιμάσει ΟΛΕΣ τις κάρτες της amd τα τελευταία 10 χρόνια ταυτόχρονα και δίπλα σε παρόμοια μηχανήματα τις αντίστοιχες της nvidia τότε απλά με την λογική κρατάς πάντα μια Nvidia ως την επόμενη υλοποίηση. Απλά τα πράγματα. Εγώ προσωπικά μένω πάντα με nvidia ενώ όπως είπα είτε αγοράζοντας είτε δοκιμάζοντας κατά καιρούς την amd Και τις υλοποιήσεις της για 1002 λόγους πάντα μένω με nvidia Για το επόμενο (περίπου) 6μηνο με χρόνο. 

 

58 λεπτά πριν, logistoulis είπε

σημασία έχει αν οι game devs θα κάτσουν να ασχοληθούν με αυτό και αν δεν υπάρχει στις κονσόλες πολύ απλά δεεεν 

πόσους να πληρώσει η nvidia για να το βάλουν ώστε να δικαιολογεί να πουλάει τις ακριβές της κάρτες; αν ο άλλος δεν το βάζει μόνος του γιατί η πλειοψηφία της βάσης των πελατών δεν μπορεί να το έχει δεν θα κάτσει να ασχοληθεί ιδιαίτερα 

σημασία έχει μόνο τι θα τρέχει στο ps5 και το επόμενο xbox, τα υπόλοιπα είναι ονειρώξεις των πράσινων  fanboys

Κάνε λίγη υπομονή. Και αν είσαι τυχερός και έχεις φίλο πράσινο fanboy που έχει πάρει το προχθεσινό exodus πήγαινε να το δεις και θα δεις ότι θέλουν δε θέλουν οι devs θα ακολουθήσουν το μέλλον. 

11 ώρες πριν, >>Morpheus>> είπε

Bla bla bla μαρκετινγ ο ενας.

Bla bla bla μην πεταξετε λεφτα απο νωρις ο αλλος

Bla bla bla εμβρυικο σταδιο...

Οποιος κατσει και δει το βιντεο, ειδικα απο τη μεση και μετα, με το χερι στην καρδια ας μου πει τι απο τα δυο θα προτιμουσε εαν ειχε τη δυνατοτητα να τα σκασει για RTX Capable καρτα αυτη τη στιγμη. Ολα τ'αλλα τα λεμε βερεσε.

Σε προιοντα τεχνολογιας που εξελισσεται, ποτε δεν περιμενεις σαν χαζος και κοιτας με τους μηνες και τα χρονια, αγοραζεις οτι μπορει να αγορασει η τσεπη σου και πορευεσαι με αυτο μεχρι την επομενη αναβαθμιση.

Χρυσόστομε.... 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλε μου δεν είμαστε σε κάποιο παράλληλο σύμπαν όπου οι κονσόλες δεν είναι η πρώτη πλατφόρμα που φτιάχνονται τα παιχνίδια και στο pc έχεις απλά ένα port, συνεπώς είναι απόλυτα λογικό να αναφέρονται

 

Επίσης στον λόγο κόστος/απόδοσης που αναφέρεις είναι έτη φωτός μπροστά, δεν λέω κι εγώ έχω pc και πάντα θα έχω αλλά τουλάχιστον καταλαβαίνω τι γίνεται γύρω μου και πού τα λεφτά μου πιάνουν τόπο και πού όχι

 

Όσο για το custom του πράγματος, δεν είναι απόλυτα σωστό σαν όρος πλέον αφού πρακτικά αγοράζουν από "το ράφι". Πάνε οι εποχές του cell που δεν είχαν και κανένα ουσιαστικό νόημα βέβαια.

 

Τελοσπαντων... Καταλαβαίνω το γεγονός παρότι δεν το αποδέχομαι σαν στάση να γουστάρει κάποιος μια εταιρεία περισσότερο από άλλες, αλλά υπάρχει και η πραγματικότητα την οποία καλό είναι να αντιλαμβανόμαστε πού και πού

Επεξ/σία από logistoulis

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...